Προς το περιεχόμενο

Αγορά καινούριου Renault Kadjar


Kavamarou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ακουστε ανεξηγητο ηλεκτρολογικο προβλημα...Σε 4 χρονων αυτοκινητο απο το 2011 δηλαδη οταν κανει πολυ κρυο νεκρωνει το ραδιο...Για να επανελθει θελει βγαλσιμο πολου μπαταριας και reset εγκεφαλου..Κανεις ηλεκτρολογος δεν μπορει να το βρει μιας κ πρεπει να αλλαχτουν ολα-εγκεφαλος,πλεξουδες κοκ..Οποτε ειμαι καθε χειμωνα με το δεκαρακι στο χερι....Ελπιζα στο kadjar να εχουν λυσει τετοια θεματα αλλα δεν ακουω καλα σχολια...Μαλλον εχουν κρατησει τον ιδιο ηλεκτρολογο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

55 λεπτά πριν, stefan123 είπε

Ακουστε ανεξηγητο ηλεκτρολογικο προβλημα...Σε 4 χρονων αυτοκινητο απο το 2011 δηλαδη οταν κανει πολυ κρυο νεκρωνει το ραδιο...Για να επανελθει θελει βγαλσιμο πολου μπαταριας και reset εγκεφαλου..Κανεις ηλεκτρολογος δεν μπορει να το βρει μιας κ πρεπει να αλλαχτουν ολα-εγκεφαλος,πλεξουδες κοκ..Οποτε ειμαι καθε χειμωνα με το δεκαρακι στο χερι....Ελπιζα στο kadjar να εχουν λυσει τετοια θεματα αλλα δεν ακουω καλα σχολια...Μαλλον εχουν κρατησει τον ιδιο ηλεκτρολογο...

Εσυ το χάλασες .......έχει κρύο και βάζεις το ´ καλοκαιρινά ραντεβού ´ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, stefan123 είπε

Ακουστε ανεξηγητο ηλεκτρολογικο προβλημα...Σε 4 χρονων αυτοκινητο απο το 2011 δηλαδη οταν κανει πολυ κρυο νεκρωνει το ραδιο...Για να επανελθει θελει βγαλσιμο πολου μπαταριας και reset εγκεφαλου..Κανεις ηλεκτρολογος δεν μπορει να το βρει μιας κ πρεπει να αλλαχτουν ολα-εγκεφαλος,πλεξουδες κοκ..Οποτε ειμαι καθε χειμωνα με το δεκαρακι στο χερι....Ελπιζα στο kadjar να εχουν λυσει τετοια θεματα αλλα δεν ακουω καλα σχολια...Μαλλον εχουν κρατησει τον ιδιο ηλεκτρολογο...

5$ για να γλυτώσεις το δεκαρακι χαχα

971238b4b42ce1ada3073530e59b7e34604ce853.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, stefan123 είπε

Ακουστε ανεξηγητο ηλεκτρολογικο προβλημα...Σε 4 χρονων αυτοκινητο απο το 2011 δηλαδη οταν κανει πολυ κρυο νεκρωνει το ραδιο...Για να επανελθει θελει βγαλσιμο πολου μπαταριας και reset εγκεφαλου..Κανεις ηλεκτρολογος δεν μπορει να το βρει μιας κ πρεπει να αλλαχτουν ολα-εγκεφαλος,πλεξουδες κοκ..Οποτε ειμαι καθε χειμωνα με το δεκαρακι στο χερι....Ελπιζα στο kadjar να εχουν λυσει τετοια θεματα αλλα δεν ακουω καλα σχολια...Μαλλον εχουν κρατησει τον ιδιο ηλεκτρολογο...

τυπε ποιο γαλλικο εχεις εσυ 🤠

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον θα πρέπει να σκεφτείς και τη μεταπώληση. Ανεξαρτήτως τι θα επιλέξεις τα diesel θα καταλήξουν στο "πυρ το εξώτερο" εντός πόλεων σύμφωνα με όσα ακούγονται (από το 2025 πιθανά). Ίσως και να το παντρευτείς....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπήκα και γω να πω τον πόνο μου... ίσως βοηθήσει του ts και δεν πετάξει τα 20κ για ρενό... μακριά από γαλλικά (έχουν περάσει δυο από τα χέρια μου και τα δυο έκαψαν φλάντζα στις 100κ χλμ νταν ίσως έτυχε δεν ξέρω) από μένα δες για ασία μεριά μόνο (toyota, nissan, hyundai, kia) για να έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο! δεν είμαι fanboy όλα χαλάνε, άλλα στις 100κ να παθαίνει ζημία ο κινητήρας με χαλαρή χρήση είναι ανεπίτρεπτο

επίσης όπως αναφέρθηκε πιο πάνω σκέψου την μεταπώλησή πχ τα yaris, getz, micra (τέτοιο ψάχνω τώρα) που παίζουν 3000€ αντίστοιχής χρονολογίας κατηγορίας ευρωπαϊκό βρίσκεις με 1-1,5κ 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει ειμαι ο πλεον ασχετος σε αυτοκινητα αλλα ακομη και ετσι δεν αντεχω να διαβαζω τετοια λογια του αερα. 

Δεν αντιλεγω οτι ο καθενας εχει την προσωπικη του εμπειρια αλλα γραψτε κατι παραπανω για να βοηθησετε τον ανθρωπο που ανοιξε το νημα. 

Τι νοημα εχει να γραψω "ειχα γαλλικο και τα τιναξε στα 100Κ χλμ"?

Τι γαλλικο? Τι μοντελο? Ποιου έτους? Θα φερω σαν παραδειγμα τα C4. Το C4 μοντελο 2008 νομιζω , δεν ειχε απλα προβλημα στα ηλεκτρολογικα/ηλεκτρονικα. Ηταν για πεταμα. Το εχει παρει κολλητος και το βολταρουμε απο την πρωτη μερα μεχρι προπερσι που το αλλαξε. Με επιανε το γελιο καθε φορα γιατι ολο κατι καινουριο εβγαζε κάθε μηνα. Ηλεκτρικα παραθυρα, υλαοκαθαριστηρες, μιζα, φωτα , κλειδαριες οτι μπορει να φανταστει κανεις. 

E Και το αλλαξε με diesel C4 του 2012. Του ελεγα τι πας και κανεις δεν εβαλες μυαλο κλπ . Ε , αλλο αυτοκινητο σας πληροφορω. Το χει τοσα χρονια και το παει μονο για σερβις . Και οντως ειναι καλο αυτοκινητο γιατι εχει γεμισει ο τοπος C4. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι μάρκα και να πάρεις θα υπάρχει το ρίσκο να βγει μάπα ή πολύ καλό.

Ο λόγος είναι ότι οι εταιρίες δεν ελέγχουν όπως πρέπει τα εξαρτήματα για να γλιτώσουν λεφτά.

Το βλέπω και από κει που δουλεύω.Το όνειρό του είναι να απαλλάξει το έλεγχο.Το προσπάθησε πολλές φορές και απέτυχε,αλλά εώς ένα σημείο το κατάφερε.

Εταιρία με 2 εκ. την μέρα τζίρο.

Μόνο στις ναυαρχίδες της κάθε μάρκας υπάρχει ένας πιο καλός έλεγχος.Πάντα στην θεωρία

11 ώρες πριν, stefan123 είπε

Ακουστε ανεξηγητο ηλεκτρολογικο προβλημα...Σε 4 χρονων αυτοκινητο απο το 2011 δηλαδη οταν κανει πολυ κρυο νεκρωνει το ραδιο...Για να επανελθει θελει βγαλσιμο πολου μπαταριας και reset εγκεφαλου..Κανεις ηλεκτρολογος δεν μπορει να το βρει μιας κ πρεπει να αλλαχτουν ολα-εγκεφαλος,πλεξουδες κοκ..Οποτε ειμαι καθε χειμωνα με το δεκαρακι στο χερι....Ελπιζα στο kadjar να εχουν λυσει τετοια θεματα αλλα δεν ακουω καλα σχολια...Μαλλον εχουν κρατησει τον ιδιο ηλεκτρολογο...

Δεν νομίζω ηλεκτρολόγος να το βρει.

Θέλεις ηλεκτρονικό,να επισκευάζει τέτοια ηλεκτρονικά.Εγκεφάλους,Ράδιο...κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, palawiaris είπε

Ότι μάρκα και να πάρεις θα υπάρχει το ρίσκο να βγει μάπα ή πολύ καλό.

Ο λόγος είναι ότι οι εταιρίες δεν ελέγχουν όπως πρέπει τα εξαρτήματα για να γλιτώσουν λεφτά.

Το βλέπω και από κει που δουλεύω.Το όνειρό του είναι να απαλλάξει το έλεγχο.Το προσπάθησε πολλές φορές και απέτυχε,αλλά εώς ένα σημείο το κατάφερε.

Εταιρία με 2 εκ. την μέρα τζίρο.

Μόνο στις ναυαρχίδες της κάθε μάρκας υπάρχει ένας πιο καλός έλεγχος.Πάντα στην θεωρία

Δεν νομίζω ηλεκτρολόγος να το βρει.

Θέλεις ηλεκτρονικό,να επισκευάζει τέτοια ηλεκτρονικά.Εγκεφάλους,Ράδιο...κτλ.

Πρεσσα θελει το ηλεκτρονικο μας λες κι εσυ :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σαν κάτοχος Captur 1.5dci από το 2013 και έχοντας διανύσει 153000km χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, θα σου έλεγα ότι η Renaut με έχει κερδίσει, τόσο που σκέφτομαι να το αλλάξω μόνο και μόνο για να πάρω το καινούριο σε αυτόματο και σε Euro 6. 

To Kadjar είναι σαφώς μία κατηγορία πιο πάνω σε ποιότητα κύλισης ακόμα και από το Qashqai αλλά όχι σε ποιότητα.  Η εικόνα του αυτοκινήτου μου φαίνεται αρκετά φτωχή ειδικά στο εσωτερικό.  Από την άλλη το ανανεωμένο Qashqai είναι για μένα ότι καλύτερο έχει να επιδείξει ο όμιλος μαζί με το X-Trail.  Εγώ θα επέλεγα Qashqai με το καινούριο DCT σαζμάν.

Επεξ/σία από karateka
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, karaLRS είπε

με αγχώσατε όλοι. πήρα citroen και στα 99.000 θα αναγκαστώ να το πουλήσω πριν κάψει φλάτζες

δεν θέλω ούτε να σε αγχώσω, ούτε μ νοιάζει το τι θα κάνεις, ούτε είπα ότι είναι κάνονας.... το γράφω αλώστε ότι έτυχε σε μένα και μεταφέρω την γνώμη μου που έχω σχηματίσει βάση των εμπειριών μου με τα οχήματά που έχουν περάσει από τα χέρια μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, ziaba είπε

δεν θέλω ούτε να σε αγχώσω, ούτε μ νοιάζει το τι θα κάνεις, ούτε είπα ότι είναι κάνονας.... το γράφω αλώστε ότι έτυχε σε μένα και μεταφέρω την γνώμη μου που έχω σχηματίσει βάση των εμπειριών μου με τα οχήματά που έχουν περάσει από τα χέρια μου

δηλαδή δυο αμάξια citroen Που είχες έκαψαν φλάντζα στα 100.000 χιλιόμετρα; παρόμοιος κινητήρας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, karateka είπε

Σαν κάτοχος Captur 1.5dci από το 2013 και έχοντας διανύσει 153000km χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, θα σου έλεγα ότι η Renaut με έχει κερδίσει, τόσο που σκέφτομαι να το αλλάξω μόνο και μόνο για να πάρω το καινούριο σε αυτόματο και σε Euro 6. 

To Kadjar είναι σαφώς μία κατηγορία πιο πάνω σε ποιότητα κύλισης ακόμα και από το Qashqai αλλά όχι σε ποιότητα.  Η εικόνα του αυτοκινήτου μου φαίνεται αρκετά φτωχή ειδικά στο εσωτερικό.  Από την άλλη το ανανεωμένο Qashqai είναι για μένα ότι καλύτερο έχει να επιδείξει ο όμιλος μαζί με το X-Trail.  Εγώ θα επέλεγα Qashqai με το καινούριο DCT σαζμάν.

τυπε ειναι ξεκαθαρο οτι εχεις πελωρια αναγκη να ζεις επικινδυνα με βλαβιαρικες φιρμες :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...