Προς το περιεχόμενο

Αγορά καινούριου Renault Kadjar


Kavamarou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

47 λεπτά πριν, karaLRS είπε

δηλαδή τώρα θα συγκριθεί η αξιοπιστία ενός μοντέλου παραγωγής 1996 και 1999 με τεχνολογία μοντέλων 20 χρόνια μετά;;

Μην μπερδευεις την αξιοπιστία με την τεχνολογία, είναι δυο εντελώς διαφορετικά πραγματα.

Και πάντα ανάλογα τη μάρκα κοιτάς.

Π.χ στα Mercedes μέχρι και αρχές της δεκαετίας του 2000 ηταν ΟΛΑ made in germany,μετα αρχισε το μπασταρδεμα.Η τεχνολογία και η ασφάλεια ανεβηκε,η αξιοπιστία έπεσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Η τύχη πράγματι παίζει σημαντικό ρόλο, αλλά φαίνεται ότι με κάποιες μάρκες (ευρωπαϊκές) αυξάνονται οι πιθανότητες να αντιμετωπίσεις προβλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δείτε και το Suzuki Vitara. Αν κι εγώ θα σας πρότεινα κάτι με μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ. Εμείς με 2 παιδιά πήραμε μεταχειρισμένο Opel Zafira και πήγαμε κάμπινγκ και χωρούσε κι άλλα το αυτοκίνητο :)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, karateka είπε

Μετά από 30 χρόνια και έχοντας αλλάξει 8 διαφορετικές εταιρίες αυτοκινήτων (Lancia Y, Peugeot 206, Fiat Stilo, Alfa Romeo 147, Opel Corsa, Smart Fortwo, Ford Ka, Renault Captur) θα σου πω φίλε μου ότι όλα είναι θέμα τύχης αλλά και τρόπου χρήσης.

30 χρονια και 8 μαρκες αλλα αξιοπιστη μαρκα ακομα :P

αντικειμενικα πιστευω κι εγω στο θεμα χρησης και συντηρησης, πολλες βλαβες ομως ειναι και θεμα χαζης -κυριολεκτικα χαζης- κατασκευης... οσοι εχουν γαλλικα και ιταλικα θα ξερουν... τζαμπακια πλαστικα, συνδεσεις ηλεκτρικες κλπ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, panosk1 είπε

Σιγουρα ισχυει αυτο που λες  αλλα στην δικη μου περιπτωση το audi ηταν 3 ετων και με 17.000χλμ οταν το πηρα απο γνωστο και η ζημια μου εσκασε πριν λιγο καιρο,αρα ηταν στα χερια μου τα τελευταια 5χρονια και 60.000χλμ ηταν δικα μου

Ναι σίγουρα υπάρχει αστοχία υλικού σε πολλές περιπτώσεις. Εγώ προσωπικά δεν δίνω τεράστια βάση στην αξιοπιστία, το αυτοκίνητο πρέπει να το συντηρείς και μετά την 7ετία φυσικό είναι να βγάλει κάποιο πρόβλημα. Εδώ μέσα μου αποθέωσαν τα hyundai, δεν είπα σαν αξιοπιστία έχουν σίγουρα αλλά σαν αυτοκίνητα αδιάφορα μερικές φορές με αηδιάζουν (επιδόσεις, εμφάνιση). Λίγο με την σειρά i κάπως είναι καλύτερα τα πράγματα, αλλά και πάλι όχι. Αυτό είναι η προσωπική μου άποψη για τα hyundai.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, opcorsa είπε

30 χρονια και 8 μαρκες αλλα αξιοπιστη μαρκα ακομα :P

αντικειμενικα πιστευω κι εγω στο θεμα χρησης και συντηρησης, πολλες βλαβες ομως ειναι και θεμα χαζης -κυριολεκτικα χαζης- κατασκευης... οσοι εχουν γαλλικα και ιταλικα θα ξερουν... τζαμπακια πλαστικα, συνδεσεις ηλεκτρικες κλπ..

Renault Captur 153000km, Ford Ka 123000km, Lancia Y 114000km και Alfa Romeo 44000km ήταν/είναι απροβλημάτιστα.  Τα άλλα ήταν άστα να πάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, trainer είπε

Αφού έχεις Fabia σημαίνει ότι δεν σε ενοχλεί το brand name Skoda

Δες λοιπόν το μικρότερο Karoq το οποίο θεωρώ αυτή τη στιγμή πολύ καλό value for money

Κάτοχος Yeti 1.2 tsi

Είσαι ευχαριστημένος από το Yeti.

Έχει βγάλει κάποια Προβλήματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, karateka είπε

Renault Captur 153000km, Ford Ka 123000km, Lancia Y 114000km και Alfa Romeo 44000km ήταν/είναι απροβλημάτιστα.  Τα άλλα ήταν άστα να πάνε.

κανενα δεν ειχε πολλα χλμ...

στην αμερικη εχω γνωστους που αγορασαν μεταχειρισμενο (!!!) με 200 χιλ μιλια ...προφανως ΤΟΥΟΤΑ

πχ εχω ΤΟΥΟΤΑ με 360 χιλιαδες χλμ , ακομα με το μαμα δισκοπλατω, και τα regular services...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, opcorsa είπε

κανενα δεν ειχε πολλα χλμ...

στην αμερικη εχω γνωστους που αγορασαν μεταχειρισμενο (!!!) με 200 χιλ μιλια ...προφανως ΤΟΥΟΤΑ

πχ εχω ΤΟΥΟΤΑ με 360 χιλιαδες χλμ , ακομα με το μαμα δισκοπλατω, και τα regular services...

Εντάξει έτσι έλεγε και φίλος μου που είχε Corolla και εγώ Stilo.  Το ένα είχε μόνο ASR και το άλλο ήταν φορτωμένο με ότι θες.  Λογικό είναι να μη βγάλει βλάβες το Corolla αφού δεν είχε τίποτα επάνω.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, karateka είπε

Εντάξει έτσι έλεγε και φίλος μου που είχε Corolla και εγώ Stilo.  Το ένα είχε μόνο ASR και το άλλο ήταν φορτωμένο με ότι θες.  Λογικό είναι να μη βγάλει βλάβες το Corolla αφού δεν είχε τίποτα επάνω.

σωστο, αλλα και αυτα που ανεφερες δεν ειναι τιποτα state of the art...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, opcorsa είπε

σωστο, αλλα και αυτα που ανεφερες δεν ειναι τιποτα state of the art...

H 147 (€23000) ήταν κορυφή σε στήσιμο αμάξι και με πολύ δυνατό κινητήρα για την εποχή της.

Επεξ/σία από karateka
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, jmmys είπε

Μην μπερδευεις την αξιοπιστία με την τεχνολογία, είναι δυο εντελώς διαφορετικά πραγματα.

Και πάντα ανάλογα τη μάρκα κοιτάς.

Π.χ στα Mercedes μέχρι και αρχές της δεκαετίας του 2000 ηταν ΟΛΑ made in germany,μετα αρχισε το μπασταρδεμα.Η τεχνολογία και η ασφάλεια ανεβηκε,η αξιοπιστία έπεσε.

Δηλαδή τα εξελιγμένα κράματα μετάλλων δεν παίζουν ρόλο; οι νέες μέθοδοι κατασκευής που μειώνουν τις ανοχές και τις τριβές; τα καλύτερα ηλεκτρονικά που παρέχουν ακρίβεια στους ψεκασμούς και αύξηση απόδοσης; είναι τυχαίο που παλιά οι κατασκευαστές σου έλεγαν λάδια ανά 10.000 και τώρα αυτό το όριο έχει πάει στις 30.000 για κινητήρες βενζίνης;

Η εξέλιξη της τεχνολογίας εννοείται βελτιώνει την αξιοπιστία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, karaLRS είπε

είναι τυχαίο που παλιά οι κατασκευαστές σου έλεγαν λάδια ανά 10.000 και τώρα αυτό το όριο έχει πάει στις 30.000 για κινητήρες βενζίνης

Έχουν σίγουρα βελτιωθεί και τα κράματα και οι κατεργασίες και τα λάδια, αλλά αυτό είναι ξεκάθαρα μάρκετινγκ.

Χαϊδεύω τα αυτιά του καταναλωτή με δήθεν αραιότερες αλλαγές, λιγότερα σέρβις, λιγότερα έξοδα κλπ.

13 λεπτά πριν, karaLRS είπε

Η εξέλιξη της τεχνολογίας εννοείται βελτιώνει την αξιοπιστία.

Βελτιώνει την απόδοση αλλά όχι απαραίτητα την αξιοπιστία.

Αντιθέτως η προσπάθεια για συνεχή μείωση του κόστους παραγωγής επιδεινώνει τα επίπεδα αξιοπιστίας.

Επεξ/σία από turbat0s
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, karaLRS είπε

Δηλαδή τα εξελιγμένα κράματα μετάλλων δεν παίζουν ρόλο; οι νέες μέθοδοι κατασκευής που μειώνουν τις ανοχές και τις τριβές; τα καλύτερα ηλεκτρονικά που παρέχουν ακρίβεια στους ψεκασμούς και αύξηση απόδοσης; είναι τυχαίο που παλιά οι κατασκευαστές σου έλεγαν λάδια ανά 10.000 και τώρα αυτό το όριο έχει πάει στις 30.000 για κινητήρες βενζίνης;

Η εξέλιξη της τεχνολογίας εννοείται βελτιώνει την αξιοπιστία.

Πλεον κοιτάνε να μειώσουν όσο γίνεται το κόστος παραγωγης.

Και παλι γενικεύετε όπως παντα εδώ μέσα.

Ανάλογα την εταιρία, ανάλογα το μοντελο.Δεν υπάρχει κανόνας που να ισχυει για όλα τα αυτοκίνητα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...