flienky Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδιά, Πριν 2 χρόνια και έχοντας λήξει το συμβόλαιο με την Nova, η ίδια με κάλεσε για ανανέωση του συμβολαίου όπου και εγώ συμφώνησα. Μέσα σε 14 ημέρες, ακύρωσα την ανανέωση (το προβλέπει ο νόμος) αλλά με χρέωσαν τέλη διακοπής 105Ε, τα οποία φυσικά ήταν παράνομα γιατί έγινε η διακοπή μεσα σε 14 ημέρες. Η γραμμή ανήκει στην μητέρα μου. Εδώ και 1.5 χρόνο καλει εισπρακτική την μητέρα μου ζητώντας της αυτό το ποσό. Μίλησα με την Νοβα, αυτήν την εβδομάδα και σήμερα μου έστειλα sms να με ενημερώσουν πως έχω δίκιο και οτι το χρέος θα διαγραφεί. Πως μπορώ να κινηθώ νομικά και γιατί όχι να πάρω και αποζημίωση; Οι τύποι διαβίβασαν τα προσωπικά μου στοιχεία στην εισπρακτική χωρίς να υπάρχει λόγος και απαιτούσαν να πληρώσω ένα λάθος ποσό. Ποια διαδικασία προβλέπεται; Αξίζει να βάλω δικηγόρο; Λέω να ξεκινήσω ζητώντας αντίγραφα κλήσεων της εισπρακτικής, της forthnet και αντίγραφα του λογαριασμού. Καμια ιδέα; Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2019 από flienky
eidikos33 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 δε θα βγαλεις ακρη επειδη δεν μιλησες ουτε με την ιδια την φορθνετ ουτε με εισπρακτικη αλλα με αλλες μαιμουδο εταιρειες στις οποιες αναθετουν να τα κανουν ολα αυτα που λες... μην ασχολεισαι απλα
insomnia888 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 θα επικοινωνήσεις πρώτα με το Συνήγορο του Καταναλωτή και αν έχουν παρανομήσει, θα κάνεις καταγγελία εκεί και θα πληρώσουν τσουχτερό πρόστιμο. Επίσης στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων επειδή διαβίβασαν προσωπικά δεδομένα χωρίς να ενημερώσουν πρώτα ρητά τη Μητέρα σου και πέφτει και από εκεί τσουχτερό πρόστιμο. Μην μπλέκεις με δικαστήρια, η αγωγή θα εκδικαστεί σε χρόνια, και αφού προσβάλλουν την απόφαση, μέχρι να τελεσιδικήσει, θα περάσουν και άλλα τόσα χρόνια. http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html http://www.dpa.gr/ 3 1
flienky Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 10 λεπτά πριν, eidikos33 είπε δε θα βγαλεις ακρη επειδη δεν μιλησες ουτε με την ιδια την φορθνετ ουτε με εισπρακτικη αλλα με αλλες μαιμουδο εταιρειες στις οποιες αναθετουν να τα κανουν ολα αυτα που λες... μην ασχολεισαι απλα Από την Paladino με καλούσαν. 3 λεπτά πριν, insomnia888 είπε θα επικοινωνήσεις πρώτα με το Συνήγορο του Καταναλωτή και αν έχουν παρανομήσει, θα κάνεις καταγγελία εκεί και θα πληρώσουν τσουχτερό πρόστιμο. Επίσης στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων επειδή διαβίβασαν προσωπικά δεδομένα χωρίς να ενημερώσουν πρώτα ρητά τη Μητέρα σου και πέφτει και από εκεί τσουχτερό πρόστιμο. Μην μπλέκεις με δικαστήρια, η αγωγή θα εκδικαστεί σε χρόνια, και αφού προσβάλλουν την απόφαση, μέχρι να τελεσιδικήσει, θα περάσουν και άλλα τόσα χρόνια. http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html http://www.dpa.gr/ Thanks! Αυτο λεω να κάνω και εγω. Θα πρέπει να ζητήσω αντίγραφα κλήσεων και λογαριασμών και με αυτά να καταθέσω την καταγγελία στις Ανεξάρτητες Αρχές ή απλα να τις ενημερώσω για το ζήτημα και αυτές θα αντλήσουν τα στοιχεία μονες του;
insomnia888 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Θα πρέπει να συνάψεις οτιδήποτε αποδεικτικά στοιχεία έχεις, συμβόλαιο, λογαριασμοί, διακοπή συμβολαίου, ημερομηνία και ώρα κλήσης της εισπρακτικής, το όνομα αυτης, όνομα υπαλλήλου που επικοινωνησε καθώς και το τί σας είπε 2 1
flienky Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Μόλις τώρα, insomnia888 είπε Θα πρέπει να συνάψεις οτιδήποτε αποδεικτικά στοιχεία έχεις, συμβόλαιο, λογαριασμοί, διακοπή συμβολαίου, ημερομηνία και ώρα κλήσης της εισπρακτικής, το όνομα αυτης, όνομα υπαλλήλου που επικοινωνησε καθώς και το τί σας είπε Τελεια ευχαριστώ! 1
Getta Robo Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 @flienky ενημερωνε αν θες το θεμα με τις εξελιξεις σου. Ωστε να γνωριζουν και αλλοι για το πως θα κατευθυνθουν. 1
k_w_t Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Η Nova σε αυτα τα θεματα ειναι αστα να πανε... Εκανα αλλαγη απο NOVA 3play σε Wind... Μου εστειλαν ολοκληρο λογαριασμο για τον μηνα ενω η αλλαγη εγινε στις 2 του μηνα... Ο λογαριασμος ηταν απο 30 ως 30 καθε μηνα. Τον αφησα απληρωτο βεβαια για να μου βγαλουν εκκαθαριστικο . Και μου εστειλαν λογαριασμο για 3 μερες 18€ !!!!!! Τους πηρα τηλεφωνο να το διορθωσουν γιατι πληρωνα 60€ για 30 μερες αρα σας χρωσταω για 3 μερες 6€. Οχι λεει ετσι το βγαζει το λογιστηριο μας κτλ Φυσικα δεν τον πληρωσα και με καλουν καθε 2 μερες απο την Paladino για 18€... Οσο και να τους εξηγω δεν καταλαβαινουν... Θα στειλω τους λογαριασμους στην ΕΕΤΤ να ξεμπερδευω... ΥΓ Για μια μερα εχω λαβει λογαριασμο και απο τις 2 εταιριες ... Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2019 από k_w_t 1
greengr21 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Τις καλές εποχές δεν κυνηγούσαν οπως τώρα πάντως τετοια χρέη, γιατι αν έχουμε φτάσει στο σημείο να παίρνουν τηλέφωνα εισπρακτικές για 18 ευρώ.... Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2019 από greengr21
k_w_t Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 39 λεπτά πριν, greengr21 είπε Τις καλές εποχές δεν κυνηγούσαν οπως τώρα πάντως τετοια χρέη, γιατι αν έχουμε φτάσει στο σημείο να παίρνουν τηλέφωνα εισπρακτικές για 18 ευρώ.... Ειλικρινα πιστευω οτι οι κλησεις που μου εχουν κανει ξεπερνανε τα 18€ σε κοστος. + τα λεφτα που ζηταει η Palladino... Μπαινουν μεσα με αυτες τις πρακτικες... Θα μπορουσαν να μου στειλουν ενα e-mail υπενθύμισης οπως συνεχιζουν να στελνουν για το προγραμμα της NOVA...
flienky Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 14 ώρες πριν, Getta Robo είπε @flienky ενημερωνε αν θες το θεμα με τις εξελιξεις σου. Ωστε να γνωριζουν και αλλοι για το πως θα κατευθυνθουν. Θα ενημερώνω τακτικά για το τι έγινε. Μέχρι στιγμής μου έχουν στείλει sms ότι "το χρέος θα διαγραφεί και θα πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό", εντωμεταξυ δεν υπάρχει επόμενος λογαριασμός, καθώς δεν ειμαι συνδρομητής τής. Επίσημη απάντηση μεσω μαιλ δεν έχω λάβει, αν και έχω ζητήσει επικοινωνία μέσω mail μονο. Εκρεμμει απάντηση (αν δώσουν) από την ΕΕΤΤ για την καταγγελια που τους έχω κάνει. Θα τους δώσω διορία μέχρι και την άλλη βδομάδα, για να μου απαντήσουν γραπτώς ότι το χρέος θα παραγραφεί και ότι αναγνωρίζουν απο την μερια τους ότι κάναν μαλακία. Μετά θα ζητήσω αντίγραφα κλήσεων από την Nova και από την Paladino, αναλυτική βεβαίωση χρεών από την Paladino. Όταν (και άμα) θα μου τα στείλουν, θα κάνω καταγγελια στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, γιατί διαβίβασαν τα προσωπικά μου δεδομένα στην εισπρακτική, χωρίς να υπάρχει χρέος. Ακόμα θα γίνει καταγγελία στον ΣτΚ γιατί μου χρέωσαν παράνομο χρέος, και βάλαν την εισπρακτική να με καλεί παρανόμως. 1 2
Getta Robo Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 39 minutes ago, flienky said: Θα ενημερώνω τακτικά για το τι έγινε. Μέχρι στιγμής μου έχουν στείλει sms ότι "το χρέος θα διαγραφεί και θα πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό", εντωμεταξυ δεν υπάρχει επόμενος λογαριασμός, καθώς δεν ειμαι συνδρομητής τής. Επίσημη απάντηση μεσω μαιλ δεν έχω λάβει, αν και έχω ζητήσει επικοινωνία μέσω mail μονο. Εκρεμμει απάντηση (αν δώσουν) από την ΕΕΤΤ για την καταγγελια που τους έχω κάνει. Θα τους δώσω διορία μέχρι και την άλλη βδομάδα, για να μου απαντήσουν γραπτώς ότι το χρέος θα παραγραφεί και ότι αναγνωρίζουν απο την μερια τους ότι κάναν μαλακία. Μετά θα ζητήσω αντίγραφα κλήσεων από την Nova και από την Paladino, αναλυτική βεβαίωση χρεών από την Paladino. Όταν (και άμα) θα μου τα στείλουν, θα κάνω καταγγελια στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, γιατί διαβίβασαν τα προσωπικά μου δεδομένα στην εισπρακτική, χωρίς να υπάρχει χρέος. Ακόμα θα γίνει καταγγελία στον ΣτΚ γιατί μου χρέωσαν παράνομο χρέος, και βάλαν την εισπρακτική να με καλεί παρανόμως. μονο και μονο για την παρενοχληση που εχεις δεχτει μπορεις να προχωρησεις κανονικα. Μπορεις να ζητησεις απο τον παρων παροχο σου αναλυτικη με τις κλησεις που δεχτηκατε απο αυτους και να προχωρησεις σε ερωτημα προς την ΕΕΤΤ και την ΑΠΔΠΧ. Περι χρεους κτλ καλυτερα να μιλησεις προληπτικα και με δικηγορο. Ξερουν ολοι (εταιρειες) πως τους παιρνει και κανουν πολλα, και σπανιως υπαρχει αντιδραση απο τους τελικους (εμας) αποδεκτες.
flienky Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, Getta Robo είπε μονο και μονο για την παρενοχληση που εχεις δεχτει μπορεις να προχωρησεις κανονικα. Μπορεις να ζητησεις απο τον παρων παροχο σου αναλυτικη με τις κλησεις που δεχτηκατε απο αυτους και να προχωρησεις σε ερωτημα προς την ΕΕΤΤ και την ΑΠΔΠΧ. Περι χρεους κτλ καλυτερα να μιλησεις προληπτικα και με δικηγορο. Ξερουν ολοι (εταιρειες) πως τους παιρνει και κανουν πολλα, και σπανιως υπαρχει αντιδραση απο τους τελικους (εμας) αποδεκτες. θα την κυνηγήσω, θα μιλησω και με δικηγορο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα