Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω ενα κινητο του οποιου εχει σπασει η οθονη (συγκεκριμενα φταινε τα κλειδια στην τσεπη αλλα θα μπορουσε και να ειχε πεσει..)

Το τηλεφωνο εχει βλαβη .

1.Ο πωλητης ειναι υποχρεωμενος να το αλλαξει-επισκευασει ? 

2.Αν χρειαστει να το στειλει στην αντιπροσωπεια και αυτοι κρινουν οτι δεν ισχυει πια η εγγυηση τα μεταφορικα της επιστροφης (στον πωλητη ) ποιος τα πληρωνει ? 

Επεξ/σία από bluesattack
Δημοσ.

Βλάβες χρήσης ειναι ΠΑΝΤΑ εκτός εγγύησης. Αμα τρακάρεις το αυτοκινητο σου, θα σου το φτιάξει σε εγγύηση ο πωλητης/αντιπροσωπεία; Οχι βεβαια

Να είσαι σιγουρος οτι και να το στειλει αντιπροσωπεία, θα πέσει ακυρο, η αντιπροσωπεία θα το γυρισει πισω και ίσως σε χρεώσει και έξοδα ελεγχου. Σε αυτή την περιπτωση και πάλι τα εξοδα ειναι δικά σου, εκτος αν ο πωλητης/αντιπροσωπεία απορροφήσουν το κοστος των μεταφορικών από δική τους θέληση.

Απο τη στιγμή που εσπασες την οθονη το κινητο ειναι εκτός εγγύησης. Αν θες να συνεχιστει η εγγύηση, το κινητό πρεπει να σταλεί και επισκευαστεί ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΑ (και οτι σε τοπικο μαστορα ή συνεργαζομενο μαστορα του πωλητη), αλλά το κοστος για αυτό συνήθως ειναι μεγαλο και σε συμφερει μονο αν εχεις πολυ ακριβο κινητο.

Αν το κινητό δεν ειναι πολύ ακριβό σε συμφέρει να βρεις κάποιο τοπικό τεχνικο και να σου αλλάξει την οθονη. Εννοειται ξεχνάς την εγγύηση

Δημοσ.

Αυτό με την συνέχιση της εγγύησης το έχει μόνο η Samsung. Διόρθωσε με αν κάνω λάθος. Κατά τα άλλα ότι γράφει ο isay. Μπορείς αν θέλεις να πάρεις και ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και να σου δώσουν τιμες , πριν το στείλεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, isay είπε

Βλάβες χρήσης ειναι ΠΑΝΤΑ εκτός εγγύησης. Αμα τρακάρεις το αυτοκινητο σου, θα σου το φτιάξει σε εγγύηση ο πωλητης/αντιπροσωπεία; Οχι βεβαια

Να είσαι σιγουρος οτι και να το στειλει αντιπροσωπεία, θα πέσει ακυρο, η αντιπροσωπεία θα το γυρισει πισω και ίσως σε χρεώσει και έξοδα ελεγχου. Σε αυτή την περιπτωση και πάλι τα εξοδα ειναι δικά σου, εκτος αν ο πωλητης/αντιπροσωπεία απορροφήσουν το κοστος των μεταφορικών από δική τους θέληση.

Απο τη στιγμή που εσπασες την οθονη το κινητο ειναι εκτός εγγύησης. Αν θες να συνεχιστει η εγγύηση, το κινητό πρεπει να σταλεί και επισκευαστεί ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΑ (και οτι σε τοπικο μαστορα ή συνεργαζομενο μαστορα του πωλητη), αλλά το κοστος για αυτό συνήθως ειναι μεγαλο και σε συμφερει μονο αν εχεις πολυ ακριβο κινητο.

Αν το κινητό δεν ειναι πολύ ακριβό σε συμφέρει να βρεις κάποιο τοπικό τεχνικο και να σου αλλάξει την οθονη. Εννοειται ξεχνάς την εγγύηση

Καταρχης ευχαριστω.

Βεβαια ολομολογω οτι δεν το καταλαβαινω αυτο που λενε και αυτο που επιβεβαιωνεις .Δεν τρακαρα.Ειναι σαν να πεσει γλαστρα στο παμπριζ και να σου πει η αντιπροσωπεια , επ, δεν σου φτιαχνω τωρα το καρμπυρατερ.

Οχι το κινητο ειναι στην πιο low budget κατηγορια, ηδη εχω αγορασει αλλο , θα κρατησω την μπαταρια και κανα πλαστικο (το καλλυμα της πλατης πχ)

Αλλα συγνωμη, αν ειχα ενα smartphone αξιας 1000 ευρω δεν θα μου φτιαχνανε την πλακετα επειδη ραγισε η οθονη ? Πουθενα , στην περιγραφη του πωλητη, δεν ειχε αστερισκους , εξαιρεσεις η δεν ξερω εγω τι αλλο, στην εγγυηση. (ευτυχως που δινω max 20 ευρω για κινητα, γιατι με αυτα , θα ενιωθα τιτανοτεραστιος μλκας )

1 ώρα πριν, isay είπε

 

Αν το κινητό δεν ειναι πολύ ακριβό σε συμφέρει να βρεις κάποιο τοπικό τεχνικο και να σου αλλάξει την οθονη. Εννοειται ξεχνάς την εγγύηση

Εχει χαλασει το μικροφωνο, αδιαφορη μου ειναι η οθονη, δεν ζητησα αντικασταση αυτης.Εκτος αν μπερδεψε η αρχικη μου περιγραφη (προσωπικα το ραγισμα δεν το θεωρω καν βλαβη η κακη χρηση )

Επεξ/σία από bluesattack
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, bluesattack είπε

Καταρχης ευχαριστω.

Βεβαια ολομολογω οτι δεν το καταλαβαινω αυτο που λενε και αυτο που επιβεβαιωνεις .Δεν τρακαρα.Ειναι σαν να πεσει γλαστρα στο παμπριζ και να σου πει η αντιπροσωπεια , επ, δεν σου φτιαχνω τωρα το καρμπυρατερ.

Οχι το κινητο ειναι στην πιο low budget κατηγορια, ηδη εχω αγορασει αλλο , θα κρατησω την μπαταρια και κανα πλαστικο (το καλλυμα της πλατης πχ)

Αλλα συγνωμη, αν ειχα ενα smartphone αξιας 1000 ευρω δεν θα μου φτιαχνανε την πλακετα επειδη ραγισε η οθονη ? Πουθενα , στην περιγραφη του πωλητη, δεν ειχε αστερισκους , εξαιρεσεις η δεν ξερω εγω τι αλλο, στην εγγυηση. (ευτυχως που δινω max 20 ευρω για κινητα, γιατι με αυτα , θα ενιωθα τιτανοτεραστιος μλκας )

Εχει χαλασει το μικροφωνο, αδιαφορη μου ειναι η οθονη, δεν ζητησα αντικασταση αυτης.Εκτος αν μπερδεψε η αρχικη μου περιγραφη (προσωπικα το ραγισμα δεν το θεωρω καν βλαβη η κακη χρηση )

Θα σου απαντησω απο την πλευρά του τεχνικου  (σε αλλο αντικειμενο).

Καταρχήν το κινητό είναι πολύ πιο συμπαγές και ολα ειναι στριμωγμένα μεχρι αηδίας, αρα το σπασιμμο οθονης δεν μπορώ να ξέρω απο που προήρθε (ασχετο τι μου λες εσυ) και με τι συνθηκες. Εσυ μπορει να λες οτι ειναι απο κλειδια (κουβεντα κανουμε, εγω δεν εχω λογο να σε αμφισβητήσω) αλλα εσύ μπορει να το ειχες κωλότσεπη μαζι με τα κλειδια, να εκατσες πανω και απο την καμπυλοτητα να ράγισε/εσπασε η οθονη αλλα να εγινε ζημια και στην πλακέτα. 

Το παραδειγμα με το αυτοκινητο ήταν για να καταλάβεις οτι η εγγυηση δεν ισχύει σε κακη χρήση. Στο ερωτημα σου για τη μηχανη, αν η μηχανη ήταν πίσω απο το παμπριζ (κολλητα) και μια γλάστρα χτύπαγε και εσπαγε το παμπριζ, που ξερω εγω σαν τεχνικος οτι το χτυπημα δεν θα επηρεαζε και τη μηχανή. Ας προσεχες σαν χρήστης να το παρκάρεις εκει που δεν πεφτουν γλάστρες

Άρα με βαση τα παραπάνω, εφοσον εχουμε σοβαρες ενδειξεις χτυπηματος-φθορας το κινητο βγαινει εκτος εγγυησης με συνοπτικές διαδικασίες. Αν θες να το φτιάξεις εννοειται θα φτιαχτεί και ίσως τελικά φτιαχτεί μονο η οθονη γιατί εκ του αποτελέσματος μπορει να φανει οτι πλακετα ειναι οκ ΑΛΛΑ θα πληρώσεις και για την επισκευη της οθονης και για τον ελεγχο του κινητου. Δεν θα φτιαχτει υπο εγγύηση. 

Στα υποψη οτι οσο πιο ακριβή η εταιρεία και το κινητο, τοσο πιο τυπικοι ειναι. Αν πας πχ καποιο ακριβο samsung/iphone με χτυπήματα/σπασιματα στο σασί (χωρις να εχει σπασει η οθονη) ΔΕΝ θα σε καλύψει η εγγύηση, ακομα κι αν το πας για προβληματικη μπαταρία. Οι πιο μικρες εταιρείες ειναι πιο "διαλακτικές" σε τετοια θεματα, οποτε αν το χτυπημα δεν ειναι σοβαρο, μαλλον θα κανουν οτι δεν το ειδαν. 

Τέλος οι οροι εγγυησης δεν οριζονται απο τον πωλητη αλλά απο τον κατασκευαστή και ειναι πρακτικά αδυνατον να γινει πλήρης υποκαταλογος. Το βασικό ειναι οτι εισαι σε εγγύηση αν δεν του προκαλέσεις σοβαρες φθορές απο λανθασμένη χρήση.

Κάποια καταστήματα προσφέρουν ασφάλιση κινητου, οπως εχουμε ασφαλεια αυτοκινητου, οποτε στην περιπτωση σου η ασφαλιστική θα πλήρωνε τον τεχνικο να σου αντικαταστησει την οθονη. 

Επεξ/σία από isay
Δημοσ.
2 ώρες πριν, bluesattack είπε

Εχω ενα κινητο του οποιου εχει σπασει η οθονη (συγκεκριμενα φταινε τα κλειδια στην τσεπη αλλα θα μπορουσε και να ειχε πεσει..)

Το τηλεφωνο εχει βλαβη .

1.Ο πωλητης ειναι υποχρεωμενος να το αλλαξει-επισκευασει ? 

2.Αν χρειαστει να το στειλει στην αντιπροσωπεια και αυτοι κρινουν οτι δεν ισχυει πια η εγγυηση τα μεταφορικα της επιστροφης (στον πωλητη ) ποιος τα πληρωνει ? 

Εχω παει να την πατησω με παρομοιο τροπο. υπηρχε εξωτερικη ασχετη βλαβη δικης μου ευθυνης και η αντιπροσωπεια απαντησε οτι εφοσον εχει γινει κακη χρηση, ολες οι αλλες βλαβες δεν μπορουν να καλυφθουν (εφοσον εχω κανει ζημιες στο προιον). 

τελικα τους πιεσα και το δεχτηκαν.

Δημοσ.

Ειχα μια ελπιδα οτι με δουλευουν 

Αλλα  προφανως εχουμε να κανουμε με κατι πιο ..κοινοτοπο

Αφου στα μαγκωσουν, στα αρπαξουν οι επιχειρησεις, θεωρεισαι ενοχος για κακη χρηση μεχρι αποδειξεως του εναντιου (για να το αποδειξεις πρεπει να ''τρεξεις'' , πραγμα ασυμφορο συνηθως )

Ισως καμμια μερα παραγγειλω 5, 6 πανακριβα κινητα και μετα τους ρωτησω για την περιπτωση της οθονης.Θα χαρω να ακυρωσω την αγγελια λογω μη αναγραφης διευκρινησεων στην περιγραφη του προιοντος. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...