TzortzisJosh Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Χαίρετε, Χρειάζομαι την βοήθεια όσων γνωρίζουν με εγκυρότητα περί δικαιωμάτων, επιστροφής κλπ. Έχω εδώ και μιάμιση εβδομάδα ένα θέμα με μια τηλεόραση Samsung που αγοράστηκε από τον Κωτσόβολο. Συγκεκριμένα αγοράστηκε 31/12/2018 και ήδη από τις 3/01/2019 επικοινώνησα μαζί τους. Το θέμα είναι οι δυνατοί ήχοι συσπάσεων των πλαστικών της τηλεόρασης. Για να μην τα πολυλογώ, δείτε εδώ: (Στην 2η σελίδα υπάρχουν 2 αρχεία με τους ήχους, που η Samsung θεωρεί φυσιολογικούς). Διαβάζω σε άλλα Topic αρκετούς που λένε πως απλά πήραν το προϊόν και επειδή δεν τους ικανοποιούσε το γύρισαν πίσω και το δέχτηκαν (Media Markt + Κωτσόβολος). Εδώ πρόκειται σαφώς για τεχνιτό αλλά και αισθητικό πρόβλημα. Τι δικαιούμαι σε αυτήν την περίπτωση; Ο Κωτσόβολος αρνείται να κάνει το οτιδήποτε από την στιγμή που η Samsung θεωρεί πως αυτό είναι φυσιολογικό. Μου λέει επικοινωνήστε με την Samsung. Η Samsung μου λέει επικοινώνησε με τον Κωτσόβολο. Τι μπορεί να γίνει; **Σημαντικό** Η παραγγελία έγινε τηλεφωνικώς καθώς δεν υπήρχε διαθεσιμότητα στο κατάστημα της επιλογής μου. Δεν είδα το προϊόν από κοντά. Μόλις ήρθε στο κατάστημα, ενημερώθηκα και πήγα εγώ να την παραλάβω καθώς 31/12 ο Κωτσόβολος δεν είχε διαθέσιμο φορτηγό για μεταφορά. Δεκτή κάθε βοήθεια, ευχαριστώ. Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2019 από TzortzisJosh
Yiannis87 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δεν ξέρω αν προλαβαίνεις, αλλά εντός 14 ημερών έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά. https://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon
TzortzisJosh Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Yiannis87 είπε Δεν ξέρω αν προλαβαίνεις, αλλά εντός 14 ημερών έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά. https://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon Έχω μιλήσει πάνω από 5 φορές με τον Κωτσόβολο, δεν μου έχουν αναφέρει τίποτα. Η αναφορά έγινε από τις 3 του μηνός, δηλαδή 3 μέρες μετά την αγορά. Μπορώ δηλαδή να την επιστρέψω έτσι απλά; Καλυπτομαι βέβαια και από τις 14 εργάσιμες
TzortzisJosh Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Yiannis87 είπε Ναι, αρκεί να μην έχεις πετάξει τη συσκευασία και να μην είναι σκισμένη, κατεστραμμένη κλπ. Πρέπει δηλαδή το προιόν να μπορεί να συσκευαστεί εκ νέου!! Πρέπει επίσης να είσαι στην κατηγορία collect @ store Δηλαδή πχ κατά την τηλεφωνική παραγγελία να τους είπες θέλω να το παραλάβω από εκεί. Καλό είναι να υπάρχει κάποιο email / αντίγραφο της παραγγελείας που έκανες. Γιατί μπορεί να σου πουν πως απλά πήγες και το πήρες από το κατάστημα. Σε αγορές που γίνονται από τα φυσικά καταστήματα και όχι ηλεκτρονικά/τηλεφωνικά, δεν ισχύει η υπαναχώρηση Αυτά νομίζω είναι γενικός κανόνας για όλες τις αγορές από παντού, αν και τα γράφει ο κωτσόβολος και στο site του και φυσικά δεν χρειάζεται να στα πει... Πρέπει όμως κανονικά όταν έκανες παραγγελεία μέσω τηλ. να σε ρώτησαν αν αποδέχεσαι τους όρους και να το κατέγραψαν, όπως γίνεται και αν το κάνεις ηλεκτρονικά.. Η συσκευασία υπάρχει όμως λόγω του όγκου αναγκάστηκα να την κόψω σε ένα σημείο. Γιατί δεν χωρούσε να βγει 75αρα τηλεόραση σε πλατοσ ενώ η συσκευασία είναι ξαπλωμένη. Υπάρχει περίπτωση να μην το δεχτούν;
fastnq2 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2019 https://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon
TzortzisJosh Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, fastnq2 είπε https://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon Αναφέρει πως η συσκευασία πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση. Προσωπικά, δοκίμασα να τραβήξω την τηλεόραση ώστε να την βγάλω, έχοντας ανοίξει το κουτί της μόνο από την μία πλευρά, πράγμα που ήταν αδύνατο διότι τα υπέρογκα φελιζόν στο εσωτερικό της καθιστούν την διαδικασία επικίνδυνη, για την ίδια την τηλεόραση αλλά και δύσκολη. Έτσι, άνοιξα το κουτί κόβοντας την μία του μεριά. Στην τελική, συγγνώμη που δεν κατάφερα να βγάλω μια 75αρα τηλεόραση βάρους 45 κιλών από το κουτί της ανοίγοντας μόνο μία μεριά. Ούτε λαπτοπ δεν βγάζεις έτσι. Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2019 από TzortzisJosh
Moderators Inuyasha Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Moderators Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε Αναφέρει πως η συσκευασία πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση. Προσωπικά, δοκίμασα να τραβήξω την τηλεόραση ώστε να την βγάλω, έχοντας ανοίξει το κουτί της μόνο από την μία πλευρά, πράγμα που ήταν αδύνατο διότι τα υπέρογκα φελιζόν στο εσωτερικό της καθιστούν την διαδικασία επικίνδυνη, για την ίδια την τηλεόραση αλλά και δύσκολη. Έτσι, άνοιξα το κουτί κόβοντας την μία του μεριά. Στην τελική, συγγνώμη που δεν κατάφερα να βγάλω μια 75αρα τηλεόραση βάρους 45 κιλών από το κουτί της ανοίγοντας μόνο μία μεριά. Ούτε λαπτοπ δεν βγάζεις έτσι. Ότι θέμα είναι ότι και Δευτέρα να την πας είσαι εκτός και τον 10 ημερών που αναφέρει το site του κοτσοβολου, αλλά και τον 14 ημερών υπαναχώρησης που δικαιουσε σε αγορές από απόσταση Οπότε πλέον αν δεν υπάρχει τεχνινο πρόβλημα /ελλατωμα την παντρεύτηκες Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2019 από Inuyasha 2
TzortzisJosh Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 4 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Ότι θέμα είναι ότι και Δευτέρα να την πας είσαι εκτός και τον 10 ημερών που αναφέρει το site του κοτσοβολου, αλλά και τον 14 ημερών υπαναχώρησης που δικαιουσε σε αγορές από απόσταση Οπότε πλέον αν δεν υπάρχει τεχνινο πρόβλημα /ελλατωμα την παντρεύτηκες Λάθος. Το πρόβλημα το ανέφερα από τις 3 του μηνός και το Site αναφέρει: να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους. Επιπλέον, 14 εργάσιμες ημέρες δεν έχουν περάσει ακόμη. Την Τρίτη λήγουν νομίζω, Δευτέρα όμως θα επικοινωνήσω ξανά.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Moderators Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε Λάθος. Το πρόβλημα το ανέφερα από τις 3 του μηνός και το Site αναφέρει: να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους. Επιπλέον, 14 εργάσιμες ημέρες δεν έχουν περάσει ακόμη. Την Τρίτη λήγουν νομίζω, Δευτέρα όμως θα επικοινωνήσω ξανά. 14 ημέρες είναι όχι 14 εργάσιμες Η αναφορά δυστηχως δεν πιάνετε, αν την είχες παράδοση για έλεγχο ναι τώρα δυστηχως παίζει να μην έχει καταγραφεί και πουθενά ότι πήρες τηλέφωνο Εφόσον παρέλαβες 31 η "λήξη" προθεσμίας είναι σήμερα Κυριακή Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2019 από Inuyasha 1
TzortzisJosh Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Μόλις τώρα, Inuyasha είπε 14 ημέρες είναι όχι 14 εργάσιμες Η αναφορά δυστηχως δεν πιάνετε, αν την είχες παράδοση για έλεγχο ναι τώρα δυστηχως παίζει να μην έχει καταγραφεί και πουθενά ότι πήρες τηλέφωνο Είναι 14 εργάσιμες. http://prntscr.com/m6fc7h Έχουν καταγράψει και τα τηλεφωνήματα και όλα απ΄ότι μου είπαν επίσης και το περιστατικό. Απλά μου απαντούν συνεχώς πως εφόσον η Samsung το βάφτισε φυσιολογικό, είναι φυσιολογικό. Στην ουσία αυτοί το καθυστερούν όσο περισσότερο γίνεται.
Yiannis87 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε Είναι 14 εργάσιμες. http://prntscr.com/m6fc7h Έχουν καταγράψει και τα τηλεφωνήματα και όλα απ΄ότι μου είπαν επίσης και το περιστατικό. Απλά μου απαντούν συνεχώς πως εφόσον η Samsung το βάφτισε φυσιολογικό, είναι φυσιολογικό. Στην ουσία αυτοί το καθυστερούν όσο περισσότερο γίνεται. ό,τι να ναι... Σε εμάς δεν χρειάζεται να αποδείξεις κάτι, αλλά στο κώστο 4 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε Λάθος. Το πρόβλημα το ανέφερα από τις 3 του μηνός και το Site αναφέρει: να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους. Επιπλέον, 14 εργάσιμες ημέρες δεν έχουν περάσει ακόμη. Την Τρίτη λήγουν νομίζω, Δευτέρα όμως θα επικοινωνήσω ξανά. Το ελάττωμα δεν είναι αισθητικό και με βάση τη Samsung το "ελαττωμα" θεωρείται φυσιολογικό. Οπότε στην κρίση σου είναι αν θα υπαναχωρήσεις ή θα συζητάς. Σχέτικα με την υπαχώρηση ο @Inuyasha έχει δίκιο. Στο έγραψα και εγώ 9 ώρες πριν, Yiannis87 είπε Δεν ξέρω αν προλαβαίνεις, αλλά εντός 14 ημερών έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά. https://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon αλλά απάντησες πως καλύπτεσαι από τις εργάσιμες... Δες καλύτερα: Δικαίωμα υπαναχώρησης Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση. Γράφει ξεκάθαρα ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΩΝ, όχι εργάσιμες. Εσύ έχεις καταγράψει τα τηλεφωνήματα? Στείλτους τώρα email που όντως καταγράφεται από εσένα και κάνε υπαναχώρηση ηλεκτρονικά τώρα, γιατί μετά δεν θα μπορείς. Η συσκευασία είναι ένα θέμα. Ας μην έπαιρνες τόσο βαριά αν δεν μπορούσες να την βγάλεις Τέλοσπάντων αν δουν το email σου, προσπερνάμε τη συσκευασία γιατί νομίζω και με βάση τους όρους μπορούν απλά να σου επιστρέψουν μέρος του ποσού και όχι ολόκληρό αν κάτι έχει φθαρεί κλπ. Δεν είμαι βέβαια 100% σίγουρος για αυτό, όπως και για τους ακριβείς όρους που ισχύουν στην περίπτωση σου¨τηλεφωνική παραγγελία. Τηλεφωνική από το τηλέφωνο του σπιτιού σου ή απλά παραγγελία με τη βοήθεια ενός υπαλλήλου σε ένα κατάστημα του κοτσό. Πάντως το άφησες αρκετά... Έπρεπε να είχες κάνει υπαναχώρηση εδώ και μια βδομάδα. Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2019 από Yiannis87
bromiaris Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 10 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε Η συσκευασία υπάρχει όμως λόγω του όγκου αναγκάστηκα να την κόψω σε ένα σημείο. Γιατί δεν χωρούσε να βγει 75αρα τηλεόραση σε πλατοσ ενώ η συσκευασία είναι ξαπλωμένη. Υπάρχει περίπτωση να μην το δεχτούν; Φίλε σταμάτα να αγχώνεσαι... Η τν είναι μια χαρά... κοίταξε να ηρεμήσεις και απόλαυσε την... 14 ημέρες τώρα ούτε θα σκέφτεσαι τίποτα αλλο... σε έχει στοιχειώσει... 1
TzortzisJosh Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 4 ώρες πριν, Yiannis87 είπε ό,τι να ναι... Σε εμάς δεν χρειάζεται να αποδείξεις κάτι, αλλά στο κώστο Το ελάττωμα δεν είναι αισθητικό και με βάση τη Samsung το "ελαττωμα" θεωρείται φυσιολογικό. Οπότε στην κρίση σου είναι αν θα υπαναχωρήσεις ή θα συζητάς. Σχέτικα με την υπαχώρηση ο @Inuyasha έχει δίκιο. Στο έγραψα και εγώ αλλά απάντησες πως καλύπτεσαι από τις εργάσιμες... Δες καλύτερα: Δικαίωμα υπαναχώρησης Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση. Γράφει ξεκάθαρα ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΩΝ, όχι εργάσιμες. Εσύ έχεις καταγράψει τα τηλεφωνήματα? Στείλτους τώρα email που όντως καταγράφεται από εσένα και κάνε υπαναχώρηση ηλεκτρονικά τώρα, γιατί μετά δεν θα μπορείς. Η συσκευασία είναι ένα θέμα. Ας μην έπαιρνες τόσο βαριά αν δεν μπορούσες να την βγάλεις Τέλοσπάντων αν δουν το email σου, προσπερνάμε τη συσκευασία γιατί νομίζω και με βάση τους όρους μπορούν απλά να σου επιστρέψουν μέρος του ποσού και όχι ολόκληρό αν κάτι έχει φθαρεί κλπ. Δεν είμαι βέβαια 100% σίγουρος για αυτό, όπως και για τους ακριβείς όρους που ισχύουν στην περίπτωση σου¨τηλεφωνική παραγγελία. Τηλεφωνική από το τηλέφωνο του σπιτιού σου ή απλά παραγγελία με τη βοήθεια ενός υπαλλήλου σε ένα κατάστημα του κοτσό. Πάντως το άφησες αρκετά... Έπρεπε να είχες κάνει υπαναχώρηση εδώ και μια βδομάδα. Μου απαντούν πως πριν γίνει οποιαδήποτε ενέργεια πρέπει να πραγματοποιηθεί τεχνικός έλεγχος. Από την πρώτη στιγμή που τηλεφώνησα είπα πως θα ήθελα Μα την επιστρέψω και να βρεθεί μια λύση και η υπάλληλος μου απάντησε πως δεν γίνεται αυτό. Υπάρχουν τα πάντα ηχογραφημένα. Έστειλα email για υπαναχώρηση χθες 12/1 όποτε χρονικά είμαι επίσης μέσα. Μετά; 1
MegalosVeziris Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 57 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε Μου απαντούν πως πριν γίνει οποιαδήποτε ενέργεια πρέπει να πραγματοποιηθεί τεχνικός έλεγχος. Από την πρώτη στιγμή που τηλεφώνησα είπα πως θα ήθελα Μα την επιστρέψω και να βρεθεί μια λύση και η υπάλληλος μου απάντησε πως δεν γίνεται αυτό. Υπάρχουν τα πάντα ηχογραφημένα. Έστειλα email για υπαναχώρηση χθες 12/1 όποτε χρονικά είμαι επίσης μέσα. Μετά; Φίλε μου χαλάρωσε το πρόβλημα που έχεις είναι μέσα στα επιτρεπτά όρια. Εδώ παίρνεις iPad που είναι λογισμενο και η Apple λέει είναι φυσιολογικό.
TzortzisJosh Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 23 λεπτά πριν, Yiannis87 είπε Την πας στον κώτσο αύριο πρωί-πρωί και μας ενημερώνεις για την εξέλιξη!! Το πρόβλημα είναι πως δεν μεταφέρεται έυκολα η τηλεόραση αυτή. Επίσης όπως ανέφερα το κουτί της είναι κομμένο. Λέω να τηλεφωνήσω το πρωί μήπως στείλουν αυτοί κάποιο φορτηγό για μεταφορά διότι μόνος να την μεταφέρω αδύνατο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις