Προς το περιεχόμενο

προβληματικες βενζινες


tornado

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αναφορά σε κείμενο

Toluene has a RON octane rating of 121 and a MON rating of 107...

Οπότε νοθεύουν την βενζίνη 100 οκτανίων με κάτι που είναι 120 οκτάνια; Makes sense.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 322
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

17 ώρες πριν, NT1G είπε

Οπότε νοθεύουν την βενζίνη 100 οκτανίων με κάτι που είναι 120 οκτάνια; Makes sense.

και το lpg εχει 109 οκτανια, δεν εχει σχεση ομως.

Τα οκτανια ειναι αντικροτικοτητα, και οχι ποιοτητα καυσιμου, ουτε ενεργεια ανα λιτρο.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Μάλλον την πάτησα κι εγώ!

Ξέρει κανείς που μπορώ να κάνω ανάλυση; στο γενικό χημείο του κράτους, υπάρχει καμια υπηρεσία του ΥΠΕΚΑ ή έστω και ιδιώτης με λογικό κόστος.

Ποιο πολύ με ενδιαφέρει να δω αν όντως υπάρχει νοθεία και αν ειναι επικίνδυνο να καταναλώσω τη βενζίνη.

Μήπως πρέπει να αδειασω ντεπόζιτο και να αλλάξω φίλτρα άμεσα πριν γίνει μεγαλύτερη ζημια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, 41ex είπε

 

 

Μήπως πρέπει να αδειασω ντεπόζιτο και να αλλάξω φίλτρα άμεσα πριν γίνει μεγαλύτερη ζημια!

Πιο φτηνό θα σου βγει αυτό.

Τι συμπτωματα έχεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/5/2021 στις 12:23 ΠΜ, GeorgeMan είπε

Το καλύτερο ήταν όταν μου είχαν βάλει (σε AVIN αυτό) 64 λίτρα βενζίνης ενώ το αυτοκίνητο έπαιρνε 63 βάσει manual και είχα τουλάχιστον 4-5 μέσα (είχε μόλις ανάψει λαμπάκι).

Στη μάνα μου πριν μισό μήνα έβαλαν 85 ευρώ βενζίνη σε όχημα που έχει ρεζερβουάρ 45L. :P

Επεξ/σία από Haldol
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/6/2021 στις 4:27 ΜΜ, 41ex είπε

Μάλλον την πάτησα κι εγώ!

Ξέρει κανείς που μπορώ να κάνω ανάλυση; στο γενικό χημείο του κράτους, υπάρχει καμια υπηρεσία του ΥΠΕΚΑ ή έστω και ιδιώτης με λογικό κόστος.

Ποιο πολύ με ενδιαφέρει να δω αν όντως υπάρχει νοθεία και αν ειναι επικίνδυνο να καταναλώσω τη βενζίνη.

Μήπως πρέπει να αδειασω ντεπόζιτο και να αλλάξω φίλτρα άμεσα πριν γίνει μεγαλύτερη ζημια!

100 ευρώ σε ιδιώτη,  αλλά κάνουν ανάλυση και στο πολυτεχνείο, δεν γνωρίζω όμως που και πόσο. 

Επεξ/σία από tornado
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eγω βαζω μονο DIESEL ULTIMATE (double filter) σε ενα ΚΑΛΥΨΩ βενζιναδικο της BP και παντα συμφωνα με το trip computer του BMW.

Καυσιμο να βαζετε παντα απο ενα πρατηριο.

Δεν με κλεβουν ουτε ml και εξαιρετικο καυσιμο.

Κατα 99,9% πεφτει μεσα.

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, SeriesX είπε

Eγω βαζω μονο DIESEL ULTIMATE (double filter) σε ενα ΚΑΛΥΨΩ βενζιναδικο της BP και παντα συμφωνα με το trip computer του BMW.

Καυσιμο να βαζετε παντα απο ενα πρατηριο.

Δεν με κλεβουν ουτε ml και εξαιρετικο καυσιμο.

Κατα 99,9% πεφτει μεσα.

Όταν πρωτοπήρα το punto έβαζα το ενισχυμένο πετρέλαιο από shell, γιατί δούλευε σε εταιρικό ο κουμπάρος μου. Μόλις έφυγε λίγο οι πόντοι με την κάρτα λίγο ότι περνούσα από εταιρικό BP με καλές τιμές, ίσως τις καλύτερες την Αττική, έβαζα το ενισχυμένο από εκεί. Λοιπόν με το ενισχυμένο της BP έβγαζα 5-10% περισσότερα χλμ (κι ας είχα αλλάξει ελαστικά φαρδύτερα 205/55 και σπόρ έναντι των εργοστασιακών 195/55 και οικονομίας). Να σημειώσω ότι την ίδια διαδρομή την έκανα για 1μιση χρόνο με shell και 1 χρόνο με BP και μηδένιζα τον μετρητή και από εκεί έβλεπα την κατανάλωση (την οποία ήλεγχα και κατά τον ανεφοδιασμό και είχα +-0.1 του λίτρου απόκληση).

Τότε έτυχε και πέτυχα συμμαθητή ταρίφα που κι αυτός το ψάχνει και τα συζητήσαμε. Είχε την ίδια πορεία και μετά ξεκίνησε να βάζει την απλή BP. Τελικά είχε ακόμα καλύτερη κατανάλωση με την απλή BP. Με έπεισαν τα 200+χιλχλμ που είχε κάνει με την απλή (50χιλχλμ με ενισχυμένη) και έχει το εργοστασιακό dpf και στον κινητήρα δεν έχει κανένα θέμα, το αυτόματο κιβώτιο από την άλλη δυο-τρεις επισκευές, ΜΒ βλέπεις...

Οπότε μετά από σχεδόν τρία χρόνια το δοκίμασα. Με την απλή έχω ακόμα καλύτερη κατανάλωση από την ενισχυμένη της BP. 

 

Οπότε εδώ και 60χιλχλμ βάζω απλή από εταιρικό και πάω χωριό με 3,1λίτρα/100χλμ (βασικά η γυναίκα μου εμένα το ρεκόρ είναι 3,3). 

   

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 11/5/2021 στις 9:16 ΜΜ, nick#18 είπε

 

Τι σκ@τα εχει βαλει μεσα ο τυπος αραγε? Σοβαρη ζημια.. φανταζομαι σε αλλα καινουργια με 838957389475 ευαισθητα μπιμπλικια τι ζημιες εχει κανει. Σημερα συζηταγαμε με το μηχανικο στη δουλεια για το βενζιναδικο αυτο... πριν ερθει στην εταιρια ασχολουταν μοναχα με αυτοκινητα και σε μεγαλο ποσοστο με αερια. Μου ειπε για 4 αν οχι παραπανω περιπτωσεις που δεν θυμαται απο πελατες του που ειχαν γεμισει αεριο απο το πρατηριο αυτο.. Τωρα πως νοθευεται το αεριο δεν εχω ιδεα! Μοναχα για ποσοτητα ηξερα οτι επαιζαν μπαλα.. 

Πληροφοριακα, σημερα ξαναπερασα και αλλαξε ΠΑΛΙ εταιρια μεσα σε 1 μηνα, σε μια GIANT...

Πρωτη φορα την βλεπω, του γιαγκου δρακου ειναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάζω ΕΚΟ καλυψω πολλά χρόνια χωρίς προβλήματα σε αντλίες κτλ, το θέμα όμως είναι ότι τα τελευταία 2 χρόνια έχουν αρχίσει τα πειρακια όταν το αυτοκίνητο είναι ζεστό και η εξωτερική θερμοκρασία είναι υψηλή. Δοκίμασα 98αρα μειώθηκαν αλλά μόλις μείνει στο ντεπόζιτο 4-5 μέρες πάλι ακούω ελάχιστα πειράκια σε φορτίο. Αναγκαστικά βάζω 100αρια πια το καλοκαίρι για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Επίσης 95αρα κάνει επικαθησεις καλό είναι να μπαίνει 98 ή κάποιο καθαριστικό ανά 1000 χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...