Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

προβληματικες βενζινες


tornado

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, hyperlost είπε

Θα παραθέσω φωτογραφία από την δική μου Ε200Κ με ταμπέλα 98 RON ONLY στο καπακι πίσω! V8 δεν είναι. 4 κύλινδρη είναι. 2001 μοντέλο, 2000 κ. Εκ. Με 192 hp. Λαμπάκι δεν άναψε ποτέ. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Για να λυθούν οι οποιεσδήποτε απορίες/παρεξηγήσεις.  

Αυτήν την φωτο θα ήθελα πολύ να την δω.

Παιζει να είναι το μοναδικό Ε200 Kompressor, που να προτεινει ο κατασκευαστης 98 RON ONLY,όπως παίζει να είναι και το μοναδικό Ε200 Kompressor του 2001 με τα 192 άλογα,μιας και η παραγωγη του,αυτο με τα 192 αλογα,σταμάτησε τον Ιούνιο του 2000.

Φιλικά παντα ετσι😀

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 252
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Και είναι ανάγκη να μας γράψεις τρεις φορές την πρώτη πρόταση;;;;; Το εμπεδώσαμε.Μόνο 100άρα καίει το corsa και γίνεται πύραυλος και μάλιστα shell.Οτιδήποτε άλλο είναι σαβούρα.

Το τεστ έγινε σε ενα μονο συγκεκριμένο αμάξι και η βελτίωση με 100αρα ηταν στο 1%. Η ADAC έχει κάνει παρόμοια τεστ σε πολλά αμάξια με 100αρες,και τα αποτελεσματα ηταν συντριπτικά αρνητικά ως προς

το ζουμί είναι να έχεις καλό αμάξι και ας βάζεις και 95άρα......άσε τους τσίπιδες να βάζουν σε κόρσα 100αρα. ως γνωστόν όσα δεν φτάνει η αλεπού τα βάζει σε οκτάνια.

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, papoys1 είπε

Παλιά έχω ακούσει ότι κάποια κατοστάρα γινόταν εισαγωγή απέξω.

Εκείνη πράγματι όπως έλεγαν άνθρωποι που γνώριζαν ήταν όντως ξεχωριστή εξαιρετική βενζίνα και υπερείχε. 

Τώρα ως γνωστόν το Ελληνικό δαιμόνιο μπορεί άνετα να σου πουλήσει 95άρα στο πρατήριο για 100άρα. Είπαμε είτε 100άρα είτε 95άρα όλες μα όλες οι εταιρείες από την ίδια μάνικα φορτώνουν.Τα υπόλοιπα είναι για κάποια χαιβάνια που πιστεύουν ότι η τάδε ή τάδε εταιρεία έχει καλύτερο καύσιμο. Όλες το ίδιο φορτώνουν απλά εξαρτάται από τον πρατηριούχο αν και πόσο θα το νοθεύσει.Και την 100άρα τη νοθεύουν άνετα και οι περισσότεροι φυσικά ρίχνοντας στη δεξαμενή 95άρα.

Επίσης δεν υπάρχει 97άρα πάει και τελείωσε.,

Παλιά εισάγονταν και αυτή έτοιμη απέξω τώρα σταμάτησε να εισάγετε.Μην ακούω βλακείες τύπου πήγα Shell και έβαλα 97άρα. Μην ρίχνετε νερό στο μύλο μίας απάτης. Το βυτίο φορτώνει κανονικά 95 οκτανίων και ο οδηγός που του έχουν δώσει από την εταιρεία ένα μπουκάλι (πρόσθετα λένε αυτοί αλλά ένας θεός ξέρει τι έχει μέσα) ανεβαίνει το ρίχνει στο βυτίο και αμέσως τη βαφτίζουν.Τελευταία απαγόρευσαν στη shell να γράφει 97άρα και πλέον στις αντλίες  λέει Vpower και στήνονται στην ουρά κάθε Τρίτη τα κορόιδα να βάλουν 97άρα που υπερέχει.

Αυτό το λέω επειδή παλαιά  την έβαζα αλλά λόγω του ότι  είμαι υγραεριοκίνητος μου είπαν να την αποφεύγω γιατί ενδεχομένως αυτά τα άγνωστα πρόσθετα να επιβαρύνουν περισσότερο τις βαλβίδες που είναι ευαίσθητες σε μας τους υγραεριοκίνητους.

Πριν 5 χρονια πηγαινα πολυ συχνα στα ΕΛΠΕ στην φορτωση καυσιμων. 

Εκει εχει ενα καταστημα Γρηγορης που αραζουν ολοι οι οδηγοι.

Σε μια γωνια καθατε και ενας τυπας απο την ΕΚΟ με κατι μεταλλικα δοχεια και τις σφραγιδες της ΕΚΟ...

Η δουλεια του ηταν να μετατρεπει τα βυτια που φορτωναν απλη βενζικη σε ΕΚΟ  kinitron.

Απλα πηγαινε στα βυτια και αδειαζε ενα δοχειο και εβαζε μια νεα σφραγιδα...

Ολα τα βυτια που βαζουν απο ΕΛΠΕ την ιδια βενζινη βαζουν... 

Η νοθεια γινεται αφου φυγουν απο τα διυλιστήρια ....

Επεξ/σία από k_w_t
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΚΟ kinitron  ............... SHELL Vpower   ...................BP Ultimate  κ.λ.π........... παντού το ίδιο κόλπο. Παίζει να είχαν και από λίγο 100άρα μέσα τα μεταλλικά δοχεία απλά για να φαίνεται ότι κάτι προσθέσαμε που να δικαιολογεί την αλλαγή ονόματος..

Πάει ο άλλος βάζει από αυτή την πληρώνει 10 λεπτά παραπάνω αυθυποβάλλεται  και έχει την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο πετάει.Από την άλλη αποδεδειγμένα με έρευνες σου λένε ότι σε απλούς κινητήρες η 95άρα με την 100άρα δεν έχει καμία διαφορά.

:D:P

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, papoys1 είπε

ΕΚΟ kinitron  ............... SHELL Vpower   ...................BP Ultimate  κ.λ.π........... παντού το ίδιο κόλπο. Παίζει να είχαν και από λίγο 100άρα μέσα τα μεταλλικά δοχεία απλά για να φαίνεται ότι κάτι προσθέσαμε που να δικαιολογεί την αλλαγή ονόματος..

Πάει ο άλλος βάζει από αυτή την πληρώνει 10 λεπτά παραπάνω αυθυποβάλλεται  και έχει την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο πετάει.Από την άλλη αποδεδειγμένα με έρευνες σου λένε ότι σε απλούς κινητήρες η 95άρα με την 100άρα δεν έχει καμία διαφορά.

:D:P

Παντως γουσταρα να εκανα την δουλεια του ...

Αραλικι ολη μερα μεσα στα Γρηγορης και σηκωνοταν μονο αμα του ελεγε κανενας οδηγος οτι φορτωνω για kinitron... 

Ειχε λιωσει στην TV και στο internet...

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
36 λεπτά πριν, papoys1 είπε

ΕΚΟ kinitron  ............... SHELL Vpower   ...................BP Ultimate  κ.λ.π........... παντού το ίδιο κόλπο. Παίζει να είχαν και από λίγο 100άρα μέσα τα μεταλλικά δοχεία απλά για να φαίνεται ότι κάτι προσθέσαμε που να δικαιολογεί την αλλαγή ονόματος..

Πάει ο άλλος βάζει από αυτή την πληρώνει 10 λεπτά παραπάνω αυθυποβάλλεται  και έχει την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο πετάει.Από την άλλη αποδεδειγμένα με έρευνες σου λένε ότι σε απλούς κινητήρες η 95άρα με την 100άρα δεν έχει καμία διαφορά.

:D:P

 

trq.PNG.21d18e0277b08f57476420776f362bfd.PNG

Αποδεδειγμένα πάνω από όλα.

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

ΕΚΟ kinitron  ............... SHELL Vpower   ...................BP Ultimate  κ.λ.π........... παντού το ίδιο κόλπο. Παίζει να είχαν και από λίγο 100άρα μέσα τα μεταλλικά δοχεία απλά για να φαίνεται ότι κάτι προσθέσαμε που να δικαιολογεί την αλλαγή ονόματος..

Πάει ο άλλος βάζει από αυτή την πληρώνει 10 λεπτά παραπάνω αυθυποβάλλεται  και έχει την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο πετάει.Από την άλλη αποδεδειγμένα με έρευνες σου λένε ότι σε απλούς κινητήρες η 95άρα με την 100άρα δεν έχει καμία διαφορά.

:D:P

Πουθενα δεν αναφερθηκε οτι το αμαξι πεταει.  Απλα εθελοτυφλεις και ειρωνευεσαι νομιζοντας οτι τα ξερεις ολα. Μιλησα υποκειμενικα και ειπα πως λειτουργει σε μενα η εκαστοτε βενζινη. Αν ηταν ετσι να μην ανοιγοταν καν το θεμα και να υπηρχε ενας μονολογος! 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Playstationjk είπε

Πουθενα δεν αναφερθηκε οτι το αμαξι πεταει.  Απλα εθελοτυφλεις και ειρωνευεσαι νομιζοντας οτι τα ξερεις ολα. Μιλησα υποκειμενικα και ειπα πως λειτουργει σε μενα η εκαστοτε βενζινη. Αν ηταν ετσι να μην ανοιγοταν καν το θεμα και να υπηρχε ενας μονολογος! 

Φιλαράκι συγγνώμη αν το πήρες έτσι.Σέβομαι την άποψή σου αλλά προσωπικά δεν πιστεύω ότι με ένα απλό αμάξι θα δεις διαφορά με την 100άρα και τα θεωρώ πεταμένα λεφτά.

Σε ένα τούρμπο ενδεχομένως θα ήταν χρήσιμη αλλά όχι σε ένα απλό.Και εγώ έχω το vectra  του 2005 των 100 ίππων και μάλιστα το έχω κάνει υγραέριο.Επειδή παλαιότερα είχα ένα προβληματάκι με την πρωινή εκκίνηση μου λένε βάλε 100άρα μήπως διορθωθεί. Θα δεις και διαφορά στις επιδόσεις. Φούλαρα δύο φορές (ακόμη κλαίω τα λεφτά μου) και δεν είδα την παραμικρή διαφορά ούτε στην απόδοση ούτε στα χιλιόμετρα. Τελικά το πρόβλημα ήταν στο υγραέριο και το έφτιαξα μετά.

Για αυτό λέω στους απλούς κινητήρες η 100άρα είναι πεταμένα λεφτά.Επίσης δεν υπάρχει 97άρα. Ένα κόλπο μάρκετινγκ είναι να μας χρεώνουν την 95άρα 10 λεπτά παραπάνω.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εμενα παντως με απλη "95αρα" (αν υποθεσουμε οτι ειναι 95αρα και οχι λιγοτερο), το αμαξι τρελαινεται στα πειρακια. Οταν βαζω "100αρα" το φαινομενο σταματαει εντελως.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
54 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Παιδια εμενα παντως με απλη "95αρα" (αν υποθεσουμε οτι ειναι 95αρα και οχι λιγοτερο), το αμαξι τρελαινεται στα πειρακια. Οταν βαζω "100αρα" το φαινομενο σταματαει εντελως.

Αλλαξε βενζινάδικο,σιγουρα βαζεις κακιστης ποιοτηρας καυσιμο και ψάξε και για αλλες αιτίες που προκαλούν αυτους τους ηχούς,δεν είναι μονο το κακής ποιότητας καυσιμο η αιτία.

Το αμάξι σου σίγουρα το έχουν και άλλοι στην Ελλάδα και σε όλο το κοσμο,δεν βαραει πειρακια σε ολους με 95αρα.😋

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 ώρες πριν, jmmys είπε

Αυτήν την φωτο θα ήθελα πολύ να την δω.

Παιζει να είναι το μοναδικό Ε200 Kompressor, που να προτεινει ο κατασκευαστης 98 RON ONLY,όπως παίζει να είναι και το μοναδικό Ε200 Kompressor του 2001 με τα 192 άλογα,μιας και η παραγωγη του,αυτο με τα 192 αλογα,σταμάτησε τον Ιούνιο του 2000.

Φιλικά παντα ετσι😀

Νόμιζα ότι τις είχα φορτωσει νωρίτερα. Τελικά πρέπει να μου έκανε ειδική τιμή η Μερσεντές και να έχω το μοναδικό Ε200 που να ζητάει 98.20190115_1.jpg.142f860f85aee399ca25e734223c9d01.jpg

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Μάκαρος είπε

Παιδια εμενα παντως με απλη "95αρα" (αν υποθεσουμε οτι ειναι 95αρα και οχι λιγοτερο), το αμαξι τρελαινεται στα πειρακια. Οταν βαζω "100αρα" το φαινομενο σταματαει εντελως.

Τι ιδιο παθαινω και γω, και μαλιστα απο πολλα και διαφορετικα βενζιναδικα. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι η 100αρα ειναι καλη 95αρα βενζινη, και η 95 ενας θεος ξερει τι ειναι και με τι την νοθευουνε για να βγαλουνε φραγκα. Για τα περι ελεχγων κτλ μου φαινεται ανεκδοτο εδω που εχουμε φτασει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 14/1/2019 στις 11:31 ΜΜ, Alexandros7474 είπε

Φίλε ποσό εχεις πιάσει τελική ; 

Δεν θυμάμαι να σου πω 100%. Δεν πάω και τελικές με τους δρόμους που έχουμε. Ο κατασκευαστής εδινε στα 230 και στο κοντέρ πρέπει να ήταν 240-245. Στο κοντέρ το τέρμα ήταν στα 260. Δεν ξέρω αν σε βοήθησα. 

2 ώρες πριν, jmmys είπε

Αυτό φιλε μου πραγματικα πρώτη φορά το βλέπω.😀

Δηλαδή το βλέπω και μου φαίνεται απίστευτο.

Ξέρω και άλλα μοντέλα Μέρκ γνωστών που ζητάνε 98 RON. Έχουν όμως 2 κοινά: υψηλών επιδόσεων (και καλα) και παλαιάς τεχνολογίας. Και έχει νόημα αυτο. Άμα δουλεύεις ένα κινητήρα σε υψηλή συμπίεση υπάρχει κίνδυνος να εμφανιστεί αυτανάφλεξη. Παλιά στους κινητήρες δεν είχαν εργαλεία σχεδιαστικά να τους μελετήσουν σε υπολογιστές όπως έχουν σήμερα. Όταν εμφανιζόταν η αυτανάφλεξη έκανε έκρηξη νωρίτερα κ πήγαινε το κύμα σε κατεύθυνση που δεν χτυπούσε στο έμβολο αλλά στο τοίχωμα του κυλίνδρου πιο κάτω και μετά από επανάληψη θα έκανε ρωγμή και θα έπαιρνες τον κινητήρα στο χέρι. Χωριά ότι δεν έπαιρνες το Μαξ της έκρηξης γιατί καταναλωταν η ενέργεια στα τοιχώματα του κυλίνδρου και όχι στο σπρώξιμο του εμβόλου. Σήμερα είναι υπολογιστικά μελετημένα στο τέρμα όλα. Με σχεδιαστικά που σου δείχνουν πως πάει το κύμα και μάλιστα έχουν εξελίξει και τον ψεκασμό καυσίμου απευθείας στο κύλινδρο και όχι μέσω των βαλβίδων. Για αυτό τα σημερινά αυτοκίνητα δεν έχουν ανάγκη για υψηλής οκτανίων βενζίνης. Ακόμα και ένας κινητήρας 2000 βγάζει 250-300 άλογα άνετα σήμερα με 95 οκτάνια από τον κατασκευαστή. Οι βενζίνες διαφορετικών οκτανίων έχουν διαφορά. Αν τις βάλεις κ σε αντίστοιχο αμάξι θα δεις διαφορά. Οι αγωνιστικοι κινητήρες με υψηλές συμπιέσεις θέλουν πολλά οκτάνια. Δεν ήθελα να τα γράψω όλα αυτά άσκοπα. Ελπίζω να βοήθησα κάποιους και να ήμουν εύκολα κατανοητός. 

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πω και εγω την αποψη μου... οπως ειπαν και σε προηγουμενες σελιδες διυλιστήρια εχουμε ΕΛΠΕ & ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ, απο εκει φορτωνουν ΟΛΟΙ (καπου ειδα και για kmoil ως δικο της μικρο διυλιστήριο.. δεν ξερω, δεν εχω ιδεα..) ΟΛΟΙ φορτωνουν την ιδια οπως ξαναειπαν και αλλοι και μετα βαζει ο καθε ενας τα προσθετα του και βαφτιζει αναλογα.. εχει τυχει να εχω καποιους κοντινους ανθρωπους του χωρου που λενε ακριβως αυτα.. να ειναι τελικα τοσο διαφορετικα στην πραγματικοτητα? 

SHELL V-POWER 97ρα.. η μεγαλυτερη απατη.. σε ο,τι αυτοκινητο την εχω βαλει ηταν ισως χειροτερη απο την "απλη" 95ρα..καμια διαφορα σε επιδοσεις, πυρακια καποιες φορες και μεγαλυτερες καταναλωσεις.. ισως φταιει το βενζιναδικο-α της περιοχης απο πλευρας δεξαμενων?! 

100ρα..ο,τι εχω δοκιμασει δεν εχω δει κατι που να αξιζει τα εξτρα σεντς της τιμης της.. το μονο που ξερω σιγουρα οτι δε βαραει πυρακια ο κινητηρας μου (εχει σχετικα υψηλη συμπιεση 12:1 που θεωριτικα τα πιο πολλα οκτανια βοηθανε) το οποιο συνεβαινε με φθηνες βενζινες που εχω σταματησει να βαζω πλεων.
 

Εταιρικο EKO/BP/Shell 95ρα και ειναι ολα μια χαρα.. 1,45 ας πουμε μεσος ορος τιμης σε σχεση με το 1,35-1,37 των "φθηνων" που στην τελικη σιγα την διαφορα στην ποσοτητα.. 

Επεξ/σία από nick#18
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα Getz της εταιρείας, που φουλάρουν μόνο σε εταιρικά πρατήρια SHELL και BP, με την 100ρα βγάζουν αρκετά λιγότερα χιλιόμετρα. Τσκεαρισμένο 100 φορές. Στο Golf μας, με 95ρα έχω πάντα μα πάντα πιράκια, με 100ρα σταματάνε αμέσως. Στο Golf βάζουμε πλέον μισή 95ρα και μισή 100ρα και έπαψε να χτυπάει. 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.