Προς το περιεχόμενο

προβληματικες βενζινες


tornado

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, jmmys είπε

Αλλαξε βενζινάδικο,σιγουρα βαζεις κακιστης ποιοτηρας καυσιμο και ψάξε και για αλλες αιτίες που προκαλούν αυτους τους ηχούς,δεν είναι μονο το κακής ποιότητας καυσιμο η αιτία.

Το αμάξι σου σίγουρα το έχουν και άλλοι στην Ελλάδα και σε όλο το κοσμο,δεν βαραει πειρακια σε ολους με 95αρα.😋

Εχω δοκιμασει σε διαφορα βενζιναδικα και το προβλημα παρεμενε σε ολα. Ενα Citroen C4 του 2008 εχω. 

Και φιλοι απο την παρεα παντως καμια φορα που το συζηταμε, αντιμετωπιζουν το ιδιο θεμα και με τα δικα τους αυτοκινητα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 252
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Και είναι ανάγκη να μας γράψεις τρεις φορές την πρώτη πρόταση;;;;; Το εμπεδώσαμε.Μόνο 100άρα καίει το corsa και γίνεται πύραυλος και μάλιστα shell.Οτιδήποτε άλλο είναι σαβούρα.

Το τεστ έγινε σε ενα μονο συγκεκριμένο αμάξι και η βελτίωση με 100αρα ηταν στο 1%. Η ADAC έχει κάνει παρόμοια τεστ σε πολλά αμάξια με 100αρες,και τα αποτελεσματα ηταν συντριπτικά αρνητικά ως προς

το ζουμί είναι να έχεις καλό αμάξι και ας βάζεις και 95άρα......άσε τους τσίπιδες να βάζουν σε κόρσα 100αρα. ως γνωστόν όσα δεν φτάνει η αλεπού τα βάζει σε οκτάνια.

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ευθύνονται μόνο τα καύσιμα ,άλλη η συμπεριφορά του νοθευμένου ή χαμηλού 91RON μείγματος με καρμπυρατερ και άλλη με ιντζεξιον + εγκέφαλο που ρυθμίζει άμεσα το AVANS .Το παρακάτω κείμενο είναι παρμένο από εδώ: https://eclass.gunet.gr/modules/document/file.php/LABGU291/ΚΑΥΣΗ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΩΝ.pdf  [ Οι σημαντικότερες παράμετροι που επηρεάζουν την εμφάνιση της κρουστικής καύσης είναι: α) Είδος καυσίμου. β) Επίδραση της θερμοκρασίας και πίεσης στην είσοδο του θαλάμου καύσης. γ )Υψηλός λόγος συμπίεσης. δ) Πρόωρη ανάφλεξη (αυξημένο αβάνς). ε) Αυξημένο φορτίο που αυξάνει τη πίεση του μίγματος. στ) Η ομοιόμορφη κατανομή μίγματος μέσα στον κύλινδρο. ζ) Διάμετρος του κυλίνδρου που σημαίνει μεγάλο χρόνο διαδρομής της φλόγας μέχρι να φτάσει τη τελική καύση. η )Κατασκευή του χώρου καύσης, για να είναι κατάλληλα διαμορφωμένος ώστε να δημιουργείται στροβιλισμός. θ) Υγρασία που ελαττώνει τη θερμοκρασία του άκαυστου μίγματος. ι) Ψύξη, που εμποδίζει τη σωστή απαγωγή του μίγματος, αυξάνοντας τη θερμοκρασία του μίγματος]                                                                                   

Επεξ/σία από adsl2+
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

IMG_20190116_091625.jpg.ceeff61655a3ec396b9c2dc14f408b53.jpgαυτο λέει στο δικο μου,CLK230 193 PS.

Δεν έχει χτυπησει ποτε πειρακια,σε εκατοντάδες φορές που έχω βάλει ελληνική 95αρα.Απλα με την ελληνική βγάζει λιγότερα χλμ σε σχέση με τις ευρωπαϊκές. Δοκιμασμένο επι 16 χρόνια.

Επεξ/σία από jmmys
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταθετοντας και εγω την δικια μου εμπειρια να πω οτι σαφως με την 100αρα βλεπω καλυτερη αποδοση και λειτουργια του κινητηρα σε σχεση με την 95αρα. Εχω δε παρατηρησει οτι βαζοντας 100αρα σε ταξιδι βγαζει παραπανω χιλιομετρα στο ρεζερβουαρ σε σχεση με 95αρα ιδια διαδρομη και συνθηκες οδηγησης. Αντιθετα δε εντος πολης αρκετα λιγοτερα χιλιομετρα η 100αρα σε σχεση με την 95αρα. Θα τελικα τολμουσα να πω οτι με οσο πιο χαλια βενζινη εντος πολης βγαζεις και πιο πολλα χιλιομετρα. Στην εθνικη ομως σιγουρα θελεις την καλυτερη ποιοτητα καυσιμου για μεγιστη αυτονομια και οσο το δυνατο χαμηλοτερη καταναλωση.

Επεξ/σία από costaspl
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι,16 χρονια δεν έχω δει ποτε διαφορά στη λειτουργεία και απόδοση του κινητήρα με 100αρα.Ουτε με ελληνικές ουτε με ξένες.Και συγκεκριμενα σε αμάξι σαν το δικο μου,δεν διάβασα πουθενά να έχει διαφορά.

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, jmmys είπε

Εγώ πάλι,16 χρονια δεν έχω δει ποτε διαφορά στη λειτουργεία και απόδοση του κινητήρα με 100αρα.Ουτε με ελληνικές ουτε με ξένες.Και συγκεκριμενα σε αμάξι σαν το δικο μου,δεν διάβασα πουθενά να έχει διαφορά.

Ναι δεν θα δεις διαφορά, δεν χρειάζεται ο δικός σου κινητήρας 100αρα. Αυτό λέω από πριν. Αν είναι σχεδιασμένος να καίει απλή με λίγα οκτάνια δεν παίρνεις ουσιαστικά οφέλη αν καις 100αρα. Δεν συμβαίνει όμως έτσι σε όλους μας. Έχει να κάνει με τον κινητήρα μας. Θα έβλεπες διάφορα αν ο κινητήρας σου δεν ήταν σχεδιασμένος για 95αρα ή αν είχες κανένα κινητήρα με υψηλή συμπίεση και η αυτανάφλεξη ήταν όντως προβλημα γιατί θα άκουγες πειρακια αν δεν επαιρνες τα οκτάνια της 95αρας (νοθεία). 190 άλογα στα 2000κυβ. Εκ. Θέλουν μεγαλύτερη συμπίεση από τα 2300κυβ. Εκ. Για να βγούνε. Είναι η σύγκριση των κινητήρων μας καθαρά και μόνο. Για αυτό ο ίδιος κατασκευαστής λεει σε σένα 95RON και σε μένα 98RON. Για αυτο εμένα θέλει πιο πολλά οκτάνια γραμμένα από τον κατασκευαστή. Επίσης όπως πολλοί φίλοι είπανε παραπάνω τα πειρακια τα ακούς σε μερικά μοντέλα με την απλή. Δεν είναι ότι λένε μπαρούφες. Με τις νοθείες είναι λεπτή η γραμμή πόσα οκτάνια είναι η απλή αμόλυβδη και μερικοί κινητήρες που ενώ είναι σχεδιασμένοι στα 95 RON να λειτουργήσουν, αν δεν τα πάρουν εμφανίζουν πιο γρήγορα πειρακια σε σχέση με άλλους.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως είχα για έλεγχο σε πρατήρια την μηχανή, αν η βενζίνη δεν ήταν καλή κατευθείαν άρχιζε να βαράει πυράκια. Έτσι έβρισκα ένα πρατήριο που δεν μου έκανε περίεργα στη μηχανή και έβαζα από εκεί και στο αυτοκίνητο. Σε ότι αυτοκίνητο πάντως έχω βάλει αυτήν την vpower δεν έχω δει καμία διαφορά, ίσα ίσα που το Focus μου καίει και παραπάνω μέσα στην πόλη. 

Στην μηχανή μια φορά που είχα βάλει 100άρα πάντως είχα δει μεγάλη διαφορά, όχι τόσο ψηλά, όσο στις χαμηλές - μεσαίες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, bkran είπε

Εγώ πάντως είχα για έλεγχο σε πρατήρια την μηχανή, αν η βενζίνη δεν ήταν καλή κατευθείαν άρχιζε να βαράει πυράκια. Έτσι έβρισκα ένα πρατήριο που δεν μου έκανε περίεργα στη μηχανή και έβαζα από εκεί και στο αυτοκίνητο. Σε ότι αυτοκίνητο πάντως έχω βάλει αυτήν την vpower δεν έχω δει καμία διαφορά, ίσα ίσα που το Focus μου καίει και παραπάνω μέσα στην πόλη. 

Στην μηχανή μια φορά που είχα βάλει 100άρα πάντως είχα δει μεγάλη διαφορά, όχι τόσο ψηλά, όσο στις χαμηλές - μεσαίες.

Εγω με μονιμα 100αρα που βαζω γιατι στη μηχανη ειναι μικρο το ποσο παραπανω εχει εντυπωσιακη αποδοση το μοτερ! Σαν να του δινεις καλη τροφη πως να το πω! 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
50 λεπτά πριν, hyperlost είπε

Λογικό ! Δίκιο έχετε και οι 2 σας! Οι περισσότερες μηχανές είναι πολυστροφες και έχουν μεγαλύτερες συμπίεσες από αυτοκίνητα. 

Η Mazda έχει κινητήρα με 14:1, η Toyota με 13,5:1, η VW με 12,5:1 λόγο συμπίεσης και turbo. Εκεί τι βενζίνη θα έβαζες; 🤔

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 ώρες πριν, NT1G είπε

Η Mazda έχει κινητήρα με 14:1, η Toyota με 13,5:1, η VW με 12,5:1 λόγο συμπίεσης και turbo. Εκεί τι βενζίνη θα έβαζες; 🤔

Οτι προβλέπουν αυτοι που σχεδίασαν,μελέτησαν και κατασκεύασαν τον κινητήρα. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν.

Και από ότι κατάλαβα η μεγαλύτερη νοθεία πέφτει Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Οτι προβλέπουν αυτοι που σχεδίασαν,μελέτησαν και κατασκεύασαν τον κινητήρα. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν.

Και από ότι κατάλαβα η μεγαλύτερη νοθεία πέφτει Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Η "μεγαλυτερη" νοθεια γινεται σε αθηνα και θεσσαλονικη γιατι 1ον εκει ειναι μαζεμενα  η πλειοψηφια των πρατηριων και 2ον εκει ως επι το πλειστον γινονται ελεγχο,ι αν οχι ολοι, οποτε αν καπου δεν γινονται καπου ελεγχοι πως να βεβαιωθει αν υπαρχει νοθεια? .

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 16/1/2019 στις 11:12 ΜΜ, NT1G είπε

Η Mazda έχει κινητήρα με 14:1, η Toyota με 13,5:1, η VW με 12,5:1 λόγο συμπίεσης και turbo. Εκεί τι βενζίνη θα έβαζες; 🤔

Ότι λέει ο κατασκευαστής. 

Άμα ακούς πειρακια αλλάζεις βενζινάδικο. Αν συνεχίσεις να ακούς δοκιμάζεις πιο πολλά οκτάνια. Τα σημερινά αυτοκίνητα στο 99.99% δεν εμφανίζουν πειρακια γιατί και να λένε ότι καίνε απλή αμόλυβδη έχουν σχεδιαστεί να κάνουν τέλεια καύση με λιγότερα οκτάνια από την άπλη αμόλυβδη. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, hyperlost είπε

Ότι λέει ο κατασκευαστής. 

Άμα ακούς πειρακια αλλάζεις βενζινάδικο. Αν συνεχίσεις να ακούς δοκιμάζεις πιο πολλά οκτάνια. Τα σημερινά αυτοκίνητα στο 99.99% δεν εμφανίζουν πειρακια γιατί και να λένε ότι καίνε απλή αμόλυβδη έχουν σχεδιαστεί να κάνουν τέλεια καύση με λιγότερα οκτάνια από την άπλη αμόλυβδη. 

Δεν ειναι απολυτο φιλε μου. Εχω δοκιμασει απειρα βενζιναδικα και με απλη αμολυβδη παντα εχω θεμα με πειρακια. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Μάκαρος είπε

Δεν ειναι απολυτο φιλε μου. Εχω δοκιμασει απειρα βενζιναδικα και με απλη αμολυβδη παντα εχω θεμα με πειρακια. 

Ετσι ειναι αμα μπορεις οικονομικα παιρνεις 100αρα και ξενοιαζεις! 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.