Psycho_Warhead Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 1 λεπτό πριν, PDS13 είπε Εγω μιλαω κυριως για τα ΑΑΑ exclusives αλλα και ΑΑΑ games γενικοτερα που θα θελουν να σπρωξουν την εικονα. Εκτος αν αποφασισουν ολοι να το πανε στα 60 σαν το κατωτατο οριο οπως γινεται στο PSVR. Καλο θα ειναι. Στα exclusives θα push-άρουν και για visuals(RT) ακόμα πιο πολύ, οπότε θα βλέπουμε και 30άρια ή θα χρησιμοποιούν τεχνικές DLSS/DirectML για να ανέβει το performance.
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε Αλλά όχι και να μου πασάρουν το άλλο άκρο ενα τυπικό 1080/60. Είπα ότι θα είναι κάπου στην μέση Aυτο αν το δωσουν λογικα θα το εχουν σαν επιπλεον επιλογη για τους 4K/30 τιτλους. Το 1080/60 εχει προκυψει αλλωστε περισσοτερο απο υποθεσεις που κανουμε οι gamers ,γιατι σε μερικα παιχνιδια του PS4 pro υπηρχε ως επιλογη. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2019 από Επισκέπτης
Psycho_Warhead Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Όπως και να 'χει, από Santa Monica και NaughtyDog θα δούμε CGI quality στο PS5. Επίπεδα FF: Kingsglaive. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2019 από Psycho_Warhead 1
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Στα exclusives θα push-άρουν και για visuals(RT) ακόμα πιο πολύ, οπότε θα βλέπουμε και 30άρια ή θα χρησιμοποιούν τεχνικές DLSS/DirectML για να ανέβει το performance. Καλα ναι μπαινει και το RT στο παιχνιδι οποτε δυσκολες οι ακριβεις προβλεψεις.
Choutas Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 39 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε Ξαναλέω συμφωνώ σε όλα. 8κ 120 φρ Ρέι τρεσινκ ουλτρα και της Παναγίας τα μάτια. Αυτά ούτε στο playstation 6 δεν θα υπάρχουν( αν βγει ποτέ) . Αλλά όχι και να μου πασάρουν το άλλο άκρο ενα τυπικό 1080/60. Είπα ότι θα είναι κάπου στην μέση Θα στο πασάρουν γιατί δεν έχουν επιλογή. Υπάρχουν είδη που τα 60 FPS είναι μονόδρομος, FPS και Fighting παιχνίδια. Αν δεν μπορούν να σου δώσουν 4K/60 θα αναγκαστούν να σου δώσουν επιλογή για 1080p/60 εφόσων το 4K/30 δεν έχει νόημα καθώς δεν συγκεντρωνεσαι στα visuals με την ταχύτητα που εκτελείται το παιχνίδι. Μην σου κάνει εντύπωση τίποτα. Εντύπωση να σου κάνει που θα έχει λακούβα σαν το grand canyon 😂😂
spartan29gr Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Fotis13 είπε Εκει πιστευω και εγω θα κυμανθει απο επιδοσεις .Το 4κ 60 fps σε ολα χλωμο εως κιτρινο να συμβει, μακαρι να διαψευστω . Κοιτα μπορει να μην πιανει λοκ 60 4κ σε όλα τα παιχνίδια.Αλλα λογω καλυτερης επεξεργαστικης δυναμης,σε σχεση με τον τωρινο αδυναμο τζαγκουαρ της amd.Θα δουμε αρκετα από αυτά να τα φτανει σε υψηλοτερα φρειμς.Καλα κατι ραλακια κατι ποδοσφαιρακια κτλ.Θα τα τρεχει ανετα.Αλλα επειδή η πραγματικη εξελιξη στον τομεα της τηλεόρασης αυτό τον καιρο είναι το HDR.Χεστηκα πραγματικα για την 4κ αναλυση.Μια χαρα παιζεις και σε 1080π με το hdr παντα ανοιχτο 3 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε Παίδες δεν το λέω αρνητικά αλλά όταν βλέπω αυτό το 1080/60 να αναφέρεται είναι σαν να νιώθω ένα καρφί στα πλευρά της ιδιοσυγκρασιας μου. Τι 1080/60 τόσα έπιανε σε συγκεκριμένα παιχνίδια το wiiu που είναι 2,5 γενιές πίσω. Native 4k/30 θα ειναι ο μεσος ορός. 1080/60 με ένα σωστό optimazitation δεν κατεβαίνει ούτε τό xbox x. Όσο για day one τιμη εγώ το βλέπω 599 δυσκολα για 499. Λολ.Ποια 1080π.60 ανθρωπε μου?Με τα γραφικα που είναι σαν καρικατούρες?Για πηγαινε δες το ζελντα στο γουι-γιου να δεις πως τρεχει(σε αρκετα σημεια παει ποιο κατω και από τα 25 φρειμς)Εδώ ακομα το switch ζοριζεται στο breath of wild 2 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε Δες πόσο τρέχει το smash. Σε φόρουμ τεχνολογίας είμαστε. Γελάνε και τα τεραφλοπ με αυτά πολύ λέτε Edit χαχαχχαα ορίστε γέλασε ο τεραφλοπ Πραγματι το smash τρεχει στα 60 φρειμς.Αλλα το πρόβλημα είναι ότι εχει κατι ανθρωπάκια να πηγαινουν πανω κατω και από πισω ένα ταπεινο background που θυμιζει ps2.Μιλαμε για τρομαχτικη μηχανή γραφικων.ΛΟΛ(Τι άλλο θα διαβασουμε εδώ μεσα ρε) Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2019 από spartan29gr 1
Fotis13 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 1 λεπτό πριν, spartan29gr είπε Κοιτα μπορει να μην πιανει λοκ 60 4κ σε όλα τα παιχνίδια.Αλλα λογω καλυτερης επεξεργαστικης δυναμης,σε σχεση με τον τωρινο αδυναμο τζαγκουαρ της amd.Θα δουμε αρκετα από αυτά να τα φτανει σε υψηλοτερα φρειμς.Καλα κατι ραλακια κατι ποδοσφαιρακια κτλ.Θα τα τρεχει ανετα. Δεν διαφωνω σε αυτο ετσι οπως το θετεις . 1 λεπτό πριν, spartan29gr είπε Αλλα επειδή όμως εχω να πω ότι η πραγματικη εξελιξη στον τομεα της τηλεόρασης αυτό τον καιρο είναι το HDR.Χεστηκα πραγματικα για την 4κ αναλυση.Μια χαρα παιζεις και σε 1080π με το hdr παντα ανοιχτο Ενταξει και αυτο σχετικο ειναι, γιατι αρκετοι που ασχολουνται με το αθλημα εχουν ηδη 4κ tv ...Αρα το ζητουμενο ειναι το 4κ και το HDR που για μενα και για καθε σοβαρη tv ειναι αλληλενδετα . Τα 60 fps που εχουμε φτασει στο 2019 και ακομα στις κονσολες δεν τα βλεπουμε ειναι επισης ζητουμενο .Εδω να θυμισω πως το 60 fps υποτιθεται θα ηταν το στανταρντ για την τωρινη γενια λιγο πριν ερθει σε αναλογες συζητησεις που καναμε . Αρα συμπερασματικα και κοντρα στις αισιοδοξες προβλεψεις να καταληξουμε πως πολυ δυσκολα θα δουμε σε ΟΛΟΥΣ τους τιτλους το 4κ 60 fps .Oτι μπορει να εχουν μερικοι η' πολλοι δεν ειναι αρκετο σε σχεση παντα με οσους ηταν απολυτοι και με αυτα που ακουγαμε για το hardware και για τις επιδοσεις της επερχομενης γενιας . Σιγουρα το αλμα θα ειναι μεγαλο αλλα δεν μπορει να ειναι τεραστιο διοτι ειναι το θεμα της τελικης τιμης που συγκρατει τις "εκρηκτικες " επιδοσεις .
rudigarcia222 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, spartan29gr είπε Λολ.Ποια 1080π.60 ανθρωπε μου?Με τα γραφικα που είναι σαν καρικατούρες?Για πηγαινε δες το ζελντα στο γουι-γιου να δεις πως τρεχει(σε αρκετα σημεια παει ποιο κατω και από τα 25 φρειμς)Εδώ ακομα το switch ζοριζεται στο breath of wild Πραγματι το smash τρεχει στα 60 φρειμς.Αλλα το πρόβλημα είναι ότι εχει κατι ανθρωπάκια να πηγαινουν πανω κατω και από πισω ένα ταπεινο background που θυμιζει ps2.Μιλαμε για τρομαχτικη μηχανή γραφικων.ΛΟΛ(Τι άλλο θα διαβασουμε εδώ μεσα ρε) Μιλάω άλλη γλώσσα και όχι ελληνικά? Έχετε διαστρεβλωσει σε βαθμό κακουργηματος αυτό που είπα. Ένα κουβαδακι με 2 ραμ και τεχνικά χαρακτηριστικά σμαρτφον Galaxy s3 ΈΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΌΤΗΤΑ ΓΙΑ 1080 /60 frames και φαίνεται κρυστάλλινο. Δεν είναι μόνο το smash υπάρχει και το monster Hunter και το rayman legends από 3rd party και άλλα παιχνιδια. Και είστε ευχαριστημένοι αν το ps5 τρέχει το ίδιο? Οκ πάω πάσο και δεν σχολιάζω άλλο. ΥΓ τα background του ps2 που κολλάνε τα fighting games εννοείται ΠΡΈΠΕΙ να τρέχουν 60 καθώς είναι παιχνίδια ανταγωνισμού και ονλαιν μάλιστα και παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Το ίδιο και τα fps. Το Breath of the wild είναι ανοιχτού κόσμου και εξερεύνησης εννοείται ότι είναι πιο βαρύ και εξερεύνησης δεν παίζει τόσο ρόλο. Πετάτε κάτι διαμάντια ορισμένοι..... Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2019 από rudigarcia222 2
Choutas Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 9,999 σουηδικές κορόνες που λέει και η αρβύλα.. Το σχέδιο είναι για να κουμπώνει ένα κιλό ρεθυμνιώτικη γραβιέρα η οποία θα αγοράζεται ξεχωριστά στις κατά τόπου υπεραγορές.
najinblue3 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 2 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε Ένα κουβαδακι με 2 ραμ και τεχνικά χαρακτηριστικά σμαρτφον Galaxy s3 ΈΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΌΤΗΤΑ ΓΙΑ 1080 /60 frames και φαίνεται κρυστάλλινο. Δεν είναι μόνο το smash υπάρχει και το monster Hunter και το rayman legends από 3rd party και άλλα παιχνιδια. Ποιο monster hunter τρεχει full hd/60 fps?
Fulgore Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 2 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε Ένα κουβαδακι με 2 ραμ και τεχνικά χαρακτηριστικά σμαρτφον Galaxy s3 ΈΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΌΤΗΤΑ ΓΙΑ 1080 /60 frames και φαίνεται κρυστάλλινο. Δεν είναι μόνο το smash υπάρχει και το monster Hunter Επειδη χορτασαμε 1080p 60fps
najinblue3 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Fulgore μαλλον μιλαει για mH σε κονσολα nintendo απ οτι καταλαβα, κατι που δεν υπαρχει. Ενα μονο υπαρχει που παει να πιασει 60αρι αλλα κυμαινεται 40-45 max
Fulgore Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 1 λεπτό πριν, najinblue3 είπε Fulgore μαλλον μιλαει για mH σε κονσολα nintendo απ οτι καταλαβα, κατι που δεν υπαρχει. Ενα μονο υπαρχει που παει να πιασει 60αρι αλλα κυμαινεται 40-45 max Ναι το καταλαβα/υπεθεσα,απλα με το παραπανω δειχνω το γιατι πρεπει εστω τα επομενα παιχνιδια να τρεχουν σε 1080p 60fps στην χειροτερη. Η Sony κλασσικα θα σπρωξει το 4κ παραπανω γιατι εχει και τηλεορασεις που θα προσπαθησει να πουλησει. 1
najinblue3 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Για μενα το mh δε δειχνει κατι τετοιο. Σε αυτα τα games κοιτας το gameplay, παρα το performance. To παιχνιδι ειναι κ αρκετα βαρυ για τις κονσολες, τρεχουν 1002 πραματα ταυτοχρονα στο περιβαλλον και οταν σκανε 2-3 mons, καταλαβαινεις δε γινεται να εχεις performance επιπεδα υπολογιστη. Εγω προσωπικα κοντευω 1000 ωρες κ δεν ειχα ποτε θεμα με το performance.
Sir_Teraflop Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2019 Εντάξει το U δεν είναι/ήταν το σαπάκι που πιστεύουν αρκετοί, το 60 fps σε 720P όπου επέλεγαν το είχαν, άνετα και για εκεί ήταν στημένο το μηχανάκι. Στο 1080p κώλωνε στα rops (8) και δεν το έσωνε η EDRAM με τίποτα με την DDR3 στις υψηλότερες αναλύσεις. Μην ξεχνάμε όμως (και εδώ είναι το βασικότερο) ότι το μηχανάκι ήταν στημένο στα 35 watt load. Τέσπα, για τα λοιπά που λέτε έχω γράψει την άποψη μου - βαριέμαι την επανάληψη. Το συγκεκριμένο ζήτημα αναμοχλεύεται μια το μήνα, δίμηνο ανάλογα και κουράζει ενώ τα πράγματα είναι πολύ απλά. Λίγα πραγματάκια: - Το PS4pro δεν είναι benchmark για τίποτα. Ένα μηχάνημα που βγήκε, δεν ξέρω και εγώ γιατί βγήκε. Το κράτησε πίσω όχι κανένας σάπιος jajuar ή η δήθεν RX470 αλλά το mem bus/width του, χάρην της συμβατότητας (ή ως θυσία όπως το βλέπει κανείς) με το slim/og. To 4Κ του είναι το checkerboard/DR. - Τα "σαπάκια" jaguar (Athlon X4 οχτώ κάτι δεν θυμάμαι πια) στα PC δεν τρέχουν Gear 5 4k/60. Ούτε οι RX580. Αναφέρω το Gears γιατί μετράει το baseline πιο είναι. Από το FH4 το target sdk είναι το Χ1Χ. Για την Sony δεν νομίζω το αντίστοιχο (βλέπε παραπάνω). - Τα 9 πόσα teraflop της 5700/Rysen XXX όσα και να είναι δεν θα είναι ίδια με μιας κονσόλας. Πρώτον γιατί αλλάζει το programming μοντέλο, δεύτερον γιατί πέραν των βασικών (draw calls, Ai, OS tasks) δεν πρόκειται να κληθεί να τρέξει κάτι παραπάνω όπως στα PC. Μπορεί να έχουν κόψει L3 cache και να έχουν σπρώξει μέσα ότι θες. Στο ps4 είχαν χώσει παραπάνω ACES για Compute. Και πάει λέγοντας. Στο X1X για παράδειγμα (με συγχωρείτε για αυτό ξέρω/έχω ασχοληθεί για αυτό μιλάω) βάλανε όλο το engine setup στην GPU π.χ. για να μην κάνει και πολλά το "σαπάκι" Jaguar (έχω βάλει εικόνα σε προηγούμενο Post με αυτό το πράγμα που μόνο jaguar δεν είναι). Χαρακτηριστικά: Processing draw calls - effectively telling the graphics hardware what to draw - is one of the most important tasks the CPU carries out. It can suck up a lot of processor resources, a pipeline that traditionally takes thousands - perhaps hundreds of thousands - of CPU instructions. With Scorpio's hardware offload, any draw call can be executed with just 11 instructions, and just nine for a state change. - Μέχρι και το RT το συγκρίνουν κάποιοι με το αντίστοιχο της Nvidia (GimpWorks). Ε ούτε αυτό ισχύει... Εκτός ότι δεν ξέρουμε ΚΑΝ πως θα παίζει το RT της ίδιας της AMD, δεν ξέρουμε ΚΑΝ αν θα έχουμε κάποιο co-processor. Επειδή σέρνεται η 2080ti θα σέρνεται και το PS5. Και αν έχει κανένα co-processor της NEC και το RT θα είναι essentially free? Τι θα πει το PCMR της αριστεράς? Και της δεξιάς μαζί. Περιμένετε λοιπόν να δούμε. Το μόνο κακό στην υπόθεση είναι το marketing. Τα fps δεν διαφημίζονται σε μια στατική εικόνα ενός review. Μόνο τα "γραφικά" δυστυχώς. 17 λεπτά πριν, Fulgore είπε Επειδη χορτασαμε 1080p 60fps Με αυτό τι θες να δείξεις ακριβώς? 3 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις