Tilemaxx Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 49 λεπτά πριν, Mesqal είπε Εγω λεω και βαζω και στοιχηματακι, οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να παιζουν οι νεες κονσολες κατι παραπανω απο 4Κ/30fps σε πρωτοκλασατους τιτλους. Απο Θα, Θα και Θα εχουμε χορτασει. Μια χαρά θα τρέχουν οι πρωτοκλασάτοι τίτλοι. DMC5, Gears5 και Forza τρέχουν σε native 4K/60 στο X. Βάλε τις επόμενες κονσόλες με 5-6 φορές παραπάνω ισχύ.
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Mesqal είπε Εγω λεω και βαζω και στοιχηματακι, οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να παιζουν οι νεες κονσολες κατι παραπανω απο 4Κ/30fps σε πρωτοκλασατους τιτλους. Απο Θα, Θα και Θα εχουμε χορτασει. To ποιο πιθανο ειναι αυτο, εκτος αν συμφωνησουν για καποιο λογο να θεσουν το 60fps ως κατωτατο οριο(οπως γινεται στο PSVR για παραδειγμα). Παντως θα στοιχηματιζα οτι θα δουμε στην χειροτερη περισσοτερα 60αρια στην επομενη γενια. Χωρις απαραιτητα να ειναι ο κανονας. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου 2019 από Επισκέπτης
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2019 6 ώρες πριν, Tilemaxx είπε Μια χαρά θα τρέχουν οι πρωτοκλασάτοι τίτλοι. DMC5, Gears5 και Forza τρέχουν σε native 4K/60 στο X. Βάλε τις επόμενες κονσόλες με 5-6 φορές παραπάνω ισχύ. Από το One X 5 ή 6 φορές πάνω ; Ούτε η επόμενη Ti της NVIDIA. 6 TFLOPs βγάζει το One X και οι επόμενες θα είναι στα 9-11 TFLOPs. 2 φορές πάνω τραβηγμένο απ' τα μαλλιά. 1
Inside X Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Σταματήστε να σκέφτεστε με όρους TF. Είναι πολύ generic η μέτρηση και αφορά αποκλειστικά κάρτες γραφικών της ίδιας εταιρείας και ακόμα περισσότερο της ίδιας γενιάς. Και ένα σαξόραλλο είναι 120 άλογα αλλά στον δρόμο, κερνάει τσάι σε πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα λόγου βάρους εκεί που μετράει - φανάρι με φανάρι. Έτσι και στις κάρτες γραφικών - από frame στο front>back>front buffer. Δεν είναι ταξίδι - είναι αγώνας ταχύτητας μέχρι τα 16ms (για 60 fps). Όλα είναι θέμα workload και developer vision. Αν ένας developer αποφασίσει να βγάλει racing gaming στα 30 fps είναι δικαίωμα του όπως και δικό μας να τον αποκαλέσουμε μαλάκα. Από εκεί και πέρα αν θα γίνει "λαδιά στην δουλειά" θα οφείλεται στην υλοποίηση rtRT, στα οποία "νερά", κανένας μας δεν έχει κολυμπήσει για να βγάλει ένα συμπέρασμα. με τεχνολογία της AMD. Θα είναι όντως discreet RT Cores και πόσο? Γιατί αν δεν είναι εντελώς dedicated για αυτήν την δουλειά και θα αναλαμβάνουν το όλο εγχείρημα στις κονσόλες καλά Χριστούγεννα, μιας και η παρούσα υλοποίηση της Nvidia π.χ. εξαρτάται απόλυτα και από το rasterization performance για το setup/αποτέλεσμα του raytracing. Σε αυτήν την περίπτωση ούτε 15 (AMD) TF μας σώνουν για 4k/60... (καλά λίγο παρακάτω λόγω RDNA). Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2019 από Inside X 1 1
panther_512 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Με πολύ απλά λόγια, τα 60 frames per second είναι πρώτιστα επιλογή του dev και ακολούθως θέμα των δυνατοτήτων του hardware. 3
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Μια χαρά μπορείς να συγκρίνεις με όρους TF. Το One X αποδίδει όπως ένα αντίστοιχο PC(Με αντίστοιχα TF). Οι επόμενες κονσόλες θα είναι μετά βίας δύο φορές πιο ισχυρές από το One X που είναι ήδη αρκετά ισχυρό για κονσόλα. Εκεί που χωλαίνει πολύ είναι στο CPU που φοράει τον ψόφιο jaguar. 4Κ/60 με ultra settings έχουμε πει δεν κρατάει ούτε η 2080Ti που κοστίζει 1200+ ευρώ και η GPU του PS5/Xbox Scarlett θα είναι πιο αδύναμη από μια 2080Ti. Εμένα δεν με απασχολεί τόσο αυτό, εγώ είμαι πεπεισμένος ότι από εταιρείες σαν την Naughtydog και την Santa Monica, θα δούμε CGI quality στην επόμενη γενιά. 1
kostiger Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 19 ώρες πριν, Mesqal είπε Εγω λεω και βαζω και στοιχηματακι, οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να παιζουν οι νεες κονσολες κατι παραπανω απο 4Κ/30fps σε πρωτοκλασατους τιτλους. Απο Θα, Θα και Θα εχουμε χορτασει. Το Gears 5 παιζει σε dynamic 4K/60 παντως Ακατεβατα κιολας και με γραφικαρες. 1
kostiger Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Παιζει ρολο και η αρχιτεκτονικη οχι μονο τα TF. Για αυτο αλλωστε, οι navi gpu's με λιγοτερα Teraflops εχουν καλυτερη αποδοση απο τις vega.. 1
rudigarcia222 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Να ρωτήσω κάτι γιατί είμαι κάι λίγο άσχετος. Βλέπω πολλές αναφορές στο 30/60/120 φρ και στην 1080/2κ/4κ ανάλυση. Λοιπον : Με ένα φιλο μου βάλαμε δίπλα δίπλα το xbox one x κάι ένα pc με την απλή πλιν τίμια rx580. Λοιπόν δοκιμάσαμε το πρόσφατο tomb raider και το witcher 3 σε μια 4κ τηλεόραση των 1000 ευρώ μπατζετ. Στο xbox x έπαιζε native 4k στο Pc 1080 με ultra και όλες τις επιλογές αναβασμενες άπο σκιές μέχρι τα μάλλια τού Gérard. Παίδες πραγματικά και στις 2 περιπτώσεις μας φαινόταν το pc πολυ ομορφότερο. Πως γεναν αυτό? Δεν παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο τα textures και όλες αυτές οι λεπτομέρειες? Και αν είναι τα γραφικά med/high/ultra?? Υγ Επίσης στα ultra ανέβαζε και 10-15 βαθμούς παραπάνω που σημαίνει ότι ζοριζοταν
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 5 ώρες πριν, panther_512 είπε Με πολύ απλά λόγια, τα 60 frames per second είναι πρώτιστα επιλογή του dev και ακολούθως θέμα των δυνατοτήτων του hardware. Aυτο. Και δεν ξερω γιατι ειναι ακομα debatable. Πρεπει να το συζηταμε εδω καμια 10ετια. Ειναι επιλογη τα 60 ή 30 στην μια πλευρα τις ζυγαριας. Και αλλη πλευρα τις ζυγαριας θα κινηθει αναλογως.
kostiger Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, PDS13 είπε Aυτο. Και δεν ξερω γιατι ειναι ακομα debatable. Πρεπει να το συζηταμε εδω καμια 10ετια. Ειναι επιλογη τα 60 ή 30 στην μια πλευρα τις ζυγαριας. Και αλλη πλευρα τις ζυγαριας θα κινηθει αναλογως. Πιεζουμε εμμεσως για να τα εχουμε (τα 60 fps), συν το γεγονος οτι πληθαινουν τα παιχνιδια που δινουν την επιλογη. Σαφως ομως εναποκειται στους devs. Εγω διαπιστωνω ταση προς τα 60 καρε παντως, θα ειναι selling point στα επομενα συστηματα και οι Μαϊκροσοφταιοι το δουλευουν πολυ επικοινωνιακα το εν λογω θεμα. Δεν βλεπω το ps5 να μενει πισω. 2
Moderators Malthador Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 3 hours ago, rudigarcia222 said: Να ρωτήσω κάτι γιατί είμαι κάι λίγο άσχετος. Βλέπω πολλές αναφορές στο 30/60/120 φρ και στην 1080/2κ/4κ ανάλυση. Λοιπον : Με ένα φιλο μου βάλαμε δίπλα δίπλα το xbox one x κάι ένα pc με την απλή πλιν τίμια rx580. Λοιπόν δοκιμάσαμε το πρόσφατο tomb raider και το witcher 3 σε μια 4κ τηλεόραση των 1000 ευρώ μπατζετ. Στο xbox x έπαιζε native 4k στο Pc 1080 με ultra και όλες τις επιλογές αναβασμενες άπο σκιές μέχρι τα μάλλια τού Gérard. Παίδες πραγματικά και στις 2 περιπτώσεις μας φαινόταν το pc πολυ ομορφότερο. Πως γεναν αυτό? Δεν παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο τα textures και όλες αυτές οι λεπτομέρειες? Και αν είναι τα γραφικά med/high/ultra?? Υγ Επίσης στα ultra ανέβαζε και 10-15 βαθμούς παραπάνω που σημαίνει ότι ζοριζοταν Πάντα τα full γραφικά δείχνουν καλύτερα από την μεγαλύτερη ανάλυση. Δεν υπάρχει κάτι αξιοπερίεργο εδώ. 1
Inside X Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε Να ρωτήσω κάτι γιατί είμαι κάι λίγο άσχετος. Βλέπω πολλές αναφορές στο 30/60/120 φρ και στην 1080/2κ/4κ ανάλυση. Λοιπον : Με ένα φιλο μου βάλαμε δίπλα δίπλα το xbox one x κάι ένα pc με την απλή πλιν τίμια rx580. Λοιπόν δοκιμάσαμε το πρόσφατο tomb raider και το witcher 3 σε μια 4κ τηλεόραση των 1000 ευρώ μπατζετ. Στο xbox x έπαιζε native 4k στο Pc 1080 με ultra και όλες τις επιλογές αναβασμενες άπο σκιές μέχρι τα μάλλια τού Gérard. Παίδες πραγματικά και στις 2 περιπτώσεις μας φαινόταν το pc πολυ ομορφότερο. Πως γεναν αυτό? Δεν παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο τα textures και όλες αυτές οι λεπτομέρειες? Και αν είναι τα γραφικά med/high/ultra?? Υγ Επίσης στα ultra ανέβαζε και 10-15 βαθμούς παραπάνω που σημαίνει ότι ζοριζοταν Το σωστό πείραμα θα ήταν να βάλεις και την RX σε 4Κ mode και να πέσεις στα 30 fps που τρέχουν αυτά τα παιχνίδια στο X ώστε να συγκρίνεις το αποτέλεσμα. Αν θες δοκίμασε και με το Gears 5 σε 4Κ να δεις με τι settings θα έχεις 60 fps. ... ή το min fps toggle. 1 ώρα πριν, kostiger είπε Πιεζουμε εμμεσως για να τα εχουμε (τα 60 fps), συν το γεγονος οτι πληθαινουν τα παιχνιδια που δινουν την επιλογη. Σαφως ομως εναποκειται στους devs. Εγω διαπιστωνω ταση προς τα 60 καρε παντως, θα ειναι selling point στα επομενα συστηματα και οι Μαϊκροσοφταιοι το δουλευουν πολυ επικοινωνιακα το εν λογω θεμα. Δεν βλεπω το ps5 να μενει πισω. Εντάξει αρκετά παιδιά προβληματίζονται και εύλογα. Δεν είναι η πρώτη φορά που οι κατασκευαστές κονσολών overpromised και underdelivered. Δες το FHD Gaming της προηγούμενης γενιάς. Απλά σε αυτήν την φάση είμαστε στο "τοκ" αλά intela όπου το 4k είναι το δεδομένο και διαδεδομένο resolution, οπότε αν μη τι άλλο, όπως και σε αυτή (η "ανώμαλη" σε cpu κιόλας) γενιά το έδωσε επιτέλους (FHD). Ανησυχώ μόνο για το RT και τις επιπτώσεις/απαιτήσεις. 1
rudigarcia222 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 38 λεπτά πριν, Malthador είπε Πάντα τα full γραφικά δείχνουν καλύτερα από την μεγαλύτερη ανάλυση. Δεν υπάρχει κάτι αξιοπερίεργο εδώ. αυτο λεω και εγω γιατι υπαρχει τοσο μεγαλη συζητηση/αναλωση για φρειμς και 4κ οταν τα γραφικα ειναι εξισου αν οχι πιο σημαντικα επισης σε ολα αυτα τα σεναρια περι ιπποδυναμης για τις νεες κονσολες θα ειναι ultra τα γραφικα η medium?εκει δεν ειναι το θεμα,αν ειναι medium ενα mid-pc θα εξακολουθει να δειχνει πιο ωραιο με δεδομενο ultra-1080-60fr
Inside X Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Παίζει και ρόλο το παιχνίδι - αν είναι 1st party κτλ. Για παράδειγμα αν είδες το trailer του LoUs 2, χθες το βράδυ, δεν τα λες και τα γραφικά του medium ή Low...έπαιζε τρελό LoD τουλάχιστον. Και όλα αυτά σε μια RX480, αν δείξανε και την pro έκδοση. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2019 από Inside X
Προτεινόμενες αναρτήσεις