najinblue3 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 27 λεπτά πριν, Inside X είπε Όταν η Side console τρέξει UNREAL 4 στα 4K/60 (Gears 5) Pm με να την κάνω main... Εσυ παιζεις gears(που μπορεις να το παιξεις και στο pc, αρα δεν ειναι αποκλειστικο), κ εγω επαιξα horizon, gow, bloodborne και ερχεται death standing k last of us. Ολα στα 30 και παρακατω frames αλλα ειναι πραγματικα systems sellers και αποκλειστικα. Αυτη ειναι η μεγαλη διαφορα. Δε καταλαβαινω παντως αυτη τη κοντρα xbox ps4, ξερουμε ξεκαθαρα ποια ειναι η ανωτερη κονσολα αν δουμε τους τιτλους, τον κοσμο στα online games κτλπ.
Inside X Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Μόλις τώρα, najinblue3 είπε Εσυ παιζεις gears(που μπορεις να το παιξεις και στο pc, αρα δεν ειναι αποκλειστικο), κ εγω επαιξα horizon, gow, bloodborne και ερχεται death standing k last of us. Ολα στα 30 και παρακατω frames αλλα ειναι πραγματικα systems sellers και αποκλειστικα. Αυτη ειναι η μεγαλη διαφορα. Δε καταλαβαινω παντως αυτη τη κοντρα xbox ps4, ξερουμε ξεκαθαρα ποια ειναι η ανωτερη κονσολα αν δουμε τους τιτλους, τον κοσμο στα online games κτλπ. Δεν έπρεπε να καταλήξει η συζήτηση εδώ. Το ξέρεις και εσύ. Δεν υπάρχει ανώτερη κονσόλα στην πραγματικότητα και δεν μπορώ να φανατιστώ με ένα πλαστικό κουτί. Για μένα υπάρχει μια κονσόλα (πλαστικό κουτί) που τρέχει αυτά τα παιχνίδια και υπάρχει η άλλη πλαστική κονσόλα που κάνει αυτό. Πας να μου πλασάρεις ότι το τάδε ψυγείο κάνει καλύτερη ψύξη. Έτσι το βλέπω. Εγώ το βλέπω ότι το τάδε ψυγείο καταψύχει 5 κρέατα π.χ. ενώ το άλλο είναι καταψύκτης και χωράει και αρνί
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, ilos είπε Ήταν και θέμα hardware, δε μπορείς να προκόψεις με jaguar στα 2 ghz. Όσο optimization και να κάνεις, της κοντής τσαπού της φταίγαν οι τρίχες τελικά. 😂 Τώρα με zen 2 στα 3.2 GHz boost το 60ράκι πρέπει να είναι άνετο αν το επιδιώξει ο dev. Αν ηθελαν θα τα ειχαν ολα 60fps και σε αυτη τη γενια. Αλλωστε σε αυτη ειδαμε περισσοτερα 60αρια απο την προηγουμενη και πιο σταθερα φρειμς γενικα. Οποτε για μενα δεν λεει τπτ ο jaguar στα 2 ghz. Oυτε το οτι ο zen θα ειναι δυνατος. Ειναι θεμα επιλογης των devs αν θα εχουν περισσοτερα 60αρια. Θα μπορουσε η επομενη γενια να μην εχει κανενα 60αρι αν αυτο ηθελαν. Αλλα θα εχει περισσοτερα γιατι υπαρχει αυτη η ταση. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από Επισκέπτης
Inside X Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, PDS13 είπε Αλλωστε σε αυτη ειδαμε περισσοτερα 60αρια απο την προηγουμενη και πιο σταθερα φρειμς. Οποτε για μενα δεν λεει τπτ ο jaguar στα 2 ghz. Όταν τα γράφαμε αυτά μας την πέφτανε PDS.
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Inside X είπε Όταν τα γράφαμε αυτά μας την πέφτανε PDS. Γενικα αυτη η γενια εχει απο τα περισσοτερα 60αρια ever. Και επισης λεγεται οτι εχουμε ισως τους χειροτερους επεξεργαστες ever. Αυτο απο μονο του δεν λεει κατι?οτι δεν ειναι θεμα hardware? Δεν εξεταζω αν πραγματι το hardware παιζει ρολο στο φρειμ ρειτ. Γιατι οντως παιζει...Αλλα τελικα δεν το χρησιμοποιουν ετσι. ΥΓ.Εγω θα ηθελα να κανουν μια μεταβαση σε 60 για πολλους λογους. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από Επισκέπτης
Inside X Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, PDS13 είπε Γενικα αυτη η γενικα εχει απο τα περισσοτερα 60αρια ever. Και επισης λεγεται οτι εχουμε ισως τους χειροτερους επεξεργαστες ever. Αυτο απο μονο του δεν λεει κατι, οτι δεν ειναι θεμα hardware. Δεν εξεταζω αν πραγματι το hardware παιζει ρολο στο φρειμ ρειτ. Γιατι οντως παιζει...Αλλα τελικα δεν το χρησιμοποιουν ετσι. Εγω θα ηθελα να κανουν μια μεταβαση σε 60 για πολλους λογους. Για μένα είναι αστεία η συζήτηση. Δύο πραγματάκια τα κατέχουμε. Αν έλεγες στον μέσο γνώστη ότι με μια RX580 και atom επεξεργαστή 8 πύρηνο ότι φίλε θα έτρεχες gears 5 στα 60 έστω και με reconstruction θα έκλαιγε 5 νύχτες. Εδώ κάπου έχει χαθεί η μπάλα γιατί ναι μεν PC hardware οι κονσόλες αλλά μια τα production values μια το optimization εγώ δεν έχω καταλάβει ποια μαμημένη 7850 θα έτρεχε Last of us 2 έτσι ή από ποιο σύμπαν βγήκε η 7790 που θα έτρεχε Gears 5 1080p/30. Προκαλώ. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από Inside X 1
panther_512 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Tα παιχνίδια που ξεχωρίζουν για τα production values και το optimization τους μετριούνται με τα δάχτυλα ενός χεριού, σε ένα lifecycle 6-ετίας και έναν ωκεανό από games. Προσωπικά θεωρώ ότι στην παρούσα γενιά χάθηκε το focus από το optimization, με αποτέλεσμα απουσία ακόμα και κλειδωμένων 30fps από παιχνίδια που κανονικά δεν θα το περίμενες. Εδώ καταντήσαμε να βλέπουμε μέχρι και την Nintendo, που στα games της παρέδιδε μαθήματα optimization, να βγάζει πλέον προβληματικά στην απόδοσή τους παιχνίδια. Οπότε, θεωρώ ότι η παραμετροποίηση στα games, μέσω πρόσβασης σε settings, είναι η πιό ρεαλιστική λύση. Και ας είναι έστω επιλογή 4κ/30fps και 1080p/60fps. 1
D.Luffy Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 10 λεπτά πριν, panther_512 είπε Εδώ καταντήσαμε να βλέπουμε μέχρι και την Nintendo, που στα games της παρέδιδε μαθήματα optimization, να βγάζει πλέον προβληματικά στην απόδοσή τους παιχνίδια. Το πρόβλημα με την Nintendo είναι ότι αφήνει σιγά σιγά τις custom engines και πάει προς UE4 μεριά η οποία όμως αποδεικνύεται πολύ βαριά για τον Tegra X ακόμα και σε απλά πράγματα. Παράδειγμα Yoshi's Crafted World και Link's Awakening. Βασικά είναι μια προβληματική μηχανή ακόμα και σε PC, πόσο μάλλον σε ένα ταπεινό handheld σύστημα... Αυτό που θέλει να πετύχει είναι μείωση του κόστους ανάπτυξης ενός παιχνιδιού (οι custom engines είναι χρονοβόρα διαδικασία) σε βάρος όμως της ποιότητας του. Έφυγε και το "Seal of Quality" για να δέσει το γλυκό.
Vlad27 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 11 ώρες πριν, najinblue3 είπε Bloodborne αξιζει οχι 60, αξιζει να αγορασεις την κονσολα μονο γι αυτο Ναι ρε γμτ ισχύει!! Δεν έχω πάρει ps4 και θα είμαι από τους πρώτους που θα πάρουν ps5. Μάντεψε ποιο θα είναι το πρώτο παιχνίδι που θα αγοράσω μιας και θα υπάρχει εξ αρχής bc. 2
ileos10 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 11 ώρες πριν, Inside X είπε Νομίζω ότι σε όποιον ασχολείται σοβαρά με τα της βιομηχανίας είναι γνωστά τα λάθη. Εγώ τα είδα ήδη χωρίς να είμαι κονσολάκιας το 2017. Για αυτό αγόρασα τότε Wii-U. 3 Dark Souls beg to differ. Χωρίς frame pacing κλπ προβλήματα. Την πρωτοτυπία θέλω να μου αναφέρεις. αδερφε παρε το xbox βαλε του μια κορδελα πες του κανα 2 γλυκολογα κ παντο στα καπακια για τραμπα με Bloodborne κ την διαφορα την πληρωνεις εσυ... 1 1 1 1
panther_512 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, najinblue3 είπε Bloodborne αξιζει οχι 60, αξιζει να αγορασεις την κονσολα μονο γι αυτο Εξαρτάται. Τερμάτισε από 2 φορές DS1-2-3 καρφωτά στα 60fps και βάλε μετά να παίξεις Bloodborne. Εγώ προσωπικά μετά από πολλές ώρες προσπάθειας να χωνέψω το οικτρό performance, τα παράτησα. Δεν γίνεται ρε παιδιά, σε κάποια παιχνίδια το performance έχει να παίξει τεράστιο ρόλο στην εμπειρία του παίχτη. Αν δεν το απαιτήσουμε συλλογικά, να μήν περιμένουμε βελτίωση. 1 ώρα πριν, D.Luffy είπε Το πρόβλημα με την Nintendo είναι ότι αφήνει σιγά σιγά τις custom engines και πάει προς UE4 μεριά....... Ας κάνει ότι θέλει. Δεν είναι δυνατό όμως να βγάζει παιχνίδια με το performance του Link's awakening, ή ακόμα και του Breath of the wild, το οποίο δεν είναι και υπόδειγμα optimization. Για τα νέα PS και XBOX, προσωπικά θα με εκνευρίσουν αφάνταστα οι δηλώσεις που θα έρθουν περι "δυνατότερο gaming σύστημα ever", "τα καλύτερα γραφικά ever" κλπ κλπ κλπ, και να καταλήξουμε πάλι σε υπερπαραγωγές που με το ζόρι θα πιάνουν ένα μή σταθερό 30άρι στο framerate. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από panther_512 1 1
D.Luffy Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, panther_512 είπε Εξαρτάται. Τερμάτισε από 2 φορές DS1-2-3 καρφωτά στα 60fps και βάλε μετά να παίξεις Bloodborne. Εγώ προσωπικά μετά από πολλές ώρες προσπάθειας να χωνέψω το οικτρό performance, τα παράτησα. Δεν γίνεται ρε παιδιά, σε κάποια παιχνίδια το performance έχει να παίξει τεράστιο ρόλο στην εμπειρία του παίχτη. Αν δεν το απαιτήσουμε συλλογικά, να μήν περιμένουμε βελτίωση. Εγώ πάντως έχω τελειώσει DS1-2-3 και Sekiro στο PC (με 60fps) αλλά το Bloodborne κατάφερε να με τραβήξει τόσο πολύ στον κόσμο του που σταμάτησα να σκέφτομαι το performance από ένα σημείο και μετά. Φυσικά και είναι ενοχλητικό και θα ήθελα πάρα πολύ να έπαιζα το παιχνίδι στα 60fps στο PC όπως του αξίζει, αλλά νομίζω ότι το συγκεκριμένο είναι ένα διαμάντι που δεν μπορεί να χαντακωθεί από το performance. Η μεγάλη βλακεία της υπόθεσης είναι ότι πέρα από τα 30fps, το πρόβλημα δεν είναι στο performance καθ'αυτό αλλά στο frame pacing. Είναι κάτι που θα λυνόταν εύκολα με patch (έχει λυθεί σε άλλα παιχνίδια) αλλά δυστυχώς δεν θέλουν να κάτσουν να ασχοληθούν και επαναλαμβάνουν το ίδιο λάθος σε όλα τους τα παιχνίδια. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από D.Luffy 1
najinblue3 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 25 λεπτά πριν, panther_512 είπε Εξαρτάται. Τερμάτισε από 2 φορές DS1-2-3 καρφωτά στα 60fps και βάλε μετά να παίξεις Bloodborne. Εγώ προσωπικά μετά από πολλές ώρες προσπάθειας να χωνέψω το οικτρό performance, τα παράτησα. Δεν γίνεται ρε παιδιά, σε κάποια παιχνίδια το performance έχει να παίξει τεράστιο ρόλο στην εμπειρία του παίχτη. Αν δεν το απαιτήσουμε συλλογικά, να μήν περιμένουμε βελτίωση. Εγω εχω γραψει στο παιχνιδι 600+ ωρες, δεν με ενοχλησε ποτε το performance, αλλα εγω ειμαι εγω και καταλαβαινω τι εννοεις. Δε γινεται ομως να το συγκρινεις με το ds3, το χειροτερο game της εταιρειας με διαφορα απο τα υπολοιπα. Εχεις δικιο για το performance, αλλα το game ειναι κορυφη σε ολα τα υπολοιπα. Story, bosses, μουσικη κτλπ και δε μπορω να το συγκρινω με κανενα DS Το μονο στοιχειο που υπερτερουν ολα τα ds ειναι το pvp, σε ολα τα αλλα θεωρω οτι το bloodborne ειναι παρα πολυ μπροστα 1
panther_512 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αναφέρομαι αποκλειστικά στο performance του παιχνιδιού, σε σύγκριση με το performance παρόμοιων παιχνιδιών και την υποβάθμιση που μπορεί να φέρει στην εμπειρία, όταν αυτό δεν είναι καλό. H ποιότητα ενός game στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του δεν πρέπει να θεωρείται αυτονόητα ώς redeeming factor για το performance του. Πάντως υπάρχει μιά πιό έντονη απαίτηση του gaming κοινού για το θέμα του framerate και του performance γενικότερα, οπότε είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος. Συμβάλει σε αυτό και η πληθώρα των τεχνικών αναλύσεων που δημοσιεύονται στα διάφορα ίντερνετς. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2019 από panther_512
Fulgore Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, panther_512 είπε Εξαρτάται. Τερμάτισε από 2 φορές DS1-2-3 καρφωτά στα 60fps και βάλε μετά να παίξεις Bloodborne. Εγώ προσωπικά μετά από πολλές ώρες προσπάθειας να χωνέψω το οικτρό performance, τα παράτησα. Δεν γίνεται ρε παιδιά, σε κάποια παιχνίδια το performance έχει να παίξει τεράστιο ρόλο στην εμπειρία του παίχτη. Αν δεν το απαιτήσουμε συλλογικά, να μήν περιμένουμε βελτίωση. Το εκανα εγω,μονο βγαζοντας, απεξω το DS3 μιας και κυκλοφορησε μετα το Bloodborne. 2φορες πλατινα το εχω κανει το Bloodborne(βεβαια εννοειται οτι στην αρχη μου καθησε ασχημα η αλλαγη/μεταβαση αλλα και το demons souls/dark souls του ps3 το ιδιο τρεχανε πανω κατω). Ως ατομο το οποιο παιζει πανω κατω σε ολες τις πλατφορμες και στο pc συγκεκριμενα σε 165hz monitor,πιστεψε με εννοειται οτι με ενδιαφερει το performance,αλλα ποτε μα ποτε πανω απο το ιδιο το παιχνιδι. Προφανως και θα ηθελα σε πολλα παιχνιδια του ps3/ps4 να τρεχανε σε 60fps,αλλα αν το κεντρικο παιχνιδι ειναι πολυ καλο,τοτε κυριολεκτικα χαλαλι(για single player κομματι παντα). Αυτο ειναι το καλο/κακο με τις κονσολες που τις κανουν να διαφερουν απο τα Pc. Δεν εχεις προσβαση στο hardware της κονσολας,και αρα βασιζεσαι 100% στο optimization/performance του καθε developer.
Προτεινόμενες αναρτήσεις