iceblazer Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Μαζεμενα καποια στοιχεια απ τις πληροφοριες που κυκλοφορησαν. General Info The official name is PlayStation 5. Releasing Holidays 2020. Ray tracing support is hardware-based. New SSD will help boot times, loading times and streaming. The controller now has adaptive triggers, haptic feedback, new speakers, USB Type-C. Physical games for the console will use 100 GB optical disks. Optical drive also acts as a 4k Blu-ray player. Additional Info The dev kits (which were leaked) are actually real and developers have access to them. A new modular approach to storing data. Finer grain access to data, as opposed to big blocks. Ex: Users might have the ability to install only Multiplayer components of the game. Completely revamped UI. The new controller will have a larger battery capacity and will be a bit heavier than Dualshock 4. Haptic feedback for PS4 Pro's Dual Shock 4 could have been implemented, but was decided against. Bluepoint studios (folks behind the Shadow of the Colossus remaster) are working on a "big" PS5 title. The GPU has been used to power Machine learning. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2019 από iceblazer 1
najinblue3 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 7 λεπτά πριν, iceblazer είπε Μαζεμενα καποια στοιχεια απ τις πληροφοριες που κυκλοφορησαν. Completely revamped UI. Ολα τα αλλα πραγματικα περναν σε 2η μοιρα, το crappy ui παρακαλαω να το φτιαξουν εδω και ποσα χρονια. Απαισιο, αργο και laggy, και μεχρι να κανεις party θες κανα τεταρτο. 3
Tilemaxx Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλά όλα αυτά, αλλά το feedback στα triggers δεν περνάει πλέον ως ιννοβεσιο, ούτε το haptic feedback που είναι τεχνολογία κλοπι-παστε των smartphones, εφόσον το πρόσφερε και το X1 μια γενιά πρίν το 2013. Επίσης δεν έχει υπάρξει ούτε μια λέξη αναφορικά με το πώς θα λειτουργήσει το BC compatibility, αν θα υπάρχουν (αδικαιολόγητοι) περιορισμοί όπως το PS4, και αν η κονσόλα θα μπορέσει να ανταγωνιστεί με αξιώσεις το Game Pass. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2019 από Tilemaxx 1
Inside X Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 @Tilemaxx Και εγώ μπερδεύτηκα παραπάνω - είχα στο μυαλό μου το force feedback της MS και με μπέρδεψε και ο Fotis13 με το "pressure sensetivity' το οποίο δεν προκύπτει πουθενά από το άρθρο του wired. https://www.gamepur.com/news/38620-xbox-scarlett-controller-force-feedback.html
Tilemaxx Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Inside X είπε @Tilemaxx Και εγώ μπερδεύτηκα παραπάνω - είχα στο μυαλό μου το force feedback της MS και με μπέρδεψε και ο Fotis13 με το "pressure sensetivity' το οποίο δεν προκύπτει πουθενά από το άρθρο του wired. https://www.gamepur.com/news/38620-xbox-scarlett-controller-force-feedback.html Pressure sensitivity υπήρχε από το PS2. Το haptic feedback είναι μηχανισμός παρόμοιος με αυτόν που βρίσκει κανείς σε μια τιμονιέρα, το οποίο σου κρατάει "κόντρα" στις σκανδάλες ανάλογα με την περίσταση στο κάθε παιχνίδι. Από εκεί και πέρα, χρειάζεται περισσότερο ξεκαθάρισμα σε φλέγοντα ζητήματα που ταλανίζουν το PS ecosystem, και όχι ένας νέος γύρος γενικόλογων του Cerny (όπως με το PS4) μέχρι να κυκλοφορήσει η κονσόλα. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2019 από Tilemaxx
Inside X Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 2 λεπτά πριν, Tilemaxx είπε Pressure sensitivity υπήρχε από το PS2. Το haptic feedback είναι μηχανισμός παρόμοιος με αυτόν που βρίσκει κανείς σε μια τιμονιέρα, το οποίο σου κρατάει "κόντρα" στις σκανδάλες ανάλογα με την περίσταση στο κάθε παιχνίδι. Από εκεί και πέρα, χρειάζεται περισσότερο ξεκαθάρισμα σε φλέγοντα ζητήματα που ταλανίσουν το PS ecosystem, και όχι ένας νέος γύρος γενικόλογων του Cerny μέχρι να κυκλοφορήσει η κονσόλα. ^^ Αυτό είναι το haptic. Το force feedback είναι αυτό που θα σου μπλοκάρει την πίεση στις σκανδάλες, όπως με τις τιμονιέρες που λες κάποτε και δεν έχει έρθει σε controller. Μην με μπερδεύεις!
Moderators Malthador Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Ωραίος ο Τζίμης: «The “more” refers to something I’m quite excited about – a preview of the new controller that will ship with PlayStation 5. One of our goals with the next generation is to deepen the feeling of immersion when you play games, and we had the opportunity with our new controller to reimagine how the sense of touch can add to that immersion.» Ακριβώς όσα έγιναν και με το τωρινό gamepad δηλαδή, που έχει γυροσκόπιο και touchpad. Η χρήση του γυροσκοπίου ήταν εξαιρετικά ωφέλιμη για το immersion exclusive παιχνιδιών όπως το HZD και το Spiderman τα οποία πρωτοτυπούσαν απαλλάσοντάς μας από το να χρειάζεται να στοχεύουμε με το δεξί αναλογικό λες και είμαστε τίποτα πρωτόγονοι, ενώ αντίστοιχα το touchpad ξεδίπλωνε το πλήρες φάσμα των δυνατοτήτων του σε games όπως το GoW το οποίο καινοτομούσε εμφανίζοντάς μας το χάρτη του παιχνιδιού μόλις το πατάγαμε. Κάπως έτσι θα είναι και το νέο gamepad, full στα features που θα αξιοποιούνται πλήρως από όλα τα exclusives της νέας κονσόλας.
Tilemaxx Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 1 λεπτό πριν, Inside X είπε ^^ Αυτό είναι το haptic. Το force feedback είναι αυτό που θα σου μπλοκάρει την πίεση στις σκανδάλες, όπως με τις τιμονιέρες που λες κάποτε και δεν έχει έρθει σε controller. Μην με μπερδεύεις! Μα το άρθρο του Wired κάνει λόγω για "πίεση" που νιώθει ο παίκτης όταν βυθίζεται σε υδάτινους κόσμους, ή όταν κυλιέται στη λάσπη. Άρα είτε εγώ τα μπερδεύω, είτε η Sony ξανά πάει να πουλήσει φύκια για μεταξωτές κορδέλες, ή μπέρδεψε τελοσπάντων τα μπούτια του ο συντάκτης του Wired, αφού κάνει λόγο για "haptic feedback", αλλά και "πίεση" στις σκανδάλες: On ice, a high-frequency response made the thumbsticks really feel like my character was gliding. Jumping into a pool, I got a sense of the resistance of the water; on a wooden bridge, a bouncy sensation.
Inside X Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Μάλλον ο αρθρογράφος έχει μπλέξει τα μπούτια του μου φαίνεται...
Tilemaxx Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, Inside X είπε Μάλλον ο αρθρογράφος έχει μπλέξει τα μπούτια του μου φαίνεται... Μάλλον. Εκτός και αν ο μπαρουφολόγος Cerny θολώνει τα νερά επίτηδες. Έτσι κι αλλιώς δημοσιογράφοι-ρεπόρτερ δεν υπάρχουν πλέον, γραφιάδες-συντάκτες είναι όλοι που καταπίνουν αμάσητο ότι τους σερβίρει ο κάθε επίσημος. Οπότε ο καθένας περνάει ότι θέλει πλέον, χωρίς κανένα φιλτράρισμα. Μερικοί μπουρδο-όροι, λίγα αληθινά δεδομένα, και έτοιμο το σερβίρισμα. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2019 από Tilemaxx 1
Fotis13 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 34 λεπτά πριν, Malthador είπε Ωραίος ο Τζίμης: «The “more” refers to something I’m quite excited about – a preview of the new controller that will ship with PlayStation 5. One of our goals with the next generation is to deepen the feeling of immersion when you play games, and we had the opportunity with our new controller to reimagine how the sense of touch can add to that immersion.» Ακριβώς όσα έγιναν και με το τωρινό gamepad δηλαδή, που έχει γυροσκόπιο και touchpad. Η χρήση του γυροσκοπίου ήταν εξαιρετικά ωφέλιμη για το immersion exclusive παιχνιδιών όπως το HZD και το Spiderman τα οποία πρωτοτυπούσαν απαλλάσοντάς μας από το να χρειάζεται να στοχεύουμε με το δεξί αναλογικό λες και είμαστε τίποτα πρωτόγονοι, ενώ αντίστοιχα το touchpad ξεδίπλωνε το πλήρες φάσμα των δυνατοτήτων του σε games όπως το GoW το οποίο καινοτομούσε εμφανίζοντάς μας το χάρτη του παιχνιδιού μόλις το πατάγαμε. Κάπως έτσι θα είναι και το νέο gamepad, full στα features που θα αξιοποιούνται πλήρως από όλα τα exclusives της νέας κονσόλας. Δεν εχεις αδικο σε αυτο . Ολες αυτες οι "φιοριτουρες" μεχρι στιγμης δεν ειχαν απηχηση στους devs και στο κοινο (απολυτα λογικο ) .Τα κυρια χαρακτηριστικα που ειναι η εργονομια ,η αυτονομια,το βαρος και η ποιοτητα των υλικων καθως ειναι κατι που κρατας πολλες ωρες εχουν τον κυριο λογο . 1
Alex21121988 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Να μας πουν περισσότερα για το backwards compatibility και πως αυτό θα λειτουργεί στο PS5. Σε όλο αυτό το κείμενο μόνο την ημερομηνία κράτησα, να δούμε αν θα τηρηθεί και δεν έχουμε κάποιο delay. Αυτό με το χειριστήριο, απλώς θα δανειστεί και θα εξελίξει τα xbox one controller triggers και ότι άλλο αποφασίσουν να βάλουν στο νέο αίμα. Δεν είναι τυχαίο που ότι είχε φτιαχτεί για elite φάση ακόμα και στο ps4 έμοιαζε επικίνδυνα με xbox controller παρά με dualshock. Δεν θα απορήσω αν μοιάζει δηλαδή το PS5 χειριστήριο πολύ με ένα xbox one ή όπως τελικά αποφασίσουν να ονομάσουν το νέο xbox xD Τέλος και πιο βασικό, να δούμε τι σκοπεύει να κάνει με το game pass που δεν θέλω να σκέφτομαι καν την ιδέα πως δεν θα το πάει όπως η ms. Θα είναι σαν να βγάζει τα μάτια της και να σηκώνει λευκή σημαία. Δεν τους έχω για χαζούς εκεί στην Sony οπότε απλώς θα περιμένουμε περισσότεα νέα και για την κονσόλα και για συνδρομητικά της στοιχεία. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2019 από Alex21121988
Anastazio Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 ξερει κανεις αν υπαρχει περιπτωση να ειναι συμβατο με ultrawide αυτη τη φορα?
Tilemaxx Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Μόλις βρήκα αυτό σχετικά με το BC: Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2019 από Tilemaxx 1
Inside X Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 @Tilemaxx - "Controller will have Adaptive Trigger to feel resistance on L2&R2, also Haptic Feedback" ( ... και αυτό το πήραμε από τον μπαμπά - όλα τα υπόλοιπα από την μαμά! ) - Για τα περί BC, το benchmark είναι το PS3 και όχι το PS4. Πρέπει να είσαι πολύ κουλάδι ή πολύ "μεταλάς" για να μην έχεις complete ΒC με ο PS4. Κατά τα άλλα ωραίος ο Ryan. Μια άσχετη Τρίτη, των συνήθων slow newz, έφερε το PS5 στην επικαιρότητα και "τσαμπέ" μάλιστα - απλά κάνοντας "double confirmation" σε ότι ξέραμε ήδη, από την συνέντευξη του Cerny και λοιπά. Bold και efficient PR. Τον παραδέχομαι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις