logistoulis Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 6 λεπτά πριν, Fotis13 είπε Του 4 θα τα εχει ,τα προηγουμενα μου ειναι προσωπικα αδιαφορα καθως ο τεχνικος τομεας και αυτο που βλεπουν τα ματια μου μου προκαλει εμετο .Ειναι παλαιολιθικη εποχη . δεν διαφωνώ ιδιαίτερα μαζί σου, άλλωστε από το 3 πολλά πράγματα έχουν ήδη το remaster τους στο 4 τώρα για 2 ή 1 οκ δεν το συζητώ, μόνο με remaster και αν η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω πώς μπήκαν στη κουβέντα τα πιο παλιά, ας έχουμε το 4 για αρχή και τα άλλα αν θέλουν οκ , αν όχι ελάχιστο το κακό αλλά δεν περιμένω να γίνουν και xbox σε αυτό το κομμάτι από τη μια στιγμή στην άλλη 1
Socratis_g Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 33 λεπτά πριν, Fotis13 είπε Του 4 θα τα εχει ,τα προηγουμενα μου ειναι προσωπικα αδιαφορα καθως ο τεχνικος τομεας και αυτο που βλεπουν τα ματια μου μου προκαλει εμετο .Ειναι παλαιολιθικη εποχη . Οπως το λες είναι! θυμάμαι το συναίσθημα που μου είχε αφήσει το shenmue οταν το είχα πρωτοπαίξει στο dreamcast. Ανατραχίλα. Αγοράζω το remastered όταν βγήκε, όλο χαρά! Μετά απο 20 χρόνια λέω θα δακρύσω! Ελα ντε που δεν την πάλεψα πάνω απο 2-3 ωρες. Και εχω και αλλα παραδείγματα, κάτι gta san andreas και άλλα τέτοια που βγήκαν στο ps4, και δε βλεπονται ούτε με κολλύριο. τα πέταξα και αυτά. Δεν ξέρω αν μετά απο χρόνια θα λέμε τα ίδια για τα σημερινά god of war ή horizon zero dawn, αλλά μερικά πράγματα πρέπει να τα αφήνουμε στην εποχή τους. 2
karamela693 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 3 ώρες πριν, Socratis_g είπε Οπως το λες είναι! θυμάμαι το συναίσθημα που μου είχε αφήσει το shenmue οταν το είχα πρωτοπαίξει στο dreamcast. Ανατραχίλα. Αγοράζω το remastered όταν βγήκε, όλο χαρά! Μετά απο 20 χρόνια λέω θα δακρύσω! Ελα ντε που δεν την πάλεψα πάνω απο 2-3 ωρες. Και εχω και αλλα παραδείγματα, κάτι gta san andreas και άλλα τέτοια που βγήκαν στο ps4, και δε βλεπονται ούτε με κολλύριο. τα πέταξα και αυτά. Δεν ξέρω αν μετά απο χρόνια θα λέμε τα ίδια για τα σημερινά god of war ή horizon zero dawn, αλλά μερικά πράγματα πρέπει να τα αφήνουμε στην εποχή τους. Εδώ έπαιξα πρόσφατα το GOW 3 remasterd στο ps4 και το άφησα στην μέση, μου έμοιαζε πραγματικά πανάρχαιο, όχι μόνο σε γραφικά άλλα συνολικά το Gameplay θυμίζει άλλης εποχής games. Συμφωνώ απόλυτα μερικά πράγματα καλύτερα να τα αφήνουμε στην εποχή τους και να μην αμαυρώνουμε τις εμπειρίες που είχαμε όταν τα παίζαμε τότε.
Inside X Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 New Sony Patent Shows Network-Connected PlayStation Controller for Cloud Gaming 1
logistoulis Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 19 ώρες πριν, Inside X είπε New Sony Patent Shows Network-Connected PlayStation Controller for Cloud Gaming βασικά γιατί δεν κάνουν και το ίδιο το χειριστήριο streaming device? για την αυτονομία και κόστος ίσως;
Inside X Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, logistoulis είπε βασικά γιατί δεν κάνουν και το ίδιο το χειριστήριο streaming device? για την αυτονομία και κόστος ίσως; Περίπου. Χωρίς ενσωματωμένο app για cast στην τηλεόραση, σημαίνει ότι το controller που λες, θα έπρεπε να μεταδίδει ασύρματα, μέσω κάποιου πρωτοκόλλου (bluetooth, widi κλπ.) συνεχώς το σήμα της εικόνας στην τηλεόραση, που εκτός του όποιου περιορισμού του bandwidth αυτών, θα πήγαινε όχι μόνο η αυτονομία στα τάρταρα αλλά κυριότερα το latency, ως άλλο ένα extra βήμα (και μάλιστα extra laggy από ότι ξέρω) στην αλυσίδα της μετάδοσης εικόνας, προϊόντος που προσπαθεί να νικήσει ακριβώς αυτό - το latency και να αντικαταστήσει την native αναπαραγωγή εικόνας. Οπότε αυτό που λες defeats the purpose. Για αυτό και το Stadia, έχει chromecast και πάει ένα βήμα παραπάνω και το μόνο που κάνει το controller είναι να στέλνει τα inputs του απευθείας στο δίκτυο - αντί στο chromecast μέσω wirelles/bluetooth και αυτό με την σειρά του, στον Server. Πάνε να βγάλουν από την μύγα ξύγκι δηλαδή, όπως καταλαβαίνεις. Το best case scenario είναι το app να είναι εφαρμογή, στην οθόνη αναπαραγωγής όποια και να είναι αυτή (tablet/smartphone/tv), αυτή η οθόνη να είναι καλωδιωμένη κατά προτίμηση, αλλά ακόμα και εκεί η Google δεν εμπιστεύεται την network card της τηλεόρασης π.χ. και σου πασάρει επίτηδες το ultra chromecast, που όχι μόνο ξέρουν τι chipset κουβαλάει και μπορούν να κάνουν optimize για αυτή (killer xxx NIC ) αλλά πληρεί και τα πρότυπα για wifi 5ghz κυριότερα. Αν μπορούσαν να στείλουν και router θα το κάνανε και εδώ που τα λέμε - αλλά το πακέτο θα ήταν ειρωνικά όντως πακέτο κονσόλας Θα υπήρχε βέβαια, άλλο ένα τυράκι για τους παρόχους να λένε "Α κοίτα φίλε- σου δίνω και Stadia,PSNOW/fate matia psaria certified router". Όπως λέμε netflix, γκουχ, κάτι vision, γκουχ... Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2019 από Inside X
Inside X Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Για να ανακατέψουμε την σούπα να δούμε who is who! Έβλεπα και έβλεπα, αυτό το slide από την AMD: Διάβασα πολλά σχόλια και με κάποια συμφωνώ. Δεν είναι δυνατόν να περιμένουμε RTX 2080Ti cores σε σύστημα έστω και του 2020, ακόμα και με 599$ asking price. Από το παραπάνω slide, όποιος ξέρει αγγλικά και βλέπει και τα PC, εύκολα συμπεραίνει ότι, το RT, στις κονσόλες θα είναι σε κάποια εφέ και μάλιστα Lightning, αποκλειστικά (shadows, reflections, GI). Την πρώτη στήλη την είδαμε Live στο γνωστό demo και στο Gears 5 (κοινώς κανείς δεν την είδε/πρόσεξε). Αυτό που όλοι πρόσεξαν όμως ήταν τα "γραφικά" του MSFS2020 ^^ Αυτό το πράγμα παραπάνω, ξεπερνάει την έννοια του RT offline rendering. Τι άλλο να σου προσφέρει το local accelerated RT, όταν είδες αυτό που είδες. Παραπάνω. Και αναρωτιέμαι: Αν το PS5 είναι 6 TF παραπάνω, από το next-gen X-κουτί. (ας πούμε 15 TF RDNA κιόλας για να το σκίσουμε το σενάριο!) Ταυτόχρονα, το X-κουτί είναι μόλις 9. Μόλις. Αλλά με το cloud, σου σκάει το παραπάνω, όπως αναφέρει η τρίτη στήλη για FULL SCENE, raytracing. Τι θα αγοράζατε? PS: Προφανώς το Terain rendering στηρίζεται σε 2 Petabyte από Data, τα οποία καμία RAM onboard και κανένα σύστημα αποθήκευσης σε home scenario/usage, χωράει. Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2019 από Inside X 1
kostiger Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Κάνα 7αρι βία οκταρι Rdna Tflops, αγκαζέ με τη 2η φαση του roadmap της Amd,θα έχουν τα δίδυμα και πάλι παπάδες θα κάνουν...
Inside X Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ένας λόγος που ακούμε για ML στα Games, από τις εταιρείες. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2019 από Inside X 1 1
Inside X Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 16/10/2019 στις 8:59 ΠΜ, Fotis13 είπε Του 4 θα τα εχει ,τα προηγουμενα μου ειναι προσωπικα αδιαφορα καθως ο τεχνικος τομεας και αυτο που βλεπουν τα ματια μου μου προκαλει εμετο .Ειναι παλαιολιθικη εποχη . Όταν λέμε BC, με την ακριβή έννοια του όρου εννοείται ότι έχεις δίκιο. Φυσικά και δεν θα βλέπονται τα παιχνίδια. Ποιανού το στομάχι θα αντέξει να δει ένα 540p, να μην πω παρακάτω upscaled στην 65" τηλεόρασή του? Κανένας φυσικά. Ούτε το GPU Scaling (στυλ ps now) το οποίο και αυτό είναι κλειδωμένο στα 720p προσφέρει κάτι, για αυτό και η αντίστοιχη υπηρεσία παρέμεινε, εκτός των άλλων, σε χαμηλά νούμερα συνδρομών. Αντίθετα όμως, το Benchmark δεν είναι αυτό που γίνεται στο PS Now ή και στα PC ως emulation, του στυλ, άντε σηκώνουμε ανάλυση, βάζουμε και κάποια shader φίλτρα ή μη όπως AF/AA και καθαρίσαμε. Δεν είναι τυχαίο που αρκετοί χρήστες Xbox και X1X κυρίως, παθαίνουν κοκομπλόκο, με το τελικό αποτέλεσμα της BC ομάδας, από το πως δείχνει ένα παιχνίδι. Συστήνω να διαβάσετε ένα από τα λίγα άρθρα του DF ως δείγμα δημοσιογραφίας, έστω και "πληρωμένης" (PR), αν θέλετε: https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-xbox-one-x-back-compat-how-does-it-actually-work Όταν έχεις ένα "μερικό" hardware compatibility (από πρόθεση όχι από τύχη), όπως έχει το One με το 360 και μπορείς να κάνεις επιτυχές trans/de-compilation on the fly, στον κώδικα, ώστε από αυτόν, να χρησιμοποιήσεις τα καλύτερα shadow maps, τα καλύτερα textures - mip mapping, που υπάρχουν ως πληροφορία στο δισκάκι αλλά δεν χρησιμοποιήθηκαν, όπως ισχυρίζεται το άρθρο, ε δεν μιλάμε για ένα απλό emulator και το αποτέλεσμα είναι πολύ διαφορετικό. Διάβασα επίσης ότι για λόγους QA, η MS ζητούσε και τον Source Code, στο 360. Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά είναι πρόδηλα, legit πληροφορία. Κερασάκι στη τούρτα? Το Halo 3 (BC) έχει HDR, μιας και τα Games αρκετά χρόνια φτιαχνόντουσαν με 10bit πληροφορία, αλλά αυτή αναγκαστικά και για ευνόητους λόγους, γινόταν tonemapped στα 8bit. Υπάρχει BC και ... BC. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2019 από Inside X 1
kostiger Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 56 λεπτά πριν, Inside X είπε Όταν λέμε BC, με την ακριβή έννοια του όρου εννοείται ότι έχεις δίκιο. Φυσικά και δεν θα βλέπονται τα παιχνίδια. Ποιανού το στομάχι θα αντέξει να δει ένα 540p, να μην πω παρακάτω upscaled στην 65" τηλεόρασή του? Κανένας φυσικά. Ούτε το GPU Scaling (στυλ ps now) το οποίο και αυτό είναι κλειδωμένο στα 720p προσφέρει κάτι, για αυτό και η αντίστοιχη υπηρεσία παρέμεινε, εκτός των άλλων, σε χαμηλά νούμερα συνδρομών. Αντίθετα όμως, το Benchmark δεν είναι αυτό που γίνεται στο PS Now ή και στα PC ως emulation, του στυλ, άντε σηκώνουμε ανάλυση, βάζουμε και κάποια shader φίλτρα ή μη όπως AF/AA και καθαρίσαμε. Δεν είναι τυχαίο που αρκετοί χρήστες Xbox και X1X κυρίως, παθαίνουν κοκομπλόκο, με το τελικό αποτέλεσμα της BC ομάδας, από το πως δείχνει ένα παιχνίδι. Συστήνω να διαβάσετε ένα από τα λίγα άρθρα του DF ως δείγμα δημοσιογραφίας, έστω και "πληρωμένης" (PR), αν θέλετε: https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-xbox-one-x-back-compat-how-does-it-actually-work Όταν έχεις ένα "μερικό" hardware compatibility (από πρόθεση όχι από τύχη), όπως έχει το One με το 360 και μπορείς να κάνεις επιτυχές trans/de-compilation on the fly, στον κώδικα, ώστε από αυτόν, να χρησιμοποιήσεις τα καλύτερα shadow maps, τα καλύτερα textures - mip mapping, που υπάρχουν ως πληροφορία στο δισκάκι αλλά δεν χρησιμοποιήθηκαν, όπως ισχυρίζεται το άρθρο, ε δεν μιλάμε για ένα απλό emulator και το αποτέλεσμα είναι πολύ διαφορετικό. Διάβασα επίσης ότι για λόγους QA, η MS ζητούσε και τον Source Code, στο 360. Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά είναι πρόδηλα, legit πληροφορία. Κερασάκι στη τούρτα? Το Halo 3 (BC) έχει HDR, μιας και τα Games αρκετά χρόνια φτιαχνόντουσαν με 10bit πληροφορία, αλλά αυτή αναγκαστικά και για ευνόητους λόγους, γινόταν tonemapped στα 8bit. Υπάρχει BC και ... BC. Το Halo 3 συγκεκριμένα ριχνει σαγονια τηρουμένων των αναλογιών. Οπότε ναι. Υπάρχει BC και BC. 1
Inside X Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, kostiger είπε Το Halo 3 συγκεκριμένα ριχνει σαγονια τηρουμένων των αναλογιών. Οπότε ναι. Υπάρχει BC και BC. Μα τα remasters αυτό το πράγμα είναι αν το δεις σφαιρικά. Απλά τηρουμένων των αναλογιών, το remaster ενός παιχνιδιού, λόγω του Focus και των (παραπάνω) resources που διαθέτει ένα studio, για ΕΝΑ παιχνίδι, είναι λογικό να έχει περισσότερη πληροφορία στον κώδικά του αν ειδικά είναι και αυτός διαθέσιμος ως source, στυλ Medievil, Shadow of the Collosus για παράδειγμα. (γραφικά κλπ.) Υπάρχουν παραδείγματα άπειρα έξω να σκεφτεί κάποιος ποιο είναι remaster και ποιο αρπαχτή που λέμε. Και ποιο είναι remake επίσης - όπως είναι το LoUS που το έκανε η ίδια εταιρεία, εντούτοις το βάφτισε remaster. Η ουσία όμως είναι μια. To ΧΒΟΧ ΒC αφορά 560 "remaster" στο σύνολο του. 50 πόσα είναι του X1X με καλύτερη ποιότητα τα λοιπά με μικρότερη. Αυτό είναι το bechmark του BC, ότι και να λέμε. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2019 από Inside X
kostiger Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Ισχυει. Το θεμα ειναι να δουμε εφαρμογή της πατεντας περι enhanced compatibility και στο νεο συστημα της Sony. Την έχουν καταχωρήσει αρκετό καιρό πριν αλλωστε. 1
Inside X Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2019 24 λεπτά πριν, kostiger είπε Ισχυει. Το θεμα ειναι να δουμε εφαρμογή της πατεντας περι enhanced compatibility και στο νεο συστημα της Sony. Την έχουν καταχωρήσει αρκετό καιρό πριν αλλωστε. Αμφότεροι Layden και Ryan, έχουν καταφερθεί με επίσημες δηλώσεις τους ότι, δεν θα υπάρχουν Mid-Gen ή και το ποιος θα παίξει αυτό το παλιό παιχνίδι. Καλά έχουν πει και άλλα εκ της Sony και το backpedal ήταν στην ημερήσια διάταξη αλλά δεν μας αφορά στο παρόν νήμα αυτό. Υπήρχαν ισχυρότατες ενδείξεις ότι το PS5 θα ήταν μηχάνημα του 2019 και αυτό θα ήταν το λογικό να καβαλήσει το τραίνο η Sony. Κερδίζω σε πάω καβάλα στο next gen πριν βγάλεις ένα παιχνίδι απλά και μόνο λόγω του community. Λογικότατο. Μην ξεχνάμε ότι το 360 κυκλοφόρησε ένα χρόνο πριν και κατάφερε ότι κατάφερε. Υπάρχουν επίσης ισχυρότατες μαρτυρίες, ότι το PS5 καθυστέρησε λόγω του BC, γιατί επιτέλους η Sony κατάλαβε ότι το να πας στο 5 χωρίς να έχεις BC έστω με το 4, την εποχή του Digital Hoarding με τα sales στο store σου - παίζει να πας και άπατος - όπως μαρτυρούν και σχόλια στο παρόν νήμα. Αυτό που δεν σχολιάζει κανείς ή μάλλον ελάχιστοι, είναι ότι τα target specs του 2019 (ps5) απέχουν με τα target specs κονσόλας του 2020 (scarlett) και ότι αντίθετα με το software, το R&D είναι εντελώς μα εντελώς "ανελαστικό" ή "soft" αν προτιμάς. Και τα rumors λένε, ότι αυτήν την φορά η Sony "σηκώνει clocks". 😂 /αλάτι βέβαια. Πολύ αλάτι. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις