Προς το περιεχόμενο

H Ducati επιβεβαίωσε ότι σχεδιάζει να λανσάρει μία ηλεκτρική μοτοσυκλέτα


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Ducati δεν έβγαζε ζημιές.Ισως τα παλιότερα μοντέλα SS δεκαετίας 80-90.Ειχα ένα multistrada δεν μου είχε βγάλει τίποτα.Πολυ αξιόπιστο και φοβερός ήχος!!Για design δεν το συζητάμε μόνο που είναι Ιταλικό φτάνει.

3 λεπτά πριν, ScorpioX777 είπε

Δεκαετια 90 οποια μηχανη ηταν στην ακρη του δρομου και ο αναβατης ηταν σκυμενος και παλευε με το μοτερ δεν χρειαζοταν να κοιταξεις καν...ηξερες οτι ειναι Ιταλικη.

Αυτό το λες από εμπειρία?Ποια Ιταλικά λες?κάτι μοτοποδήλατα με πετάλια?Γιατί κάτι Βεσπες της δεκαετίας του 50 ακόμα πάνε.

Επεξ/σία από Istros
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

3 λεπτά πριν, Istros είπε

Αυτό το λες από εμπειρία?Ποια Ιταλικά λες?κάτι μοτοποδήλατα με πετάλια?Γιατί κάτι Βεσπες της δεκαετίας του 50 ακόμα πάνε.

Κατι Aprilia που ειχε γεμισει ο τοπος, δεν θυμαμαι μοντελο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, ScorpioX777 είπε

Για ηλεκτρικο αυτοκινητο το συζητουσα, μοτοσυκλετα ομως μετα απο 30+ χρονια στη σελα δεν γινεται να μην ακους μοτερ...

όπως τα λες αδερφέ...είναι δυνατόν αν μην ακούμε τα ΜΟΤΕΡ??? όπως την μαλακία που έκαναν στην F1. ΟΥΣΤ ανώμαλοι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, ScorpioX777 είπε

Κατι Aprilia που ειχε γεμισει ο τοπος, δεν θυμαμαι μοντελο.

Ναι ένα 50αρι δίχρονο το RS50 που είχε βγάλει και το έπαιρναν οι πιτσιρικάδες και το πήγαιναν τάπα και προσπαθήσουν να φτάσουν εμάς που είχαμε NSR 250.Το πρόβλημα ήταν ότι δεν εκαναν μίξη στο ντεπόζιτο και κολαγε η τρόμπα λαδιού.Απο εκεί έβγαλες το ασφαλές συμπέρασμα ότι τα Ιταλικά βγάζανε προβλήματα?σε μια εποχή που όλα κάτι έβγαζαν?

Επεξ/σία από Istros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι το παίρνετε προσωπικά για τα ιταλικά με ξεπερνάει.

Δυστυχώς είναι πιο επιρρεπή στις βλάβες και στα προβλήματα απο τα γιαπωνέζικα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Tomahawk είπε

Το οτι το παίρνετε προσωπικά για τα ιταλικά με ξεπερνάει.

Δυστυχώς είναι πιο επιρρεπή στις βλάβες και στα προβλήματα απο τα γιαπωνέζικα.

Κανένας δεν παίρνει τίποτα προσωπικά εγώ δεν έχω κολλήματα με εταιρείες είχα το multistrada και δεν μου χε βγάλει τίποτα,όπως και Yamaha,Suzuki,Honda τώρα έχω ένα GS1200 απλά δεν μου αρέσει η γενικευση ειδικά από άτομα που άκουσαν και είδαν χωρίς να έχουν ιδέα.Πιο πολλά προβλήματα μου χε βγάλει ένα CBR900RR που είχα.Τι σημαίνει αυτό ότι τα Honda είναι θα πέταμα?Μην τρελαθουμε τώρα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονο εμενα μου αρεσει η ιδεα να ανεβαινω σε κατι και να μην κανει καθολου θορυβο η κραδασμους δονησεις απο τα μηχανικα μερη? :P
εχει τη μαγεια του ο ηχος δε λεω αλλα....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, grgoofy2002 είπε

Μονο εμενα μου αρεσει η ιδεα να ανεβαινω σε κατι και να μην κανει καθολου θορυβο η κραδασμους δονησεις απο τα μηχανικα μερη? :P
εχει τη μαγεια του ο ηχος δε λεω αλλα....

Scooter έχεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Istros είπε

Ναι ένα 50αρι δίχρονο το RS50 που είχε βγάλει και το έπαιρναν οι πιτσιρικάδες και το πήγαιναν τάπα και προσπαθήσουν να φτάσουν εμάς που είχαμε NSR 250.Το πρόβλημα ήταν ότι δεν εκαναν μίξη στο ντεπόζιτο και κολαγε η τρόμπα λαδιού.Απο εκεί έβγαλες το ασφαλές συμπέρασμα ότι τα Ιταλικά βγάζανε προβλήματα?σε μια εποχή που όλα κάτι έβγαζαν?

Τι μου θυμισες τωρα?

TZR 125 μετα RGV 250 μπανανα και στο τελος NSR 250

Aχ!!!!!!

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Anaisthitos είπε

Ας μιλήσουν οι γνώστες

Όλες οι  εταιρείες  όταν παρουσιαστεί  κάτι  είναι  υποχρεωμένες να το πράξουν.  Κοιτάξτε λίγο στα πανάκριβα bmw τι γίνεται.  Δεν υπάρχει  μοτοσυκλέτα  χωρίς  ανάκληση. Μιλάμε για  σοβαρές εταιρείες  και φυσικά  μετά το  2004. Εννοείται πως στην ανάκληση  δεν επιβαρύνει  κάτι  τον αγοραστή. 

Ιδιόμορφες μοτοσικλέτες  για ακριβά  γούστα. Αν και είχα μέχρι πέρυσι  μόνο γιαπωνέζικα  suzuki,  Honda,  kawasaki. Με την bmw  που πήρα  πρέπει να  έχεις  παχυλό  πορτοφόλι  όπως πιστεύω και για την Ducati.  Δεν μπορώ να  εκφέρω άποψη  γιατί δεν  έχω  Ducati. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SKOKMAN είπε

Τι μου θυμισες τωρα?

TZR 125 μετα RGV 250 μπανανα και στο τελος NSR 250

Aχ!!!!!!

NSR 250 '89 το πιο γρήγορο στην εποχή του.Οταν έβγαλαν το PGM-III την πατάτα που σερνόταν πήγα σε TZR 250.Ωραιες εποχές.RG400Γ,RD500 κ.α.τοτε ήθελε χέρια για να οδηγήσεις.Τωρα παίρνεις την πολυθρόνα με Ρόδες(scooter) και σε πάει μόνο του.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θέλω να βγουν πάντως ηλεκτρικά τα τωρινά 125άρια που παίρνουν οι πιτσιρίκοι και τους αλλάζουν τα φώτα στις εξατμίσεις και χαλάνε τον κόσμο με την φασαρία. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...