Προς το περιεχόμενο

H Ducati επιβεβαίωσε ότι σχεδιάζει να λανσάρει μία ηλεκτρική μοτοσυκλέτα


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Conan2046 είπε

Εγώ θέλω να βγουν πάντως ηλεκτρικά τα τωρινά 125άρια που παίρνουν οι πιτσιρίκοι και τους αλλάζουν τα φώτα στις εξατμίσεις και χαλάνε τον κόσμο με την φασαρία. 

Ακριβώς.

Όπως είδες βέβαια από τα προηγούμενα σχόλια, τους Ελληνάρες δεν τους ενδιαφέρει αν με τον θόρυβο ενοχλούν τους υπόλοιπους.

Όχι ότι είχαμε ποτέ κανονική κοινωνία βέβαια από το 1821 και μετά.

Μια συνάθροιση συντεχνιών είμαστε μόνο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Istros είπε

Αν δεν έχεις ζήσει τη μαγεία μιας μοτοσυκλέτας δεν μπορείς να το καταλάβεις.

ημουν ανθρωπος που ειχα βαλει και εξατμιση στο αυτοκινητο αλλα ισως πλεον δε με γοητευει η φασαρια ή εστω αυτος ο θορυβος.
Πλεον προτιμω την ησυχια μου και ενα ξεκουραστο ταξιδι! Ισως και να γερασα αποτομα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Istros είπε

Κανένας δεν παίρνει τίποτα προσωπικά εγώ δεν έχω κολλήματα με εταιρείες είχα το multistrada και δεν μου χε βγάλει τίποτα,όπως και Yamaha,Suzuki,Honda τώρα έχω ένα GS1200 απλά δεν μου αρέσει η γενικευση ειδικά από άτομα που άκουσαν και είδαν χωρίς να έχουν ιδέα.Πιο πολλά προβλήματα μου χε βγάλει ένα CBR900RR που είχα.Τι σημαίνει αυτό ότι τα Honda είναι θα πέταμα?Μην τρελαθουμε τώρα.

Ελικοπτερο ειχες? οπως σε εχω κοψει και με τις ωρες που τρως εδω μαλλον παπακι εχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, grgoofy2002 είπε

ημουν ανθρωπος που ειχα βαλει και εξατμιση στο αυτοκινητο αλλα ισως πλεον δε με γοητευει η φασαρια ή εστω αυτος ο θορυβος.
Πλεον προτιμω την ησυχια μου και ενα ξεκουραστο ταξιδι! Ισως και να γερασα αποτομα :P

Και γω στο CBR900RR είχα μια yoshimura που έγραφε "not for road use" ακόμα πρέπει να με βρίζουν αλλά μου χε σώσει πολλές φορές τη ζωή.Τωρα δεν μπορώ και γω το θόρυβο.Αλλα στο ηλεκτρικό πας αλλού.Σε αυτοκίνητο δεν με χαλάει η ηλεκτροκίνηση αλλά στη μηχανή είναι αλλιως.Δεν ξέρω ίσως να ναι και καλύτερα.Θα δείξει στο μέλλον.

3 λεπτά πριν, ScorpioX777 είπε

Ελικοπτερο ειχες? οπως σε εχω κοψει και με τις ωρες που τρως εδω μαλλον παπακι εχεις.

C50 στρογγυλοφαναρο το πρώτο το εξαβολτο με τις πλατίνες.Οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμασταρια.Εσυ είχες ποτέ δίκυκλο η απλά τα έβλεπες στο δρόμο και έβγαλες το συμπέρασμα ότι δεν είναι καλα από το χρώμα?

Επεξ/σία από Istros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, ScorpioX777 είπε

Delivery?

Μέχρι εκεί είναι οι γνωσεις σου για τα δίκυκλα μόνο να μπαίνετε και να γράφετε ασυναρτησίες 

Επεξ/σία από Istros
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γανικοτερα οποιος εχει aftermarket εξάτμιση χωρίς σιγαστήρα δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί αλλα Ελλαδα είσαι, απο εκει και περα θα πω και το τελευταιο για να τσιγκλισω τους μηχανοβιους εδω μεσα, KTM, DUCATI και APRILIA ειναι οι καλυτεροι φιλοι του μαστορα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ScorpioX777 είπε

Delivery?

Ξηροκαμπανο ξέρεις τι ειναι η απλά μπήκες να σχολιάσεις για τη Ducati?

Μόλις τώρα, Anaisthitos είπε

Γανικοτερα οποιος εχει aftermarket εξάτμιση χωρίς σιγαστήρα δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί αλλα Ελλαδα είσαι, απο εκει και περα θα πω και το τελευταιο για να τσιγκλισω τους μηχανοβιους εδω μεσα, KTM, DUCATI και APRILIA ειναι οι καλυτεροι φιλοι του μαστορα!

Είχα και γω παλιά εξάτμιση ελευθέρας αλλά συμφωνώ μαζί σου.Αυτο που λες δεν ισχύει.Ισως κάποια εποχή για τα πρώτα KTM που έβγαζαν 55Hp τι στιγμή που τα XT 600 έβγαζαν 45Hp τα πήγαιναν και τάπα και έσπαγαν.Γιαυτο λέγαμε KTM=κάθε Τρίτη μάστορα.Αλλα πλέον δεν έχουν καμία σχέση με τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το 1994 καβαλούσα Honda, της σειράς CBx-xxxx. Την τελευταία την έδωσα όταν έφυγα από Ελλάδα.

Όταν ήρθα εδώ, γνώρισα μια παρέα μοτοσυκλετιστών που είχαν όλοι ιταλικές κι έτσι πήρα μια Ducati.

To CBR1000RR που είχα, έβγαλε 3 φορες (!!!) πηνία κι άλλη μία ηλεκτρονική. Τα παλαιότερα, μόνο ανορθωτές. Από μοτέρ, κλπ, κανένα πρόβλημα.

Το 848, αν και το πήρα μεταχειρισμένο, το μόνο που έχει βγάλει είναι αισθητήρα stand. Επίσης, η συντήρησή τους πλέον, δεν είναι όπως παλιά κάθε 6000χλμ, αλλά κάθε 12.000-18.000 ανάλογα το μοντέλο.

Προφανώς από εμένα δεν βγαίνει συμπέρασμα, αλλά νομίζω ότι όλα αυτά τα σχόλια περί "πηνίων", περί "σταματημένα στην άκρη" κλπ, είναι urban legends που έχουν βγει κατά καιρούς, από την ανάγκη των μοτοσυκλετιστών (και γενικότερα των ανθρώπων) να υποβιβάσουν τον συνάνθρωπο ώστε να αισθάνονται καλύτερα οι ίδιοι.

Καβαλήστε ότι μηχανάκι θέλετε, πάρτε ότι μηχανάκι σας αρέσει, ζήστε μαζί του, γίνετε ένα και κάντε όσο περισσότερα χιλιόμετρα μπορείτε (πάντα με εξοπλισμό!)

Τα υπόλοιπα είναι για να γελάμε στο καφενεδάκι στον Μπράλο, ή στην Επίδαυρο στα μισά της βόλτας.

Όσο για τα ηλεκτρικά, είναι αναγκαίο "κακό" για όλες τις εταιρίες. Σε εμάς που φοράμε Termignioni, σίγουρα δεν αρέσει, αλλά η επόμενη γενιά που δε θα τις γνωρίσει καν, δε θα έχει πρόβλημα. Εξέλιξη λέγεται και πάντα κάποιους χαλάνε οι αλλαγές.

bikes.jpg.a6b89059dd45f7b2c893d441733a4386.jpg

  • Like 7
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπαίνει ο άλλος πρώτη φορά insomnia, και πέφτει πάνω σ’αυτό το νήμα.

Διαβαζει για ξυροκάμπανα, πηνία, terminiogni, Ducati, Κάθε Τρίτη Μάστορα, nsr και το παιδί παθαίνει ταράκουλο. 

Το κάναμε πάλι το νήμα βρακολάστιχο. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Zaytsev είπε

Από το 1994 καβαλούσα Honda, της σειράς CBx-xxxx. Την τελευταία την έδωσα όταν έφυγα από Ελλάδα.

Όταν ήρθα εδώ, γνώρισα μια παρέα μοτοσυκλετιστών που είχαν όλοι ιταλικές κι έτσι πήρα μια Ducati.

To CBR1000RR που είχα, έβγαλε 3 φορες (!!!) πηνία κι άλλη μία ηλεκτρονική. Τα παλαιότερα, μόνο ανορθωτές. Από μοτέρ, κλπ, κανένα πρόβλημα.

Το 848, αν και το πήρα μεταχειρισμένο, το μόνο που έχει βγάλει είναι αισθητήρα stand. Επίσης, η συντήρησή τους πλέον, δεν είναι όπως παλιά κάθε 6000χλμ, αλλά κάθε 12.000-18.000 ανάλογα το μοντέλο.

Προφανώς από εμένα δεν βγαίνει συμπέρασμα, αλλά νομίζω ότι όλα αυτά τα σχόλια περί "πηνίων", περί "σταματημένα στην άκρη" κλπ, είναι urban legends που έχουν βγει κατά καιρούς, από την ανάγκη των μοτοσυκλετιστών (και γενικότερα των ανθρώπων) να υποβιβάσουν τον συνάνθρωπο ώστε να αισθάνονται καλύτερα οι ίδιοι.

Καβαλήστε ότι μηχανάκι θέλετε, πάρτε ότι μηχανάκι σας αρέσει, ζήστε μαζί του, γίνετε ένα και κάντε όσο περισσότερα χιλιόμετρα μπορείτε (πάντα με εξοπλισμό!)

Τα υπόλοιπα είναι για να γελάμε στο καφενεδάκι στον Μπράλο, ή στην Επίδαυρο στα μισά της βόλτας.

Όσο για τα ηλεκτρικά, είναι αναγκαίο "κακό" για όλες τις εταιρίες. Σε εμάς που φοράμε Termignioni, σίγουρα δεν αρέσει, αλλά η επόμενη γενιά που δε θα τις γνωρίσει καν, δε θα έχει πρόβλημα. Εξέλιξη λέγεται και πάντα κάποιους χαλάνε οι αλλαγές.

bikes.jpg.a6b89059dd45f7b2c893d441733a4386.jpg

Και σε μένα το CBR900RR μου χε βγάλει πρόβλημα με τα μάτια της ηλεκτρονικης και δεν μπορούσε κανένας να βρει το πρόβλημα γιατί μόνο σε συγκεκριμένη θέση δεν διάβαζε για να δώσει σπινθήρα.Αλλαξα πλεξούδα,ηλεκτρονική,πηνία και τέλος τα μάτια της ηλεκτρονικής στον στρόφαλο και ηρέμησα.Περιττό να σου πω πόσα λεφτά και τι ταλαιπωρία είχα τραβήξει.Κατα τα άλλα το μοτέρ δεν έβαλε τίποτα.Τωρα με τα ηλεκτρικά ξανά πάλι από την αρχη

Επεξ/σία από Istros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηλεκτρικό για την καθημερινή μετακίνηση,

V2 με βροντερό ήχο 10 spitfire από τον Β' Παγκόσμιο :D για το Σ/Κ και είμαστε  όλοι χαρούμενοι ;)

Φιλιά απο έναν ευτυχή κάτοχο Tuono V2 (το gen 2 το καλό) 👌

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε να γλιτώσουμε από τους διάφορους καγκουρες- καφρους που κυκλοφορούν στους δρόμους και πρέπει να κάνουν αισθητή την παρουσία τους με πολλά ντεσιμπέλ 

Στο μέλλον οι πόλεις μας σίγουρα θ α είναι ποιο ήσυχες...

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...