Προς το περιεχόμενο

Εμπειρίες απο Service , support , εγγυήσεις κατασκευαστών


SPANK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα

Με την ευκαιρία που θέλω να ρωτήσω κατι σχετικό ανοίγω αυτο το θέμα για να καταθέσουμε τις εμπειρίες μας απο το support των κατασκευαστών και τον αντιπροσώπων οθονών σε αγορές απο καταστήματα στην ελλάδα αλλα και απο το εξωτερικό.

Αυτό που θέλω να πώ ειναι οτι ψάχνω να αγοράσω ενα monitor πχ acer ή aoc , υπάρχει επίσημο support στην ελλάδα που σε ενδεχόμενη βλάβη απο οτιδήποτε ή καμμένα pixel θα με εξυπηρετήσει άμεσα ή πρέπει να σταλεί στο εξωτερικό αφου ουσιαστικά δεν υπάρχει επίσημο support.

Καταθέστε τις προτάσεις σας ξεχωριστά ο καθένας χωρίς παρακαλώ να κατηγορούμε καταστήματα κτλπ αν είχαμε κακές εμπειρίες αφου για τον καθένα ειναι διαφορετικό , πιο πολύ το νήμα ειναι οσο αφορά τους κατασκευαστές και το support τους κυρίως στην ελλαδά που είμαστε.

Επίσης δεν κάνουμε προτάσεις για αγορές οθονών και ουτε αν αποδίδει καλύτερα η μια κάρτα με αυτήν ή την αλλη οθόνη , μείνετε on topic.

Παρακαλώ μείνετε αυστηρά στην ουσία του θέματος , σκοπός ειναι να βοηθηθούμε και να ενημερωθούμε

Επίσης ολα τα παραπάνω αφορούν Monitor υπολογιστών , αν θέλετε για τηλεοράσεις υπάρχει αλλη ενότητα Τηλεόραση

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω πως δεν υπάρχει επίσημο support. Θα το επαληθεύσω.

Edit: Η Acer παρέχει υποστήριξη μέσω της Atcom.

https://www.acer.com/ac/el/GR/content/service-contact

Επεξ/σία από zx1234r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω πολύ καλή εμπειρία με το support της LG Hellas, σε ότι αφορά οθόνες. 2 μέρες πριν λήξει η εγγύηση χάλασε η οθόνη (δεν έδειχνε τίποτα και άρχισε να μυρίζει καμένο) .  Πήρα τηλέφωνο στο support, την επόμενη μέρα ήρθε στο σπίτι μου courier ,  πήρε την οθόνη και σε μια βδομάδα μου έφερε ολοκαινουρια . Κι μάλιστα επειδή δεν είχαν το ίδιο μοντέλο , μου έφεραν καλύτερο. Από τότε τα προϊόντα της LG τα προτιμώ . Εξίσου καλή ήταν και η εξυπηρέτησή τους όταν τους χρειάστηκα για ένα κινητό τηλέφωνο. 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

f&U service μακρια !!!!! ....τους ειχα παει τηλεοραση με θεματακια 2 στο συνολο και μου στειλανε φωτοτυπιες ασπρομαυρες κιολας με φωτο της τηλεορασης οτι παιζει μια χαρα χαχαχαχα!!  ....και μου τη στειλανε πισω αφτιαχτη φυσικα με της φωτοτυπιες μεσα... ειναι για φτυσιμο!!!

Επεξ/σία από bilios40
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω φρέσκια εμπειρία, σημερινή. ASUS MX27UQ αγορασμένη από γερμανικό Amazon μέσω τρίτου seller όμως. Μετά από 1.5 χρόνο έβγαλε καμμένα pixel. Μιλάω το πρωί με Asus Hellas, ο κύριος ΕΥΓΕΝΙΚΟΤΑΤΟΣ και όχι σαν τον κλασσικό Έλληνα κάφρο, μου εξηγεί πως κανονικά πρέπει να το αναλάβει η Asus Γερμανίας αυτό αλλά με προτρέπει να στείλω e-mail στο support της Asus εδώ μήπως γίνει κάποια εξαίρεση. 2 ώρες μετά και αφού μου ζήτησαν μέσω e-mail φωτό της οθόνης για να δουν το πρόβλημα, λαμβάνω επικοινωνία για να συμπληρώσω φόρμα αντικατάστασης. Όχι μόνο θα με εξυπηρετήσουν σε τοπικό επίπεδο, αλλά θα μου φέρει ο courier την καινούρια οθόνη στον χώρο μου και θα παραλάβει την παλιά. 1 τηλεφωνική επικοινωνία και 2 e-mail χρειάστηκαν. Μου έκανε τρομερή εντύπωση πάντως η ευγένια και ο επαγγελματισμός τους, ένιωθα λες και μιλάω με customer support Σουηδίας ξέρω γω. Παρόμοια εμπειρία αλλά για μητρική πλακέτα, είχε και ο κουνιάδος μου. Αναμένω τώρα την αντικατάσταση για να δούμε αν θα συνεχιστεί η σωστή εξυπηρέτηση αλλά μέχρι στιγμής όλα άψογα.

 

Υ.Γ: Κάντο sticky το νήμα, νομίζω θα σώσει πολύ κόσμο.

Επεξ/σία από iazriel
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 23/1/2019 στις 11:39 ΠΜ, filip123go είπε

Εγώ έχω πολύ καλή εμπειρία με το support της LG Hellas, σε ότι αφορά οθόνες. 2 μέρες πριν λήξει η εγγύηση χάλασε η οθόνη (δεν έδειχνε τίποτα και άρχισε να μυρίζει καμένο) .  Πήρα τηλέφωνο στο support, την επόμενη μέρα ήρθε στο σπίτι μου courier ,  πήρε την οθόνη και σε μια βδομάδα μου έφερε ολοκαινουρια . Κι μάλιστα επειδή δεν είχαν το ίδιο μοντέλο , μου έφεραν καλύτερο. Από τότε τα προϊόντα της LG τα προτιμώ . Εξίσου καλή ήταν και η εξυπηρέτησή τους όταν τους χρειάστηκα για ένα κινητό τηλέφωνο. 

Tην ιδια εξαιρετικη εντυπωση εχω κι εγω απο την LG, σε οτι αφορα μια τηλεοραση. Εντος της 2ετους εγγυησης, καπου στον 1μιση χρονο θα ηταν, τους ζητησα να την ελεγξουν επειδη παρουσιαζε ενα μεγαλο στρογγυλο σημειο στην οθονη, ειτε σε tv mode ειτε στην συνδεση με το pc. Ευγενικοι, τυπικοι, επαγγελματιες, ηρθαν και την πηραν, μου εδωσαν χρονο αναμονης 3-4 ημερων, με καλεσαν στον χρονο αυτο, μου την επεστρεψαν φτιαγμενη και μου δηλωσαν και την εκ νεου εγγυηση του ανταλλακτικου που αλλαχτηκε για αλλα 2 ετη. Καπου στον 1-1,5 χρονο παλι αργοτερα, η τηλεοραση ξαναεβγαλε αντιστοιχο προβλημα σε ολη την επιφανεια πλεον. Ξανα η ιδια διαδικασια, με τον ιδιο επαγγελματισμο και παλι ανανεωση της εγγυησης του ανταλλακτικου για αλλα 2 ετη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπική εμπειρία έχω από την Dell πρόσφατα.Πριν 3 μήνες για την ακρίβεια. 

Παρουσίασε πρόβλημα η οθόνη της υπογραφής.Απλά πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών. Σε μία εβδομάδα είχα ολοκαίνουρια οθόνη σπίτι και την παλιά την πήραν σε δεύτερο χρόνο πίσω ,πάλι με παραλαβή από το σπίτι μου. 

Απλά μετα από αυτό μελλοντικά θα είναι και η πρώτη μου επιλογή για αγορά οθόνης. Τι παραπάνω να ζητήσει κάποιος..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 10/2/2019 στις 7:01 ΜΜ, mcrae13 είπε

Προσωπική εμπειρία έχω από την Dell πρόσφατα.Πριν 3 μήνες για την ακρίβεια. 

Παρουσίασε πρόβλημα η οθόνη της υπογραφής.Απλά πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών. Σε μία εβδομάδα είχα ολοκαίνουρια οθόνη σπίτι και την παλιά την πήραν σε δεύτερο χρόνο πίσω ,πάλι με παραλαβή από το σπίτι μου. 

Απλά μετα από αυτό μελλοντικά θα είναι και η πρώτη μου επιλογή για αγορά οθόνης. Τι παραπάνω να ζητήσει κάποιος..

Χάλια μαύρο support. Έπρεπε να σου στείλουν 2 οθόνες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Στην διάρκεια καταιγίδας κάηκε η Samsung TV μου, την επόμενη μέρα αφού πήρα τηλέφωνο μου έκλεισε ραντεβού ο τεχνικός σπίτι μου στην Κεφαλονιά, ήρθε την πήρε άλλαξε την πλακέτα και την έφερε πίσω μετά από λίγες μέρες. Η εγγύηση για την πλακέτα ανανεώθηκε από την στιγμή που την άλλαξε, δηλαδή ουσιαστικά όχι μόνο την έφτιαξαν δωρεάν αλλά σχεδόν διπλασίασαν και την εγγύηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Παρά πολύ καλή σε εγγύηση η LG hellas. Μου χάλασε η οθόνη και έβγαζε ροζ γραμμές στο κέντρο. Πήρα τηλέφωνο την LG hellas τους είπα το πρόβλημα και επειδή δεν είχα την απόδειξη αγοράς τους είπα το s/n της οθονης(αγορασμένη από γνωστή αλυσίδα). Την επόμενη μέρα ήρθε κουριερ σπίτι παρέλαβε την οθόνη και σε 1 βδομάδα είχα καινούρια οθόνη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Με την προσωπική μου εμπειρία, αν κάποιος ψάχνει το after sales support πάει πρώτα σε DELL, είναι άψογοι. Σε 2 μοντέλα ultrasharp 23 kai 27 τους πήραμε τηλέφωνο και ήρθαν σπίτι με αντικατάσταση την άλλη μέρα. Δευτερη η asus που έχει ανέβει παρα πολύ. Μοντέλα asus με 0 πιξελ εγγυηση, είναι εγγύηση στο support. LG τρίτη, για την επίσης καλή υποστήριξη. Μαρκες άλλες δεν έχω δοκιμάσει. Τα βάζω με τη σειρά που μου φαίνεται εμένα ότι είναι καλύτερη η εξυπηρέτηση και χωρίς  μπλα, μπλά (ταλαιπωρεία) για τον πελάτη. Εκανα μια δοκιμή με gigabyte που γνωρίζω οτι δεν έχει υποστήριξη Eλλαδα και περιμένω να δω... ευχομαι να μην μου χρειαστεί το support...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Samsung C43J890 monitor. Έστειλα ένα email στην Samsung Ελλάδας μόλις το πήρα με φωτογραφίες της οθόνης σε απεικόνιση μαύρου απλά και μόνο για να ρωτήσω αν η ανομοιομορφία μαύρου που έβλεπα ήταν φυσιολογική ή όχι. Ήταν η πρώτη μου οθόνη με VA Panel οπότε ήθελα να διασταυρώσω με την εταιρία ότι αυτό που έβλεπα ήταν στα προβλεπόμενα πλαίσια.

Δύο μέρες μετά τεχνικός της Samsung ήταν στο σπίτι μου για να την δει με τα μάτια του και να μου απαντήσει (!!!). Με διαφορά η πιο εξωπραγματική εμπειρία που είχα σε επίπεδο τεχνικής υποστήριξης για τα Ελληνικά δεδομένα. Thumbs up στη Samsung και ξανά Samsung με κλειστά τα μάτια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

2 οθόνες εχω στείλει στο eshop χαλασμένες, μια LG η οποία έφυγε για το service της LG και ξέχασε να γυρίσει. ήρθε μετά απο 1+ μηνα με πολλά τηλεφωνήματα δωρεάν επισκευασμένη και παρουσίασε μετά απο μήνες αφού έληξε η εγγύηση οριακά άλλο πρόβλημα που μπορεί να οφείλετε στο service (έβγαζε κάτι κόκκινα στην γωνιά, καμία σχέση με την αρχική βλάβη που δεν άναβε). Η δεύτερη ήταν philips-TV  πάλι απο eshop με καμένη οθόνη έφυγε για Αθηνά και απο εκεί για το service τις philips. πάλι ξέχασε να γυρίσει, 2+ μήνες αυτήν την φορά με πολλά τηλεφωνήματα (τα πρώτα ήταν ευγενικά) και αφού ήρθε επισκευασμένη πάλι δωρεάν με καινούργιο πανελ αν κατάλαβα καλά απο τις ζελατίνες (δεν μου είπαν τι έκαναν) παρουσιάζει και αυτή διαφορετικό πρόβλημα (βγάζει κάτι κυκλακια άσπρα στην οθόνη) που μπορεί να οφείλονται είτε σε ελαττωματικο δεύτερο πανελ είτε στο servis αφοί η οθόνη ήρθε μισο-κουμπωμένη απ την μια γωνιά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Μακριά από Public σε συνδυασμό με Hewlett Packard. Και να σας πω την αλήθεια μακριά από Hewlett Packard. Το επίσημο service στην Ελλάδα το κάνει η WestNet.
Πριν από 3 μήνες είχε χαλάσει το λάπτοπ μου και δεν άνοιγε. Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε θέλει 1 μήνα για να γίνει αλλαγή της μητρικής. Μετά από αυτόν τον μήνα μου λένε θέλει 15 μέρες για να γίνει αλλαγή μπαταρίας. Μετά από 1μιση μήνα μου το φέρνουν τελικά και δεν δούλευε η μπαταρία. Το γύρισα πίσω και ήδη περιμένω 10 μέρες για να δω τι θα γίνει...

Συνολικά πάνω από 100 μέρες service για μητρική και μπαταρία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...