Προς το περιεχόμενο

Εμπειρίες απο Service , support , εγγυήσεις κατασκευαστών


SPANK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Samsung service. Μακρυά...😠😵😱Αν είσαι τυχερός και σου χαλάσει καλύτερα πέταξε την. Είτε μόνιτορ είναι είτε τηλεόραση! Καλά για πλυντήρια που καίνε πλακέτα μόλις περάσουν 2 χρόνια και 2 ημέρες σαν να έχουν χρονοδιακόπτη δεν θα μπω στον κόπο να πω το οτιδήποτε...Δεν βγάζεις άκρη. 🥴

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...
  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αγόρασα ένα Asus monitor 3/11 από Public και κάτι δε μου κάθεται καλά στον χρωματισμό του. Επικοινώνησα με Asus Ελλάδας και μου είπαν να επικοινωνήσω με τον μεταπωλητή (Public) για να το τεστάρει εκείνος πρώτα και θα επικοινωνήσει μετά με Asus (Ελλάδας). Να το πάω στο Public? Θα το ελέγξουν σοβαρά? Ή να πιέσω την Asus Ελλάδας να το στείλω σε αυτούς απευθείας? Τι λέτε να είναι πιο γρήγορο και ανέξοδο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ψάχνω τι οθόνη υπολογιστή να πάρω και με προβληματίζουν τα καμένα/κολλημένα πιξελ και η πολιτική της κάθε εταιρίας ... Γνωρίζει κανείς εάν κάποια εταιρία έχει 0-pixel εγγύηση ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Παιδια καλησπερα! Χρειαζομαι ΑΜΕΣΑ να βρω πως επικοινωνω με το service της sony. χαλασε η κονσολα του ps4, πηρα σε κωτσοβολο για την εγγυηση η οποια ΛΗΓΕΙ σε 15 μερες, και μου εδωσαν ενα τηλ να καλεσω 2111980703 . Η κληση προωθειται με το που παιρνω. Βρηκα κ ενα mail της sony στην ελλαδα, στελνω mail και μου λεει η αποστολη εγινε failed γτ δεν χρησιμοποιειται πια. Γνωριζει καποιος πως επικοινωνω μαζι τους??? πλζ σος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μακρια απο CPI SERVICE. δειτε ποιες μαρκες υποστηριζει benq, lenovo κλπ και αποφυγετε την!!

Αυτες τις μερες τραβηξα τα πανδεινα μεχρι να δικαιωθω για ενα απλο προιον DOA.

Αλλη οθονη εστειλα για αντικατασταση και αλλη μου γυρισαν (αλλο μοντελο-σειρα). Προσπαθουσαν να με πεισουν πως εστειλαν καλυτερη κλπ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/12/2020 στις 1:36 ΜΜ, nick_androu είπε

Παιδια καλησπερα! Χρειαζομαι ΑΜΕΣΑ να βρω πως επικοινωνω με το service της sony. χαλασε η κονσολα του ps4, πηρα σε κωτσοβολο για την εγγυηση η οποια ΛΗΓΕΙ σε 15 μερες, και μου εδωσαν ενα τηλ να καλεσω 2111980703 . Η κληση προωθειται με το που παιρνω. Βρηκα κ ενα mail της sony στην ελλαδα, στελνω mail και μου λεει η αποστολη εγινε failed γτ δεν χρησιμοποιειται πια. Γνωριζει καποιος πως επικοινωνω μαζι τους??? πλζ σος!

sony europe

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Καλησπέρα σε όλους,

Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα θέμα που με ταλαιπωρεί μήνες τώρα....

Αγόρασα μια οθόνη (Samsung G9 49 Odyssey) από μια αγγελία εδώ στο ινσομνια. Ο πωλητής την είχε αγοράσει την οθόνη 9/12/2020 από το media markt κανονικά με αποδείξη με τα πάντα. Την οθόνη μου την μεταπούλησε 20 μέρες μετα την ημερομηνία αγοράς μάλιστα ήταν κλειστή στην συσκευασία της δεν είχε ανοιχτεί καθόλου στην ουσία εγώ εκανα το unboxing. H οθόνη αν και όλα καλά εμφανισιακά και το κουτι αψεγάδιαστο και εσωτερικά όλα τέλεια όταν μπήκε σε λειτουργία εμφανίστηκε ένα πρόβλημα έκανε το λεγόμενο Flickering. στην αρχή άρχισα να το ψάχνω μήπως ευθείνεται κάποια απο τα περιφερειακά μου αλλά τελικα κατέληξα ότι είναι δυσλειτουργία της συγκεκριμένης οθόνης...οπότε και μπήκα στην δυσάρεστη διαδικασία επικοινωνίας με το κατάστημα για επίλυση του προβλήματος. Λόγω καραντίνας εκείνο το διάστημα και κλειστών καταστημάτων δεν ήταν δυνατό να την παω σε κάποιο κατάστημα να την αφήσω και το Media MArkt μου είπε ότι θα έστελνε μεταφορική να παραλάβει την οθόνη για να προβεί σε έλεγχο και όλα τα σχετικά. Επείδη οι μέρες περνούσαν συγκεκριμένα δυο εβδομάδες και καμία μεταφορική δεν είχε περάσει και κανείς δεν απαντούσε στα email μου αποφάσισα να επικοινωνήσω με την Samsung απευθείας. Η Samsung μου έδωσε την επιλογή να πάω εγώ ο ίδιος την οθόνη σε ενα από τα συνεργαζόμενα επισκευαστικά κέντρα της για έλεγχο και έτσι έκανα. Μετα απο μερικές μέρες το συγκεκριμένο Service με ενημέρωσε ότι θα προχωρήσει σε επισκευή και ότι έχει παραγγείλει πανελ από Ολλανδία το οποίο θα βρίσκεται εντός της επόμενης εβδομάδας στα χερια τους και θα προχωρήσουν άμεσα στην επισκευή του.Όταν λοιπόν ήρθε η επόμενη εβδομάδα με καλούν και μου λένε ότι δυστυχώς το ανταλλακτικό δεν ήρθε και θα προχωρήσουν για αιτήμα αντικατάστασης στην Samsung. Αμέσως την επόμενη ημέρα με ενημερώνουν και μου λένε οτι εγκρίθηκε η αντικατάσταση από την Samsung ελάτε να πάρετε την οθόνη και με την έγκριση αυτή ένα χαρτί που μου έδωσαν να πάτε στο κατάστημα που την αγοράσατε. Αντε λοπόν και εγώ πάω την παίρνω και εκείνο το διαστημα Ιανουάριο ήταν που είχαν ανοίξει τα καταστήματα για λίγο και πάω σε ενα Media Markt κοντά μου και τους εξηγώ, μου απαντάν ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα και ότι η μοναδική που υπάρχει είναι μια εκθεσιακή στην Συγγρου....ξεκινάω και εγώ για Συγγρού με την οθόνη αγκαλία και φτανωντας εκεί μου λένε ότι δυστυχώς το εκθεσιακό κομματί πουλήθηκε πριν μερικές ώρες. Εδώ ξεκιναν και τα προβλήματα...ωραια και τι κανουμε τους λέω διαλέξτε κάποια άλλη...οπως καταλαβαίνεται δεν υπάρχει κάποιο αντίστοιχο μονιτορ υπολογιστή και τους απαντάω ότι δεν υπάρχει περίπτωση θέλω την ίδια στην τελική μιλάμε για καινούριο μοντέλο την ναυαρχίδα της Samsung στις οθόνες υπολογιστών.

Και επείδη σίγουρα σας έχω κουράσει να καταλήξω ότι μέχρι σημερα μεσα Φεβρουαρίου που μιλάμε υποτίθεται ότι την έχουν παραγγείλει στον προμηθευτή και ακόμα αναμένουν.......η ταλαιπωρία αφάνταστη τα email και τα τηλέφωνα άπειρα τόσο στο Media MArkt όσο και στην Samsung άλλα το αποτελεσμα το ίδιο αναμένουμε.... και ερωτώ εγώ τωρα τα τρώω όλα και περιμένω όσο χρειαστεί τι επιλογές έχω να με προστατεύουν ως καταναλωτή; Δεν επιθυμώ χρήματα πίσω γιατί με τα λεφτά που την πηρα τοτε δεν μπορω να την βρω σημερα , ούτε την αντικατάσταση με κάποια υποδεέστερη οθόνη, χίλιες φορές να έφερναν το ανταλλακτικο και να την επισκευαζαν το οποίο και τους το ζήτησα απο την Samsung μιας και καθυστερούσαν με την αντικατάσταση αλλά έφαγα άκυρο....τέτοια ταλαιπωρία ουτε στον εχθρό μου

 

Υ.Γ. σας βαζω και το λινκ με το προβλημα που παρουσιαζει έτσι να έχετε μια ιδέα 

 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορά οθόνης Dell S2721dgf. Παίρνω την πρώτη. Ips glow και bleed για κλάματα. Ζητάω αντικατάσταση από την Dell Ελλάδος, την κάνουν δεκτή και σε 3 ημέρες παραλαμβάνω εντελώς καινούργια. Τα ίδια αποτελέσματα όπως και η πρώτη. Ζητάω επιστροφή χρημάτων αφού καταλαβαίνω ότι η οθόνη είναι απαράδεκτη. Σε 3 - 4 ημέρες τα λεφτά μέσα στο λογαριασμό. Άψογη αντιπροσωπεία, χάλια οθόνη....... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 13/2/2021 στις 4:08 ΜΜ, gliogas είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα θέμα που με ταλαιπωρεί μήνες τώρα....

Αγόρασα μια οθόνη (Samsung G9 49 Odyssey) από μια αγγελία εδώ στο ινσομνια. Ο πωλητής την είχε αγοράσει την οθόνη 9/12/2020 από το media markt κανονικά με αποδείξη με τα πάντα. Την οθόνη μου την μεταπούλησε 20 μέρες μετα την ημερομηνία αγοράς μάλιστα ήταν κλειστή στην συσκευασία της δεν είχε ανοιχτεί καθόλου στην ουσία εγώ εκανα το unboxing. H οθόνη αν και όλα καλά εμφανισιακά και το κουτι αψεγάδιαστο και εσωτερικά όλα τέλεια όταν μπήκε σε λειτουργία εμφανίστηκε ένα πρόβλημα έκανε το λεγόμενο Flickering. στην αρχή άρχισα να το ψάχνω μήπως ευθείνεται κάποια απο τα περιφερειακά μου αλλά τελικα κατέληξα ότι είναι δυσλειτουργία της συγκεκριμένης οθόνης...οπότε και μπήκα στην δυσάρεστη διαδικασία επικοινωνίας με το κατάστημα για επίλυση του προβλήματος. Λόγω καραντίνας εκείνο το διάστημα και κλειστών καταστημάτων δεν ήταν δυνατό να την παω σε κάποιο κατάστημα να την αφήσω και το Media MArkt μου είπε ότι θα έστελνε μεταφορική να παραλάβει την οθόνη για να προβεί σε έλεγχο και όλα τα σχετικά. Επείδη οι μέρες περνούσαν συγκεκριμένα δυο εβδομάδες και καμία μεταφορική δεν είχε περάσει και κανείς δεν απαντούσε στα email μου αποφάσισα να επικοινωνήσω με την Samsung απευθείας. Η Samsung μου έδωσε την επιλογή να πάω εγώ ο ίδιος την οθόνη σε ενα από τα συνεργαζόμενα επισκευαστικά κέντρα της για έλεγχο και έτσι έκανα. Μετα απο μερικές μέρες το συγκεκριμένο Service με ενημέρωσε ότι θα προχωρήσει σε επισκευή και ότι έχει παραγγείλει πανελ από Ολλανδία το οποίο θα βρίσκεται εντός της επόμενης εβδομάδας στα χερια τους και θα προχωρήσουν άμεσα στην επισκευή του.Όταν λοιπόν ήρθε η επόμενη εβδομάδα με καλούν και μου λένε ότι δυστυχώς το ανταλλακτικό δεν ήρθε και θα προχωρήσουν για αιτήμα αντικατάστασης στην Samsung. Αμέσως την επόμενη ημέρα με ενημερώνουν και μου λένε οτι εγκρίθηκε η αντικατάσταση από την Samsung ελάτε να πάρετε την οθόνη και με την έγκριση αυτή ένα χαρτί που μου έδωσαν να πάτε στο κατάστημα που την αγοράσατε. Αντε λοπόν και εγώ πάω την παίρνω και εκείνο το διαστημα Ιανουάριο ήταν που είχαν ανοίξει τα καταστήματα για λίγο και πάω σε ενα Media Markt κοντά μου και τους εξηγώ, μου απαντάν ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα και ότι η μοναδική που υπάρχει είναι μια εκθεσιακή στην Συγγρου....ξεκινάω και εγώ για Συγγρού με την οθόνη αγκαλία και φτανωντας εκεί μου λένε ότι δυστυχώς το εκθεσιακό κομματί πουλήθηκε πριν μερικές ώρες. Εδώ ξεκιναν και τα προβλήματα...ωραια και τι κανουμε τους λέω διαλέξτε κάποια άλλη...οπως καταλαβαίνεται δεν υπάρχει κάποιο αντίστοιχο μονιτορ υπολογιστή και τους απαντάω ότι δεν υπάρχει περίπτωση θέλω την ίδια στην τελική μιλάμε για καινούριο μοντέλο την ναυαρχίδα της Samsung στις οθόνες υπολογιστών.

Και επείδη σίγουρα σας έχω κουράσει να καταλήξω ότι μέχρι σημερα μεσα Φεβρουαρίου που μιλάμε υποτίθεται ότι την έχουν παραγγείλει στον προμηθευτή και ακόμα αναμένουν.......η ταλαιπωρία αφάνταστη τα email και τα τηλέφωνα άπειρα τόσο στο Media MArkt όσο και στην Samsung άλλα το αποτελεσμα το ίδιο αναμένουμε.... και ερωτώ εγώ τωρα τα τρώω όλα και περιμένω όσο χρειαστεί τι επιλογές έχω να με προστατεύουν ως καταναλωτή; Δεν επιθυμώ χρήματα πίσω γιατί με τα λεφτά που την πηρα τοτε δεν μπορω να την βρω σημερα , ούτε την αντικατάσταση με κάποια υποδεέστερη οθόνη, χίλιες φορές να έφερναν το ανταλλακτικο και να την επισκευαζαν το οποίο και τους το ζήτησα απο την Samsung μιας και καθυστερούσαν με την αντικατάσταση αλλά έφαγα άκυρο....τέτοια ταλαιπωρία ουτε στον εχθρό μου

 

Υ.Γ. σας βαζω και το λινκ με το προβλημα που παρουσιαζει έτσι να έχετε μια ιδέα 

 

Μετα από 2 μήνες και πολύ φασαρία η καινούρια οθόνη έχει φτάσει σε να κατάστημα της media Markt και αναμένεται να παραληφθεί σπίτι εντός των επομένων ημερών...αντε για να δούμε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή σκέφτομαι να αγοράσω μία από τις δύο μάρκες, έχει κανείς εμπειρία από την αντιπροσωπία για οθόνες BenQ ή NEC;  Στην BenQ για την Ελλάδα το service το έχει η εταιρία CPI S.A., για την NEC δεν έχω βρει κάτι. Αντιρπόσωπος πρέπει να ήταν εταιρία NEC Unified Solutions Hellas S.A. η οποία όμως δεν διαθέτει ούτε site ούτε email, γενικά φαίνεται να μην υφίσταται πλέον και για service δε φαίνεται να υπάρχει τίποτα.

Οποιαδήποτε εμπειρία/πληροφορία ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ! 

Επεξ/σία από MetroStar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...
Στις 23/1/2019 στις 11:39 ΠΜ, filip123go είπε

Εγώ έχω πολύ καλή εμπειρία με το support της LG Hellas, σε ότι αφορά οθόνες. 2 μέρες πριν λήξει η εγγύηση χάλασε η οθόνη (δεν έδειχνε τίποτα και άρχισε να μυρίζει καμένο) .  Πήρα τηλέφωνο στο support, την επόμενη μέρα ήρθε στο σπίτι μου courier ,  πήρε την οθόνη και σε μια βδομάδα μου έφερε ολοκαινουρια . Κι μάλιστα επειδή δεν είχαν το ίδιο μοντέλο , μου έφεραν καλύτερο. Από τότε τα προϊόντα της LG τα προτιμώ . Εξίσου καλή ήταν και η εξυπηρέτησή τους όταν τους χρειάστηκα για ένα κινητό τηλέφωνο. 

 To διο κι εγω. Πριν χρονια crt monitor, σταμτησε να λειτουργει λιγες μερες μετα την αγορα του. (μια φωτεινη κουκιδα στο μεσον της οθονης). Επικοινωνησα με σερβις, εξηγισα το προβλημα, τονιοσα οτι ειναι επαγγελματικος χωρος. Την επομενη ειρθε τεχνικος, την ειδε, μου ειπε οτιδεν επισκευαζεται, φερνει απο το βανακι καινουργιο μονιτορ στην κουτα του, κανει την αντικατασταση, διορθωνει την εγγυηση, ζητα συγνωμη για την ταλαιπορεια, περνει το χαλασμενο μονιτορ και με αφηνει με το στομα ανοικτο γιατι δεν πιστευα πως ειναι δυνατον τετοιο σερβις στο Ελλαδισταν. Μπραβο στην LG και για τα καλ προιοντα και για το σερβις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Να προσθέσω και εγώ την εξαιρετική απόκριση της LG όταν το monitor μου LG 27GL850-B παρουσίασε πρόβλημα στο εξάμηνο, στον οπίσθιο φωτισμό, η LG, ελλείψει αποθέματος, μου πίστωσε το ποσό στο κατάστημα αγοράς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Αγόρασα ένα μόνιτορ LG 24MK430H-B το συγκεκριμένο έχει εγγύηση 0 pixel. 2 μέρες στην κατοχή μου κ παρατηρώ ένα μαύρο σημάδι στην πάνω δεξιά γωνία. Άμεσα επικοινώνησα με την LG η οποία το προώθησε σε τεχνικό της περιοχής μου. Μετά από 2 μέρες με πήρε ο τεχνικός τηλέφωνο να μου πει ότι η LG δεν θα το αντικαταστήσει αλλά θα το επισκευάσει. Το doa δεν ισχύει, δεν πρέπει να γίνει αντικατάσταση του μόνιτορ? Το μόνιτορ δούλεψε μόνο 2 μερες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...