Προς το περιεχόμενο

Εμπειρίες απο Service , support , εγγυήσεις κατασκευαστών


SPANK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, skiabox είπε

Γενικά από θέμα support είναι καλύτερα να αγοράζεις από Ελλάδα ή από Amazon.de?

Αmazon αποκλειστικα για μενα. Δεν υπαρχει συγκριση.

Επεξ/σία από umbrella co.
  • Like 2
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γράφω για να σας πώ την εμπειρία μου με το service της AOC.

Κάλεσα το τηλεφωνικό κέντρο την δευτέρα 31/10/2022.

Το σήκωσε μία ευγενέστατη και εξυπηρετική κυρία.

Μου ζήτησε να στείλω το serial number της οθόνης και μιά

φωτογραφία με το πρόβλημα.

Μετα από 10 λεπτά που τα έστειλα ήρθε η απάντηση που έλεγε

ότι η βλάβη είναι εντός εγγύησης (οι aoc έχουν 3 χρόνια) και θα μου αποσταλεί

καινούρια.Με ενημέρωσαν ότι θα κάνει περισσότερο από 2 μέρες.

Δευτέρα 07/11/2022 παρέλαβα την καινούρια οθόνη και περιμένω να

στείλουν κούριερ να παραλάβει την παλιά.

Πολλά συγχαρητήρια για την άψογη εξυπηρέτηση.

 

Επεξ/σία από gatos74
  • Like 7
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, αγορά οθόνης Phillips 243V7QDAB τον Δεκέμβριο. Light Bleeding κάτω αριστερά και σε ένα σημείο στο πλαίσιο της οθόνης το οποίο είχε "χτυπηθεί" ίσως κατά την μεταφορά. Στέλνω mail πριν 15 μέρες περίπου και απαντάνε άμεσα, χωρίς πολλά - πολλά ζητάνε παραστατικό αγοράς και φωτογραφίες των θεμάτων της οθόνης καθώς και το serial number. Στο επόμενο mail αναφέρουν ότι εγκρίθηκε αντικατάσταση με καινούργια.

Επεξ/σία από Brainmorf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/11/2022 στις 10:20 ΠΜ, gatos74 είπε

Γράφω για να σας πώ την εμπειρία μου με το service της AOC.

Κάλεσα το τηλεφωνικό κέντρο την δευτέρα 31/10/2022.

Το σήκωσε μία ευγενέστατη και εξυπηρετική κυρία.

Μου ζήτησε να στείλω το serial number της οθόνης και μιά

φωτογραφία με το πρόβλημα.

Μετα από 10 λεπτά που τα έστειλα ήρθε η απάντηση που έλεγε

ότι η βλάβη είναι εντός εγγύησης (οι aoc έχουν 3 χρόνια) και θα μου αποσταλεί

καινούρια.Με ενημέρωσαν ότι θα κάνει περισσότερο από 2 μέρες.

Δευτέρα 07/11/2022 παρέλαβα την καινούρια οθόνη και περιμένω να

στείλουν κούριερ να παραλάβει την παλιά.

Πολλά συγχαρητήρια για την άψογη εξυπηρέτηση.

 

Να πω εδώ ότι και εγώ είχα θέμα με οθόνη AOC άψογη εξυπηρέτηση μετά από μεγάλη ταλαιπωρία από μέρους μου τα παιδιά πάντα ευγενικά και πρόθυμα να εξυπηρετήσουν χωρίς ούτε ένα ξεφυσημα τελικά μου έστειλαν καινούργια οθόνη μετά από δύο ανανεωμένες οι οποίες δεν είχαν τίποτα απλώς εγώ ήμουν ο περίεργος και μάλιστα ποιο σύγχρονο μοντέλο.... εύγε μακράν το καλύτερο service ή μάλλον support που μου έτυχε ποτέ 

Επεξ/σία από stelanos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Στις οθόνες ισχύει πανευρωπαϊκή εγγύηση όπως στα κινητά πχ?

Αν έχετε εμπειρία από μάρκες Lenovo, LG κλπ πείτε παιδιά....γιατί κοιτάζω κάποια μοντέλα από Γερμανία που δε τα φέρνουν εδώ σε λογική τιμή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αγορά LG Monitor 24MP59G τον Οκτώβριο 2020. Τον Ιούλιο εμφάνισε 6 καμμένα πιξελ. Την επέστρεψα από το κατάστημα που την αγόρασα όπου επιβεβαιώθηκε το πρόβλημα και την έστειλαν στην αντιπροσωπία. Μετά τις 15 Αυγούστου με καλούν για να την παραλάβω.
Η οθόνη ήταν σε χάλια κατάσταση. Όχι μόνο δεν διορθώθηκε το πρόβλημα αλλά είχε έντονες γρατσουνιές στο πανελ και και σε όλα τα πλαστικά της. Ο τεχνικός το επιβεβαίωσε ότι γύρισε με χτυπήματα και την ξανάστειλε πίσω στην LG.

Κάλεσα την LG και δεν παραδέχονταν το λάθος τους. Η εγγύηση λήγει τον Οκτώβριο 2023. Έτσι προχώρησα σε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή κατά και των δυο εταιριών. Τους ενημέρωσα αλλά δεν τους πολυένοιαξε. Ακόμα, είμαι σε αναμονή. 

Πόσο χρονικό διάστημα χρειάζεται για να επέμβει ο συνήγορος; Αυτοί νομίζουν πως αν το τραβήξουν μέχρι να λήξει η εγγύηση θα γλυτώσουν; Τέλος LG από μένα καθώς και στο παρελθόν με το που έληξε η εγγύηση κάηκε η τηλεόραση.

Με Samsung δεν είχα τέτοια θέματα όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

με ενδιαφέρουν οι εταιρείες LG / MSI / ASUS κυρίως και με απασχολεί η διάρκεια εγγύησης, όχι τόσο για καμένα pixel αλλά για περίπτωση βλάβης
θέλω να αγοράσω ακριβό monitor αλλά φοβάμαι πως θα χάσω τα λεφτά μου αν βγάλει βλάβη σύντομα (εκτός εγγύησης πχ μετά από δύο χρόνια)
και δεν υπάρχει περίπτωση να τα ξαναδώσω
υπάρχει κάποια εταιρεία που προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια;
και υπάρχουν skroutzομάγαζα που προσφέρουν επέκταση ή μόνο τα μεγάλα πολυκαταστήματα το κάνουν αυτό;
ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 14/4/2022 στις 10:16 ΜΜ, skiabox είπε

Γενικά από θέμα support είναι καλύτερα να αγοράζεις από Ελλάδα ή από Amazon.de?

Απο Amazon γενικά έχεις περισσότερη σιγουριά ότι θα σου καλύψουν το πρόβλημα. Θέλουν κι αυτοί πολλές φορές λίγο κλωτσημα και προσπάθεια μέχρι να βγάλεις άκρη αλλά συνήθως βγάζεις άκρη.

Προσοχή διότι αυτό ισχύει κατά βάση για προϊόντα που πουλάει το ίδιο το Amazon ή είναι Fulfiled by Amazon. Σε προιοντα τρίτων που αγόρασες μέσω Amazon μπορεί να να μπλέξεις.

Με το Amazon έχεις απλά καλύτερη ασφαλιστική δεικλειδα εκτός της τοπικής αντιπροσωπεία. Από την άλλη πρέπει να μπλέξεις με αποστολές στο εξωτερικό και καθυστερήσεις.

Προσωπικα το προτιμώ.

Στις 20/8/2023 στις 2:30 ΜΜ, Thrylos7 είπε

Στις οθόνες ισχύει πανευρωπαϊκή εγγύηση όπως στα κινητά πχ?

Αν έχετε εμπειρία από μάρκες Lenovo, LG κλπ πείτε παιδιά....γιατί κοιτάζω κάποια μοντέλα από Γερμανία που δε τα φέρνουν εδώ σε λογική τιμή...

Δες στον κάθε κατασκευαστή τι ισχύει. Γενικά ισχύει Πανευρωπαϊκή εγγύηση με τον γεωγραφικό όρο της και όχι μόνο ως Ε.Ε. Εάν δεν βρεις λεπτομέρειες στο site του κατασκευαστή στείλε email στα κεντρικά τους της Ευρώπης. Προσωπικά δεν ρωτάω ποτέ την τοπική αντιπροσωπεία γιατί τις μισές φορές μου λένε πράγματα που δεν ισχύουν ή που θέλουν να τα περάσουν ως τοπική πολιτική κι ας είναι αντίθετα με την επίσημη θέση της εταιρείας.

Στις 30/8/2023 στις 3:31 ΜΜ, Turnip είπε

Αγορά LG Monitor 24MP59G τον Οκτώβριο 2020. Τον Ιούλιο εμφάνισε 6 καμμένα πιξελ. Την επέστρεψα από το κατάστημα που την αγόρασα όπου επιβεβαιώθηκε το πρόβλημα και την έστειλαν στην αντιπροσωπία. Μετά τις 15 Αυγούστου με καλούν για να την παραλάβω.
Η οθόνη ήταν σε χάλια κατάσταση. Όχι μόνο δεν διορθώθηκε το πρόβλημα αλλά είχε έντονες γρατσουνιές στο πανελ και και σε όλα τα πλαστικά της. Ο τεχνικός το επιβεβαίωσε ότι γύρισε με χτυπήματα και την ξανάστειλε πίσω στην LG.

Κάλεσα την LG και δεν παραδέχονταν το λάθος τους. Η εγγύηση λήγει τον Οκτώβριο 2023. Έτσι προχώρησα σε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή κατά και των δυο εταιριών. Τους ενημέρωσα αλλά δεν τους πολυένοιαξε. Ακόμα, είμαι σε αναμονή. 

Πόσο χρονικό διάστημα χρειάζεται για να επέμβει ο συνήγορος; Αυτοί νομίζουν πως αν το τραβήξουν μέχρι να λήξει η εγγύηση θα γλυτώσουν; Τέλος LG από μένα καθώς και στο παρελθόν με το που έληξε η εγγύηση κάηκε η τηλεόραση.

Με Samsung δεν είχα τέτοια θέματα όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών.

Γι αυτό προσωπικά βγαίνουν φωτογραφίες και βίντεο κάθε φορά από κάθε συσκευή πριν να παραδοθεί στο service και επίδειξη στον τεχνικό κατά την παράδοση (εάν μιλάμε για τοπικό κατάστημα) ώστε σε περιπτώσεις σαν την δική σου πας για καταγγελία κανονική στην αστυνομία για εξαπάτηση με αποδείξεις και όχι στον συνήγορο.

Επιπλέον θεωρώ ότι είναι καλύτερα να γίνεται πρώτα καταγγελια στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή. Είναι πιο επίσημο και γίνεται άμεσα online επώνυμα ή ανώνυμα. Η καταγγελία στον συνήγορο μπορεί να γίνει συμπληρωματικά.

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/kataggelies/kataggelia-katanalote

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγενικό μ πρόσωπο πηγε το samsung A52s  σε εξουσιοδουημενο service αφου του επεσε κατω η οθονη δεν ανοιγε, ακουγε ομως τις ειδοποιησεις που ερχοταν απο διαφορες εφαρμογες, μετα σκεφτηκε να το φορτισει και νεκρωσε σταματησε να ακουει το οτιδηποτε. Το παει λοιπον, του λενε μαλλον οθονη θελει αλλαγη, τους παιρνει την επομενη μερα τηλ και λενε οτι αλλαξαμε οθονη μπαταρια και μητρικη πλακετα ειναι εντος εγγυησης δεν πληρωνεται τιποτα, ελα ομως που ειχε φωτογραφιες μεσα για τη δουλεια και ζητησε την παλια μητρικη μηπως βρει καπου καποιο τεχνικο να τις ανακτησει απο το τσιπ, δεν γινεται λεει πρεπει να παει η πλακετα κεντρικα αθηνα και μετα θα τη στειλουν νοτια κορεα στα κεντρικα της εταιριας δεν μπορουμε να σας τη δωσουμε. Και λεω οκ να μην του τη δωσουν αλλα δεν θα επρεπε (εστω και επι πληρωμη) ή να κλωνοποιουν την παλια μνημη στο νεο κινητο ή να ανακτουν εστω τα αρχεια;  για εξουσιοδοτημενο service δεν θα ηταν τιποτα αν τους εχει παραδωσει η εταιρια το καταλληλο μηχανημα... τωρα προσπαθει να βγαλει ακρη με τα κεντρικα στην αθηνα μπας και

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει κανείς εμπειρία για αγορά monitor από Γερμανία και εάν η LG Ελλάδας καλύπτει κανονικά την εγγύηση?

Εάν την καλύπτει (που κανονικά ωφελεί να την καλύπτει ως πανευρωπαϊκή) την καλύπτει με τα 3 χρόνια και 0 pixels ή με τα δύο τυπικά χρόνια?.

Στο επισημο site της LG Γερμανίας δεν αναφέρει λεπτομερείες για εγγύηση εκτός τα τυπικά των υποχρεωτικων 2 ετών.

Κανένας που να έχει ασχοληθεί και να γνωρίζει ίσως?

Ελεγα για αγορά μέσω

https://www.computeruniverse.net/en/p/6105-3CU

Θα μου βγει στα 400 με τα μεταφορικά χωρίς το ΦΠΑ και έχει και άμεσα διαθέσιμα λίγα κομμάτια.

Thanks

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...