umbrella co. Δημοσ. 15 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, skiabox είπε Γενικά από θέμα support είναι καλύτερα να αγοράζεις από Ελλάδα ή από Amazon.de? Αmazon αποκλειστικα για μενα. Δεν υπαρχει συγκριση. Επεξ/σία 15 Απριλίου 2022 από umbrella co. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreoulios Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 21 Απριλίου 2022 Έχουμε άποψη για MSI support? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gatos74 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Γράφω για να σας πώ την εμπειρία μου με το service της AOC. Κάλεσα το τηλεφωνικό κέντρο την δευτέρα 31/10/2022. Το σήκωσε μία ευγενέστατη και εξυπηρετική κυρία. Μου ζήτησε να στείλω το serial number της οθόνης και μιά φωτογραφία με το πρόβλημα. Μετα από 10 λεπτά που τα έστειλα ήρθε η απάντηση που έλεγε ότι η βλάβη είναι εντός εγγύησης (οι aoc έχουν 3 χρόνια) και θα μου αποσταλεί καινούρια.Με ενημέρωσαν ότι θα κάνει περισσότερο από 2 μέρες. Δευτέρα 07/11/2022 παρέλαβα την καινούρια οθόνη και περιμένω να στείλουν κούριερ να παραλάβει την παλιά. Πολλά συγχαρητήρια για την άψογη εξυπηρέτηση. Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2022 από gatos74 6 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Christos_Tz Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) - Επεξ/σία 25 Νοεμβρίου 2022 από Christos_Tz Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Brainmorf Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Λοιπόν, αγορά οθόνης Phillips 243V7QDAB τον Δεκέμβριο. Light Bleeding κάτω αριστερά και σε ένα σημείο στο πλαίσιο της οθόνης το οποίο είχε "χτυπηθεί" ίσως κατά την μεταφορά. Στέλνω mail πριν 15 μέρες περίπου και απαντάνε άμεσα, χωρίς πολλά - πολλά ζητάνε παραστατικό αγοράς και φωτογραφίες των θεμάτων της οθόνης καθώς και το serial number. Στο επόμενο mail αναφέρουν ότι εγκρίθηκε αντικατάσταση με καινούργια. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου από Brainmorf Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelanos Δημοσ. 20 Απριλίου Share Δημοσ. 20 Απριλίου (επεξεργασμένο) Στις 16/11/2022 στις 10:20 ΠΜ, gatos74 είπε Γράφω για να σας πώ την εμπειρία μου με το service της AOC. Κάλεσα το τηλεφωνικό κέντρο την δευτέρα 31/10/2022. Το σήκωσε μία ευγενέστατη και εξυπηρετική κυρία. Μου ζήτησε να στείλω το serial number της οθόνης και μιά φωτογραφία με το πρόβλημα. Μετα από 10 λεπτά που τα έστειλα ήρθε η απάντηση που έλεγε ότι η βλάβη είναι εντός εγγύησης (οι aoc έχουν 3 χρόνια) και θα μου αποσταλεί καινούρια.Με ενημέρωσαν ότι θα κάνει περισσότερο από 2 μέρες. Δευτέρα 07/11/2022 παρέλαβα την καινούρια οθόνη και περιμένω να στείλουν κούριερ να παραλάβει την παλιά. Πολλά συγχαρητήρια για την άψογη εξυπηρέτηση. Να πω εδώ ότι και εγώ είχα θέμα με οθόνη AOC άψογη εξυπηρέτηση μετά από μεγάλη ταλαιπωρία από μέρους μου τα παιδιά πάντα ευγενικά και πρόθυμα να εξυπηρετήσουν χωρίς ούτε ένα ξεφυσημα τελικά μου έστειλαν καινούργια οθόνη μετά από δύο ανανεωμένες οι οποίες δεν είχαν τίποτα απλώς εγώ ήμουν ο περίεργος και μάλιστα ποιο σύγχρονο μοντέλο.... εύγε μακράν το καλύτερο service ή μάλλον support που μου έτυχε ποτέ Επεξ/σία 20 Απριλίου από stelanos 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thrylos7 Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου Στις οθόνες ισχύει πανευρωπαϊκή εγγύηση όπως στα κινητά πχ? Αν έχετε εμπειρία από μάρκες Lenovo, LG κλπ πείτε παιδιά....γιατί κοιτάζω κάποια μοντέλα από Γερμανία που δε τα φέρνουν εδώ σε λογική τιμή... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Turnip Δημοσ. 30 Αυγούστου Share Δημοσ. 30 Αυγούστου Αγορά LG Monitor 24MP59G τον Οκτώβριο 2020. Τον Ιούλιο εμφάνισε 6 καμμένα πιξελ. Την επέστρεψα από το κατάστημα που την αγόρασα όπου επιβεβαιώθηκε το πρόβλημα και την έστειλαν στην αντιπροσωπία. Μετά τις 15 Αυγούστου με καλούν για να την παραλάβω. Η οθόνη ήταν σε χάλια κατάσταση. Όχι μόνο δεν διορθώθηκε το πρόβλημα αλλά είχε έντονες γρατσουνιές στο πανελ και και σε όλα τα πλαστικά της. Ο τεχνικός το επιβεβαίωσε ότι γύρισε με χτυπήματα και την ξανάστειλε πίσω στην LG. Κάλεσα την LG και δεν παραδέχονταν το λάθος τους. Η εγγύηση λήγει τον Οκτώβριο 2023. Έτσι προχώρησα σε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή κατά και των δυο εταιριών. Τους ενημέρωσα αλλά δεν τους πολυένοιαξε. Ακόμα, είμαι σε αναμονή. Πόσο χρονικό διάστημα χρειάζεται για να επέμβει ο συνήγορος; Αυτοί νομίζουν πως αν το τραβήξουν μέχρι να λήξει η εγγύηση θα γλυτώσουν; Τέλος LG από μένα καθώς και στο παρελθόν με το που έληξε η εγγύηση κάηκε η τηλεόραση. Με Samsung δεν είχα τέτοια θέματα όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grab Δημοσ. 23 Νοεμβρίου Share Δημοσ. 23 Νοεμβρίου με ενδιαφέρουν οι εταιρείες LG / MSI / ASUS κυρίως και με απασχολεί η διάρκεια εγγύησης, όχι τόσο για καμένα pixel αλλά για περίπτωση βλάβης θέλω να αγοράσω ακριβό monitor αλλά φοβάμαι πως θα χάσω τα λεφτά μου αν βγάλει βλάβη σύντομα (εκτός εγγύησης πχ μετά από δύο χρόνια) και δεν υπάρχει περίπτωση να τα ξαναδώσω υπάρχει κάποια εταιρεία που προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια; και υπάρχουν skroutzομάγαζα που προσφέρουν επέκταση ή μόνο τα μεγάλα πολυκαταστήματα το κάνουν αυτό; ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα