Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Just now, Istros said:

Από το 2009 η Google και αργοτερα εταιρείες όπως General Motors, Ford, Mercedes Benz, BMW, Nissan,Tesla,uber,VW(σε συνεργασία με την Nvidia και το σύστημα της Xavier),η Toyota σε συνεργασία με MIT και Stanford αναπτύσουν τα δικά τους συστήματα αυτόνομης οδηγησης.Οποτε δεν πιστευω κάποιος  μεγάλος κατασκευαστης να  αγοράσει  το σύστημα της apple Επίσης η apple επένδυσε 1δις δολλάρια στην κινεζική Didi Chuxing(κινεζική Uber) ίσως ήλπιζε σ' αυτή την συνεργασία αλλά και αυτή  στη συνέχεια παρουσίασε ζημιες.Θα δίνει το μελλον

Δεν νομίζω ότι είναι πολύ εύκολο όλο αυτό το εγχείρημα. Το θέμα είναι ποιος θα παρουσιάσει πρώτος το καλύτερο σύστημα οδήγησης. Παίζονται ανθρώπινες ζωές. Υποθέτω ότι όποιος καταφέρει να το παρουσιάσει πιο γρήγορα θα έχει αρκετό πλεονέκτημα. Γιατί θα πάρει λεφτά από τις πωλήσεις. Προφανώς και αυτό θα εξελίσσεται. Ο χρόνος θα δείξει. Πιστεύω ότι η google έχει πλεονέκτημα (δεν ξέρω σε σχέση με Tesla) λόγω του ότι έχει ήδη έτοιμους αλγορίθμους εκμάθησης κλπ. Τώρα τι hw θα χρειαστεί κλπ δεν έχω ιδέα. Το καλύτερο για όλους μας είναι να υπάρχουν τουλάχιστον 4-5 εταιρίες αξιόπιστες ώστε να υπάρχει ανταγωνισμός

  • Like 1
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, JimGer είπε

Δεν νομίζω ότι είναι πολύ εύκολο όλο αυτό το εγχείρημα. Το θέμα είναι ποιος θα παρουσιάσει πρώτος το καλύτερο σύστημα οδήγησης. Παίζονται ανθρώπινες ζωές. Υποθέτω ότι όποιος καταφέρει να το παρουσιάσει πιο γρήγορα θα έχει αρκετό πλεονέκτημα. Γιατί θα πάρει λεφτά από τις πωλήσεις. Προφανώς και αυτό θα εξελίσσεται. Ο χρόνος θα δείξει. Πιστεύω ότι η google έχει πλεονέκτημα (δεν ξέρω σε σχέση με Tesla) λόγω του ότι έχει ήδη έτοιμους αλγορίθμους εκμάθησης κλπ. Τώρα τι hw θα χρειαστεί κλπ δεν έχω ιδέα. Το καλύτερο για όλους μας είναι να υπάρχουν τουλάχιστον 4-5 εταιρίες αξιόπιστες ώστε να υπάρχει ανταγωνισμός

Σίγουρα η Google είναι μπροστά αλλά πολλοί επενδύουν στην τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης,πολλές συνεργασίες και ακόμα έχουμε δρόμο για να δούμε οχήματα να κινούνται στο δρόμο κοντά τους.Οποτε θα δούμε ακόμα πολλες αλλαγές,συνεργασίες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Istros είπε

Το θέμα είναι ότι η apple πλέον κόβει από παντού πιθανόν να θέλει να περιορίσει τα έξοδα της για να μην επιδείξει μικρά κέρδη.Κατρακυλα δίχως τέλος.

 

200 άτομα x 200 χιλ $ ετήσιος μισθός = 40 εκατ $

Καταλαβαίνεις πόσο ποσοστό του τζίρου της Apple είναι αυτα τα χρήματα, ε;

 

 

32 λεπτά πριν, Questioner είπε

Η είδηση είναι ότι απολύθηκαν άνθρωποι (μακάρι να είναι μεγάλο το ποσοστό που απορροφήθηκαν σε άλλους τομείς).

 

Στο San Fransisco, όλοι αυτοί θα έχουν βρει δουλειά μεχρι το τελος του μήνα

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, JimGer είπε

Ε αν βγάλει κάποιο σύστημα θα κοιτάξει να είναι ανταγωνιστικό. Τα αμάξια δεν είναι iOS. Δηλαδή δεν είναι ότι θα σε δέσει από 1000 μεριές. Πελάτες της θα είναι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες (αν και εφόσον)

Χλωμό έως αδύνατο.

2 λεπτά πριν, nikosgalis είπε

200 άτομα x 200 χιλ $ ετήσιος μισθός = 40 εκατ $

Καταλαβαίνεις πόσο ποσοστό του τζίρου της Apple είναι αυτα τα χρήματα, ε;

 

Εσύ μόνο το μισθό βλέπεις?Εδώ σου λέει ότι άλλαξε πλώρη και δεν θα κατασκευάσει τελικά αυτοκινούμενο αυτοκίνητο αλλά μόνο το σύστημα(αν και εφόσον).Ξέρεις πόσα δις επενδύσεις γλίτωσαν?

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Istros είπε

Χλωμό έως αδύνατο.

Εσύ μόνο το μισθό βλέπεις?Εδώ σου λέει ότι άλλαξε πλώρη και δεν θα κατασκευάσει τελικά αυτοκινούμενο αυτοκίνητο αλλά μόνο το σύστημα(αν και εφόσον).Ξέρεις πόσα δις επενδύσεις γλίτωσαν?

Δεν το κάνουν για λογους οικονομιας πάντως, όπως λες. Στα απαυτα τους αυτά τα έξοδα ...

Πάντως η αλλαγή πλώρης είναι παράξενη, και είναι η δεύτερη φορά. To 2016 ξαναπαρατησαν το έργο, και έπειτα το ξαναζωντάνεψαν, αφού γύρισαν πίσω τον Mansfield  από την σύνταξη. Και τωρα ξανά αλλαγή... Είμαι περίεργος.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, nikosgalis είπε

Δεν το κάνουν για λογους οικονομιας πάντως, όπως λες. Στα απαυτα τους αυτά τα έξοδα ...

Πάντως η αλλαγή πλώρης είναι παράξενη, και είναι η δεύτερη φορά. To 2016 ξαναπαρατησαν το έργο, και έπειτα το ξαναζωντάνεψαν, αφού γύρισαν πίσω τον Mansfield  από την σύνταξη. Και τωρα ξανά αλλαγή... Είμαι περίεργος.

Αν δεν το κάνουν για λόγους οικονομίας όπως λες γιατί το κάνουν?μήπως κατάλαβαν ότι τα αυτοκινούμενα αυτοκίνητα δεν είναι το μέλλον?Απλά.ειδαν ότι ο ανταγωνισμός είναι πολύ μπροστά και ότι θα χρειαστούν πολλά κεφάλαια για να καταφέρουν να κατασκευάσουν ένα όχημα με προοπτική δεκαετίας+  και προφανώς θέλουν να συμμαζέψουν τα οικονομικά τους μετά την πτώση των πωλήσεων και της μετοχής τους.

Επεξ/σία από Istros
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Η Αληθεια ειναι οτι ηθελε να βγαλει δικο της οχημα που θα κατασκευαζε ομως με αλλη εταιρια που φτιαχνει αυτοκινητα και καμια εταιρια απο αυτες που σηζητουσε δεν δεχτηκε τους ορους της

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ίσως με την στροφή αποκλειστικά σε συστηματα αυτοκινούμενης οδήγησης και στη συνεργασία της με τη Didi να δούμε robotaxi.

Επεξ/σία από Istros
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Istros είπε

Αν δεν το κάνουν για λόγους οικονομίας όπως λες γιατί το κάνουν?μήπως κατάλαβαν ότι τα αυτοκινούμενα αυτοκίνητα δεν είναι το μέλλον?Απλά.ειδαν ότι ο ανταγωνισμός είναι πολύ μπροστά και ότι θα χρειαστούν πολλά κεφάλαια για να καταφέρουν να κατασκευάσουν ένα όχημα με προοπτική δεκαετίας+  και προφανώς θέλουν να συμμαζέψουν τα οικονομικά τους μετά την πτώση των πωλήσεων και της μετοχής τους.

 

Ρε φίλε, καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για την εταιρία με τα περισσότερα χρήματα από κάθε άλλη εταιρία στον κόσμο; ΚΑΜΜΙΑ απόφασή της δεν έχει άμεση σχέση με τα βραχυπρόθεσμα οικονομικά. Μια εταιρία σαν την Apple, σκέφτεται 10 χρόνια μετά. Το ότι φέτος θα κάνει μια κοιλιά στα έσοδά της, της είναι σχεδόν αδιάφορο.

Εδώ οι εταιρίες startup είναι ζημιογόνες για ατέλειωτα χρόνια, και στους επενδυτές δεν καίγεται καρφί. Η Tesla, το Twitter, το Whatsapp, το Snapchat (μπορω να γραφω για ωρες) δεν βγάζουν τίποτε. Και θα ανησυχήσει η Apple που έχει μια μικρή πτώση τζίρου;

Να θυμήσω με την ευκαιρία, ότι τα ίδια είχαν γίνει με το iPhone 5S, και όλοι προμήνυαν ότι θα κλείσει το μαγαζάκι (στο Insomnia είδα τις πιο έγκυρες αναλύσεις) και έβγαλε την επόμενη χρονιά το iPhone 6 με τη μεγάλη οθόνη, και δεν ήξερε που να βάλει τις εισπράξεις.

Φτάνει πια με αυτές τις αναλυσεις περι κλεισίματος και κατρακύλας...

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, nikosgalis είπε

Ρε φίλε, καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για την εταιρία με τα περισσότερα χρήματα από κάθε άλλη εταιρία στον κόσμο; ΚΑΜΜΙΑ απόφασή της δεν έχει άμεση σχέση με τα βραχυπρόθεσμα οικονομικά. Μια εταιρία σαν την Apple, σκέφτεται 10 χρόνια μετά. Το ότι φέτος θα κάνει μια κοιλιά στα έσοδά της, της είναι σχεδόν αδιάφορο.

Εδώ οι εταιρίες startup είναι ζημιογόνες για ατέλειωτα χρόνια, και στους επενδυτές δεν καίγεται καρφί. Η Tesla, το Twitter, το Whatsapp, το Snapchat (μπορω να γραφω για ωρες) δεν βγάζουν τίποτε. Και θα ανησυχήσει η Apple που έχει μια μικρή πτώση τζίρου;

Να θυμήσω με την ευκαιρία, ότι τα ίδια είχαν γίνει με το iPhone 5S, και όλοι προμήνυαν ότι θα κλείσει το μαγαζάκι (στο Insomnia είδα τις πιο έγκυρες αναλύσεις) και έβγαλε την επόμενη χρονιά το iPhone 6 με τη μεγάλη οθόνη, και δεν ήξερε που να βάλει τις εισπράξεις.

Φτάνει πια με αυτές τις αναλυσεις περι κλεισίματος και κατρακύλας...

Αφού βλέπει σε βάθος δεκαετίας γιατί δεν συνεχίζει να σπαταλάει δις σε ένα αυτοκινούμενο όχημα?Εδώ επακυκλοφόρει το X και έβγαλε το SE για πώληση (που είχε κρατήσει στις αποθήκες για να αγοράσει ο κόσμος τα XS) και μου λες τώρα ότι δεν σκέφτεται το κέρδος?

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Istros είπε

Αφού βλέπει σε βάθος δεκαετίας γιατί δεν συνεχίζει να σπαταλάει δις σε ένα αυτοκινούμενο όχημα?Εδώ επακυκλοφόρει το X και έβγαλε το SE για πώληση (που είχε κρατήσει στις αποθήκες για να αγοράσει ο κόσμος τα XS) και μου λες τώρα ότι δεν σκέφτεται το κέρδος?

@Istros δεν ξερω πως το εχεις καταφέρει αλλα πετας την μια αναληθια μετα την αλλη. Ενα ενα να τα βαζουμε σε μια σειρα λοιπον:

1) Το Project Titan ξεκινησε με σκοπο να φτιάξει αυτονομο όχημα. Στη συνέχεια ομως ο σκοπος του project αλλαξε και εγινε να φτιάξει ενα αυτονομο συστημα το οποιο θα μπει πανω στα οχηματα άλλων. Η αλλαγη αυτη δεν μπορει να εχει καμια σχεση με την πτωση της μετοχης γιατι εγινε το 2016!!

2) Μπορεις να μου δώσεις ενα link που λεει οτι η Apple πουλάει πλεον το X; Εχεις μπερδεψει την πραγματικότητα με τις φημες και λες αυτη τη βλακεια σε διαφορα νηματα αλλα βαριομουν να σου απαντησω. Αυτο που διάβασες ελεγε οτι η Apple σχεδιάζει να επαναφέρει το Χ αλλα προς το παρον δεν εχει γινει κάτι τέτοιο. Ειναι απλα μια φήμη απο τον Νοέμβριο που ακόμα δεν εχει υλοποιηθει.

3) Σχετικά με το SE ειναι πασιφανες οτι η Apple ηθελε να κανει εναν ελεγχο του πιθανου κοινου ενος τέτοιου μεγεθους smartphone. Δεδομενου οτι ξεπουλησε σε μια μερα αντιλαμβανομαστε οτι δεν μπορει να ειχε και πολλα διαθεσιμα κομματια αρα μαλλον για ερευνα της αγορας απο την Apple προκειται. Δεν μπορει να έχει την παραμικρη σχεση με τα εσοδα στο τέλος του τριμηνου για τον απλουστατο λογο οτι τα αναμενόμενα εσοδα μετα την μειωση που ανακοινωσε ειναι περιπου $84 δις. Για να αυξηθουν αυτα τα εσοδα εστω κατα 1% επρεπε να βγάλει απο τα SE $840 εκατ. Δηλαδη πρέπει να πουλησε σε μια μερα πάνω απο 3 εκατομμυρια iPhone SE. Αν πιστευεις οτι συνέβη κάτι τετοιο θα επρεπε να ασχολείσαι με το γεγονος οτι καταφερε να πουλησει 3 εκατομυρια συσκευες 3ετιας σε μια μερα.

4) Τα ιδια με το παραπανω ισχυουν για τον ισχυρισμο οτι απελυσε 200 εργαζομένους για να μειωσει τα εξοδα.

  • Like 2
  • Thanks 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Choulio είπε

@Istros δεν ξερω πως το εχεις καταφέρει αλλα πετας την μια αναληθια μετα την αλλη. Ενα ενα να τα βαζουμε σε μια σειρα λοιπον:

1) Το Project Titan ξεκινησε με σκοπο να φτιάξει αυτονομο όχημα. Στη συνέχεια ομως ο σκοπος του project αλλαξε και εγινε να φτιάξει ενα αυτονομο συστημα το οποιο θα μπει πανω στα οχηματα άλλων. Η αλλαγη αυτη δεν μπορει να εχει καμια σχεση με την πτωση της μετοχης γιατι εγινε το 2016!!

2) Μπορεις να μου δώσεις ενα link που λεει οτι η Apple πουλάει πλεον το X; Εχεις μπερδεψει την πραγματικότητα με τις φημες και λες αυτη τη βλακεια σε διαφορα νηματα αλλα βαριομουν να σου απαντησω. Αυτο που διάβασες ελεγε οτι η Apple σχεδιάζει να επαναφέρει το Χ αλλα προς το παρον δεν εχει γινει κάτι τέτοιο. Ειναι απλα μια φήμη απο τον Νοέμβριο που ακόμα δεν εχει υλοποιηθει.

3) Σχετικά με το SE ειναι πασιφανες οτι η Apple ηθελε να κανει εναν ελεγχο του πιθανου κοινου ενος τέτοιου μεγεθους smartphone. Δεδομενου οτι ξεπουλησε σε μια μερα αντιλαμβανομαστε οτι δεν μπορει να ειχε και πολλα διαθεσιμα κομματια αρα μαλλον για ερευνα της αγορας απο την Apple προκειται. Δεν μπορει να έχει την παραμικρη σχεση με τα εσοδα στο τέλος του τριμηνου για τον απλουστατο λογο οτι τα αναμενόμενα εσοδα μετα την μειωση που ανακοινωσε ειναι περιπου $84 δις. Για να αυξηθουν αυτα τα εσοδα εστω κατα 1% επρεπε να βγάλει απο τα SE $840 εκατ. Δηλαδη πρέπει να πουλησε σε μια μερα πάνω απο 3 εκατομμυρια iPhone SE. Αν πιστευεις οτι συνέβη κάτι τετοιο θα επρεπε να ασχολείσαι με το γεγονος οτι καταφερε να πουλησει 3 εκατομυρια συσκευες 3ετιας σε μια μερα.

4) Τα ιδια με το παραπανω ισχυουν για τον ισχυρισμο οτι απελυσε 200 εργαζομένους για να μειωσει τα εξοδα.

1.To Project Titan υποτίθεται ότι ήταν ένα μυστικό πρόγραμμα το οποίο ποτέ δεν επιβεβαιώθηκε απλά υπήρχαν μόνο φήμες ύστερα από μαζικές προσλήψεις που έκανε η apple.Υποτιθεται ότι είχε παρατήσει την προσπάθεια να κατασκευάσει αυτοκινούμενο όχημα το 2017 αφού ειχε φάει πόρτα από όλους τους μεγάλους κατασκευαστές.Το γεγονός ότι κόβει 200 υπαλλήλους από το project και ίσως μετακινήσει και άλλους σημαίνει ότι γίνονται περικοπές στο συγκεκριμένο πρόγραμμα.Εκτος και αν έχεις κάποια άλλη εξήγηση.

2.Η apple ανέφερε την πρόθεση της να επαναφέρει το iPhone x σε συγκεκριμένη αγορές(μαντεψε ποιες).Τωρα εάν θα το κάνει η απλά είναι φήμες που γίνονται για λόγους χειραγώγησης της μετοχής αυτό μένει να το δούμε 

3.Το ερώτημα είναι γιατί κρατούσε το stock αυτό στις αποθήκες και για ποιο λόγο αποφάσισε τώρα να το διαθέσει στην αγορά.Για να κάνει έλεγχο της αγοράς αν θα αγοράσει κάποιος συσκευή τετραετίας?Πιστευεις ότι θα βγάλει συσκευή που θα έχει μικρό ποσοστό κέρδους?Δηλαδή στα 249$?λογικό ήταν σ' αυτή την τιμή να ξεπουλήσει σε μια μέρα.Ολα για τα νούμερα γίνονται εκτός και αν έχεις άλλη εξηγηση

4.Δεν είπε κανένας ότι θα σωθεί από τους 200 υπαλλήλους που απέλυσε ειδικά όταν έχει 135.000 υπαλλήλους.Μιλαμε για περικοπές δαπανών από πρόγραμμα που πιθανόν να κατήργησε και όχι για μισθούς.

Επεξ/σία από Istros
  • Like 2
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...