TzortzisJosh Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, Razgriz είπε Όχι φίλε μου δεν είναι έτσι. Το παρακάτω έγινε ενω ήμουν Αγγλία. Αγορά από amazo UK zotac 1080ti. Μέσα σε δύο μέρες φτάνει σπίτι. Ανοίγω το κουτί και βρίσκω μέσα μια amd 10 ετιας. Τηλ επιτόπου και μου ζηταγανε χαρτί από αστυνομία ότι έγινε κλοπή στη μεταφορά ενώ έφυγε από δική τους αποθήκη με δικό τους οδηγό. Πάω αστυνομία και μου λένε δεν μπορώ να καταγράψω τέτοιο περιστατικό και με παραπέμπουν σε online/ τηλ καταγγελία σε αρμόδια αρχή για Internet scum. Τηλ εκεί και καταγγελία. 4 μέρες στα τηλ με το αμαζον όπου κατέληξα να τους απειλω ότι θα πάω δικαστικά. Μέιλ στο CEO όπου έλαβα απάντηση όταν είχε λυθεί το θέμα. Στα τηλέφωνα το ένα ψέμα μετά το άλλο επειδή ήταν high value item κατά το αμαζον. Έβγαλα άκρη με μια υπάλληλο που απλά ασχολήθηκε μαζί μου χωρίς να μου διαβάζει text book answers. Ψάξιμο στο ίντερνετ έδειξε αρκετές τέτοιες περιπτώσεις με "high value items". Η αρμόδια αρχή μου απάντησε μετά από 2 μήνες με αρνητική απάντηση και ότι δεν πιστεύουν ότι αξίζει να ασχοληθούν με το περιστατικό. Καλά αμαζον και εγώ δεν είχα καλή εμπειρία με ελαττωματικό προϊόν. Το αμαζον είναι μια κατηγορία μόνο του 47 λεπτά πριν, Stamer είπε Τι σχέση έχει αυτό με την πληροφορία που έδωσα εγώ? @TzortzisJosh Ποιά τηλεόραση πήρες συγκεκριμένα? Θα μπορούσες να μας πεις? Samsung qe65q6fn αλλά και ue75nu7102. Και οι δυο σειρές ελαττωματικές 58 λεπτά πριν, Stamer είπε Απλά για να είμαστε σωστοί, το πλαίσιο ΔΕΝ έχει εξουσιοδοτημένο service samsung. Μα δεν ανέφερα κάπου ότι διαθέτει εξουσιοδοτημένο σέρβις Samsung. Εξουσιοδοτημένο Σέρβις διαθέτει και μπορεί να βγάλει έγκυρο πόρισμα για το αν η τηλεόραση είναι ελαττωματική. Μπορεί να κάνει έλεγχο δηλαδή, όπως και έγινε. Άπαξ και διαπιστωθεί ελάττωμα, άρθρο 540 ΑΚ Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2019 από TzortzisJosh
Stamer Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε Samsung qe65q6fn Καταρχην να σου πω οτι την τελευταία 10ετια έχω ψωνίσει μία φορά μόνο από το Πλαίσιο (μία οθόνη), επειδή απλά δεν έχει ποικιλία και δεν είχε γενικά κάτι που να θέλω. Είχες μία κακή στιγμή όπως σε όλους λίγο πολύ έχει τύχει. Όταν είχα πάρει παλιά μία τηλεόραση samsung από Κωστσόβολο, δεν δούλευε (out of the box) το 3d της! Που όπως καταλαβαίνεις ήταν το πρώτο πράγμα που δοκίμασα Για να μην τα πολυλογώ, την πήγα στην αντιπροσωπεία και οι κερατάδες έκαναν ένα μήνα να μου την επιστρέψουν (ένα μήνα χωρίς tv!). Και το γαμώτο ήταν οτι απλά δεν ήταν κουμπωμένο ένα καλώδιο! Το θέμα είναι οτι δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά ειδικά όταν ο άλλος το αναφέρει σωστά και ικανοποιητικά στους όρους του. Π.χ. για την τηλεόρασή σου, γράφει δίπλα "2 έτη εγγύηση αντιπροσωπείας" ενώ σε κάτι turbo-x γράφει ας πούμε "εγγύηση πλαισίου". Αυτό σημαίνει οτι θα πρέπει ο εξουσιοδοτημένος να ελέγξει την εγγυρότητα της βλάβης. Το σίγουρο για σωστή διαδικασία είναι οτι αναφέρουμε την βλάβη στο κατάστημα και μετά βεβαίως αυτή η βλάβη θα πρέπει να ελεγχθεί οτι όντως υπάρχει με κάποιο τρόπο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση λοιπόν, όπως αναφέρουν (όχι μόνο το πλαισιο αλλά όλοι) πρέπει δυστυχώς να ασχοληθούμε με το επίσημο service. Είναι θέμα το πόσο άτυχοι ή όχι θα σταθούμε με μία αγορά μας. Για μένα θα έπρεπε ενδεχομένως η νομοθεσία να ήταν λίγο καλύτερη υπέρ του πελάτη. Και όπου υπάρχει η δυνατότητα, να αγοράζουμε με DOA. Βέβαια αμφιβάλω οτι υπάρχει έστω ένας που να δίνει doa σε τηλεόραση. Επίσης, κάπου διάβασα στους όρους του Πλαισίου οτι αν το προϊόν είναι στο σερβις για πάνω από 15 μέρες, οφείλουν να σου δώσουν αντικατάσταση (προσωρινή υποθέτω) edit: δίνει το eshop doa Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2019 από Stamer
TzortzisJosh Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, Stamer είπε Καταρχην να σου πω οτι την τελευταία 10ετια έχω ψωνίσει μία φορά μόνο από το Πλαίσιο (μία οθόνη), επειδή απλά δεν έχει ποικιλία και δεν είχε γενικά κάτι που να θέλω. Είχες μία κακή στιγμή όπως σε όλους λίγο πολύ έχει τύχει. Όταν είχα πάρει παλιά μία τηλεόραση samsung από Κωστσόβολο, δεν δούλευε (out of the box) το 3d της! Που όπως καταλαβαίνεις ήταν το πρώτο πράγμα που δοκίμασα Για να μην τα πολυλογώ, την πήγα στην αντιπροσωπεία και οι κερατάδες έκαναν ένα μήνα να μου την επιστρέψουν (ένα μήνα χωρίς tv!). Και το γαμώτο ήταν οτι απλά δεν ήταν κουμπωμένο ένα καλώδιο! Το θέμα είναι οτι δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά ειδικά όταν ο άλλος το αναφέρει σωστά και ικανοποιητικά στους όρους του. Π.χ. για την τηλεόρασή σου, γράφει δίπλα "2 έτη εγγύηση αντιπροσωπείας" ενώ σε κάτι turbo-x γράφει ας πούμε "εγγύηση πλαισίου". Αυτό σημαίνει οτι θα πρέπει ο εξουσιοδοτημένος να ελέγξει την εγγυρότητα της βλάβης. Το σίγουρο για σωστή διαδικασία είναι οτι αναφέρουμε την βλάβη στο κατάστημα και μετά βεβαίως αυτή η βλάβη θα πρέπει να ελεγχθεί οτι όντως υπάρχει με κάποιο τρόπο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση λοιπόν, όπως αναφέρουν (όχι μόνο το πλαισιο αλλά όλοι) πρέπει δυστυχώς να ασχοληθούμε με το επίσημο service. Είναι θέμα το πόσο άτυχοι ή όχι θα σταθούμε με μία αγορά μας. Για μένα θα έπρεπε ενδεχομένως η νομοθεσία να ήταν λίγο καλύτερη υπέρ του πελάτη. Και όπου υπάρχει η δυνατότητα, να αγοράζουμε με DOA. Βέβαια αμφιβάλω οτι υπάρχει έστω ένας που να δίνει doa σε τηλεόραση. Επίσης, κάπου διάβασα στους όρους του Πλαισίου οτι αν το προϊόν είναι στο σερβις για πάνω από 15 μέρες, οφείλουν να σου δώσουν αντικατάσταση (προσωρινή υποθέτω) edit: δίνει το eshop doa Όλα τα καταστήματα δίνουν DOA βάση νόμου. Εάν το κατάστημα αγοράς διαθέτει σέρβις το οποίο μπορεί να διαπιστώσει το πρόβλημα άμεσα, πιέζεις για να γίνει έλεγχος εκείνη την στιγμή και γλυτώσεις τον παράνομο ένα μήνα χωρίς το Χ προϊόν. Εάν δεν διαθέτει, πιστεύω περιμένεις αντιπροσωπεία. Ρίξε μια μάτια στο πρώτο ποστ μου στο τοπικ, σελίδα ένα έχω βάλει με πλαγιά γράμματα κάτι σημαντικό. 😊 Τελος, να πω ξανά πως το κάθε κατάστημα λέει ότι θέλει για προϊόντα, εγγυήσεις κλπ. Δεν σημαίνει ότι είναι και νόμιμο όμως. Σε πρόσφατη αγορά από ηλεκτρονικό κατάστημα ανέγραφε πως για ακύρωση της παραγγελίας ο πελάτης χρεώνεται 5 ευρώ. Κόστος που ναι μεν καθορίζει και απαιτεί το κατάστημα, είναι όμως παράνομο βάση νόμου. Κάποιος που δεν το γνωρίζει αυτό, θα πλήρωνε τα 5 ευρώ και θα έλεγε και ευχαριστώ. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2019 από TzortzisJosh
Stamer Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, TzortzisJosh είπε Όλα τα καταστήματα δίνουν DOA βάση νόμου. Εάν το κατάστημα αγοράς διαθέτει σέρβις το οποίο μπορεί να διαπιστώσει το πρόβλημα άμεσα, πιέζεις για να γίνει έλεγχος εκείνη την στιγμή και γλυτώσεις τον παράνομο ένα μήνα χωρίς το Χ προϊόν. Εάν δεν διαθέτει, πιστεύω περιμένεις αντιπροσωπεία. Ρίξε μια μάτια στο πρώτο ποστ μου στο τοπικ, σελίδα ένα έχω βάλει με πλαγιά γράμματα κάτι σημαντικό. 😊 Συμφωνώ γενικά. Καταρχήν, το doa κακώς το ανέφερα γιατί αφορά κάτι που απλά δεν παίζει καθόλου, είναι dead εξ αρχής Στο επόμενο που λες συμφωνώ και είδα και τα πλάγια γράμματα που λες και διάβασα και διάφορα online σχετικά με την νομοθεσία. Κλασσικά δεν είναι απολύτως σαφές τέτοιες λεπτομέρειες (όπως και με τους περισσότερους νόμους). Γενικά θα έλεγα οτι το "παραθυράκι" τους είναι αυτό το "εγγύηση αντιπροσωπείας" που είναι σα να σου δηλώνουν εξ αρχής οτι εκεί θα απευθυνθείς για πρόβλημα. Επειδή με ενδιαφέρει γενικά (όπως και όλους φαντάζομαι) θα μπορούσες να μας δώσεις ένα link για αυτά που έβαλες στα πλάγια γράμματα? Γιατί βρήκα και εγώ αυτό εδώ (https://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html) αλλά βεβαίως ο άνθρωπος λέει στο τέλος οτι το κείμενο είναι αποκλειστικά άποψη του συγγραφέα και όχι επίσημες νομικές συμβουλές. Γενικά όλα αυτά είναι καταστάσεις που μας ταλαιπωρούν όλους κατά καιρούς και παρότι έχω διαβάσει-κουβεντιάσει "άπειρα" τέτοια περιστατικά, ΔΕΝ έχω γίνει σοφότερος
TzortzisJosh Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 27 λεπτά πριν, Stamer είπε Συμφωνώ γενικά. Καταρχήν, το doa κακώς το ανέφερα γιατί αφορά κάτι που απλά δεν παίζει καθόλου, είναι dead εξ αρχής Στο επόμενο που λες συμφωνώ και είδα και τα πλάγια γράμματα που λες και διάβασα και διάφορα online σχετικά με την νομοθεσία. Κλασσικά δεν είναι απολύτως σαφές τέτοιες λεπτομέρειες (όπως και με τους περισσότερους νόμους). Γενικά θα έλεγα οτι το "παραθυράκι" τους είναι αυτό το "εγγύηση αντιπροσωπείας" που είναι σα να σου δηλώνουν εξ αρχής οτι εκεί θα απευθυνθείς για πρόβλημα. Επειδή με ενδιαφέρει γενικά (όπως και όλους φαντάζομαι) θα μπορούσες να μας δώσεις ένα link για αυτά που έβαλες στα πλάγια γράμματα? Γιατί βρήκα και εγώ αυτό εδώ (https://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html) αλλά βεβαίως ο άνθρωπος λέει στο τέλος οτι το κείμενο είναι αποκλειστικά άποψη του συγγραφέα και όχι επίσημες νομικές συμβουλές. Γενικά όλα αυτά είναι καταστάσεις που μας ταλαιπωρούν όλους κατά καιρούς και παρότι έχω διαβάσει-κουβεντιάσει "άπειρα" τέτοια περιστατικά, ΔΕΝ έχω γίνει σοφότερος εδώ και εδώ
kage Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Doa κατα λεξη ειναι απλα υπηρεσια μαγαζιου...στην ουσια παπατζα γιατι κ doa να χει θα σου πουν αστο να το ελεξουν και μετα αντικατασταση. Αν δεν αναφερουν doa θα σου πουν σερβις προιοντος και μετα αντικατασταση αφου τσακωθεις... Οι 14 μερες που αναφερονται συχνα ειναι αν κανεις παραγγελια απο αποσταση(τηλ+online) και οχι απο το μαγαζι! -Στον κωτσοβολο πριν καμμια βδομαδα απο μονοι τους, ανοιξαν new tv και την τσεκαραν αν ηταν σπασμενη...αν ειχε bleeding /clouding ηθελα να ξερα τι θα ελεγαν. Τωρα για 2ετιες κτλ.βρειτε ακρη με apple ή xiaomi(εκτος infoquest) ή ποσα προιοντα βγηκαν εκτος εγγυησης γιατι ειχαν υγρασια τα αντιστοιχα αυτοκολητα μεσα στο προιον... ------ Η σαμσουνγκ τι προβλημα ειχε τελικα?banding, bleeding, burn in ,dead pixels?:p Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2019 από kage
theoritikos Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εμένα μου έκαναν μανούρα στο public για να επιστρέψω ελαττωματικό μελάνι inkjet αξίας 10 ευρώ. Η απάντηση τους ήταν πως δεν δίνει εγγύηση για τα μελάνια η hp . Θα μου πείτε μα για 10 ευρώ κάνεις έτσι; Ο τρόπος τους ήταν που δεν μου άρεσε, που επικαλέστηκαν την εταιρία για να αποποιηθούν την ευθύνη Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2019 από theoritikos
Mhlogiatros Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, kage είπε Doa κατα λεξη ειναι απλα υπηρεσια μαγαζιου...στην ουσια παπατζα γιατι κ doa να χει θα σου πουν αστο να το ελεξουν και μετα αντικατασταση. Αν δεν αναφερουν doa θα σου πουν σερβις προιοντος και μετα αντικατασταση αφου τσακωθεις... Οι 14 μερες που αναφερονται συχνα ειναι αν κανεις παραγγελια απο αποσταση(τηλ+online) και οχι απο το μαγαζι! -Στον κωτσοβολο πριν καμμια βδομαδα απο μονοι τους, ανοιξαν new tv και την τσεκαραν αν ηταν σπασμενη...αν ειχε bleeding /clouding ηθελα να ξερα τι θα ελεγαν. Τωρα για 2ετιες κτλ.βρειτε ακρη με apple ή xiaomi(εκτος infoquest) ή ποσα προιοντα βγηκαν εκτος εγγυησης γιατι ειχαν υγρασια τα αντιστοιχα αυτοκολητα μεσα στο προιον... ------ Η σαμσουνγκ τι προβλημα ειχε τελικα?banding, bleeding, burn in ,dead pixels?:p Η δικιά μου έβγαζε μια γραμμή κατά μήκος κάτω από τη μέση έκανε μπαμ το πρόβλημα - παρόλα αυτά δεν ήθελαν να το δουν μάλιστα είχα διαολοστειλει ένα καραγκιοζη εκεί που πήγε να πει ότι δεν έχει πρόβλημα - χτυπημένη /σπασμένη ήταν . Bleeding (χοντρό μιλάμε 1/3 οθονης όχι το λίγο που έχουν όλες) εiχε μια άλλη LG από eshop αλλά δεν έκαναν σκηνικό αλάχτηκε . Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2019 από Mhlogiatros
Stamer Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 44 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε εδώ και εδώ Στο 2ο link σου περιγράφει ξεκάθαρα τα όσα υποστηρίζεις (αν και αυτό το άρθρο δεν έχει νομική εγκυρότητα όπως το 1ο link). Το θέμα λοιπόν είναι... τι κάνουμε (εφόσον έχουμε εξαντλήσει κάθε διάλογο)? Δικαστική οδό για ένα προϊόν και τράβηγμα ποιός ξέρει για πόσο καιρό? 4 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Η δικιά μου έβγαζε μια γραμμή κατά μήκος κάτω από τη μέση έκανε μπαμ το πρόβλημα - παρόλα αυτά δεν ήθελαν να το δουν μάλιστα είχα διαολοστειλει ένα καραγκιοζη εκεί που πήγε να πει ότι δεν έχει πρόβλημα - χτυπημένη /σπασμένη ήταν . plasma?
mic2mic Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δηλαδή, για να μάθουμε και κάτι: Υπάρχει κάποια αλυσίδα (Κωτσόβολος, Media Markt, Πλαίσιο, Γερμανός, Public, eShop κ.α.) η οποία δέχεται και αντικαθιστά άμεσα κάποιο ελαττωματικό προϊόν (π.χ. laptop ή tv) το οποίο θα της επιστραφεί εντός 15 ημερών από την αγορά; Ακόμα και αν δεν είναι DOA αλλά παρουσιάζει κάποιο σοβαρό ελάττωμα; Μπορεί ο νόμος να μην τους υποχρεώνει να το κάνουν, αλλά υπάρχει κάποια αλυσίδα που στην πράξη να το κάνει; Διαβάζω ότι το eshop το κάνει για τα laptops. Το κάνει και για άλλα προϊόντα; Υπάρχει άλλο μαγαζί που να το κάνει;
Mhlogiatros Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, Stamer είπε Στο 2ο link σου περιγράφει ξεκάθαρα τα όσα υποστηρίζεις (αν και αυτό το άρθρο δεν έχει νομική εγκυρότητα όπως το 1ο link). Το θέμα λοιπόν είναι... τι κάνουμε (εφόσον έχουμε εξαντλήσει κάθε διάλογο)? Δικαστική οδό για ένα προϊόν και τράβηγμα ποιός ξέρει για πόσο καιρό? plasma? Ίδια με του Tzortzi .
ntguitar Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Καλά ρε φίλε και συ απο το Πλαίσιο ψωνίζεις ακόμα;Ήμαρτον δηλαδή!Και περίμενες και after sale εξυπηρέτηση;Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;Ανοίξτε τα ματάκια σας,στην εποχή του Διαδικτύου ζούμε κατα Γερμανία μεριά υπάρχουν εξαιρετικά cyber stores με πολυ καλές τιμές.Εκει μόνο σε τιμούν σαν πελάτη και σέβονται τα χρήματα που τους δίνεις...ΑΚΟΜΑ με το Πλαίσιο ασχολείστε;;;Έλεος δηλαδή! 1
Stamer Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Ίδια με του Tzortzi . Αυτή η γραμμή που περιέγραψες την είχε (σιγά σιγά έγιναν πολλές) μία πλάσμα δικιά μου samsung. Νόμιζα (απ'οτι είχα διαβάσει και ενημερωθεί γενικά) οτι αυτό ήταν των πλασμα φαινόμενο! Για bleeding διαβάζω... τι γίνεται ρε σεις! Βγάζουν τίποτα της προκοπής?
TzortzisJosh Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 11 λεπτά πριν, Stamer είπε Στο 2ο link σου περιγράφει ξεκάθαρα τα όσα υποστηρίζεις (αν και αυτό το άρθρο δεν έχει νομική εγκυρότητα όπως το 1ο link). Το θέμα λοιπόν είναι... τι κάνουμε (εφόσον έχουμε εξαντλήσει κάθε διάλογο)? Δικαστική οδό για ένα προϊόν και τράβηγμα ποιός ξέρει για πόσο καιρό? plasma? Έχεις δίκιο, γι'αυτό τα έβαλα και με πλάγια γράμματα. Παρ'όλα αυτά, ρώτησα το δικηγόρο αν ισχύουν και μου τα επιβεβαίωσε. Είναι έγκυρα.
BritGreek Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, mic2mic είπε Δηλαδή, για να μάθουμε και κάτι: Υπάρχει κάποια αλυσίδα (Κωτσόβολος, Media Markt, Πλαίσιο, Γερμανός, Public, eShop κ.α.) η οποία δέχεται και αντικαθιστά άμεσα κάποιο ελαττωματικό προϊόν (π.χ. laptop ή tv) το οποίο θα της επιστραφεί εντός 15 ημερών από την αγορά; Ακόμα και αν δεν είναι DOA αλλά παρουσιάζει κάποιο σοβαρό ελάττωμα; Μπορεί ο νόμος να μην τους υποχρεώνει να το κάνουν, αλλά υπάρχει κάποια αλυσίδα που στην πράξη να το κάνει; Διαβάζω ότι το eshop το κάνει για τα laptops. Το κάνει και για άλλα προϊόντα; Υπάρχει άλλο μαγαζί που να το κάνει; Μου έχει τύχει τρεις (τουλάχιστον) φορές στη MediaMarkt, και ναι μου το άλλαξαν επί τόπου με πιστωτικό. Λεφτά δεν δίνουν πίσω, αλλά εντός 15 ημερών αν έστω και απλά δεν σου κάνει, το πας πίσω με την πλήρη συσκευασία του και παίρνεις πιστωτικό. Εγώ έχω πέσει πάνω σε ελαττωματικά κινητά, δύο, και σε tablet (αυτά τα "ελληνικά") το οποίο σε λίγους μήνες πέθανε. Το πήγα αντιπροσωπεία για πιο γρήγορα, και η αντιπροσωπεία μου είπε ότι το έφτιαξε. Ε, σε μια ώρα ξαναπέθανε. Επιστρέφοντας στη MediaMarkt μετά από αυτό και με τα χαρτιά του όλα, δέχτηκε επιστροφή στο πλήρες ποσό, πήρα ένα Lenovo και ησύχασα. Δεν το ζήτησα καν. Το είπαν μόνοι τους. Δεν ξέρω αν αυτά ισχύουν επειδή τους έχω κάνει σχετικά μεγάλο λογαριασμό λόγω δουλειάς, αλλά φαντάζομαι ότι το ίδιο ισχύει για όλους. Από την άλλη, αγόρασα πριν από μερικές εβδομάδες από φυσικό κατάστημα / eshop ένα Pioneer ραδιοcd με Bluetooth, είναι ξεκάθαρα ελαττωματικό αφού κάνει θόρυβο στο usb, δεν με ακούνε σχεδόν καθόλου από το μικρόφωνο και τερματίζει μόνο του τις κλήσεις ανά δύο λεπτά, και η απάντηση του καταστήματος είναι ότι δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με την κάλυψη του προϊόντος και ότι θα πρέπει να το πάω μόνος μου στην Infoquest. Δεν αναγνωρίζουν δηλαδή καμία επιστροφή λόγω ελαττώματος, γιατί εκείνοι λένε ότι είναι retailers μόνο και δεν έχουν καμία τέτοια υποχρέωση παραλαβής ή επιστροφής.
Προτεινόμενες αναρτήσεις