Προς το περιεχόμενο

Samsung Service


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά, θα μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας γιατί κάποιες αναφορές με βάλαν σε υποψίες.

Είμαι κάτοχος του Samsung Galaxy S8 από την ημέρα που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα. Το τονίζω αυτό για να μην υπάρχει παρεξήγηση σ αυτά που θα αναφέρω. Το κινητό το αγόρασα από τον Κωτσόβολο στο κουτί του κλειστό, μόλις είχε κυκλοφορήσει τέλη Απριλίου του 2017, και μετά από ενάμιση χρόνο περίπου η οθόνη μου άρχισε να έχει κηλίδες (Burn in). Το αναφέρω μερικούς μήνες μετά, γιατί το κινητό μου ήταν απολύτως απαραίτητο, με email στο τεχνικό τμήμα της Samsung (Σεπτέμβριος του 2018).

Μέχρι τότε το κινητό μου ήταν και είναι σε άψογη κατάσταση, δε μου έχει πέσει κάτω, ούτε καν νερό δεν έχει πέσει πάνω σε αυτό το κινητό και μάλιστα σε θήκη ολικής προστασίας.

Τον Σεπτέμβριο λοιπόν μου λέει το τεχνικό τμήμα να το πάω σε ένα από τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα Samsung. Του έκανα παράταση μέχρι και αυτή την βδομάδα που το πήγα επιτέλους και λόγο εργασίας έπρεπε να επιλέξω ένα κατάστημα που με βολεύει απογευματινές ώρες. Εκεί μια κοπέλα μου αναφέρει πως το κινητό μου όντως έχει πρόβλημα. Με έκπληξη μου αναφέρει πως από τον Γενάρη βγάλαν (αυτεπάγγελτα ο καθένας όπως θα καταλάβετε έπειτα) έναν νέο κανονισμό στον οποίο ο πελάτης υποχρεούται να πληρώσει 12 ευρώ, ενώ είναι στην εγγύηση για να μεταφέρουν από το κατάστημα τους (Samsung εξουσιοδοτημένο κατάστημα) στο service το κινητό και να το παραλάβουν πάλι και να πας να το πάρεις εσύ ο ίδιος από το κατάστημα που το παρέδωσες. Με λίγα λόγια ούτε καν σπίτι σου δεν θα στο φέρουν. Απαράδεκτο. Μετά από διάφορα τηλέφωνα σε όλα τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα οι μισοί κάναν πως δεν γνωρίζουν τι συμβαίνει και οι άλλοι μισοί ότι ναι όντως ισχύει αυτός ο κανονισμός (μας δουλεύουν με λίγα λόγια).

Δεν στάθηκα σε αυτό, εγώ προσωπικά δεν πλήρωσα μεταφορικά αλλά έμεινα έκπληκτος όταν μου τηλεφώνησαν και μου είπαν ότι το κινητό μου είχε ανοιχτεί, ότι κάποιος είχε ξεκολλήσει τις κόλλες και δεν ήταν καν αδιάβροχο κ ότι να προτιμάτε εξουσιοδοτημένα καταστήματα όταν έχετε πρόβλημα.

Πείτε μου τώρα εσείς ένα κινητό το οποίο αγοράστηκε στο κουτί του, την ημέρα της κυκλοφορίας του, στην κατοχή μου 2 χρόνια χωρίς να έχει ανοιχτεί, πως γίνεται αυτό, εμένα προσωπικά με βάζει σε υποψίες...

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στην Ελλάδα ζούμε δυστυχώς, αυτός είναι και ο λόγος που έχω πολλά χρόνια να αγοράσω επώνυμο τηλέφωνο από Ελλάδα, χίλιες φορές κινητό από Κίνα μέχρι 200€και αν χαλάσει (που δεν μου έχει χαλάσει ποτέ) να το πετάξω παρα να σκάσω 500 € και να τα κλαίω.

Αν θες σοβαρή εγγύηση κοιτάς και oneplus οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες και σε 10 μέρες έχεις τηλέφωνο επισκευασμενο χωρίς πολλά πολλά.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, chios είπε

Στην Ελλάδα ζούμε δυστυχώς, αυτός είναι και ο λόγος που έχω πολλά χρόνια να αγοράσω επώνυμο τηλέφωνο από Ελλάδα, χίλιες φορές κινητό από Κίνα μέχρι 200€και αν χαλάσει (που δεν μου έχει χαλάσει ποτέ) να το πετάξω παρα να σκάσω 500 € και να τα κλαίω.

Αν θες σοβαρή εγγύηση κοιτάς και oneplus οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες και σε 10 μέρες έχεις τηλέφωνο επισκευασμενο χωρίς πολλά πολλά.

Η σειρά S είναι πολύ ανώτερη στη χρήση και στην αίσθηση σε σχέση τουλάχιστον με όσα έχω δοκιμάσει και έχουν περάσει από τα χέρια μου, Tablet ή κινητά. Δεν έχω ανάλογη εμπειρία και με iPhone που είχα παλαιότερα απλά μας κάνουν να μην εμπιστευόμαστε ούτε τα ίδια εξουσιδοτημένα καταστήματα για να τα αφήσουμε

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, fragment_ είπε

Η σειρά S είναι πολύ ανώτερη στη χρήση και στην αίσθηση σε σχέση τουλάχιστον με όσα έχω δοκιμάσει και έχουν περάσει από τα χέρια μου, Tablet ή κινητά. Δεν έχω ανάλογη εμπειρία και με iPhone που είχα παλαιότερα απλά μας κάνουν να μην εμπιστευόμαστε ούτε τα ίδια εξουσιδοτημένα καταστήματα για να τα αφήσουμε

τi one plus δεν την ξερω .... φιλε αν θες καλο κινητο παρε το nokia 7.1 καθαρο στοκ android με τελειες καμερες και με μπολικο χωρο γ να βαλεις οτι θες !

Επεξ/σία από life is music
  • Sad 1
Δημοσ.

Εγω παλι δεν καταλαβαινω το αλλο. Απο τον Κωτσοβολο δεν αγορασες το κινητο?Σε αυτον πρεπει να το πας και αυτος με την σειρα του να αναλαβει δωρεαν την ολη διαδικασια.

Ο πωλητης απο τον οποιο γινεται η αγορα ειναι υπευθυνος για την ολη διαδικασια,οχι ο πελατης.

Το αλλο θεμα με το ανοιγμενο κινητο που λες και εσυ δεν μπορουμε να πουμε κατι παραπανω γιατι περαν τουτου εμεις κραταμε μονο οτι μας γραφεις εσυ τωρα. 

Περαν τουτου υπαρχουν οι αρμοδιοι φορεις οπως ο συνηγορος και η ΓΓΚ αν θελεις το ψαξεις περισσοτερο.

Το αποκλειστικο service της Samsung ειναι η Smartec btw,δεν πιστευω να πηγε το κινητο σε καμια ts solutions(παλια arvato).

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Εγω παλι δεν καταλαβαινω το αλλο. Απο τον Κωτσοβολο δεν αγορασες το κινητο?Σε αυτον πρεπει να το πας και αυτος με την σειρα του να αναλαβει δωρεαν την ολη διαδικασια.

Ο πωλητης απο τον οποιο γινεται η αγορα ειναι υπευθυνος για την ολη διαδικασια,οχι ο πελατης.

Το αλλο θεμα με το ανοιγμενο κινητο που λες και εσυ δεν μπορουμε να πουμε κατι παραπανω γιατι περαν τουτου εμεις κραταμε μονο οτι μας γραφεις εσυ τωρα. 

Περαν τουτου υπαρχουν οι αρμοδιοι φορεις οπως ο συνηγορος και η ΓΓΚ αν θελεις το ψαξεις περισσοτερο.

Το αποκλειστικο service της Samsung ειναι η Smartec btw,δεν πιστευω να πηγε το κινητο σε καμια ts solutions(παλια arvato).

1) Όχι δεν ακολουθείτε αυτή η διαδικασία. Πρέπει να πας εσύ

2) Το κινητό δεν είχε φύγει απο τα χέρια μου, δεν είχε κανένα πρόβλημα ποτέ για να ανοιχτεί, ακόμα και την μπαταρία που μου άλλαξε εκτός απο την οθόνη εγώ δεν είχα καταλάβει πρόβλημα στην μπαταρία. Μπορεί να ήταν και μάρκετινγκ τρικ για να τα πηγαίνουμε σε αυτούς, τι να πω

4) Αυτό δε το γνώριζα, και το Χαιδάρι είναι κοντινός μου προορισμός αλλά δεν είναι ανοιχτά μετά τις 18:00. Κ όσον αφορά την TS Solutions αν εννοείς αυτό στην πλατεία Αμερικής στην Κυψέλη δεν μου άρεσε το ύφος το απόλυτο της γυναίκας που σήκωσε το τηλέφωνο ... τύπου ή πληρώνεις μεταφορικά αέρα ή δεν έχεις service... Φυσικό επόμενο να μην το πάω εκεί.

2 ώρες πριν, turbat0s είπε

Περίεργη φάση οι εγγυήσεις γενικότερα.

Είναι καθαρά στο χέρι των εταιρειών (και μόνο) αν θέλουν να τις τιμήσουν ή όχι.

Δεν μου πείρε χρήματα, την εγγύηση την τίμησε άλλο αναφέρω

Επεξ/σία από fragment_
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, fragment_ είπε

Δεν μου πείρε χρήματα, την εγγύηση την τίμησε άλλο αναφέρω

Μπερδεύτηκα μάλλον, τελικά στο έφτιαξαν το κινητό?

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Μπερδεύτηκα μάλλον, τελικά στο έφτιαξαν το κινητό?

Το ελπίζω γιατί επέμενε! Ναι είναι κομπλέ, το παρέλαβα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, fragment_ είπε

1) Όχι δεν ακολουθείτε αυτή η διαδικασία. Πρέπει να πας εσύ

2) Το κινητό δεν είχε φύγει απο τα χέρια μου, δεν είχε κανένα πρόβλημα ποτέ για να ανοιχτεί, ακόμα και την μπαταρία που μου άλλαξε εκτός απο την οθόνη εγώ δεν είχα καταλάβει πρόβλημα στην μπαταρία. Μπορεί να ήταν και μάρκετινγκ τρικ για να τα πηγαίνουμε σε αυτούς, τι να πω

4) Αυτό δε το γνώριζα, και το Χαιδάρι είναι κοντινός μου προορισμός αλλά δεν είναι ανοιχτά μετά τις 18:00. Κ όσον αφορά την TS Solutions αν εννοείς αυτό στην πλατεία Αμερικής στην Κυψέλη δεν μου άρεσε το ύφος το απόλυτο της γυναίκας που σήκωσε το τηλέφωνο ... τύπου ή πληρώνεις μεταφορικά αέρα ή δεν έχεις service... Φυσικό επόμενο να μην το πάω εκεί.

Δεν μου πείρε χρήματα, την εγγύηση την τίμησε άλλο αναφέρω

Συγνωμη αλλα η προβλεπομενη διαδικασια αυτη ειναι.Το κινητο δεν το αγορασες εσυ απο τον ιδιο τον κατασκευαστη για να ασχοληθεις εσυ με το rma οπως γινεται στην περιπτωση της Oneplus.

Αν ο Κωτσοβολος αρνηθει την εν λογω διαδικασια ειναι παρανομος.

Οπως ειπα υπαρχουν αρμοδιοι φορεις που αν θες τους ρωτας για να ξερεις και εσυ τι ισχυει και τι οχι.

Η ts Solutions ειναι γενικο service που ναι μεν αναλαμβανει την επισκευη και Samsung και αλλων εταιρειων αλλα το επισημο Service ειναι η Smartec για την Samsung οπως η Infoquest για την Apple,η Procordia για την LG και παει λεγοντας.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω πως η TS Solutions είναι η παλιά Arvato που για αυτήν έχουν γραφτεί "σεντόνια" κακών εμπειριών.Διαβάζω οτι πλέον βελτιώθηκε.

Πάντως εγώ θα το πήγαινα πρώτα στην Smartec που έχω ακούσει μόνο καλά λόγια.

Επεξ/σία από AntiCambeR

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...