d4mage Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 6 ώρες πριν, AntiCambeR είπε Πάντως εγώ θα το πήγαινα πρώτα στην Smartec που έχω ακούσει μόνο καλά λόγια. Service της κακιάς ώρας είναι όλα, και Smartec, και MicroTech και Αβραμίδης προς Θεσσαλονίκη μεριά, το ίδιο απαράδεκτοι Απαράδεκτο από την Samsung η οποία πίστευα πως έχει αρκετά σοβαρότερο προφίλ από κάποιες άλλες να αφήνει την τύχη των πελατών στο τι θα σου πει ο κάθε τυχαίος τεχνικός στο κάθε μαγαζάκι της γειτονιάς. Γιατί όπως είπε και ο φίλος παραπάνω όταν θα σκάσεις 500,00€ + για ένα τηλέφωνο σε καίει αλλιώς, και με αυτό θα συμφωνήσω μαζί του, καλύτερα ένα οικονομικό τηλέφωνο και το κεφάλι σου ήσυχο παρά να τρέχεις για το τίποτα (κι ας σε παίρνει ο Βλάχος τηλέφωνο για καθησυχασμό). Δεν γνωρίζω τι γίνεται στο εξωτερικό (που και εκεί τα ίδια θα είναι λίγο-πολύ) πάντως Ελλάδα τα πράγματα είναι πολύ χάλια. Στις 2/2/2019 στις 4:20 ΜΜ, Fulgore είπε Ο πωλητης απο τον οποιο γινεται η αγορα ειναι υπευθυνος για την ολη διαδικασια,οχι ο πελατης. Και ποιος νομίζεις πως θα ασχοληθεί με τον εαυτό σου; Όταν εσύ τρέχεις να βρεις την άκρη σου μόνος, με mail, τηλέφωνα και face to face στα service και δεν βγάζεις αποτέλεσμα, αν εκεί που θα έβγαζες 5/10 με το να ασχοληθεί το κατάστημα θα μείνεις κυριολεκτικά στον άσο. Καλή τύχη σου εύχομαι, εγώ πάντως και με την LG που είχα πρόβλημα σε ένα monitor που είχα αγοράσει και ενώ δικαιολογούν zero pixel (μόνο η LG) όταν είχα μιλήσει με το service μου αρχίσανε τα μπλα, μπλα και να στείλω το monitor για έλεγχο, και θα καθυστερήσει κάποιες βδομάδες, και έτσι, κι αλλιώς, από Public τότε μου λέγαν να το δούμε, και ίσως και δεν γίνεται αντικατάσταση, μέχρι που πήρα το αμάξι, είχα πάει στο κατάστημα, το δίνω στον πωλητή και μου λέει λίγη ώρα μετά "ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΙΠΟΤΑ" το πάμε στο κομμάτι των τηλεοράσεων, το βάζουμε σε μια πρίζα και του αυτά εδώ τι είναι; Έχετε δίκιο, θα το αλλάξουμε. Μόνο με χεστήρια και απειλές βγάζεις άκρη και πλέον στα @ μου με την τσέπη μου δεν παίζει κανείς, μόνο εγώ.
Fulgore Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 43 λεπτά πριν, d4mage είπε Service της κακιάς ώρας είναι όλα, και Smartec, και MicroTech και Αβραμίδης προς Θεσσαλονίκη μεριά, το ίδιο απαράδεκτοι Απαράδεκτο από την Samsung η οποία πίστευα πως έχει αρκετά σοβαρότερο προφίλ από κάποιες άλλες να αφήνει την τύχη των πελατών στο τι θα σου πει ο κάθε τυχαίος τεχνικός στο κάθε μαγαζάκι της γειτονιάς. Γιατί όπως είπε και ο φίλος παραπάνω όταν θα σκάσεις 500,00€ + για ένα τηλέφωνο σε καίει αλλιώς, και με αυτό θα συμφωνήσω μαζί του, καλύτερα ένα οικονομικό τηλέφωνο και το κεφάλι σου ήσυχο παρά να τρέχεις για το τίποτα (κι ας σε παίρνει ο Βλάχος τηλέφωνο για καθησυχασμό). Δεν γνωρίζω τι γίνεται στο εξωτερικό (που και εκεί τα ίδια θα είναι λίγο-πολύ) πάντως Ελλάδα τα πράγματα είναι πολύ χάλια. Με καταστροφολογους δουλεια δεν γινεται. Για τις δικες σου κακες εμπειριες οπως αναφερεις και παραπανω εχω αλλα ποσα ατομα που ειχαν μια χαρα εξυπηρετιση απο τα διαφορα service. Δεν διαολιζαν ολοι οταν τους ετυχε κατι,αλλιως ολοι θα αγοραζαν απο Amazon μια και καλη. Καλα ειδικα το σχολιο σου που λες οτι καλυτερα οικονομικο τηλεφωνο και το κεφαλι ησυχο,ολα τα λεφτα.
d4mage Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 20 λεπτά πριν, Fulgore είπε Με καταστροφολογους δουλεια δεν γινεται. Για τις δικες σου κακες εμπειριες οπως αναφερεις και παραπανω εχω αλλα ποσα ατομα που ειχαν μια χαρα εξυπηρετιση απο τα διαφορα service. Δεν διαολιζαν ολοι οταν τους ετυχε κατι,αλλιως ολοι θα αγοραζαν απο Amazon μια και καλη. Καλα ειδικα το σχολιο σου που λες οτι καλυτερα οικονομικο τηλεφωνο και το κεφαλι ησυχο,ολα τα λεφτα. Εμένα θεωρείς καταστροφολόγο; Εγώ αναφέρθηκα σε δικές μου και μόνο εμπειρίες, θα μπορούσα κάλλιστα να αναφέρω όλες τι αρνητικές που υπάρχουν, δεν το έκανα όμως, όπως επίσης καλό είναι να αναφέρεις τις δικές σου και μόνο εμπειρίες και όχι τις θετικές του καθενός. Εσύ με τον ενθουσιασμό σου είσαι ικανοποιημένος από εξυπηρέτηση προς το πρόσωπό σου ή από εξυπηρέτηση, φίλου, γνωστού, άσχετου στο διαδίκτυο; Έχεις διαφορά. Διότι θετική εμπειρία δεν είναι να σου μεταφέρουν τις επαφές και τα αρχεία από το ένα τηλέφωνο στο άλλο, ούτε να αγοράσεις ένα τηλέφωνο και να πεις "σούπερ κινητό, πετάει ευχαριστώ το κατάστημα" Αντίστοιχα αρνητική δεν είναι "μου καθυστέρησαν το τηλέφωνο μερικές ημέρες παραπάνω ή μου την σπάει η φάτσα του υπαλλήλου". Σε ρωτάω ξανά, όντως σου έτυχε κάτι και χρειάστηκες support και σκίστηκαν να σε εξυπηρετήσουν; Όχι απαραίτητα στην Samsung, γενικότερα! Εγώ σου εύχομαι όλες σου οι αγορές να είναι εντάξει, διότι αν σου κάτσουν οι δικές μου περιπτώσεις δεν νομίζω να το παίζεις τόσο χαλαρός. Κλείνοντας δεν κατάλαβα που είναι το παράξενο στο σχόλιο μου περί τιμών; Ναι, σε ένα κινητό των 200,00€ θα ήμουν περισσότερο στα @ μου απ`ότι εάν έδινα 2 μισθούς. Δεν καταλαβαίνω που κολλάς;
saruman123 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 27 λεπτά πριν, d4mage είπε Εμένα θεωρείς καταστροφολόγο; Εγώ αναφέρθηκα σε δικές μου και μόνο εμπειρίες, θα μπορούσα κάλλιστα να αναφέρω όλες τι αρνητικές που υπάρχουν, δεν το έκανα όμως, όπως επίσης καλό είναι να αναφέρεις τις δικές σου και μόνο εμπειρίες και όχι τις θετικές του καθενός. Εσύ με τον ενθουσιασμό σου είσαι ικανοποιημένος από εξυπηρέτηση προς το πρόσωπό σου ή από εξυπηρέτηση, φίλου, γνωστού, άσχετου στο διαδίκτυο; Έχεις διαφορά. Διότι θετική εμπειρία δεν είναι να σου μεταφέρουν τις επαφές και τα αρχεία από το ένα τηλέφωνο στο άλλο, ούτε να αγοράσεις ένα τηλέφωνο και να πεις "σούπερ κινητό, πετάει ευχαριστώ το κατάστημα" Αντίστοιχα αρνητική δεν είναι "μου καθυστέρησαν το τηλέφωνο μερικές ημέρες παραπάνω ή μου την σπάει η φάτσα του υπαλλήλου"., Σε ρωτάω ξανά όντως σου έτυχε κάτι και χρειάστηκες support και να σκίστηκαν να σε εξυπηρετήσουν; Όχι απαραίτητα στην Samsung, γενικότερα! Εγώ σου εύχομαι όλες σου οι αγορές να είναι εντάξει, διότι αν σου κάτσουν οι δικές μου περιπτώσεις δεν νομίζω να το παίζεις τόσο χαλαρός. Κλείνοντας δεν κατάλαβα που είναι το παράξενο στο σχόλιο μου περί τιμών; Ναι, σε ένα κινητό των 200,00€ θα ήμουν περισσότερο στα @ μου απ`ότι εάν έδινα 2 μισθούς. Δεν καταλαβαίνω που κολλάς; Ναι υπάρχει και λέγεται OnePlus και μπράβο της.
d4mage Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, saruman123 είπε Ναι υπάρχει και λέγεται OnePlus και μπράβο της. Δεν είχα ποτέ μου OnePlus άλλα μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες.
Fulgore Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, d4mage είπε Κλείνοντας δεν κατάλαβα που είναι το παράξενο στο σχόλιο μου περί τιμών; Ναι, σε ένα κινητό των 200,00€ θα ήμουν περισσότερο στα @ μου απ`ότι εάν έδινα 2 μισθούς. Δεν καταλαβαίνω που κολλάς; Γιατι δεν εχει λογικη αυτο το πραγμα. Οταν αγοραζεις κατι ακριβοτερο δεν εχεις πιο premium εξυπηρετιση απο καποιον που αγοραζει κατι φθηνοτερο. Αν παλι αγοραζεις ενα κινητο που σου κοστιζει 2 μισθους,τοτε μαλλον το προβλημα δεν ειναι το service αυτο καθαυτο τι θα σου τυχει αλλα οτι ισως εξ αρχης θα ηταν καλυτερο να αγοραζες κατι φθηνοτερο. Και τελος το θεμα δεν ανοιχτηκε για να πει ο καθενας την ιστορια της ζωης του απο οτι αγορασε. Το θεμα αυτο αφορα συγκεκριμενα το Service της Samsung.
d4mage Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Fulgore είπε Αν παλι αγοραζεις ενα κινητο που σου κοστιζει 2 μισθους,τοτε μαλλον το προβλημα δεν ειναι το service αυτο καθαυτο τι θα σου τυχει αλλα οτι ισως εξ αρχης θα ηταν καλυτερο να αγοραζες κατι φθηνοτερο. Τι θες να πεις; 5 ώρες πριν, Fulgore είπε Οταν αγοραζεις κατι ακριβοτερο δεν εχεις πιο premium εξυπηρετιση απο καποιον που αγοραζει κατι φθηνοτερο. Και τελος το θεμα δεν ανοιχτηκε για να πει ο καθενας την ιστορια της ζωης του απο οτι αγορασε. Το θεμα αυτο αφορα συγκεκριμενα το Service της Samsung. Μα ακριβώς γι`αυτό, επειδή το support είναι ίδιο ανεξαρτήτως ποσού είμαι της άποψης να πάρω κάτι φθηνότερο για να μην μπαίνω σε χασούρες. Ένα τηλέφωνο των 200,00€ το αλλάζεις πολύ ευκολότερα αντίστοιχα με ένα μοντέλο των 600,00€. Κανείς δεν λέει την ιστορία της ζωής του, άμα σε πειράζουν τα σχόλια προσπέρασε τα ή μην απαντάς. Τι ακριβώς θες να σου πούμε τώρα; Εσύ τρώγεσαι επειδή κράζω τα σημεία υποστήριξης. Η αναφορά μου προς την LG ήταν απλά για να μη φανώ υπερβολικός απέναντι προς την Samsung, της οποίας θεωρώ πως το service είναι από τα χειρότερα που έχω συναντήσει, προσωπική άποψη, την δέχεσαι; Εάν όχι δεν με απασχολεί. Δεν ξέφυγε κάποιος από το θέμα, η απάντηση ήταν και είναι μία, το support της Samsung είναι για κλάματα, έχω άποψη για τα σημεία της Θεσσαλονίκης MicroTech, Αβραμίδη, δεν εξυπηρετήθηκα σωστά, δεν με κάλυψε η διαδικασία επισκευής, δεν έμεινα ικανοποιημένος από την αντιμετώπιση, τόσο chat, e-mail άλλα και τηλεφωνικά και τελειώνει η ιστορία εκεί. Κάπως έτσι λειτουργούν λίγο πολύ όλα τα εξουσιοδοτημένα service. Με πήρε και ο Βλάχος τηλέφωνο μετά από παράπονο, τι θες δηλαδή να κάνω τώρα, να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα; Δεν με κάλυψε ρε φίλε, δεν καταλαβαίνεις τι λέω; end of story. Άποψη μου! Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2019 από d4mage
Fulgore Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Μόλις τώρα, d4mage είπε Τι θες να πεις; Εννοω οτι αν καποιος το σκεφτεται εξ αρχης για τοσο ακριβα κινητα,τοτε ισως ειναι καλυτερο να κοιταζει σε φθηνοτερα. Γιατι μην ξεχναμε οτι τα ακριβα κινητα πχ Samsung και Iphone εχουν και πανακριβες επισκευες αν παθουν κατι. Στα νεα Samsung πχ Note9 αν σπασει η οθονη παιζει να σου ζηταει το service καμια 350ρια ευρω που μονο λιγα δεν τα λες. 1
d4mage Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 9 λεπτά πριν, Fulgore είπε Εννοω οτι αν καποιος το σκεφτεται εξ αρχης για τοσο ακριβα κινητα,τοτε ισως ειναι καλυτερο να κοιταζει σε φθηνοτερα. Γιατι μην ξεχναμε οτι τα ακριβα κινητα πχ Samsung και Iphone εχουν και πανακριβες επισκευες αν παθουν κατι. Στα νεα Samsung πχ Note9 αν σπασει η οθονη παιζει να σου ζηταει το service καμια 350ρια ευρω που μονο λιγα δεν τα λες. Συμφωνώ σε όλα μόνο που εμένα με ενοχλεί μόνο όταν πρόκειται για την εγγύηση, το αν σπάσει η οθόνη του τηλεφώνου είναι δικό μου σφάλμα. Εάν όμως καεί, ή παρουσιάσει ελάττωμα χωρίς να ευθύνεται ο καταναλωτής και το service σε τρέχει με χαζές δικαιολογίες εκεί ξενερώνεις.
Fulgore Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Μόλις τώρα, d4mage είπε Συμφωνώ σε όλα μόνο που εμένα με ενοχλεί μόνο όταν πρόκειται για την εγγύηση, το αν σπάσει η οθόνη του τηλεφώνου είναι δικό μου σφάλμα. Εάν όμως καεί, ή παρουσιάσει ελάττωμα χωρίς να ευθύνεται ο καταναλωτής και το service σε τρέχει με χαζές δικαιολογίες εκεί ξενερώνεις. Υπαρχει λυση για αυτο που γραφεις. Να αγοραζεις απο Amazon μια και καλη και να μην μπλεκεις με τους δικους μας εδω.
d4mage Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Μόλις τώρα, Fulgore είπε Να αγοραζεις απο Amazon μια και καλη και να μην μπλεκεις με τους δικους μας εδω. Η διαφορά;
Fulgore Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Μόλις τώρα, d4mage είπε Η διαφορά; Αν παθει κατι το κινητο μιλας με το ιδιο το amazon και αποφευγεις τα εδω service,
d4mage Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Το ίδιο πράγμα δεν είναι μη σου πω και χειρότερα. Θα θέλει να το στέλνεις, να το ελέγχουν, να σε ενημερώσουν και στο τέλος η ίδια ιστορία. anyway είναι να μην σου τύχει, αυτό. Να πάρεις κάτι και να μη σου βγάλει πρόβλημα.
Netr0nic Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Γενικότερα τα services στην χώρα μας δεν είναι και ότι καλύτερο ως προς την εξυπηρέτηση παρ'όλα αυτά το service της Samsung και συγκεκριμένα η Smartec είναι πολύ καλό κατά την γνώμη μου! Οσες φορές πήγα εκεί η έστειλα κινητό εντός εγγύησης (είτε για burn in είτε για άλλες αστοχίες στο hardware) το είχαν επισκευάσει κατευθείαν εντός της ημέρας η το πολύ σε 2 εργάσιμες! Σε αντίθεση με την Procordia πχ (επίσημο service LG κ.α) όπου είχα στείλει παλιότερα το G6 μου εντός εγγύησης και έκανα να το πάρω ένα μήνα+. Τουλάχιστον επισκευάστηκε και εκεί άλλα με πολύ καθυστέρηση και κακή εξυπηρέτηση γενικότερα... Πιστεύω πως η Smartec συγκεκριμένα είναι ένα απ τα καλύτερα service αυτήν την στιγμή πανελλαδικά. Δεν λέω, θα έχουν απογοητεύσει κόσμο και αυτοί κάποια στιγμή άλλα overall είναι ότι καλύτερο συγκριτικά με άλλα services που γίνεται της μουρλής! 1 1
SalPad Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, Netr0nic είπε Γενικότερα τα services στην χώρα μας δεν είναι και ότι καλύτερο ως προς την εξυπηρέτηση παρ'όλα αυτά το service της Samsung και συγκεκριμένα η Smartec είναι πολύ καλό κατά την γνώμη μου! Οσες φορές πήγα εκεί η έστειλα κινητό εντός εγγύησης (είτε για burn in είτε για άλλες αστοχίες στο hardware) το είχαν επισκευάσει κατευθείαν εντός της ημέρας η το πολύ σε 2 εργάσιμες! Σε αντίθεση με την Procordia πχ (επίσημο service LG κ.α) όπου είχα στείλει παλιότερα το G6 μου εντός εγγύησης και έκανα να το πάρω ένα μήνα+. Τουλάχιστον επισκευάστηκε και εκεί άλλα με πολύ καθυστέρηση και κακή εξυπηρέτηση γενικότερα... Πιστεύω πως η Smartec συγκεκριμένα είναι ένα απ τα καλύτερα service αυτήν την στιγμή πανελλαδικά. Δεν λέω, θα έχουν απογοητεύσει κόσμο και αυτοί κάποια στιγμή άλλα overall είναι ότι καλύτερο συγκριτικά με άλλα services που γίνεται της μουρλής! Κι εγώ από smrtec έχω καλές εντυπώσεις. καλό support 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα