Προς το περιεχόμενο

Αγορά kawasaki kazer 115 cc


ALMPANIS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδια,

Πρόκειται να αγορά ενα kazer μπορείτε να μου πείτε τι να προσέξω πριν την αγορα του και σε τι τιμη παιζουν αυτα το συγκεκριμένο ειναι μοντελο 2001 και εχει 45000 χλμ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα Να το πάς σε μηχανικό να το ελέγξει 

Να το κάνεις μεγάλη βόλτα ανοίγοντας το να δείς πως τραβάει. Εάν ακούγεται κάτι  περίεργο στο μοτέρ. Να τσεκαρεις το σασμάν εάν πατιναρει και πως μπαίνουν οι ταχύτητες . Να τσεκαρεις τα φρένα του   και της αναρτήσεις εάν είναι πολύ σκληρές η πολύ μαλακές . Δείκτη καυσίμου εάν λειτουργεί σωστά  διακόπτες φώτων φλας  μίζα . Πλαστικά σε τι κατάσταση είναι. Αλυσογρανασα σε τι κατάσταση είναι τα γρανάζια και η αλυσίδα. 

Και  ένα σέρβις  όταν  το πάρεις λάδια φίλτρα μπουζί ρυθμισμα βαλβίδων

 Γύρω στα 500 με 900 ανάλογα την κατάσταση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα χιλιόμετρα που γράφει μη τα θεωρείς και δεδομένα..Για 18 χρόνια μηχανάκι μου φαίνονται πολύ λίγα και πιθανόν να είναι γυρισμένα ή απλά να έχει αλλάξει κοντέρ.Σε τόσο παλιό μηχανάκι μην κοιτάς τι γράφει το κοντέρ,κοίτα σε τι κατάσταση είναι το μοτέρ και τα περιφερειακά.Η τιμή πάει ανάλογα με την κατάσταση.Αν είναι με σπασμένα πλαστικά,πατιναρει,κοπαναει το μοτέρ,το μπροστινό χάνει λάδια και θέλει λάστιχα και αλυσιδογραναζα άμεσα τότε ούτε 300 ευρώ δεν αξίζει.Αντίθετα καλύτερα να επενδύσεις σε κάποιο κακοσυντηρημενο και ας γράφει 90000 χλμ και ας είναι και ακριβότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, andrapos είπε

Τα χιλιόμετρα που γράφει μη τα θεωρείς και δεδομένα..Για 18 χρόνια μηχανάκι μου φαίνονται πολύ λίγα και πιθανόν να είναι γυρισμένα ή απλά να έχει αλλάξει κοντέρ.

Εχω το ίδιο μηχανάκι από το 2002 με 35.000 χλμ. Όχι οτι είσαι λάθος σε αυτό που λες, αλλά θα μπορούσε να είναι και αληθινά τα χλμ αν το είχε για κοντινές διαδρομές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ παιδια το εχει μεγάλος άνθρωπος (60 χρόνον) και απο εξωτερικη εμφάνιση ειναι άψογο τα χλμ φοβάμαι γιατί ακούω σε αλλα παπια απο της 40000 χλμ και μετά βγάζουν πρόβλημα

Και κατι αλλο εγω δεν κανω φορολογική δηλώσει αν το βαλω στο ονομα μου πρεπει να κανω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα χιλιομετρα μην τα κοιτας .Στην δικια μου μηχανη η ντιζα εχει κοπει εδω και 15 χρονια και βαριεμαι να την φτιαξω 😆

Εξαλλου ειναι 18 χρονια μηχανακι, ακομα με τα αρχικα parts την βγαζει ?

Αν ειναι μεγαλος σε ηλικια και σχετικα σοβαρος ο ιδιοκτητης (πρωτος ιδιοκτητης ? ) ειναι ενα πλεονεκτημα.Γιατι αν ειναι τρελαμενος πιτσιρικας μπορει να λεει kazer απ'εξω , να εχει και ωραια ...αυτοκολλητα, και η μηχανη να ειναι απο ολες τις επαρχιες της Κινας :P

Επισης να κοιταξεις  αριθμο πλαισιου και πληρωμενα τελη (νομιζω οτι δεν γινεται μεταβιβαση αν δεν πληρωθουν)

Επεξ/σία από bluesattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τον ξέρεις τον 60χρονο καλά να το πάρεις το μηχανάκι,αλλιώς το ότι είναι μεγάλος δεν σημαίνει τίποτα γιατί μπορεί να το είχε ο γιος του.Επισης εγώ πάνω από 600 δεν θα έδινα.Ειχα αγοράσει το honda wave με 20000 χλμ,2 χρόνων 1100 ευρώ.Το kazer το έχει ο ξάδερφος μου,είναι πιο αργό,καίει περισσότερο,φρένα καμία σχεση,τα φώτα καμία σχέση και σχεδόν σίγουρα αν θες να το έχεις σε καλή κατάσταση θα χρειαστεί service αναρτήσεων(σιγά μην έχει κάνει ο 60χρονος).Τα χρόνια που έχει στην πλάτη του θα σου βγάζουν σταδιακά μικροπροβλήματα (πχ μίζα,χαλασμένες ντιζες,δίσκοι,ρυθμισμα καρμπιρατέρ κλπ) που αν το πάρεις σε τιμή κοντά με ενός σύγχρονου με το σκεπτικό ότι είναι από τα γιαπωνέζικα,παπί σκυλί,ενώ τα καινούρια είναι όλα κινεζικα θα το μετανιώσεις.Αν το πάρεις μισοτιμης από ένα πιο καινούριο όμως σε συμφέρει γιατί ότι και να πάθει δεν θα σου βγει πιο ακριβό από καινούριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

400 ευρω θα το παρω, το θεμα μου ειναι μοτερικα ειναι καλο η θα ειναι συνέχεια στο συνεργείο. Την εχω πατήσει ετσι με το προηγούμενο μηχανάκι ενα  kymco active 125

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, ALMPANIS είπε

400 ευρω θα το παρω, το θεμα μου ειναι μοτερικα ειναι καλο η θα ειναι συνέχεια στο συνεργείο. Την εχω πατήσει ετσι με το προηγούμενο μηχανάκι ενα  kymco active 125

Παπί είναι, μη τρελαίνεσαι 

Αν απέξω είναι ΟΚ και δεν είναι στραβό, μια χαρά είναι τα 400 

Κι αν χρειαστεί κάτι στο μοτέρ επισκευή το κόστος δε θα είναι κάτι εξωπραγματικό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν στο δίνει 400 και είναι κομπλέ από πλαστικά+δεν έχει τελειωμένα όλα τα αναλωσιμα+δεν κοπαναει το μοτέρ μην το σκέφτεσαι.Οτι και να πάρεις κάποια στιγμή κάτι θα πάθει και θα το φτιάξεις.Αλλα τόσο που το παίρνεις ο,τι και ζημιά να πάθεις δεν θα βγεις χαμένος από την αγορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, andrapos είπε

Αν στο δίνει 400 και είναι κομπλέ από πλαστικά+δεν έχει τελειωμένα όλα τα αναλωσιμα+δεν κοπαναει το μοτέρ μην το σκέφτεσαι.Οτι και να πάρεις κάποια στιγμή κάτι θα πάθει και θα το φτιάξεις.Αλλα τόσο που το παίρνεις ο,τι και ζημιά να πάθεις δεν θα βγεις χαμένος από την αγορά.

Εξωτερικά ειναι πολυ προσεγμένο και μοτερικα μια βόλτα που το έκανα οκ μου φανηκε θα το παω και σε ενα συνεργείο να το ελέγξουν τα χιλιόμετρα με προβληματίζουν γτ διαβασα απο τα 40000 χλμ και μετα βγαζουν πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε τα προβλήματα δεν βγαίνουν με τα χιλιόμετρα αλλά με τη χρήση και τη συντήρηση που γίνεται.Τα 40000 για μηχανάκι 18 χρόνων είναι ΠΑΡΑ πολύ λιγα.Αν δεν το αφήσεις χωρίς λάδια και δεν το σκίζεις παγωμένο (και γενικά αν δεν κάνεις τέτοιες καφριλες)δεν θα σου βγάλει σοβαρή βλάβη.Ισως τον πρώτο καιρό χρειαστεί να του αλλαξεις κάποια πράγματα λόγο ηλικίας αλλά αν το φέρεις(ή είναι ήδη)σε μια σειρά δεν θα έχεις προβλήματα.Επειδη ο μάστορας μπορεί να το δει και να σου πει ότι είναι μια χαρά εννοώντας για την ηλικία του ρώτησε τον συγκεκριμένα κάποια πραγματα όπως:

1)Σε τι κατάσταση είναι οι αναρτήσεις μπρος πίσω και αν θέλουν service ή αλλαγή.Πιθανα έξοδα αν είναι χάλια υπολόγιζε 100 ευρώ ίσως κ λίγο παραπάνω.

2)Σε τι κατάσταση είναι η δισκοπλακα,τα τακάκια μπροστά και οι σιαγωνες του πίσω φρένου.

3)Σε τι κατάσταση είναι οι ζάντες(αν είναι στραβες ή λείπουν ακτίνες )

4)Σε τι κατάσταση είναι τα αλυσιδογραναζα

5)Αν το καρμπυρατέρ είναι σωστά ρυθμισμένο ή θέλει ρυθμισμα ή καθάρισμα.

6)Αν το μηχανάκι πατινάρει(αν θέλει δηλαδή δίσκους)

Όταν τελειώσει ο έλεγχος να ρωτήσεις το μάστορα πόσο θα κοστίσει να φτιάξει ότι ελλείψεις βρήκε αλλά ξεκαθάρισε του ότι θέλεις το μηχανάκι να είναι σε καλή κατάσταση και όχι απλά να τσουλαει και σε ένα μήνα να είσαι πάλι στο συνεργείο.

Επίσης να δεις μόνος σου τα λάστιχα και οπτικά αν είναι εντάξει και την ημερομηνία κατασκευής(αν είναι 2+ χρόνων υπολόγιζε ότι δεν έχουν πολλά ψωμιά).Τέλος αν το αγοράσεις να το πας σε ένα μάστορα και να του πεις να κάνει ένα καλό service και να ελέγξει ντιζες,σωληνάκια βενζίνης,να κάνει γρασαρισματα όπου χρειαζεται.Αυτα γιατί το μηχανάκι είναι παλιό και ακόμα και αν δεν έχει πολλά χιλιόμετρα ο χρόνος προκαλεί φθορές.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...