Προς το περιεχόμενο

Emai-Gmail

Brashida

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρόσφατα δημιούργησα εναν λογαριασμό στην υπηρεσία G-mail,όταν έγραφα τα στοιχεία εκεί που μου ζήτησε email έβαλα το κανονικό που είχα πριν στο outlook Hotmail.Πλεον έχει αλλάξει το email μου από @username hotmail.com σε @username gmail.com.Επειδη είμαι λίγο άσχετος και μάλλον έκανα γκάφα μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου στο gmail ώστε να έχω την κατάληξη Hotmail,επειδή έχω δώσει σε κάποιες υπηρεσίες το email το κανονικό και όχι το gmail,πρόσφατα έκανα ελενχο σε μια υπηρεσία μεσω ίντερνετ μόλις πήγα να εισαγω το εμαιλ και όχι το Gmail δεν το δεχόταν.Τι παίζει γενικά μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γνωριζω μόνο ότι είναι διαφορετικά μεταξύ τους αυτό μονο

Δημοσ.

Έχεις δίκιο δικό μου λάθος απλά ένωσα το εμαιλ ας πούμε με το Gmail και η κυρία διεύθυνση ήταν το gmail.Μου έστειλαν μύνημα ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις και την παλιά διεύθυνση εμαιλ αλλά η κυρία θα είναι το gmail,δεν ξέρω αν είναι καλό η κακό εγώ απλά θέλω ως κύρια διεύθυνση να είναι το hotmail και παράλληλα να το έχω συγχρονίσει με το gmail δεν ξέρω αν γίνεται θα το ψάξω λίγο ακόμα οποίος θέλει ας πει μια γνώμη η αν γίνεται αυτό που είπα

Δημοσ.

Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι το Hotmail μπορείς να το συγχρονίζεις με το gmail, για το αντίθετο δεν έχω άποψη. 

Αυτο που εχει σημασία είναι ότι δεν μπορείς να διαγράψεις κανέναν από τους δύο λογαριασμούς, πρέπει να υπάρχουν και οι δύο.

Δημοσ.

Απ οτι καταλαβα το κινητό σου σου εβγαλε ειδοποίηση να κανεις gmail λογαριασμο, φανταζομαι android κινητό , και ως 2ο email για ανακτηση κωδικου κτλ εβαλες το outlook. Και τα 2 ισχύουν, απλα η συσκευή συγχρονίζεται με το gmail. Με μια εφαρμογη παρακολουθεις και το outlook... αν καταλαβα λαθος, δωσε καμια διευκρίνηση. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού