Προς το περιεχόμενο

[PC Case] CoolerMaster MasterBox MB500 32€ τελικη @Κωτσόβολος [ΤΕΛΟΣ-ΑΚΥΡΑ]


yilarakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, p4n0s86 είπε

Παντού και πάντα τα χρήματα δεσμεύονται για περίπου 15 μέρες και μετά επιστρέφονται. Δεν φταίει το κατάστημα.

Δε στέκομαι στο πόσο καιρό θα πάρει αλλά στο γεγονός οτι δεν έχουν καμιά συνοχή ειδικά όταν λαμβάνω γραπτή απάντηση με αναφορά σε επιστροφή χρημάτων στις 4/2 ενώ η ακύρωση πραγματοποιήθηκε στις 7/2.

Αν ήταν κάνα μικρομάγαζο θα μιλάγαμε ήδη για απάτη, αλητεία, ψευτοπροσφορές-κράχτες, κλπ., τώρα επειδή είναι μεγάλη αλυσίδα όλα είναι ανεκτά και δικαιολογημένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 171
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ίδια απάντηση πήρα κι εγώ για τον αριθμό παραγγελίας. Προφανώς δεν πρόκειται να εκτελέσουν τις άλλες παραγγελίες μιας και θεωρώ ότι είναι πολύ εύκολο να εντοπίσουν ποιες παραγγελίες εκτελέστηκαν κανονικά αλλά απλά υπεκφεύγουν.

Ο μόνος λόγος που θέλω να ασχοληθώ είναι γιατί νομίζουν ότι απευθύνονται σε ηλίθιους.

Επεξ/σία από Questioner
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Questioner είπε

Ίδια απάντηση πήρα κι εγώ για τον αριθμό παραγγελίας. Προφανώς δεν πρόκειται να εκτελέσουν τις άλλες παραγγελίες μιας και θεωρώ ότι είναι πολύ εύκολο να εντοπίσουν ποιες παραγγελίες εκτελέστηκαν κανονικά και απλά υπεκφεύγουν.

Ο μόνος λόγος που θέλω να ασχοληθώ είναι γιατί νομίζουν ότι απευθύνονται σε ηλίθιους.

Στα ίδια είμαστε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nvnight είπε

Δε στέκομαι στο πόσο καιρό θα πάρει αλλά στο γεγονός οτι δεν έχουν καμιά συνοχή ειδικά όταν λαμβάνω γραπτή απάντηση με αναφορά σε επιστροφή χρημάτων στις 4/2 ενώ η ακύρωση πραγματοποιήθηκε στις 7/2.

Αν ήταν κάνα μικρομάγαζο θα μιλάγαμε ήδη για απάτη, αλητεία, ψευτοπροσφορές-κράχτες, κλπ., τώρα επειδή είναι μεγάλη αλυσίδα όλα είναι ανεκτά και δικαιολογημένα.

Σχολίασα απλά το θέμα περί επιστροφής χρημάτων, γιατί είδα ότι αναφέρθηκε ξανά ως δικαιολογία για καταγγελία. Δεν παίρνω θέση υπέρ του καταστήματος, απλά λέω πως έχουν τα δεδομένα που συναντάς παντού σ' αυτή την περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, p4n0s86 είπε

Σχολίασα απλά το θέμα περί επιστροφής χρημάτων, γιατί είδα ότι αναφέρθηκε ξανά ως δικαιολογία για καταγγελία. Δεν παίρνω θέση υπέρ του καταστήματος, απλά λέω πως έχουν τα δεδομένα που συναντάς παντού σ' αυτή την περίπτωση.

Ναι, ναι προφανώς και η απάντηση μου δεν προέκυψε σαν αντιπαράθεση στο post σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, nvnight είπε

Όπως έγραψα και χτες,η ακύρωση στη παραγγελία μου έγινε στις 7/2 και ακόμη τα χρήματα δεν έχουν επιστραφεί.

Σε γραπτή επικοινωνία, που ξεκίνησα έλαβα αντιφατικές απαντήσεις και εξηγούμαι. Στη πρώτη απάντηση, μου ανέφεραν ότι η επιστροφή των χρημάτων έγινε στις 7/2 και στη δεύτερη απάντηση ότι έγινε στις 4/2. Η παραγγελία έγινε στις 4/2 και η ακύρωση στις 7/2.. κουκουρούκου δηλαδή και ακόμα άκρη δεν έχω βγάλει,αναμένω απάντηση από τη τράπεζα.

Πέρα του θέματος των χρημάτων που κάπου αιωρούνται, σε γραπτή μου απάντηση έθιξα το πόσο απαράδεκτο είναι το γεγονός ότι ακύρωσαν πολλές παραγγελίες ενώ άλλες τις εκτέλεσαν κανονικά.

Η απάντηση που έλαβα?

"...αναφορικά με το δεύτερο ερώτημα σας θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε πως δεδομένου ότι δεν γνωρίζουμε τους κωδικούς παραγγελίας στους οποίους αναφέρεστε δε δύναται να σας παραθέσουμε σχετική τοποθέτηση."

Επειδή μάλλον απευθύνονται σε ηλίθιους, για το γεγονός ότι δεν έχουν στο σύστημα τους τις παραγγελίες που εκτελέστηκαν, θελω να συνεχίσω τη πίεση συνεπώς αν το μέλος @hondakkias31 έχει τη καλοσύνη, να μου στείλει τον αριθμό παραγγελίας του ή την απόδειξη σε καλή ανάλυση. 

φιλε μου αυτο δεν προκειται να το κανω 

επειδη εμεινε μια κατσικα ζωντανη να ψοφησει κ αυτη?

εστειλα την αποδειξη χωρις τα στοιχεια μου που φαινεται ακριβως τι εχω αγορασει κ σε τι τιμη

στειλε τους ενα εμαιλ με αυτο το συνημενο και βλεπεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναεπικοινώνησα  μαζι τους, αυτη τη φορα μεσω της φορμας απο το site και τους ζητησα να μουν εξηγησουν γιατι ενω δεν υπαρχει προβλήμα διαθεσημοτητας, εκτελουνται επιλεκτικα παραγγελιες και η απαντηση τους ειναι: "Σχετικά με την αναφορά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως δεδομένου ότι δεν γνωρίζουμε τον κωδικό παραγγελίας στον οποίο αναφέρεστε δεν δύναται να υπάρξει τοποθέτηση από πλευράς της εταιρείας μας επί του θέματος."

Συνεχιζουν να ειναι αναιδεστατοι (ειχαν στυλακι και στο τηλεφωνο) και θα ηθελα πολυ να μην το αφησω ετσι αν και γνωριζω οτι λογικα δεν θα γινει τιποτα. Πραγματικα το μονο που θα με ικανοποιουσε τωρα ειναι ή να παρουμε ΟΛΟΙ την παραγγελια ή να φανε ενα καλο προστιμο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...