Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγόρασα μια τσάντα και βγήκε ελαττωματική.

Πήγα στο κατάστημα που το πήρα και ενώ διαπίστωσαν το πρόβλημα μου είπαν πως δεν προβλέπεται από την εταιρία τους να γίνεται η διαδικασία στα εμπορικά τους καταστήματα αλλά στο κατάστημα service.

Το κατάστημα service βρισκόταν μακριά απ το εμπορικό κατάστημα. Αναγκάστηκα και πήρα ταξί για να πάω.

Σε ερώτησή μου γιατί δεν εξυπηρετούν τα περιστατικά στα εμπορικά καταστήματα μου είπαν πως δεν τους βολεύει ενδοεταιρικά.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον ξέρει αν είναι νομικά καλυμμένη σωστή η πολιτική τους.

Ο νόμος τους επιβάλλει να εξυπηρετούν τα περιστατικά στο εμπορικό κατάστημα της αγοράς ή οπουδήποτε;

Αν ισχύει το 1ο θα τους στείλω την απόδειξη απ το ταξί.

Επεξ/σία από funbreaker
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, funbreaker είπε

Αγόρασα μια τσάντα και βγήκε ελαττωματική.

Πήγα στο κατάστημα που το πήρα και ενώ διαπίστωσαν το πρόβλημα μου είπαν πως δεν προβλέπεται από την εταιρία τους να γίνεται η διαδικασία στα εμπορικά τους καταστήματα αλλά στο κατάστημα service.

Το κατάστημα service βρισκόταν μακριά απ το εμπορικό κατάστημα. Αναγκάστηκα και πήρα ταξί για να πάω.

Σε ερώτησή μου γιατί δεν εξυπηρετούν τα περιστατικά στα εμπορικά καταστήματα μου είπαν πως δεν τους βολεύει ενδοεταιρικά.

 Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον ξέρει αν είναι νομικά καλυμμένη σωστή η πολιτική τους.

 Ο νόμος τους επιβάλλει να εξυπηρετούν τα περιστατικά στο εμπορικό κατάστημα της αγοράς ή οπουδήποτε;

Αν ισχύει το 1ο θα τους στείλω την απόδειξη απ το ταξί.

Που θες να ξέρουμε την πολίτική της? Τη τσάντα αυτοί την παράγουν? Είναι μεταπωλητές και υπάρχει αντιπρόσωπος? 

Και εγώ θέλω 10 ως Τειρεσίας για να απαντήσω σε αυτό το ερώτημα με απόδειξη, 8 χωρίς. Τι να λέμε τώρα. Ούτε ποια τσάντα, μάρκα, ποιο κατάστημα, ποιος αντιπρόσωπος. υολο

Επεξ/σία από Yiannis87
  • Confused 1
Δημοσ.
14 minutes ago, Yiannis87 said:

Που θες να ξέρουμε την πολίτική της? Τη τσάντα αυτοί την παράγουν? Είναι μεταπωλητές και υπάρχει αντιπρόσωπος? 

Και εγώ θέλω 10 ως Τειρεσίας για να απαντήσω σε αυτό το ερώτημα με απόδειξη, 8 χωρίς. Τι να λέμε τώρα. Ούτε ποια τσάντα, μάρκα, ποιο κατάστημα, ποιος αντιπρόσωπος. υολο

Προς τί ο εκνευρισμός;

Αυτό που ρώτησα ήταν πολύ σαφές:

Τί προβλέπει η νομοθεσία ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

Η πολιτική της κάθε εταιρείας θα πρέπει να ευθυγραμμίζεται με την ελληνική νομοθεσία. Αν επιφέρει κάποια διαφορά σε αυτό που ρώτησα το αν είναι παραγωγός ή μεταπωλητής θα μπορούσες να μου το πεις σαν άνθρωπος.

Τί 10 θες, ευρώ; Μπορώ να σου δώσω 3 αλλά όχι ευρώ, κυρίως λόγω του ευγενούς χαρακτήρα σου. Φύγε λοιπόν από το νήμα αν ενοχληθηκες αντί να ενοχλείς και διοχέτευσε τα νεύρα σου αλλού.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, funbreaker είπε

Αγόρασα μια τσάντα και βγήκε ελαττωματική.

Πήγα στο κατάστημα που το πήρα και ενώ διαπίστωσαν το πρόβλημα μου είπαν πως δεν προβλέπεται από την εταιρία τους να γίνεται η διαδικασία στα εμπορικά τους καταστήματα αλλά στο κατάστημα service.

Το κατάστημα service βρισκόταν μακριά απ το εμπορικό κατάστημα. Αναγκάστηκα και πήρα ταξί για να πάω.

Σε ερώτησή μου γιατί δεν εξυπηρετούν τα περιστατικά στα εμπορικά καταστήματα μου είπαν πως δεν τους βολεύει ενδοεταιρικά.

Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον ξέρει αν είναι νομικά καλυμμένη σωστή η πολιτική τους.

Ο νόμος τους επιβάλλει να εξυπηρετούν τα περιστατικά στο εμπορικό κατάστημα της αγοράς ή οπουδήποτε;

Αν ισχύει το 1ο θα τους στείλω την απόδειξη απ το ταξί.

Δεν βλεπω τον λογο γιατι να μην ειναι ενταξει ως επιχειρηση απεναντι στον καταναλωτη, απο τη στιγμη που καλυπτουν την συμβατικη τους υποχρεωση. Αν και το ορθο και αυτο που θα μπορυσε να αλλαξει το συμπερασμα, το οποιο ομως δεν αναφερεις αν υπηρξε ως προταση ή παραινεση, θα ηταν να αφηνες το προιον στο καταστημα και αυτοι να το στειλουν ή οχι οπου θελουν και τελος να σε ειδοποιησουν να πας να παραλαβεις το επισκευασμενο απο το καταστημα οπου και το αφησες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι, μου είπαν πως δεν μπορεί να γίνει η διαδικασία στο κατάστημα της αγοράς και πρέπει να πάω στο κατάστημα service που ήταν μακριά.

Είναι νόμιμο να πρέπει ο καταναλωτής να το κάνει αυτό και να χάσει χρόνο και να πληρώσει ναύλα;

Επεξ/σία από funbreaker
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Just now, funbreaker said:

Είναι νόμιμο να πρέπει ο καταναλωτής να το κάνει αυτό και να χάσει χρόνο και να πληρώσει ναύλα;

Φυσικά και όχι:

«Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕico-external-link.png , εντός της νόμιμης διετούς περιόδου εγγύησης, τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επισκευάζονται ή να αντικαθίστανται χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή. Στις επιβαρύνσεις περιλαμβάνονται και τυχόν έξοδα αποστολής. Συνεπώς, καταρχήν ο πωλητής θα πρέπει να αναλάβει όλα τα μεταφορικά έξοδα (τα έξοδα της αποστολής της ελαττωματικής φωτογραφικής μηχανής από σας στον έμπορο και της επιστροφής της επισκευασμένης μηχανής σε σας).»

Δεν έπρεπε να δεχτείς να πας μόνος σου στο σέρβις. Επειδή έχω βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση (ρολόι με ελαττωματικό λουράκι από το Attica στο Golden Hall, δήθεν δεν μπορούσαν να το στείλουν για επισκευή οι ίδιοι και έπρεπε να πάω στο σέρβις 15 χλμ μακριά) ήταν αρκετό να υψώσω τον τόνο της φωνής μου με κόσμο γύρω γύρω και το θέμα διευθετήθηκε αμέσως.

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, Malthador said:

Φυσικά και όχι:

«Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕico-external-link.png , εντός της νόμιμης διετούς περιόδου εγγύησης, τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επισκευάζονται ή να αντικαθίστανται χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή. Στις επιβαρύνσεις περιλαμβάνονται και τυχόν έξοδα αποστολής. Συνεπώς, καταρχήν ο πωλητής θα πρέπει να αναλάβει όλα τα μεταφορικά έξοδα (τα έξοδα της αποστολής της ελαττωματικής φωτογραφικής μηχανής από σας στον έμπορο και της επιστροφής της επισκευασμένης μηχανής σε σας).»

Δεν έπρεπε να δεχτείς να πας μόνος σου στο σέρβις. Επειδή έχω βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση (ρολόι με ελαττωματικό λουράκι από το Attica στο Golden Hall, δήθεν δεν μπορούσαν να το στείλουν για επισκευή οι ίδιοι και έπρεπε να πάω στο σέρβις 15 χλμ μακριά) ήταν αρκετό να υψώσω τον τόνο της φωνής μου με κόσμο γύρω γύρω και το θέμα διευθετήθηκε αμέσως.

Αρνήθηκα αλλά δεν με εξυπηρετούσαν και τελικά πήγα. Τί να έκανα;

 

Έψαξα κι εγώ την νομοθεσία αλλά δεν το λέει με σαφήνεια. Λέει όχι επιβάρυνση του καταναλωτή αλλά με αυτή την λογική θα έπρεπε να έρθουν να το πάρουν απ' το σπίτι μου.

Επεξ/σία από funbreaker
  • Moderators
Δημοσ.
Just now, funbreaker said:

Αρνήθηκα αλλά δεν με εξυπηρετούσαν και τελικά πήγα. Τί να έκανα;

Είναι πολλά αυτά που δεν ξέρω για την περίπτωσή σου (μάρκα, κατάστημα, είδος προϊόντος, ελάττωμα που είχε κλπ), αλλά ας πούμε όταν κάποιος αρνείται να εφαρμόσει ένα νόμο του κράτους, μπορείς να καλέσεις επιτόπου την αστυνομία για να καταγράψει το συμβάν σε πρώτη φάση.

Αυτό που μπορείς να κάνεις τώρα είναι καταγγελία σε κάποια αρμόδια αρχή, μέσω της οποίας θα ζητάς αποζημίωση για το χρόνο και τα χρήματα που σπατάλησες. Αλλά θα καθυστερήσει αρκετά να διευθετηθεί το ζήτημά σου.

Just now, funbreaker said:

Έψαξα κι εγώ την νομοθεσία αλλά δεν το λέει με σαφήνεια. Λέει όχι επιβάρυνση του καταναλωτή αλλά με αυτή την λογική θα έπρεπε να έρθουν να το πάρουν απ' το σπίτι μου.

Γράφει κι άλλα παρακάτω:

«Ωστόσο, μπορεί ο έμπορος να θέλει να ελέγξει αν η μηχανή ήταν ελαττωματική όταν την αγοράσατε. Σ' αυτή την περίπτωση, ίσως χρειαστεί να πληρώσετε εσείς και να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα έξοδα αποστολής, εφόσον ο έμπορος συμφωνήσει ότι όντως η μηχανή ήταν ελαττωματική.»

Εσύ όμως δεν είσαι σε αυτό το σημείο πλέον, μιας και ο έμπορος είχε παραδεχτεί το ελάττωμα. Ωστόσο ναι, κανονικά βάσει νόμου, είναι υποχρεωμένοι να έρχονται και να παραλαμβάνουν από το χώρο σου.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Samsonite/Αγορά από δικό τους κατάστημα/τσάντα/σκισιμο που δεν δικαιολογούνταν να συμβεί και το παραδέχτηκαν.
Τί άλλαξε τώρα με αυτές τις πληροφορίες;

 

Επεξ/σία από funbreaker
Δημοσ.

Ναι ειναι παρανομοι ή τελος παντων εκτος καθε εμπορικης δεοντολογιας, αλλα.....το δεκτηκες. Αυτο πλεον δεν αλλαζει, ακομα και φασαρια κατοπιν εορτης βασικα να κανεις ή κι ακομα και συγνωμη να σου ζητησουν ή και να σου δωσουν το 10ρικο του ταξι, η ταλαιπωρια σου δεν αποζημιωνεται και σωστα καθως και παλι...το δεκτηκες. Καθως το σωστο απο τη μερια σου, οσο σωστοι ή λαθος να ηταν στο καταστημα, θα επρεπε να ειναι το "εγω το αφηνω εδω, φτιαχτε το και ειδοποιηστε με να ερθω να το παραλαβω φτιαγμενο" και σε περιπτωση αρνησης τους, να τους ενημερωνες πως θα καταφυγεις στην διαιτησια για συμβουλες και βοηθεια.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
Just now, funbreaker said:

Samsonite/Αγορά από δικό τους κατάστημα/τσάντα/σκισιμο που δεν δικαιολογούνταν να συμβεί και το παραδέχτηκαν.
Τί άλλαξε τώρα με αυτές τις πληροφορίες;

Πολλά:

«Ωστόσο, επιβαρύνεστε με το κόστος για τη μεταφορά του προϊόντος στα Κέντρα Σέρβις εντός Αττικής, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά του κόστους συσκευασίας, αποστολής και των ισχυόντων φόρων. Εκτός Αττικής προστίθενται και τα έξοδα του πρακτορείου.»

Δηλώνουν φάτσα κάρτα στο σάιτ τους ότι παραβιάζουν τον νόμο. Είναι δεδομένο ότι θα δικαιωθείς πολύ εύκολα αν κάνεις καταγγελία, ιδανικά στείλε κατευθείαν στον ΣτΚ.

Για να μην αναφέρουμε μόνο την ευρωπαϊκή οδηγία, ο νόμος του κράτους είναι ο 2251 του 1994 όπου στο άρθρο 5 γράφει με σαφήνεια:

«3. Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης. Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή.

Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι' αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του.»

Καλή τύχη.

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Malthador είπε

Πολλά:

«Ωστόσο, επιβαρύνεστε με το κόστος για τη μεταφορά του προϊόντος στα Κέντρα Σέρβις εντός Αττικής, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά του κόστους συσκευασίας, αποστολής και των ισχυόντων φόρων. Εκτός Αττικής προστίθενται και τα έξοδα του πρακτορείου.»

Δηλώνουν φάτσα κάρτα στο σάιτ τους ότι παραβιάζουν τον νόμο. Είναι δεδομένο ότι θα δικαιωθείς πολύ εύκολα αν κάνεις καταγγελία, ιδανικά στείλε κατευθείαν στον ΣτΚ.

Για να μην αναφέρουμε μόνο την ευρωπαϊκή οδηγία, ο νόμος του κράτους είναι ο 2251 του 1994 όπου στο άρθρο 5 γράφει με σαφήνεια:

«3. Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης. Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή.

Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι' αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του.»

Καλή τύχη.

 

Το άρθρο 5 του ν. 2251/1994 έχει αντικατασταθεί με το άρθρο 103 του  ν. 4512/2018.

Παραθέτω λινκ.

4. Μετά το άρθρο 5α του ν. 2251/1994, όπως αυτό προστίθεται με την παρ. 3 του παρόντος άρθρου, προστίθεται άρθρο 5β ως εξής:

«Άρθρο 5β Οδηγίες χρήσης και τεχνική υποστήριξη μετά την πώληση

1. Ο παραγωγός οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή σαφείς και πλήρεις οδηγίες για τη χρήση, τη διατήρηση, τη συντήρηση και την πλήρη αξιοποίηση του αγαθού κατά τη χρήση και τη διατήρησή του. Οι οδηγίες αυτές πρέπει να παρέχονται στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα εγγράφως ή πάνω σε σταθερό μέσο αποτύπωσης, που είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Από την εφαρμογή των προηγούμενων εδαφίων εξαιρούνται τα προϊόντα που είναι απλά στην κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρησή τους, εφόσον για τα προϊόντα αυτά δεν παρέχονται από τον κατασκευαστή οδηγίες σε οποιαδήποτε γλώσσα.

-------->     2. Οι παραγωγοί και οι πωλητές καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών εξασφαλίζουν στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και την επισκευή τους, καθώς και την ευχερή προμήθεια ανταλλακτικών και άλλων αγαθών που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) ετών από την παράδοση του αγαθού.».

Επεξ/σία από herloth
Δημοσ.
23 minutes ago, Malthador said:

Πολλά:

«Ωστόσο, επιβαρύνεστε με το κόστος για τη μεταφορά του προϊόντος στα Κέντρα Σέρβις εντός Αττικής, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά του κόστους συσκευασίας, αποστολής και των ισχυόντων φόρων. Εκτός Αττικής προστίθενται και τα έξοδα του πρακτορείου.»

Δηλώνουν φάτσα κάρτα στο σάιτ τους ότι παραβιάζουν τον νόμο. Είναι δεδομένο ότι θα δικαιωθείς πολύ εύκολα αν κάνεις καταγγελία, ιδανικά στείλε κατευθείαν στον ΣτΚ.

Για να μην αναφέρουμε μόνο την ευρωπαϊκή οδηγία, ο νόμος του κράτους είναι ο 2251 του 1994 όπου στο άρθρο 5 γράφει με σαφήνεια:

«3. Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης. Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή.

Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι' αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του.»

Καλή τύχη.

Τί πολλά, τίποτα δεν άλλαξε, λες κι αν δεν το έλεγαν στο site τους δεν θα έπρεπε να συμμορφώνονταν έτσι κι αλλιώς με τον νόμο.

Επίσης ο νόμος δεν είναι ξεκάθαρος. Λέει όχι επιβάρυνση του καταναλωτή, που εγώ καταλαβαίνω πως εννοεί να μην πληρώσει κάτι επιπλέον για την επισκευή ή την αντικατάσταση.

Δεν αναφέρει πως πρέπει ο έμπορος να παραλάβει το προϊόν από την έδρα του καταναλωτή. Ή έστω δεν αναφέρει πως η συναλλαγή πρέπει να γίνει στο καταστημα πώλησης και όχι σε άλλο κατάστημα της εταιρείας.

 

  • Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, funbreaker said:

Τί πολλά, τίποτα δεν άλλαξε, λες κι αν δεν το έλεγαν στο site τους δεν θα έπρεπε να συμμορφώνονταν έτσι κι αλλιώς με τον νόμο.

Επίσης ο νόμος δεν είναι ξεκάθαρος. Λέει όχι επιβάρυνση του καταναλωτή, που εγώ καταλαβαίνω πως εννοεί να μην πληρώσει κάτι επιπλέον για την επισκευή ή την αντικατάσταση.

Δεν αναφέρει πως πρέπει ο έμπορος να παραλάβει το προϊόν από την έδρα του καταναλωτή. Ή έστω δεν αναφέρει πως η συναλλαγή πρέπει να γίνει στο καταστημα πώλησης και όχι σε άλλο κατάστημα της εταιρείας.

Δεν κατανοώ το ύφος σου και δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θες να σου πούμε. 

Τεσπα, εγώ θεωρώ ότι σε βοήθησα όσο μπορούσα, από εκεί και πέρα κάνε ότι νομίζεις. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 minutes ago, Malthador said:

Δεν κατανοώ το ύφος σου και δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θες να σου πούμε. 

Τεσπα, εγώ θεωρώ ότι σε βοήθησα όσο μπορούσα, από εκεί και πέρα κάνε ότι νομίζεις. 

Όχι δεν έχω ύφος, με παρεξηγήσεις, σε ευχαριστώ για την βοήθεια.

Απλά αναρωτιομουν αν ο νόμος λέει αυτό που ερμήνευσες γιατί εμένα δεν μου φαίνεται τόσο ξεκάθαρο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...