ScienceFreak Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, Έχω κάνει μια αγορά τροφοδοτικού τον Μάιο του 2018 το οποίο ήταν εξ αρχής ελαττωματικό αλλά δε το γνώριζα, το ανάκαλυψα τυχαία στη συνέχεια και το επιβεβαίωσα όταν πήρα ένα 2ο PSU και το δοκίμασα στο PC μου αρκετά μετά καθώς θα μπορούσε να ήταν και θέμα των RAM. Το έστειλα κατόπιν συνεννόησης και με την EVGA στο κατάστημα αγοράς, το οποίο το έλεγξε, σε πρώτη φάση δεν αναπαράχθηκε το πρόβλημα που ανέφερα, αλλά σε δεύτερη εμφανίστηκε και μου είπαν ότι πάει για RMA, είπε θα κάνουν και κάποιους ελέγχους αύριο γιατί δεν έχουν κάτι να χάσουν και θα το πάνε αυτοί για RMA και εμένα θα μου το αντιακαταστήσουν με άλλο ή θα μου επιστρέψουν τα χρήματα (αν και λέει νομίζει ότι πέρασε ο χρόνος επιστροφής χρημάτων από την αγορά). Το θέμα είναι, ότι το συγκεκριμένο τροφοδοτικό δεν υφίσταται το site τους πλέον, οπότε δε θα αφορά αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν. Από τη στιγμή που κρίνεται ελαττωματικό και εντός εγγύησης τόσο του κατασκευαστή όσο και της υποχρεωτικής (2 έτη), μπορώ να κάνω υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς, μπορώ να διεκδικίσω επιστροφή χρημάτων και όχι αντικατάταση με προϊόν άλλης εταιρίας ή και άλλου είδους; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2019 από ScienceFreak
Sheogorath Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, ScienceFreak είπε Καλησπέρα, Έχω κάνει μια αγορά τροφοδοτικού τον Μάιο του 2018 το οποίο ήταν εξ αρχής ελαττωματικό αλλά δε το γνώριζα, το ανάκαλυψα τυχαία στη συνέχεια και το επιβεβαίωσα όταν πήρα ένα 2ο PSU και το δοκίμασα στο PC μου αρκετά μετά καθώς θα μπορούσε να ήταν και θέμα των RAM. Το έστειλα κατόπιν συνεννόησης και με την EVGA στο κατάστημα αγοράς, το οποίο το έλεγξε, σε πρώτη φάση δεν αναπαράχθηκε το πρόβλημα που ανέφερα, αλλά σε δεύτερη εμφανίστηκε και μου είπαν ότι πάει για RMA, είπε θα κάνουν και κάποιους ελέγχους αύριο γιατί δεν έχουν κάτι να χάσουν και θα το πάνε αυτοί για RMA και εμένα θα μου το αντιακαταστήσουν με άλλο ή θα μου επιστρέψουν τα χρήματα (αν και λέει νομίζει ότι πέρασε ο χρόνος επιστροφής χρημάτων από την αγορά). Το θέμα είναι, ότι το συγκεκριμένο τροφοδοτικό δεν υφίσταται το site τους πλέον, οπότε δε θα αφορά αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν. Από τη στιγμή που κρίνεται ελαττωματικό και εντός εγγύησης τόσο του κατασκευαστή όσο και της υποχρεωτικής (2 έτη), μπορώ να κάνω υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς, μπορώ να διεκδικίσω επιστροφή χρημάτων και όχι αντικατάταση με προϊόν άλλης εταιρίας ή και άλλου είδους; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλησπέρα, Ναι αν δεν έχουν το ίδιο ακριβώς, έχεις δικαίωμα να ζητήσεις τα χρήματά σου πίσω. 1
ScienceFreak Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Όχι, δεν εμφανίζεται το συγκεκριμένο μοντέλο στο site τους, όπως και κανένα άλλο τροφοδοτικό της EVGA.
ScienceFreak Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 8/2/2019 στις 5:48 ΜΜ, Sheogorath είπε Καλησπέρα, Ναι αν δεν έχουν το ίδιο ακριβώς, έχεις δικαίωμα να ζητήσεις τα χρήματά σου πίσω. Επιστρέφω στο τοπικ με το κατάστημα να ισχυρίζεται ότι παρότι δεν έχουν το ίδιο τροφοδοτικό listed στο site μπορούν να το βρουν και να το στείλουν καινούργιο πίσω. Όποτε σαν επιλογές μου προσφέρουν είτε πιστωτικό είτε αντικατάσταση με το ίδιο τροφοδοτικό και όχι επιστροφή χρημάτων καθώς λέει πέρασαν 8-9 μήνες από την αγορά του και είναι παράλογο να ζήτω κάτι τέτοιο Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2019 από ScienceFreak
Sheogorath Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 28 λεπτά πριν, ScienceFreak είπε Επιστρέφω στο τοπικ με το κατάστημα να ισχυρίζεται ότι παρότι δεν έχουν το ίδιο τροφοδοτικό listed στο site μπορούν να το βρουν και να το στείλουν καινούργιο πίσω. Όποτε σαν επιλογές μου προσφέρουν είτε πιστωτικό είτε αντικατάσταση με το ίδιο τροφοδοτικό και όχι επιστροφή χρημάτων καθώς λέει πέρασαν 8-9 μήνες από την αγορά του και είναι παράλογο να ζήτω κάτι τέτοιο Από την στιγμή που δεν είχαν να σου δώσουν το ίδιο δεν θα ήταν παράλογο. Τώρα θα πάρεις το ίδιο, και φυσικά η εγγύηση ξεκινάει εκ νέου Μεγεια. 1
ScienceFreak Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Παρότι δεν είναι listed στο site τους; 3 λεπτά πριν, Sheogorath είπε Από την στιγμή που δεν είχαν να σου δώσουν το ίδιο δεν θα ήταν παράλογο. Τώρα θα πάρεις το ίδιο, και φυσικά η εγγύηση ξεκινάει εκ νέου Μεγεια.
Sheogorath Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 6 λεπτά πριν, ScienceFreak είπε Παρότι δεν είναι listed στο site τους; Θα το πάρεις; Θα σου κόψουν απόδειξη;
ScienceFreak Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Μου είπε για καινούργιο, σφραγισμένο, υποθέτω και με καινούργια απόδειξη (θα το ρωτήσω και αύριο που θα του δώσω τελική απάντηση) 10 λεπτά πριν, Sheogorath είπε Θα το πάρεις; Θα σου κόψουν απόδειξη;
Sheogorath Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 2 λεπτά πριν, ScienceFreak είπε Μου είπε για καινούργιο, σφραγισμένο, υποθέτω και με καινούργια απόδειξη (θα το ρωτήσω και αύριο που θα του δώσω τελική απάντηση) Προσοχή η απόδειξη να μην ειναι 0ευρώ. Γιατί αν ξαναχαλάσει θα σου δώσουν πιστωτικό 0 ευρώ.
ScienceFreak Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Χμμ. Όποτε τι πρέπει να του πω του συγκεκριμένου στο τηλέφωνο για να μη με πιάσει στον ύπνο; Τι τιμή θα γράφει η απόδειξη από την αντικατάσταση με το ίδιο τροφοδοτικό;
Sheogorath Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 11 λεπτά πριν, ScienceFreak είπε Χμμ. Όποτε τι πρέπει να του πω του συγκεκριμένου στο τηλέφωνο για να μη με πιάσει στον ύπνο; Τι τιμή θα γράφει η απόδειξη από την αντικατάσταση με το ίδιο τροφοδοτικό; Την τιμή αγοράς όταν το αγόρασες πρώτη φορά. Τώρα τι θα πρέπει αν γίνει για να μην φορολογηθούν δευτερη φορά δεν γνωρίζω. Ρώτα τους. Αν θα πάρεις ξανά απόδειξη και τι θα γράφει. 1
Salvation81 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Ολες οι εταιρειες κρατανε μια Α ποσοτητα προιοντων για αντικατασταση και ας μην τα πουλανε πια. Ακομα και αν αυτη η Α ποσοτητα δεν υφισταται ειναι υποχρεωμενοι βαση νομου να σου δωσουν κατι ΙΣΗΣ αξιας. Δεν υπαρχει ΠΟΥΘΕΝΑ στον νομο οτι πρεπει να παρεις ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο προιον. 1
ScienceFreak Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αυτοί μου είπαν για πιστωτικό ή άλλο τροφοδοτικό ως μονόδρομο και του εξήγησα ότι αφού δεν έχεις ακριβώς το ίδιο προϊόν πρέπει να μου κανεις επιστροφή. Και αρχικά συμφώνησε και είπε θα μιλούσαμε αργότερα πιο αναλυτικά. Όταν τον πήρα ξανά μου είπε ότι έκανε λάθος και επειδή πέρασαν 8 μήνες δεν ισχύει η επιστροφή. Τοτε του είπα από τη στιγμή που δεν έχεις ακριβώς το ίδιο προϊόν διαθέσιμο θέλω επιστροφή και μου λέει μπορώ να στο βρω, λέω αφού δε το έχεις στο site λέει θα το έχω στην αποθήκη. Και του είπα ότι ο νόμος λέει ότι εντός 6 μηνών εφόσον διαπιστωθεί πρόβλημα έχω δικαίωμα επιστροφής χρημάτων, μου λέει πέρασαν 8-9 μήνες και του λέω εφόσον μπορώ να το αποδείξω ότι εμφανίστηκε στους 6 μήνες (topics σε φόρουμ ASUS / Corsair) το πρόβλημα προϋπήρχε. Και μου λέει γιατι δεν επικοινωνήσες μαζί μας τότε, και μπορούσαμε να σε βάλουμε να κανεις μόνος RMA αντί να μας το στείλεις μπλα μπλα μπλα, έγινε πιο επιθετικός γενικότερα. Και του είπα θα μιλήσω και με την ΓΓΚ και θα του δώσω απάντηση, και μου είπε ότι αυτός το έχει κάνει ήδη μπλα μπλα μπλα και θα περιμένει να του δώσω απάντηση αύριο Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2019 από ScienceFreak
Stamer Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, ScienceFreak είπε λέει θα το έχω στην αποθήκη Έλα μωρέ σιγά... ανοίγουν το δικό σου, βάζουν μέσα ένα turbo-x... fixed!
Salvation81 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 2 ώρες πριν, ScienceFreak είπε Αυτοί μου είπαν για πιστωτικό ή άλλο τροφοδοτικό ως μονόδρομο και του εξήγησα ότι αφού δεν έχεις ακριβώς το ίδιο προϊόν πρέπει να μου κανεις επιστροφή. Και αρχικά συμφώνησε και είπε θα μιλούσαμε αργότερα πιο αναλυτικά. Όταν τον πήρα ξανά μου είπε ότι έκανε λάθος και επειδή πέρασαν 8 μήνες δεν ισχύει η επιστροφή. Τοτε του είπα από τη στιγμή που δεν έχεις ακριβώς το ίδιο προϊόν διαθέσιμο θέλω επιστροφή και μου λέει μπορώ να στο βρω, λέω αφού δε το έχεις στο site λέει θα το έχω στην αποθήκη. Και του είπα ότι ο νόμος λέει ότι εντός 6 μηνών εφόσον διαπιστωθεί πρόβλημα έχω δικαίωμα επιστροφής χρημάτων, μου λέει πέρασαν 8-9 μήνες και του λέω εφόσον μπορώ να το αποδείξω ότι εμφανίστηκε στους 6 μήνες (topics σε φόρουμ ASUS / Corsair) το πρόβλημα προϋπήρχε. Και μου λέει γιατι δεν επικοινωνήσες μαζί μας τότε, και μπορούσαμε να σε βάλουμε να κανεις μόνος RMA αντί να μας το στείλεις μπλα μπλα μπλα, έγινε πιο επιθετικός γενικότερα. Και του είπα θα μιλήσω και με την ΓΓΚ και θα του δώσω απάντηση, και μου είπε ότι αυτός το έχει κάνει ήδη μπλα μπλα μπλα και θα περιμένει να του δώσω απάντηση αύριο Δεν μετραει ποτε εβγαλε το προβλημα, μετραει το ποτε το εστειλες πισω. Με την ιδια λογικη να παρω κατι εγω να το γυρισω στα 3 χρονια πισω και να εχω αποδειξεις οτι χαλασε πριν τα 2 και να ζηταω αντικατασταση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα