Κάβουρας Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Να βρίσκεις εύκολα ό,τι θες. Να μπορείς να κάνεις wishlist. Να είναι καλό σε πλοήγηση από το κινητό. Επίσης το θέμα (χρώματα, background etc.) να είναι ποιοτικά και όμορφα. Τα στοιχεία επικοινωνίας να τα βρίσκεις εύκολα + σελίδα about us. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fortistis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 5 ώρες πριν, Billator είπε Καλησπέρα παιδιά, είμαι στην διαδικασία δημιουργίας ενός online καταστήματος και θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας για το τι ακριβώς κοιτάτε ώστε να πάρετε την απόφαση να διαλέξετε κάποιο συγκεκριμένο κατάστημα έναντι κάποιον άλλων. Θα ήθελα να μου πείτε την άποψη σας με σειρά βαρύτητας στο που δίνεται σημασία κυρίως. Επίσης από αυτά τι μπορείτε να θυσιάσετε σε βάρος κάτι άλλου (πχ πιο ακριβή τιμή αλλά καλύτερο και αμεσότερο aftersale support) Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. PS. Το περιεχόμενο του site δεν θέλω να είναι παράγοντας που να επηρεάζει τα παραπάνω, σε αυτή την φάση θέλω να δω μόνο την λογική αγορών. Να ξέρει τι του γίνεται και να με κάνει να νιώσω εμπιστοσύνη. Αυτό γίνεται με το να παρουσιάζει σωστά τα προϊόντα που πουλάει, να έχει σοβαρή ιστοσελίδα και με έξυπνες λειτουργίες, διαθεσιμότητα σε όλα ή στην στυντριπτική πλειοψηφία των προϊόντων και να έχει τελευταίας τεχνολογίας προϊόντα. Το να παρουσιάζει σωστά τα προϊόντα γίνεται με το να έχει περιγραφή που να αναλύει και να παρουσιάζει εύκολα τα τεχνικά χαρακτηριστικά και να μην προσπαθεί να πουλήσει βάσει θυμικού ή συναισθημάτων. Μία σοβαρή ιστοσελίδα φαίνεται από την γραφιστική δουλειά, την χρηστικότητα, την αποτελεσματικότητα του search και από το πόσο σε πιέζει για newsletter και membership. Προσωπικά δεν με πειράζει να πληρώσω και λίγο παραπάνω εάν βρω τελευταίας τεχνολογίας πράγμα και εμπιστευτώ το μαγαζί που θα το πάρω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andrapos Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 28 λεπτά πριν, Billator είπε Πιστεύω προβληματική είναι η οργάνωση των μαγαζιών και η σχέση με τους προμηθευτές, για αυτά που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα. Λόγω αυτού πολλοί έχουν παράπονα στην Ελλάδα σε αυτό το κομμάτι. Εγώ πιστεύω ότι οι προμηθευτές έχουν κόψει(ή περιορίσει)τις πιστώσεις και τα μαγαζιά δεν παίρνουν το ρίσκο να έχουν στοκ που το έχουν πληρώσει.Θελουν να πάρουν πρώτα τα λεφτά από τον πελάτη και μετά να παραγγείλουν το προϊόν.Αυτο αποδεικνύεται γιατί συνήθως δεν δέχονται να στείλουν με αντικαταβολή τα προϊόντα αυτά οπότε πρέπει αναγκαστικά να το πληρώσεις χωρίς το μαγαζί να το έχει. 28 λεπτά πριν, Billator είπε Σε αυτό το κομμάτι πιστεύεις ότι είναι καλύτερο ο αγοραστής να έχει πολλές επιλογές επίλυσης του προβλήματος του που να αναγράφεται συγκεκριμένα ο χρόνος επίλυσης σε κάθε επιλογή; Τότε αν γνώριζες εκ των προτέρων ότι η επιλογή επίλυσης που διάλεξες απαιτεί περισσότερο χρόνο (και σου ανέφεραν συγκεκριμένα πόσο) θα σε πείραζε και τότε; Σημασία έχει ο πελάτης να έχει τουλάχιστον μία επιλογή που δεν τον βγάζει χαμένο της υποθεσης.Γι αυτό είναι η εγγύηση.Πχ έχω αγοράσει την gtx 970 πριν 22 μήνες 400 ευρώ και ξαφνικά πεθαίνει.Τα περισσότερα μαγαζιά θα μου πουν θέλεις: Α.Πιστωτικο 220 ευρώ που ήταν η τιμή της τελευταία(για 1 κομμάτι θα ήταν η τιμή αυτή) Β.Αντικατάσταση με την 1050ti Όχι φιλαράκι,θέλω αν δεν μπορείς να βρεις 970(ή να τη φτιάξεις)να μου δώσεις μια ίση η καλύτερη που στην περίπτωση μας είναι η 1060 6gb.Αν δεν μπορεις ούτε αυτό τότε θέλω τα λεφτά μου πίσω.Τα λεφτά που έδωσα και όχι με πιστωτικό.Αν δεν μπορείς τίποτα από αυτά τότε δεν έχεις καλό after sales και τα περισσότερα μαγαζιά δυστυχώς δεν έχουν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Billator Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Fortistis είπε την χρηστικότητα, την αποτελεσματικότητα του search και από το πόσο σε πιέζει για newsletter και membership. Για να γίνει σωστό Recommendation System το site θα πρέπει να χρησιμοποιεί την κίνηση σου μέσα στην σελίδα του (ίσως να ρωτήσει και κατά την εγγραφή και την ηλικία για παράδειγμα), θα σε πείραζε κάτι τέτοιο; Ίσως για καλύτερη ακόμα γνωριμία να σου έκανε κάποιες απλές (μη προσωπικές) ερωτήσεις για τα ενδιαφέροντα σου. Ως όμως αποτέλεσμα αυτής της "εμπιστοσύνης" θα έβλεπες κατά την περιήγηση σου στην σελίδα και στα email του newsletter να σου κάνει προτάσεις προϊόντων τα οποία να σε βοηθάν στην πλοήγηση σου στο site στοχευμένα για τις δικές σου ανάγκες, να σου γνωστοποιεί την ύπαρξη προϊόντων που δεν έχεις υπόψιν αλλά σε ενδιαφέρουν ή ακόμα και οι προσφορές που θα βλέπεις εσύ πχ σε περίοδο εκπτώσεων στην αρχική σελίδα να είναι γύρω από τα αντικείμενα ενδιαφέροντος σου και όχι άκυρες γενικές προσφορές. Τι πιστεύεις για αυτό; 26 λεπτά πριν, Κάβουρας είπε Να βρίσκεις εύκολα ό,τι θες. Να μπορείς να κάνεις wishlist. Να είναι καλό σε πλοήγηση από το κινητό. Επίσης το θέμα (χρώματα, background etc.) να είναι ποιοτικά και όμορφα. Τα στοιχεία επικοινωνίας να τα βρίσκεις εύκολα + σελίδα about us. Να βρίσκεις εύκολα μέσω search ή σωστών κατηγοριών αυτά που ψάχνεις, σωστά; Θα σου άρεσε η ύπαρξη επιλογής στο site dark background theme πχ αν μπαίνεις από κινητό το βράδυ (ή ακόμα και από υπολογιστή) για να είναι πιο ξεκούραστη η περιήγηση σου; Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2019 από Billator Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Κάβουρας Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 11 λεπτά πριν, Billator είπε Για να γίνει σωστό Recommendation System το site θα πρέπει να χρησιμοποιεί την κίνηση σου μέσα στην σελίδα του (ίσως να ρωτήσει και κατά την εγγραφή και την ηλικία για παράδειγμα), θα σε πείραζε κάτι τέτοιο; Ίσως για καλύτερη ακόμα γνωριμία να σου έκανε κάποιες απλές (μη προσωπικές) ερωτήσεις για τα ενδιαφέροντα σου. Ως όμως αποτέλεσμα αυτής της "εμπιστοσύνης" θα έβλεπες κατά την περιήγηση σου στην σελίδα και στα email του newsletter να σου κάνει προτάσεις προϊόντων τα οποία να σε βοηθάν στην πλοήγηση σου στο site στοχευμένα για τις δικές σου ανάγκες, να σου γνωστοποιεί την ύπαρξη προϊόντων που δεν έχεις υπόψιν αλλά σε ενδιαφέρουν ή ακόμα και οι προσφορές που θα βλέπεις εσύ πχ σε περίοδο εκπτώσεων στην αρχική σελίδα να είναι γύρω από τα αντικείμενα ενδιαφέροντος σου και όχι άκυρες γενικές προσφορές. Τι πιστεύεις για αυτό; Να βρίσκεις εύκολα μέσω search ή σωστών κατηγοριών αυτά που ψάχνεις, σωστά; Θα σου άρεσε η ύπαρξη επιλογής στο site dark background theme πχ αν μπαίνεις από κινητό το βράδυ (ή ακόμα και από υπολογιστή) για να είναι πιο ξεκούραστη η περιήγηση σου; Σωστές κατηγορίες και search με autocomplete. To θέμα δεν το πειράζω ποτέ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fortistis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 11 λεπτά πριν, Billator είπε Για να γίνει σωστό Recommendation System το site θα πρέπει να χρησιμοποιεί την κίνηση σου μέσα στην σελίδα του (ίσως να ρωτήσει και κατά την εγγραφή και την ηλικία για παράδειγμα), θα σε πείραζε κάτι τέτοιο; Ίσως για καλύτερη ακόμα γνωριμία να σου έκανε κάποιες απλές (μη προσωπικές) ερωτήσεις για τα ενδιαφέροντα σου. Ως όμως αποτέλεσμα αυτής της "εμπιστοσύνης" θα έβλεπες κατά την περιήγηση σου στην σελίδα και στα email του newsletter να σου κάνει προτάσεις προϊόντων τα οποία να σε βοηθάν στην πλοήγηση σου στο site στοχευμένα για τις δικές σου ανάγκες, να σου γνωστοποιεί την ύπαρξη προϊόντων που δεν έχεις υπόψιν αλλά σε ενδιαφέρουν ή ακόμα και οι προσφορές που θα βλέπεις εσύ πχ σε περίοδο εκπτώσεων στην αρχική σελίδα να είναι γύρω από τα αντικείμενα ενδιαφέροντος σου και όχι άκυρες γενικές προσφορές. Τι πιστεύεις για αυτό; Εάν αυτό γίνει όταν εγώ αποφασίσω να κάνω εγγραφή στο site, θα μου αρέσει. Εάν το site με πιέσει να κάνω εγγραφή και μετά που ζητήσει και τέτοια στοιχεία, δεν θα αγοράσω και δεν θα ξανά-χρησιμοποιήσω το site αυτό. Θα πρέπει το site να δίνει δυνατότητα για παραγγελία χωρίς να κάνεις εγγραφή. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TzortzisJosh Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Προσωπικά τι θεωρώ σημαντικό: 1. Συνέπεια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: Υπάλληλος: "Θα σας καλέσω εγώ κύριε Χ σε 5 λεπτάκια(για τον Χ,Ψ λόγο)". Ή σε καλεί σε 4 ώρες ή ποτέ. Αυτομάτως το κατάστημα φεύγει από την λίστα προτιμήσεων. 2. Ευγένεια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: Εγώ: Καλησπέρα σας, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση για ένα προϊόν.... Υπάλληλος: Ναι τι , bye bye Επίσης, εάν τηλεφωνήσω και το σηκώσει κάποιος που είναι εμφανές πως δεν έχει όρεξη να μιλήσει, ή να απαντήσει σε ερωτήσεις με απωθεί. Παράδειγμα: Εγώ: Το προϊόν αυτό φέρει το τάδε χαρακτηριστικό; Υπάλληλος: Ότι λέει στο site. bb (έχω ακούσει και απαντήσεις τύπου "δεν ξέρω", αυτονόητο τι συμβαίνει μετά). 3. Γνώσεις: Πάνω σε ερωτήσεις σχετικά με ένα προϊόν αλλά και σε ερώτησεις τύπου: Πότε θα το στείλετε; Ουκ ολίγες φορές έχω λάβει την εξής απάντηση: Δεν είμαστε σίγουροι, ίσως φύγει σήμερα από εμάς ίσως και αύριο. Δεν έχει ίσως, Bye. 4. Εξίσου σημαντική είναι η διαχείρηση των after-sales. Εάν παραλάβω κάτι ελαττωματικό ή θελήσω να επιστρέψω ένα προϊόν νόμιμα βάσει των δικαιωμάτων του καταναλωτή, όμως μου κάνετε τον κινέζο και δήθεν δεν γίνεται ή θέλετε χρόνο να το σκεφτείτε (βήχω και κοιτάζω τον Κωτσόβολο και το Πλαίσιο), δεν ξανα-επιλέγω το κατάστημα. Σε αντίθετη περίπτωση, κερδίζετε φανατικό πελάτη. Τα παραπάνω ισχύουν υπό την προϋπόθεση πως οι τιμές είναι ανταγωνιστικές. Δεν με πειράζει να δώσω κάτι ελαφρώς παραπάνω, όμως να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και να ξέρω πως είμαι καλυμμένος. π.χ. Εάν ένα προϊόν κοστίζει 20 και το πουλάτε 21-22 , ασφαλώς και θα σας προτιμήσω. Δίνω πολύ μεγάλη έμφαση στην αξιοπιστία(εμπιστοσύνη) καθώς στις μέρες μας αποτελεί έννοια υπό εξαφάνιση. Τιμές "καλές" έχουν πολλοί, αξιοπιστία όμως όπως φαίνεται, ελάχιστοι. Καλή αρχή με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2019 από TzortzisJosh 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Κάβουρας Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Sorting και φιλτερς βοηθάνε πολύ να βρεις αυτό που θες επίσης. Και όχι popups. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgeγ Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2019 33 λεπτά πριν, Κάβουρας είπε Και όχι popups. Άλλο φρούτο και αυτό...μπαίνεις σε site της πιο γνωστής αλυσίδας ηλεκτρικών συσκευών και σου πετάει popups λες και έχεις μπει σε κανα πορνοσαιτ...τι σοι διαφήμιση είναι αυτή δεν μπορώ να καταλαβω σε προδιαθέτουν να μην ξαναμπεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα