Προς το περιεχόμενο

Ο πελάτης δεν παραλαμβάνει την παραγγελια του με αντικαταβολη


Common_Sense

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@mechpanos Αυτό και αν είναι η λογική του παραλόγου από τον κουνιάδο σου. Εκανε παραγγελία από ένα κατάστημα το οποίο μπορεί να φέρθηκε άψογα στην εξυπηρέτηση του πήγε στην κούριερ και αντιμετώπισε πρόβλημα παράτησε την παραγγελία με αποτέλεσμα η κούριερ θα πάρει τα χρήματα της από το κατάστημα το κατάστημα θα χρεωθεί και δεν θα εισπράξει την παραγγελία. Ωραία πράγματα.

Επεξ/σία από dj_aggelos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πρόσφατα και πριν γίνει ο χαμός με τις παραδόσεις με αναμονή ένα και μήνα:

Παραγγέλνω ένα ρολόι με αντικαταβολή, ετοιμοπαράδοτο, και περιμένω... Περνάει μια εβδομάδα και στη δεύτερη παίρνω τηλέφωνο δεν απαντάει κανείς... Στέλνω email (στις δύο εβδομάδες) ακύρωσης της παραγγελίας. Τελικά αποφάσισα να κάνω άλλο δώρο αφού δεν ήταν σίγουρη η παραλαβή. Μετά από 3-4 μέρες μου απαντάνε με αριθμό αποστολής courier, ξερό χωρίς κάτι άλλο... Μπαίνω να δω πότε το έστειλαν και είχε ημερομνηνία παράδοσης την ημέρα που μου έστειλαν το mail (κοντά 3 εβδομάδες από την παραγγελία). 

Έρχεται λοιπόν το courier δεν παραλαμβάνω και μετά από λίγες ώρες τηλέφωνο από την εταιρία γιατί δεν παρέλαβα... Τους εξήγησα πως έγινε, ούτε συγνώμη ούτε τίποτα και μάλιστα έδειξε και δυσαρεστημένος, το κλείσαμε... Τώρα αν θα βελτιωθούν στο μέλλον και θα ενημερώνουν τον πελάτη, δεν ξέρω... Εμένα με έχασαν και ένα μικρό ποσό από τα έξοδα μεταφοράς...

 

Υ.Γ. Η επιλογή της αντικαταβολής έγινε γιατί το κατάστημα μου είναι άγνωστο και δεν ήξερα τι και πως... Τελικά καλά έκανα..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα: από μικρό με έμαθαν να αγοράζω κάτι αν έχω τα λεφτά και για αυτόν τον λόγο πάντα αγόραζα με κάρτα/paypal προπληρώνοντας το προϊον. Λόγο επαρχίας αγοράζω ηλεκτρονικά τουλάχιστον τα τελευταία 10 χρόνια (καλύτερες τιμές Online, πιο "ψαγμένα" πράγματα αδύνατον να τα βρεις στο νησί).

Τα τελευταία 2 χρόνια δυστυχώς έχουν αυξηθεί οι φορές που έχω "φάει φόλα" από ηλεκτρονικά καταστήματα: Ενώ το προϊον είναι διαθέσιμο για άμεση αποστολή στο sıte τελικά αφού το προπληρώσω μαθαίνω ότι θα έρθει μετά από 7-15 μέρες (σε 3-4  περίπτωσεις περίμενα πάνω από μήνα).   

Με αυτήν την όχι επαγγελματική συμπεριφορά αρκετών ηλεκτρονικών καταστημάτων και τις αστοχίες δημιουργούνται τα φαινόμενα που περιέγραψες. Εγώ στο πλήρωσα και στο site το είχες διαθέσιμο, δεν έχω καμμία όρεξη ούτε θέλω να χάσω χρόνο να σε παίρνω τηλέφωνα για να δω για ποιόν λόγο δεν ξεκίνησε ακόμα η παραγγελία μου ή να γίνομαι ζήτουλας για να πάρω πίσω τα λεφτά μου. 

Για παράδειγμα αν στις 2 Δεκεμβρίου αγοράσω κάτι "διαθέσιμο για αποστολή" για να το κάνω δώρο στα χριστούγεννα και με το "απο εβδομάδα θα το στείλουμε, σε 2 μέρες θα το στείλουμε" φτάσει 20 Δεκεμβρίου και ακόμα δεν το έχω στα χέρια μου ενώ το έχω προπληρώσει συγγνώμη αλλά του χρόνου θα βάλω 3 παραγγελίες αντικαταβολή και από όποιον παραλάβω πρώτο αυτόν θα εξοφλήσω.

Ακούγεται κάπως ωμό αλλά αυτή είναι η δική μου πραγματικότητα και οι λόγοι που με ανάγκασαν να περάσω στην "αντίπερα όχθη"

  • Like 7
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως τα προβληματα στην αλυσιδα παραγωγης-μεταφορας ειναι μεγαλα και ξεκινανε απο το εργοστασιο,συνεχιζουν στα containers και φτανουν εως την απλη μεταφορικη του νησιου που περιμενει το βαπορι.

Αν χρειαζεσαι κατι γρηγορα, θα πρεπει να εισαι προσεκτικος απο που θα το παραγγειλεις,ενδεχομενως να πρεπει να παρεις και τηλεφωνο πρωτα.

Εγω ως κατοικος Αττικης διαλεγω εταιρειες που ειναι κοντα, εταιρειες που εχουν δικο τους μεταφορικο μεσο,εταιρειες με καλα reviews κτλ.Πλεον σκεφτομαι να καταργησω τελειως παραγγελιες απο Κινα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, vagos789 είπε

Δυστυχως τα προβληματα στην αλυσιδα παραγωγης-μεταφορας ειναι μεγαλα και ξεκινανε απο το εργοστασιο,συνεχιζουν στα containers και φτανουν εως την απλη μεταφορικη του νησιου που περιμενει το βαπορι.

Αν χρειαζεσαι κατι γρηγορα, θα πρεπει να εισαι προσεκτικος απο που θα το παραγγειλεις,ενδεχομενως να πρεπει να παρεις και τηλεφωνο πρωτα.

Εγω ως κατοικος Αττικης διαλεγω εταιρειες που ειναι κοντα, εταιρειες που εχουν δικο τους μεταφορικο μεσο,εταιρειες με καλα reviews κτλ.Πλεον σκεφτομαι να καταργησω τελειως παραγγελιες απο Κινα.

 

Εγώ ήδη τις έχω καταργήσει γιατί πάντα είχα μια μικρή έννοια και άγχος καθώς περίμενα παρα πολύ καιρό και όταν γινόντουσαν ανάποδιες είχε διαδικασίες . Πολλές φορές καλύτερα κάτι ακριβό και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο παρά "ευκαιρίες " και μετά να τρέχεις να μαζεύεις αποδεικτικά για να ανοίγεις disputes.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διάβασα την λίστα, αλλά να έφτιαχνες μια μαύρη λίστα από διευθύνσεις που ακύρωσαν, και σε αυτές μόνο να εμφανίζεται η αντικαταβολή ανενεργή (για σπάσιμο...), το σκέφτηκες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Vago θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά επέτρεψε μου να διευκρινήσω ότι δεν μιλάω για αποστολές εξωτερικού αλλά για μαγαζιά εντός Ελλάδας. 

α προβληματα στην αλυσιδα παραγωγης-μεταφορας" που αναφέρεις τα αναγνωρίζω αλλα στην τελική δεν με απασχολούν. Εγώ πελάτης είμαι και πλήρωσα για κάτι που εσύ μου είπες ότι έχεις διαθέσιμο. Αν θέλεις να ασχοληθώ με τα προβλήματα στην αλυσίδα παραγωγής και μεταφοράς να το κάνω αλλά με την άναλογη θέση και μισθό. 

Για εμένα ο κλάδος μόνος του τα έκανε μπάχαλο μη σεβόμενος τον συνεπή πελάτη. Μια εναλλακτική σε όλο αυτό θα ήταν να είχαν μπει κάποιοι κανόνες (πχ το έχεις δηλωμένο διαθέσιμο με αποστολή 24 ώρες και έκανες λάθος? δεν ξεκίνησε η αποστολή σε 24 ώρες? 30% έκπτωση βάση νόμου) ή αν μου πρόσφερες κάποια έκπτωση σε αναγνώριση του λάθους της εταιρείας ή των υπαλλήλων σου. 

Το "μπερδεύτηκε το σύστημα και δεν είναι διαθέσιμο" εγώ το μεταφράζω ως: δεν το είχαμε και είπαμε να κάνουμε την αρπακτή, τώρα που σου πήραμε τα λεφτά κάτσε και περιμένε μλκ. Η αντίδραση του συνεπή πελάτη σε αυτήν την αντιμετώπιση ήταν να στραφεί στις αντικατβολές και να τους αφήσει να ψάχνονται εκείνοι αντί για αυτόν. Και αν κλείσουν οι αντικαταβολές η αντίδραση του θα είναι να στραφει στα φυσικά καταστήματα. 

Ναι Κίνα ακόμα αγοράζω που και που αλλά είναι στην κατηγορία "κάποια στιγμή θα έρθει" συνηθώς κάτι φτηνό, δυσεύρετο που δεν με νοιάζει αν θα πάρει 3 μηνες.

Σε 2 "αποτυχημένες" αγορες με κάρτα πρόσφατα δεν ασχολήθηκα κάν με το κατάστημα: έστειλα ένα μαιλ στο κατάστημα που ζητούσα ακύρωση της παραγγελίας, περίμενα 2 μέρες και δεν πήρα απάντηση, στα καπάκια τηλέφωνο στην τράπεζα και αίτηση για να μπλοκάρει την συναλλαγή και να επιστραφούν τα λεφτά στην πιστωτική. Και στις 2 περιπτώσεις τα πήρα πίσω με λιγότερο τρέξιμο και αναμονή από το να καλώ το κάθε μαγαζί.

Να το πώ και αλλιώς: πριν 3 χρόνια αγόρασα το πρώτο μου αυτοκίνητο. Επειδή η μέλουσα συζυγος έμενε σε άλλη πόλη και έπρεπε να νοικιάσω για να βρεθούμε τα ΣΚ ο χρόνος παράδοσης ήταν για εμένα ζωτικής σημασίας. Το εξόφλησα με την παραγγελία και την συμφωνία ότι αν δεν έρθει την προσυμφωνημένη ημερομηνία θα έπαιρνα ένα της έκθεσης να κάνω τα ταξίδια μου μέχρι να το φέρουν. Στις "ηλεκτρονικές αρπαχτες" που είναι η μόδα τώρα έχω δεσμευμένα καπου τα χρήματα μου χωρίς να έχω προϊον στα χέρια μου παρά την προηγηθήσα συμφωνία (αποστολή σε 24 ώρες όπως αναφέρετε στον ιστότοπο). Ποιος με διασφάλιζει ως καταναλωτή?

Επεξ/σία από bgeorgalas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο θα υπάρχουν καταστήματα που κάνουν "ατασθαλίες" με διαθεσιμότητα και τιμές, τόσο θα υπάρχουν και πελάτες που κάνουν "ατασθαλίες" με παραλαβές-πληρωμές.

Και δεν έχει να κάνει με το μέγεθος του μαγαζιού για να είναι κάποιος σωστός.

Αν εσύ πάντα είσαι κύριος στην διαθεσιμότητα σου, στην εξυπηρέτηση και στις τιμές, τότε με τον καιρό θα σε εμπιστευτεί ο κόσμος και μπορείς να καταργήσεις την αντικαταβολή τελείως.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχως ειναι η πλειοψηφια των καταστηματων που εχουν αυτη τη συμπεριφορα.

Και ενα καταστημα που ηταν συνεπες,μπορει να στη φερει και αυτο.

Σπανια εαν καθυστερησει η παραγγελια θα παρουν τηλεφωνο να ειδοποιησουν η να προτεινουν κατι αλλο.

Δηλαδη για ονομα του θεου,το εχω δει απο κινεζομαγαζα αυτο και οχι απο ελληνικα.

Οποτε αντικαταβολη μεχρι να σβησει ο ηλιος.Η Paypal σε οσους εχουν,καθως δε θα χρειαστει καν να μπλεκω με τηλεφωνο για να παρω τα χρηματα μου.

Προσωπικα ελαχιστα καταστηματα,μετρημενα στα δαχτυλα του ενος χεριου ειναι ,που εμπιστευομαι να πληρωσω με πιστωτικη καθως ξερω οτι δε θα κανουν βλακεια.

Επεξ/σία από Dantε
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το άλλο περίεργο είναι αγοράζεις από Κίνα που λέει ο λόγος καναπέ ολόκληρο και έχει δωρεάν μεταφορικά, πας στα online ελληνικά καταστήματα αγοράζεις μια θήκη κινητού 4 ευρώ έξοδα αποστολής + 3 ευρώ αντικαταβολή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Kostasallinone είπε

Το άλλο περίεργο είναι αγοράζεις από Κίνα που λέει ο λόγος καναπέ ολόκληρο και έχει δωρεάν μεταφορικά, πας στα online ελληνικά καταστήματα αγοράζεις μια θήκη κινητού 4 ευρώ έξοδα αποστολής + 3 ευρώ αντικαταβολή.

Δεν ειναι εντελως παραλογο αυτο.

Στη Κινα εχουν συμφωνιες με τις μεταφορικες και το ιδιο το κρατος βοηθαει αρκετα απο οσο γνωριζω στο θεμα των εξαγωγων για αυτο τους βγαινει τοσο μικρο το κοστος.

Εδω εχεις το κουριερ που θα το πληρωσεις και θα σου αφησει ειδοποιηση για να πας να το παρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dantε είπε

Δεν ειναι εντελως παραλογο αυτο.

Στη Κινα εχουν συμφωνιες με τις μεταφορικες και το ιδιο το κρατος βοηθαει αρκετα απο οσο γνωριζω στο θεμα των εξαγωγων για αυτο τους βγαινει τοσο μικρο το κοστος.

Εδω εχεις το κουριερ που θα το πληρωσεις και θα σου αφησει ειδοποιηση για να πας να το παρεις.

Πλέον ο χρόνος παράδοσης από τα ελληνικά καταστήματα είναι ίδιος ή και χειρότερος από Κίνα.

Είναι τραγικό να έρχεται πακέτο από υπερατλαντικό ταξίδι πιο γρήγορα από πακέτο εντός Ελλάδας που έχεις πληρώσει μεταφορικά.

Πριν μια εβδομάδα αγόρασα από banggood αποθήκες Κίνας 1 μέτρο σπάγκο και παρέλαβα προχτές με speedex.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Kostasallinone είπε

Πλέον ο χρόνος παράδοσης από τα ελληνικά καταστήματα είναι ίδιος ή και χειρότερος από Κίνα.

Είναι τραγικό να έρχεται πακέτο από υπερατλαντικό ταξίδι πιο γρήγορα από πακέτο εντός Ελλάδας που έχεις πληρώσει μεταφορικά.

Πριν μια εβδομάδα αγόρασα από banggood αποθήκες Κίνας 1 μέτρο σπάγκο και παρέλαβα προχτές με speedex.

Ενταξει πλεον δεν ειναι τοσο χαλια(τουλαχιστον στη περιοχη μου,για αλλου δε γνωριζω) οσο το Δεκεμβρη που οντως η κατασταση ηταν ανυποφορη.

3-4 μερες κανουν τα courier.Αλλα το οτι ερχονται απο banggood σφαιρα,ισχυει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dj_aggelos είπε

@mechpanos Αυτό και αν είναι η λογική του παραλόγου από τον κουνιάδο σου. Εκανε παραγγελία από ένα κατάστημα το οποίο μπορεί να φέρθηκε άψογα στην εξυπηρέτηση του πήγε στην κούριερ και αντιμετώπισε πρόβλημα παράτησε την παραγγελία με αποτέλεσμα η κούριερ θα πάρει τα χρήματα της από το κατάστημα το κατάστημα θα χρεωθεί και δεν θα εισπράξει την παραγγελία. Ωραία πράγματα.

Σε αυτό έχεις δίκιο... του το είπα κι εγώ...αλλά του άναψαν τα λαμπάκια γιατί ο υπάλληλος ήταν απότομος και είρωνας και σηκώθηκε κι έφυγε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, dj_aggelos είπε

@mechpanos Αυτό και αν είναι η λογική του παραλόγου από τον κουνιάδο σου. Εκανε παραγγελία από ένα κατάστημα το οποίο μπορεί να φέρθηκε άψογα στην εξυπηρέτηση του πήγε στην κούριερ και αντιμετώπισε πρόβλημα παράτησε την παραγγελία με αποτέλεσμα η κούριερ θα πάρει τα χρήματα της από το κατάστημα το κατάστημα θα χρεωθεί και δεν θα εισπράξει την παραγγελία. Ωραία πράγματα.

Δεν εχεις απολυτο δικιο...

Για να γινει αντιληπτο, ειναι σαν να χω στο μαγαζι μου πχ  μια σκαλα με 30 σκαλια , δηλαδη το μαγαζι μου να ειναι δυσπροσιτο για πολλους, και να παραπονιεμαι οτι φταιει η σκαλα..

Η μεταφορικη εταιρια, κουριερ κτλ, ειναι συνεργατης του καταστηματος.. εφοσον εγω δεν εχω φυσικη πρόσβαση στο καταστημα και μου προσφερει την ευκαιρια να μπω στο μαγαζι απο το σπιτι μου, πρεπει ολοκληρη η αλυσιδα να ειναι συνεπεις. Γιατι θεωρω και εγω εντελως παραλογο, ενα eshop να δρεπει τα ωφελη του να ειναι eshop ,( αν καποιος δεν καταλαβαινει τι ενοω μπορουμε να το συζητησουμε) και εγω σαν φυσικο μαγαζι να "αντιμετωπίζομαι" με διαφορετικο τροπο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...