Xristos45 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2019 Καλησπέρα. Πριν από 4-5 μήνες είχα αγοράσει PlayStation 4.. Το χειριστήριο μου εμφάνισε βλάβη και προσπαθω να επικοινωνήσω με το εν λόγω μαγαζί αλλά δεν απαντάνε, ούτε και στο messenger τους στο οποίο διαβάζουν τα μηνύματα και δεν απαντάνε.. τι να κάνω;
AristidisZ Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2019 Να πάρεις την αντιπροσωπεία ίσως ;;;
maneas Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2019 το συγκεκριμένο κατάστημα έχει κλείσει νομίζω (αφού πάτωσε κάνοντας λαμογιές με παραστατικά και μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδώσεις), επικοινωνείς με sony, εφόσον έχεις απόδειξη σε καλύπτει η εγγύηση
Xristos45 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2019 Ευχαριστώ πολύ, επικοινώνησα και μπορούν να βοηθήσουν από την αντιπροσωπεία!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα