Προς το περιεχόμενο

VDSL Cosmote - Ελάχιστη Εγγυημένη Ταχύτητα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο φόρουμ, έκανα ερώτημα για VDSL στην Cosmote και μου είπαν πως έχουν μόνο μια υπηρεσία VDSL double-play με ταχύτητα έως 50 Mbps. Δεν έχει αλλάξει ο κανονισμός και πλέον οι πάροχοι οφείλουν να δίνουν την ταχύτητα όπου εκεί κοντά θα κλειδώνει ο ενδιαφερόμενος πελάτης τους? Το λέω γιατί αντίστοιχα στην Voda μου είπαν για 50 Μbps (έχουν και υπηρεσία 30 Mbps) με ελάχιστη εγγυημένη ταχύτητα 45 Mbps. Με τη λογική του ΟΤΕ είτε 50 κλειδώνεις είτε 20 πληρώνεις το ίδιο.

Τι τελικά ισχύει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ζητησεις να σου πουν ελαχιστη ταχυτητα θα σου πουν, απο μονοι τους πχ εμενα δεν μου ειπαν ενω οταν ρωτησα οταν εβαλα 100αρα μου ειπαν απο 90 εως 100.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά εμένα μου είχαν πει ότι θεωρητικά υποστηρίζεται και 100mbps στην περιοχή μου και όταν έκανα αίτηση και μια εβδομαδα αργότερα τους πήρα να τους ρωτήσω τι γίνεται, μου είπαν ότι τελικά στην περιοχή μου δεν υποστηρίζεται το VDSL γενικότερα. 4 μήνες αργότερα ενεργοποιήθηκε βέβαια το VDSL στην γραμμή μου και κλειδώνω 50. Αλλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι ό,τι και να σου πουν πριν κάνεις αίτηση και ξεκινήσουν διαδικασίες δεν ισχύει 100%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο τηλέφωνο οι μπαγλαμάδες λένε ότι στην ΠΕΡΙΟΧΗ έχουν μέση τιμή 24 - 28  . Ναι  24 . Το συμβόλαιο μου είναι  για  50 + booster .

Με καταγγελίες πήγε 47 και με νέο direct καλώδιο και άλλο ζεύγος 49,9  . Αυτά για το ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ . 

 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

Στο τηλέφωνο οι μπαγλαμάδες λένε ότι στην ΠΕΡΙΟΧΗ έχουν μέση τιμή 24 - 28  . Ναι  24 . Το συμβόλαιο μου είναι  για  50 + booster .

Με καταγγελίες πήγε 47 και με νέο direct καλώδιο και άλλο ζεύγος 49,9  . Αυτά για το ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ . 

50αρα ειχα 50 κατω / 5 πανω χωρις να κανω τιποτα.

100αρα εχω 94 κατω και 9.97 πανω και η κοπελα ηταν ξεκαθαρη πως η γραμμη μπορει να αποδωσει απο 90 εως 100 (το εως 100 το εχουν ξεκαθαρα σε αυτα τα πακετα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, Salvation81 said:

50αρα ειχα 50 κατω / 5 πανω χωρις να κανω τιποτα.

100αρα εχω 94 κατω και 9.97 πανω και η κοπελα ηταν ξεκαθαρη πως η γραμμη μπορει να αποδωσει απο 90 εως 100 (το εως 100 το εχουν ξεκαθαρα σε αυτα τα πακετα).

Ναι προφανώς είχες actual 50 γιατί υπήρχε "αέρας" στο attainable που έπιανε η γραμμή ο οποίος συγχωρούσε τις απώλειες από τυχόν προβληματα στην εσωτερική καλωδίωση.

Η κοπέλα τα λέει "χοντρικά", αλλά ακόμα κι αν έβλεπε το attainable που είχες όταν ήσουν ακόμα την 50αρα σε περίπτωση που υπήρχε πρόβλημα με την καλωδίωση θα επηρέαζε την εκτίμησή της.

Επεξ/σία από ThReSh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Αν ζητησεις να σου πουν ελαχιστη ταχυτητα θα σου πουν, απο μονοι τους πχ εμενα δεν μου ειπαν ενω οταν ρωτησα οταν εβαλα 100αρα μου ειπαν απο 90 εως 100.

Το θέμα είναι ότι ζήτησα να μου πουν και η απάντηση ήταν "σ' εμάς (ΟΤΕ) ισχύει το έως 50" χωρίς αναφορά σε ελάχιστη εγγυημένη ταχύτητα. Βέβαια δεν δίνω μεγάλη βάση στα τμήματα πωλήσεών τους για αυτό και θέτω το ερώτημα εδώ. Όπως έγραψα πιο πάνω η Voda ανέφερε το σχετικό νούμερο χωρίς καμμία "όχληση" από εμένα.

Επεξ/σία από TR-909
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κανονισμός ναι μεν άλλαξε, αλλά όπως αναφέρει και το δελτίο τύπου της ΕΕΤΤ που μνημονεύεις, θα ξεκινήσει να ισχύει από τον Αύγουστο και μετά (8 μήνες από την έκδοση του ΦΕΚ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

- Όταν ρώτησα σε κατάστημα του ΟΤΕ τον περασμένο Σεπτέμβριο μου είπαν την ανώτερη και κατώτερη ταχύτητα στην περιοχή μου, όπως είχαν κάνει και πριν 8 χρόνια πάλι. Και τις δύο φορές η ταχύτητα της σύνδεσής μου ήταν μέσα στα όρια που είχαν θέσει οι ίδιοι απαρχής.

- Πιθανόν να πήρες διαφορετική απάντηση γιατί όπως λένε πολλοί παλαιοί υπάλληλοι του ΟΤΕ τον τελευταίο καιρό, ο κάθε νέος εκπρόσωπος του ΟΤΕ “απαντάει ανάλογα με το μυαλό που κουβαλάει στο κεφάλι του”!!!

Γιατί εδώ και πολλούς μήνες στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΤΕ εδώ αναφέρει τα παρακάτω:

 

Μόνο στην COSMOTE έχεις Δέσμευση Πραγματικής Ταχύτητας

Για πρώτη φορά, μπορείς να γνωρίζεις την πραγματική ταχύτητα που θα έχεις στο σπίτι σου - από τη χαμηλότερη έως και την υψηλότερη - κατά τη διαδικασία αγοράς του προγράμματος, από τους εξειδικευμένους εκπρόσωπούς μας στα καταστήματά μας, στο 13888 ή στο cosmote.gr!

[…]

Κατά συνέπεια στέλνεις Email στην εξυπηρέτηση πελατών και ζητάς επακριβή ενημέρωση, ή συμπληρώνεις την αντίστοιχη Φόρμα επικοινωνίας που υπάρχει στην ιστοσελίδα τους, όπου αναφέρει επί λέξη πως:

...θα λάβεις απάντηση μέσω e-mail ή τηλεφωνικά από εκπρόσωπό μας.


 

 

 


 

Επεξ/σία από filipN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, filipN είπε

- Όταν ρώτησα σε κατάστημα του ΟΤΕ τον περασμένο Σεπτέμβριο μου είπαν την ανώτερη και κατώτερη ταχύτητα στην περιοχή μου, όπως είχαν κάνει και πριν 8 χρόνια πάλι. Και τις δύο φορές η ταχύτητα της σύνδεσής μου ήταν μέσα στα όρια που είχαν θέσει οι ίδιοι απαρχής.

- Πιθανόν να πήρες διαφορετική απάντηση γιατί όπως λένε πολλοί παλαιοί υπάλληλοι του ΟΤΕ τον τελευταίο καιρό, ο κάθε νέος εκπρόσωπος του ΟΤΕ “απαντάει ανάλογα με το μυαλό που κουβαλάει στο κεφάλι του”!!!

Γιατί εδώ και πολλούς μήνες στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΤΕ εδώ αναφέρει τα παρακάτω:

Μόνο στην COSMOTE έχεις Δέσμευση Πραγματικής Ταχύτητας

Για πρώτη φορά, μπορείς να γνωρίζεις την πραγματική ταχύτητα που θα έχεις στο σπίτι σου - από τη χαμηλότερη έως και την υψηλότερη - κατά τη διαδικασία αγοράς του προγράμματος, από τους εξειδικευμένους εκπρόσωπούς μας στα καταστήματά μας, στο 13888 ή στο cosmote.gr!

[…]

Κατά συνέπεια στέλνεις Email στην εξυπηρέτηση πελατών και ζητάς επακριβή ενημέρωση, ή συμπληρώνεις την αντίστοιχη Φόρμα επικοινωνίας που υπάρχει στην ιστοσελίδα τους, όπου αναφέρει επί λέξη πως:

...θα λάβεις απάντηση μέσω e-mail ή τηλεφωνικά από εκπρόσωπό μας.


 


 

Ευχαριστώ για την απάντηση, αυτό σημαίνει ότι και στον ΟΤΕ δίνουν ελαχιστή εγγυημένη ταχύτητα απλά είναι που θα πέσεις για να πληροφορηθείς σωστά.

@jkoukos το 8 μήνες αφορά την διάρκεια της μεταβατικής περιόδου για να συμμορφωθούν οι πάροχοι με τον κανονισμό (ο οποίος είναι σε ισχύ). Όμως το γεγονός ότι η Voda ενημέρωσε με δική της πρωτοβουλία δείχνει ποιοτικότερη εξυπηρέτηση. Για να μην αναφέρθώ στο (απόλυτο) ύφος της εκπροσώπου στο 13888 - ναι τους τα πρήζουν και είναι δύσκολη θέση αλλά από την άλλη δημιουργούνται εντυπώσεις και απομακρύνονται υποψήφιοι πελάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ότι υπογράφηκε και εκδόθηκε ένα ΦΕΚ, φυσικά και ισχύει άμεσα, εκτός κι αν άλλως μνημονεύεται. Το ΦΕΚ αναφέρει ρητά πότε ξεκινά η εφαρμογή των άρθρων και στην συγκεκριμένη περίπτωση το καλοκαίρι.

Αντίστοιχα έγινε και στο προηγούμενο ΦΕΚ του κανονισμού Γενικών Αδειών,  που είχε ψηφισθεί Δεκέμβρη του 2017 με εφαρμογή ισχύος σταδιακά σε 4 διαφορετικές χρονικές περιόδους, με την τελευταία από αρχές του 2019 (12 μήνες από την έκδοση).

Πληροφοριακά, άλλο είναι αυτό που ζητά (και θα γίνει) από το καλοκαίρι και εντελώς διαφορετικό αυτό που αναφέρετε ότι κάνουν κάποιοι σήμερα. Αρκεί μία ανάγνωση του κανονισμού και θα το διαπιστώσετε.

Επεξ/σία από jkoukos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Καλημέρα σε όλους!

Μια γρήγορη βοήθεια γιατί επείγομαι!

Εχω κάνει νέα σύνδεση vdsl 50άρα η οποία σέρνεται, συγχρονίζει στα 21-21 και σε speedtest η πραγματικη ταχύτητα είναι 14-15 Mbps.

Πήρα το 13888 για να τους ζητήσω δωρεάν το speed booster μιας και λόγω της άθλιας σύνδεσης το θεωρώ ως το πιο λογικό, και μου είπε η εκπρόσωπος ότι μου το αφήνει με 2+2,40 = 4,40 € επιπλέον κάθε μήνα, δλδ αντί για τα 6,80 που έχει αν το παραγγέιλω μεσω internet μου κόβουν μονο 2,40.

Ο Εθνικός κανονισμός ανοιχτού Διαδικτύου (από την ΕΕΤΤ) που έχει ψηφιστεί και υπάρχει σε ΦΕΚ δεν υποχρεώνει την εταιρία να ανταποκρίνεται σε μια ελλάχιστη ταχύτητα, και άν δε συμβαίνει αυτό έχεις δικαίωμα αποζημίωσης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Nightstalker είπε

Καλημέρα σε όλους!

Μια γρήγορη βοήθεια γιατί επείγομαι!

Εχω κάνει νέα σύνδεση vdsl 50άρα η οποία σέρνεται, συγχρονίζει στα 21-21 και σε speedtest η πραγματικη ταχύτητα είναι 14-15 Mbps.

Πήρα το 13888 για να τους ζητήσω δωρεάν το speed booster μιας και λόγω της άθλιας σύνδεσης το θεωρώ ως το πιο λογικό, και μου είπε η εκπρόσωπος ότι μου το αφήνει με 2+2,40 = 4,40 € επιπλέον κάθε μήνα, δλδ αντί για τα 6,80 που έχει αν το παραγγέιλω μεσω internet μου κόβουν μονο 2,40.

Ο Εθνικός κανονισμός ανοιχτού Διαδικτύου (από την ΕΕΤΤ) που έχει ψηφιστεί και υπάρχει σε ΦΕΚ δεν υποχρεώνει την εταιρία να ανταποκρίνεται σε μια ελλάχιστη ταχύτητα, και άν δε συμβαίνει αυτό έχεις δικαίωμα αποζημίωσης?

2,5 χρόνια αργότερα λοιπόν.

Το θέμα είναι να σιγουρευτείς ότι η γραμμή σου δεν έχει πρόβλημα όχι να μανουριάσεις με το καλημέρα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε σε καταλαβαίνω. 

Δε "μανουριάζω". 

Εκανα την αίτηση 14/6, ο 1ος τεχνικός ήρθε και συνέδεσε τον εξοπλισμό στις 24/6 και επιβεβαίωσε την άθλια ταχύτητα, έδωσα βλάβη μετά από 4 μέρες, στις 28/6 ήρθε δεύτερος τεχνικός και διαπίστωσε το ίδιο, και χθες ήταν η 3η φορά που ήρθε τεχνικός και είπε μια από τα ίδια.

Και οι 3 μου επιβεβαίωσαν ότι από το dslam ξεκινάει 50 και έξω από το σπίτι φτάνει 30, δλδ χάνει 20Mbps σε 500-600 μέτρα. Τα αλλα 10 τα χάνει από το σημείο που φτάνει στην πολυκατοικία μέχρι την πριζα του διαμερίσματός μου.

Εφόσον έχεις κάτι χρήσιμο να πείς/προτείνεις ευπρόσδεκτο, αλλιώς εσύ μανουριάζεις με το καλημέρα και όχι εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Nightstalker είπε

Δε σε καταλαβαίνω. 

Δε "μανουριάζω". 

Εκανα την αίτηση 14/6, ο 1ος τεχνικός ήρθε και συνέδεσε τον εξοπλισμό στις 24/6 και επιβεβαίωσε την άθλια ταχύτητα, έδωσα βλάβη μετά από 4 μέρες, στις 28/6 ήρθε δεύτερος τεχνικός και διαπίστωσε το ίδιο, και χθες ήταν η 3η φορά που ήρθε τεχνικός και είπε μια από τα ίδια.

Και οι 3 μου επιβεβαίωσαν ότι από το dslam ξεκινάει 50 και έξω από το σπίτι φτάνει 30, δλδ χάνει 20Mbps σε 500-600 μέτρα. Τα αλλα 10 τα χάνει από το σημείο που φτάνει στην πολυκατοικία μέχρι την πριζα του διαμερίσματός μου.

Εφόσον έχεις κάτι χρήσιμο να πείς/προτείνεις ευπρόσδεκτο, αλλιώς εσύ μανουριάζεις με το καλημέρα και όχι εγώ.

Η απάντηση μου θα ήταν διαφορετική αν τα έλεγες αυτά από την αρχή. Να μανουριάσεις εννοούσα με την Cosmote, όχι μαζί μου.
Επειδή πολλοί γράφουν χωρίς να κάνουν αυτά τα βήματα που ανέφερες για να βεβαιωθούν ότι η κατάσταση δεν είναι μια απλή βλάβη που διορθώνεται.

Και τα 10 που χάνονται από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας μέχρι την πρίζα πάρα πολλά είναι επίσης. 

Θεωρώ εφόσον 2 τεχνικοί τους επιβεβαίωσαν ότι υπάρχει βλάβη που δεν διορθώνεται ότι μπορείς απλά να διακόψεις το συμβόλαιο χωρίς να πλήρωσεις πρόστιμο. Αλλά δεν νομίζω ότι μπορείς να διεκδικήσεις κάτι παραπάνω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...