John_NX Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Καλησπέρα! Τον Σεπτέμβριο του 17 είχα αγοράσει μια οθόνη από το E-Shop της AOC (I2481FXH το συγκεκριμένο μοντέλο). Στις 13/12/18 πήγα την συγκεκριμένη οθόνη στο κατάστημα καθώς η μισή σχεδόν είχε γίνει πράσινη (είχα δοκιμάσει διάφορους υπολογιστες,καλώδια κτλπ αλλά το ίδιο) και μου είπαν ότι θα το στείλουν στο τμήμα του service και ότι λογικά θα πάρει 1-2 εβδομάδες!. Τέλος πάντων πέρασαν τα Χριστούγεννα και περίπου 2-3 μέρες πριν το νέο έτος έλαβα μύνημα στο κινητό ότι η "επισκευή" βρίσκεται σε εξέλιξη. Εντάξει κατανοητό ότι λόγο των γιορτών κτλπ ίσως υπήρξε μια καθυστέρηση, η οποία δεν θα με ενοχλούσε. Ωστόσο σήμερα,στις 14/12/19 ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα! Πήγα στο κατάστημα πριν λίγο καιρό και με ενημέρωσαν ότι από τις 20/12 βρίσκεται στην Αθήνα και ότι πρόκειται για αντικατάσταση (λόγω της βλάβης) και ότι είναι θέμα της αντιπροσωπείας η καθυστέρηση. Εγώ σαν καταναλωτής, περιμένοντας 3 μήνες τώρα, τι δικαίωμα έχω; Μπορώ να πάρω τα λεφτά μου πίσω η τουλάχιστον να μπούνε στον λογαριασμό μου στο E-Shop? Ευχαριστώ πολύ!
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 35 λεπτά πριν, John_NX είπε Καλησπέρα! Τον Σεπτέμβριο του 17 είχα αγοράσει μια οθόνη από το E-Shop της AOC (I2481FXH το συγκεκριμένο μοντέλο). Στις 13/12/18 πήγα την συγκεκριμένη οθόνη στο κατάστημα καθώς η μισή σχεδόν είχε γίνει πράσινη (είχα δοκιμάσει διάφορους υπολογιστες,καλώδια κτλπ αλλά το ίδιο) και μου είπαν ότι θα το στείλουν στο τμήμα του service και ότι λογικά θα πάρει 1-2 εβδομάδες!. Τέλος πάντων πέρασαν τα Χριστούγεννα και περίπου 2-3 μέρες πριν το νέο έτος έλαβα μύνημα στο κινητό ότι η "επισκευή" βρίσκεται σε εξέλιξη. Εντάξει κατανοητό ότι λόγο των γιορτών κτλπ ίσως υπήρξε μια καθυστέρηση, η οποία δεν θα με ενοχλούσε. Ωστόσο σήμερα,στις 14/12/19 ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα! Πήγα στο κατάστημα πριν λίγο καιρό και με ενημέρωσαν ότι από τις 20/12 βρίσκεται στην Αθήνα και ότι πρόκειται για αντικατάσταση (λόγω της βλάβης) και ότι είναι θέμα της αντιπροσωπείας η καθυστέρηση. Εγώ σαν καταναλωτής, περιμένοντας 3 μήνες τώρα, τι δικαίωμα έχω; Μπορώ να πάρω τα λεφτά μου πίσω η τουλάχιστον να μπούνε στον λογαριασμό μου στο E-Shop? Ευχαριστώ πολύ! Επικοινώνησε με συνήγορο του καταναλωτή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα