Προς το περιεχόμενο

Audi A1 1.4 122hp s-tronic αποψεις!


natasaaaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, primeragt είπε

Aπο αυτα που ποσταρες αναλογα το ποσο σε νοιαζει η οικονομια και οι χωροι θα βγει και αποφαση σου.Και τα 3 που ανεφερες ενω σαν κατηγορια δεν ειναι μεγαλητερα σιγουρα ειναι πιο primium εσωτερικα. Το golf θα εχει μεγαλυτερη καταναλωση απο το Α1 λογο βαρους ετσι και αλλιως οπως και η 116. Το golf και η 116 ειναι μεγαλυτερα απο το Α1 οποτε αν σε νοιαζουν οι χωροι τα θεωρω καλυτερες επιλογες.

Οχι η αληθεια ειναι πως δεν με ενδιαφερουν ιδιαιτερα οι χωροι..δεν ψαχνω αμαξι με αυτο το κριτηριο. Ψαχνω κατι μικρο σε καροτσα με σχετικα δυνατες επιδοσεις..

 

2 ώρες πριν, Axelq είπε

14002639_3_b.jpg.88b01be2a0f39b53543d5361ac8ea60a.jpg

Μόνο εμένα μου φάνηκε περίεργο ότι το πρώτο service το έκανε στα 25 και το επόμενο στα 69 χιλ. χιλιόμετρα?

Πολλές "κόκκινες σημαίες", είναι από μάντρα, εισαγωγής από Ιταλία, καθαρισμένος κινητήρας (δεν μπορείς να καταλάβεις αν έσταζε τίποτα).

Εφόσον δεν μπορείς να το ελέγξεις τις πινακίδες του σε ασφαλιστική, πρέπει να το ελέγξεις τον αριθμό πλαισίου του από ευρωπαϊκή βάση δεδομένων για τυχόν ατυχήματα. (υπάρχουν ειδικά site)

Να ξέρεις επίσης ότι ο μαντράς στην χειρότερη περίπτωση το πήρε στην μισή τιμή που το πουλάει.

Προσωπικά θα σου πρότεινα να ψάξεις κάποιο άλλο.

Αυτο το βιβλιο σερβις απο πιο αυτοκινητο ειναι..;

3 ώρες πριν, XronisR είπε

Μάλλον ψάχνεις κάτι να έχει δύναμη(γκάζι).Με μια πρόχειρη ματιά στο car είδα polo gti,corsa opc,wv scirocco.Και ένα nissan juke,πιστεύω θα σου αρεσει

Αχ φιλε μου ειχα το corsa opc πριν χρονια αλλα το πουλησα λογο υποχρεωσεων τοτε....κ ακομα το κλαιω.. :(

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, natasaaaki είπε

Αυτο το βιβλιο σερβις απο πιο αυτοκινητο ειναι

Απο το αμάξι που εβαλες.

 

Επεξ/σία από jmmys
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, natasaaaki είπε

Οχι η αληθεια ειναι πως δεν με ενδιαφερουν ιδιαιτερα οι χωροι..δεν ψαχνω αμαξι με αυτο το κριτηριο. Ψαχνω κατι μικρο σε καροτσα με σχετικα δυνατες επιδοσεις..

Αυτο το βιβλιο σερβις απο πιο αυτοκινητο ειναι..;

Αχ φιλε μου ειχα το corsa opc πριν χρονια αλλα το πουλησα λογο υποχρεωσεων τοτε....κ ακομα το κλαιω.. :(

Ε τοτε απο το group vag ψαξε το πιο μικρο και ελαφρη με το μοτερ που σε νοιαζει και θα εχεις το πιο ευελικτο συνολο.

Ωραιο το opc αλλα απο σασμαν πατατα (πιο κοντο πεθαινεις).

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Axelq είπε

 

Να ξέρεις επίσης ότι ο μαντράς στην χειρότερη περίπτωση το πήρε στην μισή τιμή που το πουλάει. 

Εντάξει στην συγκεκριμένη περίπτωση το ματωσες!  Είπαμε να λέμε καμιά υπερβολή για να δώσουμε έμφαση στα λεγόμενα μας αλλά όχι κ έτσι. 

Συνήθως οι έμποροι μεταχειρισμένων (δεν μου αρέσει και τόσο το μαντραδες)  έχουν ένα κέρδος από τα 500€-800€ σ ένα αυτοκίνητο. Για το Α1 της Audi ίσως αυτό το κέρδος να ανέβηκε στο χιλιάρικο ή λίγο παραπάνω από αυτό αλλά ως εκεί. 

Μην τους βάζουμε όμως όλους στο ίδιο καζάνι,  δεν είναι όλοι απατεώνες, ούτε όλα τα αυτοκίνητα είναι σάπια, πειραγμένα, τρακαρισμενα και άλλα λοιπά που θέλουν να περάσουν κάποιοι αδαείς για τις εντυπώσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ θα πώ το εξής.

Αμάξι να πάρεις απο ιδιώτη. Οτι αυτοκίνητο πωλείται απο μαντρά είναι η τρακαρισμένο ή γυρισμένα χιλιομετρα ή συνδιασμός.

Τα καλύτερα μεταχειρισμένα που μπορείτε να πάρετε σήμερα απο έμπορο, είναι αυτοκινητα που ηταν leasing.

Προσοχή! δεν μιλάω για matiz νοικιαρικο απο νησι. Μιλαω για audi, mercedes, volvo, auris, leasing σε μεσαια στελεχη επιχειρησεων. Αντε κανενα συμπλεκτη να εχει ταλαιπωρησει κανενα golden girl με την γόβα. Που εκτός leasing να ειναι, κανείς δεν σου υπόσχεται ότι ο συμπλέκτης θα είναι άψογος.

Εχουν πραγματικα χιλιομετρα, δεν έχουν γίνει πίτα και έχουν επισκευαστεί γιατί είχαν μεικτή ασφάλιση και βγήκαν ολοσχερή καταστροφή, και θα τα βρείς κατα πάσα πιθανότητα επιφανειακά full ξαναβαμμένα , διότι οι εταιρίες leasing έχουν γίνει εξαιρετικά απαιτητικές και δεν θέλουν ούτε γραντζουνιά επάνω κατά την επιστροφή του αυτοκινήτου.

Εισαγωγής αυτοκίνητο δεν υπάρχει χωρίς γυρισμένα χιλιόμετρα, και μάλισα ΠΟΛΎΥΥΥΥΥ γυρισμένα. Τα 90.000 που βλέπεις, μπορεί να είναι 300.000 ! Book service μπορώ να σου φέρω όσα θές , απο ότι μάρκα θέλεις, και ότι σφραγίδα γουστάρεις.

Ειδα καμια 50αρια BClass. Ολοι για αψεγάδιαστα τα πουλάγαν. Ολα ειχαν γυρισμενα χιλιομετρα ή είχαν γίνει πίτα 2-3-4 φορές.

Τα χιλιομετρα θα τα δει ο ηλεκτρολογος εμπειστου συνεργειου - αντιπροσωπειας και το original διαγνωστικο και οχι universal μπουρδες, ο οποιος θα πρέπει να ασχοληθεί κιόλας. Υπάρχουν πολλές τρίπλες για να καταλάβεις ότι κάτι πάει στραβά.

Το καλύτερο που βρέθηκε ήταν ένα leasing. Πραγματικά χιλιόμετρα, πίτα δεν είχε γίνει ποτέ, και ήταν εξωτερικά με ολική βαφή λόγω γραντζουνιών.

Επεξ/σία από andreaspA
  • Like 2
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με 5500 χιλιάρικα παίρνεις Α1(όχι το αυτόματο) και θες κάνα χιλιάρικο δασμούς.

ΔΕΝ το λέω για να το κάνεις αλλά για να δεις ότι κανένα αμάξι του 2010 δεν έχει τόσα λίγα χιλιόμετρα

Screenshot_20190217-084737.png.95c215dcccc2d136454e3cc4589dc482.png

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέχνα τα τετραγωνα κλωνοποιημενα άσχημα skoda των Γερμανών και τα τέρατα των Γιαπωνέζων και πάρε μια alfa giulietta ή mito με 170 άλογα να χαίρεσαι να τη βλέπεις 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικα οσο κ να το τριγυριζω μαλλον προς golf με κοβω να πηγαινω..αλλα ακομα δεν εχω κατασταλαξει σε 1.4 122hp  ή σε 1.4 160hp tsi και τα δυο.. απλα φανταζομαι πως οσο πιο «τραβηγμενο» ειναι το μοτερ τοσο περισσοτερο ευαισθητο θα ειναι..

Το mito που ανεφερε φιλος και γενικα alfa romeo η αληθεια ειναι πως δεν μου πολυ αρεσουν εμφανισιακα..

Επισης ενα διαστημα σκεφτομουν το να φερω αυτοκινητο απο εξω αλλα εκει παλι θελεις αλλα,πρεπει να ξερεις που να πας,να πας να το παρεις ο ιδιος κτλ που σημαινει κ αλλα εξοδα..

οσο για τα χρηματα,τα 11000 που ανεφερα ειναι το παρα παρα πολυ max που θα μπορουσα να διαθεσω. Το ιδανικο ποσο ειναι καπου 9-10.000€.. (και προυποθεση σε αυτο το ποσο ειναι να μπορεσω να δωσω το δικο μου αμαξι πρωτα σε καλη τιμη) απλα ισως με αυτο το ποσο εαν θελω κατι «καλο» ισως να πρεπει να κοιταξω χρονολογιες πριν το 2009 κ δεν ξερω αν μου αρεσει πολυ κ αυτη η ιδεα. Ναι οκ δεν θα θελω ολα δικα μου,και καινουριο αμαξι και φτηνο απλα θελω οσο το δυνατον να παω καπου safe...Δηλαδη golf 5 ή 116 bmw ή κανενα cooper μοντελα πριν το 2009 που βρισκω περιπου με 7000€..Δεν ξερω..

Επεξ/σία από natasaaaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, andreaspA είπε

Αμάξι να πάρεις απο ιδιώτη. Οτι αυτοκίνητο πωλείται απο μαντρά είναι η τρακαρισμένο ή γυρισμένα χιλιομετρα ή συνδιασμός.

Καλά μην παίρνεις και όρκο.Η απόλυτη γενίκευση.Εσύ ξέρεις προφανώς τον κάθε μαντρα  σε όλη την Ελλάδα και το κάθε αμάξι που πουλάνε.Σαν τον άλλο που λέει ότι το πήρε στη χειρότερη στη μισή τιμή. 

Τα ακουσαμε και αυτά από τους insomnia experts που ξέρουν όλη την αγορά.

Προς TS,

Αν μπορείς να πάρεις αμάξι απο Γερμανία,έχεις πολύ παραπανω επιλογες,και θα είναι καθαρά γερμανικό.Υπάρχει η γραμμή για κυκλοφορία στην Γερμανια και η γραμμή για εξαγωγη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, jmmys είπε

 

Αν μπορείς να πάρεις αμάξι απο Γερμανία,έχεις πολύ παραπανω επιλογες,και θα είναι καθαρά γερμανικό.Υπάρχει η γραμμή για κυκλοφορία στην Γερμανια και η γραμμή για εξαγωγη.

υπάρχει κάπου γραμμένο αυτό ή είναι αστικός μύθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπου υπάρχει φωτιά υπάρχει και καπνός. Απο εκεί και πέρα ο καθένας πιστεύει ότι θέλει.

Το οτι υπάρχει πάντως γραμμή για εξαγωγή αυτό υπάρχει ναι,αλλη για Αμερικη,αλλη για Ασία αλλη για Νότια Ευρώπη.Αυτό είπα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, panoskatos είπε

Συνήθως οι έμποροι μεταχειρισμένων (δεν μου αρέσει και τόσο το μαντραδες)  έχουν ένα κέρδος από τα 500€-800€ σ ένα αυτοκίνητο. Για το Α1 της Audi ίσως αυτό το κέρδος να ανέβηκε στο χιλιάρικο ή λίγο παραπάνω από αυτό αλλά ως εκεί.  

Με τέτοιο κέρδος θα είχε κλείσει σε λιγότερο από χρόνο.

Άμα έχεις κάποιον γνωστό που ασχολείται, ρώτα τον ο ίδιος.

8 ώρες πριν, panoskatos είπε

Μην τους βάζουμε όμως όλους στο ίδιο καζάνι,  δεν είναι όλοι απατεώνες, ούτε όλα τα αυτοκίνητα είναι σάπια, πειραγμένα, τρακαρισμενα και άλλα λοιπά που θέλουν να περάσουν κάποιοι αδαείς για τις εντυπώσεις

Δεν έχω αναφέρει τίποτα από τα παραπάνω, απλά τα αυτοκίνητα από "εμπόρους αυτοκινήτων", ειδικά από εισαγωγή, θέλουν περισσότερο έλεγχο από των ιδιωτών.

*Ενδεικτικά αγγελία από ιδιώτη στην Γερμανία.

Επεξ/σία από Axelq
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα παρω αμαξι απο το εξωτερικο..δεν θελω να μπω σε αυτες τις διαδικασιες,δεν υπαρχει λογος. Θα βρω πιστευω καποια στιγμη ενα αξιολογο αμαξι,που θα παει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, andreaspA είπε

Εγώ θα πώ το εξής.

Αμάξι να πάρεις απο ιδιώτη. Οτι αυτοκίνητο πωλείται απο μαντρά είναι η τρακαρισμένο ή γυρισμένα χιλιομετρα ή συνδιασμός.

Τα καλύτερα μεταχειρισμένα που μπορείτε να πάρετε σήμερα απο έμπορο, είναι αυτοκινητα που ηταν leasing.

Προσοχή! δεν μιλάω για matiz νοικιαρικο απο νησι. Μιλαω για audi, mercedes, volvo, auris, leasing σε μεσαια στελεχη επιχειρησεων. Αντε κανενα συμπλεκτη να εχει ταλαιπωρησει κανενα golden girl με την γόβα. Που εκτός leasing να ειναι, κανείς δεν σου υπόσχεται ότι ο συμπλέκτης θα είναι άψογος.

Εχουν πραγματικα χιλιομετρα, δεν έχουν γίνει πίτα και έχουν επισκευαστεί γιατί είχαν μεικτή ασφάλιση και βγήκαν ολοσχερή καταστροφή, και θα τα βρείς κατα πάσα πιθανότητα επιφανειακά full ξαναβαμμένα , διότι οι εταιρίες leasing έχουν γίνει εξαιρετικά απαιτητικές και δεν θέλουν ούτε γραντζουνιά επάνω κατά την επιστροφή του αυτοκινήτου.

Εισαγωγής αυτοκίνητο δεν υπάρχει χωρίς γυρισμένα χιλιόμετρα, και μάλισα ΠΟΛΎΥΥΥΥΥ γυρισμένα. Τα 90.000 που βλέπεις, μπορεί να είναι 300.000 ! Book service μπορώ να σου φέρω όσα θές , απο ότι μάρκα θέλεις, και ότι σφραγίδα γουστάρεις.

Ειδα καμια 50αρια BClass. Ολοι για αψεγάδιαστα τα πουλάγαν. Ολα ειχαν γυρισμενα χιλιομετρα ή είχαν γίνει πίτα 2-3-4 φορές.

Τα χιλιομετρα θα τα δει ο ηλεκτρολογος εμπειστου συνεργειου - αντιπροσωπειας και το original διαγνωστικο και οχι universal μπουρδες, ο οποιος θα πρέπει να ασχοληθεί κιόλας. Υπάρχουν πολλές τρίπλες για να καταλάβεις ότι κάτι πάει στραβά.

Το καλύτερο που βρέθηκε ήταν ένα leasing. Πραγματικά χιλιόμετρα, πίτα δεν είχε γίνει ποτέ, και ήταν εξωτερικά με ολική βαφή λόγω γραντζουνιών.

Απ τα πιο σοβαρα σχολιο εδω μεσα. Τελικα τι αγορασες εσυ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...