Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω αγορασει απο ενα καταστημα της περιοχης μου αυτο το φουρνακι https://www.skroutz.gr/s/11459597/Princess-AF34-27.html#reviews

Μεσα σε 2 μηνες χαλασαν τα ματια και δεν δουλευαν καθολου.
Το πηγα στο μαγαζι που το πηρα και μου ειπε οτι θα το στειλει για φτιαξιμο και θα με ειδοποιουσε σημερα το πρωι.Πραγμα που δεν εγινε και πηρα εγω.Οσες φορες πηρα που το σηκωνε αλλος απο το καταστημα και αλλα διαφορα για να με αποφυγουν.(κλασσικα πραγματα δηλαδη).
Οταν καταφερα με φωνες και συνενοηθηκα(γιατι δεν γινοταν αλλιως,το παλεψα πολυ πιστεψτε με) μου ειπε πως επειδη ειχε ενα αλλο ιδιο φουρνακι αλλα με σπασμενο το τζαμι στην πορτα μπροστα θα το αλλαξει με το δικο μου και θα παρω εγω αυτο που ηταν σπασμενο στην αρχη (απο μεταφρικη ειχε σπασει).Αρα ψεμα οτι θα το στειλει να δει τι εχει!
 

Ηταν πολυ ειρωνικος λεγοντας μου δεν εχω προλαβει κα πιω τον καφε απο τον κοσμο κλπ κλπ.
(εδω γελαμε).


Τι να κανω σε αυτην την περιπτωση.Δεν θελω να παρω το σπασμενο-επισκευασμενο και θελω οτι οριζει η εγγυηση μου(2 χρονια).
Το φουρνακι το πηρα 130 ευρω.

Εχω σκευτει συνηγορο του καταναλωτη αν δω οτι ζοριζουν τα πραγματα.

Τι να κανω?Να ζητησω καινουργιο?Να ζητησω τα χρηματα μου πισω?Τα μισα χρηματα?

Δημοσ.

Ή θα πάρεις το δικό σου επισκευασμένο όταν και εφόσον το στείλει στο service, κάτσε και περίμενε δηλαδή.
Είτε θα πάρεις το άλλο που έχει εκεί, το οποίο είναι αμεταχείριστο από ότι κατάλαβα, με την αλλαγή στα πορτάκια.

Καινούργιο ή τα χρήματα γιατί να ζητήσεις ;;
2 μήνες διάστημα που το έχεις είναι μακράν εκτός DOA.
 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dpolal είπε

Ή θα πάρεις το δικό σου επισκευασμένο όταν και εφόσον το στείλει στο service, κάτσε και περίμενε δηλαδή.
Είτε θα πάρεις το άλλο που έχει εκεί, το οποίο είναι αμεταχείριστο από ότι κατάλαβα, με την αλλαγή στα πορτάκια.

Καινούργιο ή τα χρήματα γιατί να ζητήσεις ;;
2 μήνες διάστημα που το έχεις είναι μακράν εκτός DOA.
 

φυσικα και δεν θα παρεις οτι σου λενε αυτοι... καινουργιο αγορασες καινουργιο θα εχεις παρε τωρα συνηγορο του καταναλωτη και δες τι μπορεις να κανεις (λογικα θα σου πουν να περιμενεις μεχρι να σου το επιστρεψουν απο το service) ειχε κανενα S/N πανω; Μη σου στειλουν κανενα αλλο και σε πιασουν κοτσο.

Δημοσ.

Καλα ξεμπερδέματα. Κάνε μια αρνητική στο skroutz στο κατάστημα, ώστε άλλοι να μην την πατήσουν.

Ζήτα όμορφα και ευγενικά τον υπεύθυνο της εταιρίας, ζήτα να επισκευαστεί το δικό σου και να μην γίνουν αλχημείες.

Από εκεί και πέρα, το καλύτερο μου φαίνεται είναι να μιλήσεις με το service απευθείας, εφόσον έχει πάει το φουρνάκι εκεί.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, roympos1994 είπε

φυσικα και δεν θα παρεις οτι σου λενε αυτοι... καινουργιο αγορασες καινουργιο θα εχεις παρε τωρα συνηγορο του καταναλωτη και δες τι μπορεις να κανεις (λογικα θα σου πουν να περιμενεις μεχρι να σου το επιστρεψουν απο το service) ειχε κανενα S/N πανω; Μη σου στειλουν κανενα αλλο και σε πιασουν κοτσο.

Το καινούργιο από πού προκύπτει δηλαδή ;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, dpolal είπε

Το καινούργιο από πού προκύπτει δηλαδή ;

Στο οτι το ειχε αγορασει καινουριο, αν δεν μπορουν να το φτιαξουν ή δεν με νοιαζει τι ,να του δωσουν καινουργιο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, roympos1994 είπε

Στο οτι το ειχε αγορασει καινουριο, αν δεν μπορουν να το φτιαξουν ή δεν με νοιαζει τι ,να του δωσουν καινουργιο.

Καινούργιο το πήρε μεν, αλλά του χάλασε μετά από 2 μήνες χρήσης.
Δεν μιλάμε για 2 μέρες, ούτε καν 1 εβδομάδα που ίσως και να ίσχυε κάποια DOA ανάλογα με το κατάστημα και να απαιτήσει καινούργιο.
Και αυτό δεν έχει πάει καν στο service ακόμα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dpolal είπε

Καινούργιο το πήρε μεν, αλλά του χάλασε μετά από 2 μήνες χρήσης.
Δεν μιλάμε για 2 μέρες, ούτε καν 1 εβδομάδα που ίσως και να ίσχυε κάποια DOA ανάλογα με το κατάστημα και να απαιτήσει καινούργιο.
Και αυτό δεν έχει πάει καν στο service ακόμα.

δεν παιζει ρολο και εσυ μπορει να ειχες ενα κινητο και μεσα σε 2 μηνες σου εβγαζε προβλημα στην μητρικη και ηταν ελλατωματικο δεν θα επρεπε να σου δωσουν καινουργιο;
Για DOA ισχυει 15 μερες απ οταν το πηρε στα χερια του.
Δεν νομιζω αν δεν τους ζαλισει να το πανε και στο service μπορει να του πουν το πηγαν και να του δωσουν κανενα αλλο σαπιο.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, dpolal είπε

Καινούργιο το πήρε μεν, αλλά του χάλασε μετά από 2 μήνες χρήσης.
Δεν μιλάμε για 2 μέρες, ούτε καν 1 εβδομάδα που ίσως και να ίσχυε κάποια DOA ανάλογα με το κατάστημα και να απαιτήσει καινούργιο.
Και αυτό δεν έχει πάει καν στο service ακόμα.

Απλά πράγματα που η καινούργια γενιά δε δύναται να κατανοήσει :P

Το γεγονός ότι αντικαθιστούν εντός εγγύησης κάτι usb stick και λοιπές βλακείες δε πάει να πει ότι προκύπτει πουθενά όρος αντικατάστασης από την εγγύηση 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Απλά πράγματα που η καινούργια γενιά δε δύναται να κατανοήσει :P

Το γεγονός ότι αντικαθιστούν εντός εγγύησης κάτι usb stick και λοιπές βλακείες δε πάει να πει ότι προκύπτει πουθενά όρος αντικατάστασης από την εγγύηση 

Ναι αλλα ουτε του το εφτιαξε...  Ειπε οτι το εστειλε στο service και απο τα λεγομενα του καταλαβαινουμε οτι δεν το εστειλε. 

Χρυσος κανονας για μενα: Ειπε ο πωλητης ψεματα στον πελατη,  τοτε δεν αξιζει να εχει πελατες.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, roympos1994 είπε

δεν παιζει ρολο και εσυ μπορει να ειχες ενα κινητο και μεσα σε 2 μηνες σου εβγαζε προβλημα στην μητρικη και ηταν ελλατωματικο δεν θα επρεπε να σου δωσουν καινουργιο;
Για DOA ισχυει 15 μερες απ οταν το πηρε στα χερια του.
Δεν νομιζω αν δεν τους ζαλισει να το πανε και στο service μπορει να του πουν το πηγαν και να του δωσουν κανενα αλλο σαπιο.

Όχι φίλε, γιατί να σου δώσουν καινούργιο 2 μήνες μετά ;;; Δεν είναι κανένας υποχρεωμένος να το κάνει αυτό.
DOA ισχύει ανάλογα με το κατάστημα ή τον προμηθευτή από όσο ξέρω και πάλι το χρονικό διάστημα διαφέρει ενώ ο νόμος για την εγγύηση ορίζει ότι αντικατάσταση γίνεται αν δεν επισκευάζεται, όχι επειδή στράβωσε ο πελάτης και απαιτεί καινούργιο.

Για το σάπιο που λες, διάβασε ξανά το αρχικό post.
Ο TS έχει την δυνατότητα να πάρει άμεσα αμεταχείριστο φουρνάκι, αφού αλλαχθεί το σπασμένο τζάμι και μπορεί να το ελέγξει και ο ίδιος αν έχει άλλα σημάδια πρι ντο αποδεχτεί.
Ευκολία είναι για να μην περιμένει και η εγγύηση ισχύει κανονικά ούτως ή άλλως.
Δεν μιλάμε για κινητό, ένα φουρνάκι είναι.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, dpolal είπε

Όχι φίλε, γιατί να σου δώσουν καινούργιο 2 μήνες μετά ;;; Δεν είναι κανένας υποχρεωμένος να το κάνει αυτό.
DOA ισχύει ανάλογα με το κατάστημα ή τον προμηθευτή από όσο ξέρω και πάλι το χρονικό διάστημα διαφέρει ενώ ο νόμος για την εγγύηση ορίζει ότι αντικατάσταση γίνεται αν δεν επισκευάζεται, όχι επειδή στράβωσε ο πελάτης και απαιτεί καινούργιο.

Για το σάπιο που λες, διάβασε ξανά το αρχικό post.
Ο TS έχει την δυνατότητα να πάρει άμεσα αμεταχείριστο φουρνάκι, αφού αλλαχθεί το σπασμένο τζάμι και μπορεί να το ελέγξει και ο ίδιος αν έχει άλλα σημάδια πρι ντο αποδεχτεί.
Ευκολία είναι για να μην περιμένει και η εγγύηση ισχύει κανονικά ούτως ή άλλως.
Δεν μιλάμε για κινητό, ένα φουρνάκι είναι.

Ναι αφου ηταν τοσο απλο γιατι του ειπε ψεματα ο πωλητης,  αυτο εξηγησε μου.  Δεν του ειπε απο την αρχη δεν το στελνω,  παρε αυτο.  Του ειπε θα το στειλω στο service και δεν το εστειλε καν. Απο κει φαινεται ποσο εκτιμαει τον πελατη του. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, dpolal είπε

Όχι φίλε, γιατί να σου δώσουν καινούργιο 2 μήνες μετά ;;; Δεν είναι κανένας υποχρεωμένος να το κάνει αυτό.
DOA ισχύει ανάλογα με το κατάστημα ή τον προμηθευτή από όσο ξέρω και πάλι το χρονικό διάστημα διαφέρει ενώ ο νόμος για την εγγύηση ορίζει ότι αντικατάσταση γίνεται αν δεν επισκευάζεται, όχι επειδή στράβωσε ο πελάτης και απαιτεί καινούργιο.

Για το σάπιο που λες, διάβασε ξανά το αρχικό post.
Ο TS έχει την δυνατότητα να πάρει άμεσα αμεταχείριστο φουρνάκι, αφού αλλαχθεί το σπασμένο τζάμι και μπορεί να το ελέγξει και ο ίδιος αν έχει άλλα σημάδια πρι ντο αποδεχτεί.
Ευκολία είναι για να μην περιμένει και η εγγύηση ισχύει κανονικά ούτως ή άλλως.
Δεν μιλάμε για κινητό, ένα φουρνάκι είναι.

Εγω δεν ειπα οτι επειδη στραβωσε ο πελατης να του δωσουν καινουργιο, εγω λεω οτι αν αυτοι δεν θελουν να το στειλουν για τους χ,ψ λογους αν ζητησει καινουργιο.

Επειδη του ειπαν αυτοι οτι ειναι αμεταχειριστο δεν σημαινει οτι ειναι (γιατι απ οτι καταλαβα ειναι οτι να ναι το μαγαζι οποτε δεν θα τους εμπιστευομουν εγω) και να ισχυει αν το παρει θα το κοιταξει πρωτα , απλα με εκνευριζουν που αγνοουν τους πελατες τους σε τετοια ζητηματα.

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Ναι αλλα ουτε του το εφτιαξε...  Ειπε οτι το εστειλε στο service και απο τα λεγομενα του καταλαβαινουμε οτι δεν το εστειλε. 

Χρυσος κανονας για μενα: Ειπε ο πωλητης ψεματα στον πελατη,  τοτε δεν αξιζει να εχει πελατες.

Αυτο που λες φιλε +1000000

Απολυτα με αυτο που λεω εγω!


Γιατι να παρω το ιδιο αλλα με χτυπημα απο την μεταφορικη?(με μια αλλαγη στο πορτακι να μην φαινετε ετσι απεξω απεξω)

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ το πηρα καινουργιο θα εχω.Αν ειναι ετσι να καταργησουμε τις εγγυησεις!


Μου ειπε να περασω το απογευμα να το παρω..(προφανος αυτο με το πορτακι μου).

Θα το παρω αλλα θα το χρησιμοοιησω μεχρι να μου κανει παραγγελια αλλο!
Αυτο θα προσπαθησω.

Δυστυχως το καταστημα δεν ειναι στο skroutz..

6 λεπτά πριν, roympos1994 είπε

Εγω δεν ειπα οτι επειδη στραβωσε ο πελατης να του δωσουν καινουργιο, εγω λεω οτι αν αυτοι δεν θελουν να το στειλουν για τους χ,ψ λογους αν ζητησει καινουργιο.

Επειδη του ειπαν αυτοι οτι ειναι αμεταχειριστο δεν σημαινει οτι ειναι (γιατι απ οτι καταλαβα ειναι οτι να ναι το μαγαζι οποτε δεν θα τους εμπιστευομουν εγω) και να ισχυει αν το παρει θα το κοιταξει πρωτα , απλα με εκνευριζουν που αγνοουν τους πελατες τους σε τετοια ζητηματα.

Με το ψεμα που ειπαν δεν καταλαβα που ειναι τελικα το sevice..στο καταστημα η αλλου?
Οποτε αν με τα λεγομενα τους ΔΕΝ ειναι στο καταστημα τοτε αφου δεν θα το στειλουν για σερβις για χ/ψ λογους να μου κανουν αντικατασταση με ενα καινουργιο.
Γιατι σαφως αυτο που ειχαν με το ραγισμενο τζαμι δεν θα το πουλουσαν ποτε και βρηκαν εμενα!

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Αυτο που λες φιλε +1000000

Απολυτα με αυτο που λεω εγω!


Γιατι να παρω το ιδιο αλλα με χτυπημα απο την μεταφορικη?(με μια αλλαγη στο πορτακι να μην φαινετε ετσι απεξω απεξω)

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ το πηρα καινουργιο θα εχω.Αν ειναι ετσι να καταργησουμε τις εγγυησεις!


Μου ειπε να περασω το απογευμα να το παρω..(προφανος αυτο με το πορτακι μου).

Θα το παρω αλλα θα το χρησιμοοιησω μεχρι να μου κανει παραγγελια αλλο!
Αυτο θα προσπαθησω.

Δυστυχως το καταστημα δεν ειναι στο skroutz..

Με το ψεμα που ειπαν δεν καταλαβα που ειναι τελικα το sevice..στο καταστημα η αλλου?
Οποτε αν με τα λεγομενα τους ΔΕΝ ειναι στο καταστημα τοτε αφου δεν θα το στειλουν για σερβις για χ/ψ λογους να μου κανουν αντικατασταση με ενα καινουργιο.
Γιατι σαφως αυτο που ειχαν με το ραγισμενο τζαμι δεν θα το πουλουσαν ποτε και βρηκαν εμενα!

Δεν το ξερω το μαγαζι αλλα για να σου λενε θα το στειλουν στο service σημαινει οτι θα το στειλουν αλλου .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...