Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά, θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κανένας τρόπος να σταματήσω αυτά τα πολυ ..........βοηθητικά και ενδιαφέροντα μηνύματα της Vodafone (CU) —καθόλου—, που λαμβάνω στο κινητό ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.
Ρώτησα στη σελίδα της βονταφον στο fb και μου τα μασούσαν, και εν τέλει μου πρότειναν να πάρω τηλ την εξυπηρέτηση πελατών. Πριν αρχίσω να παίρνω τηλέφωνα και να τους ξεχέζω (γιατί δυστυχώς σε αυτό το σημείο με έχουν φτάσει), υπάρχει κάποιος που να έχει το ίδιο θέμα και να το έχει αντιμετωπίσει;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δημοσ.

Πάρε την εξυπηρέτηση πελατών και εξήγησέ τους με απλό και ήρεμο τρόπο πως τα μυνήματα ενοχλούν την εργασία σου, και πως αν δεν μειωθούν τότε θα αναγκαστείς να αλλάξεις πάροχο.

Δυστυχώς κατά πάσα πιθανότητα όταν ξεκίνησες το συμβόλαιο ή αγόρασες το καρτοκινητό σου έδωσαν να υπογράψεις πως συναινείς να λαμβάνεις προωθητικές ενέργειες ως εκ τούτου είναι καλυμένοι να σου στέλνουν όσα μυνήματα θέλουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είπα ποτέ πως κάνουν κάτι παράνομο ή με ξεγέλασαν, απλά το θεωρώ παράλογο ότι δεν έχουν συνειδητοποιήσει πόσο ενοχλητικοί γίνονται. Έχω τουλάχιστον 2 μηνύματα σχεδόν κάθε μέρα. Αποκλείεται να είμαι ο μόνος που ενοχλούμαι, ρε παιδιά...

*Προς αποφυγή παρεξηγήσεων: Προφανώς και δεν θα ξεχέσω τον απλό υπάλληλο με τον οποίο θα μιλήσω, δεν μου φτάιει σε κάτι το όποιο παιδί καλείται να διαχειριστεί τις λαμπρές ιδέες μάρκετινγκ των από πάνω, το είπα χάριν υπερβολής.

Επεξ/σία από Gregory_House
Δημοσ.

Γιατρέ κι εμένα περίπου 2 μυνήματα ημερησίως μου στέλνουν αλλά δυστυχώς είναι εταιρικό το τηλέφωνο και δεν μπορώ να κάνω πολλά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...