Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή Αμορτισέρ


megaklhs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας

Θέλω να αλλάξω αμορτισέρ στο αυτοκίνητο μου.

Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και το πήρα πρίν απο κανά μήνα αλλά θέλω να του αλλάξω και αμορτισέρ να είμαι εντάξει και απο αυτό.

Είναι volkswagen Polo 2000 Μοντέλο 1000 Κυβικά Βενζίνη.

Μένω πάτρα όπου οι περισσότεροι δρόμοι είναι και με λακούβες κτλ.

Πήγα σε 2-3 μαγαζιά και πάνω κάτω είδα ότι για 4αδα θέλω 200 ευρώ τοποθετημένα. Αλλά αυτό που αλλάζει είναι η μάρκα...

Και αυτός είναι και ο λόγως που σας ρωτάω... Τι μάρκα να βάλω ; Υπάρχει κάποια σελίδα με οικονομικά αμορτισέρ ;

Μου είπαν για Jampco στα 160 τοποθετημένα... Μου είπαν για Sachs στα 210 και Kayaba στα 220 ευρώ...

Έχετε να προτείνετε κάτι ; Γιατί το ένα έχει 160 τοποθετημένο και το άλλο 60 ευρώ παραπάνω ; Τα αξίζει τα χρήματα να τα βάλω ή όχι ;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Japco ειναι αλλα..

Αυτο που δεν αλλαζουν και ελατηρια μαζι με αμορτισερ ειναι νεα μοδα σε τοσο παλιο αυτοκ?

Κ εχει τουλ.150κ km?

1000αρη πολο εκεινες τις εποχες δεν επαιρνε κανενας...μηπως εχει κανει οικονομια κ σε αλλα πραγματα στο αυτοκ?

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κουβέντα που βαριέμαι ν' ανοίγω αλλά δυστυχώς θα το κάνω...Πρώτον το θέμα ανάρτηση (δηλαδή αμορτισέρ και ελατήριο - όπως είπε ο φίλος για τη νέα μόδα) είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο. Δεύτερον θα μου πεις για τη χρήση είναι τ' αμάξι, δεν μου λέει κάτι αν έχει λακούβες ή όχι εμένα με νοιάζει τι περιμένεις από το αμάξι σου και πόσο θες να το "κυνηγάς". Με 200€ βάζει αυτά που ανέφερες όπως και τα bilstein b4 τα οποία ναι μεν γράφουν bilstein αλλά δεν είναι γερμανικά αλλά ρουμάνικα. Για μένα σοβαρή ανάρτηση μαζί με ελατήρια πάντα για να ματσάρουν συζητάς από 400-500€ και πάνω...Αλλιώς βάλε sacks, kyb κλπ και βοήθεια σου.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, megaklhs είπε

Έχετε να προτείνετε κάτι ; Γιατί το ένα έχει 160 τοποθετημένο και το άλλο 60 ευρώ παραπάνω ; Τα αξίζει τα χρήματα να τα βάλω ή όχι ;

Απλά γιατί εδώ ισχύει το ότι πληρώσεις παίρνεις.Από εκεί και πέρα σκέψου τον τρόπο που οδηγείς και αποφάσισε.

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ότι ήθελα να πω με πρόλαβαν οι προλαλήσαντες. 

Κοίτα και τα ελατήρια. 

Και ότι πληρώνεις παίρνεις. 

Εγώ να προσθέσω ότι αμορτισέρ μπορεί να τα κρατήσεις τα ίδια μέχρι να αλλάξεις αυτοκίνητο οπότε δεν είναι να σκέφτεσαι τα συν 60 ή 100 € σε σχέση με κάποιο επώνυμο. 

Επίσης να ξέρεις ότι υπάρχουν σκληρά, μαλακά και ντεμι! 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την στιγμή που θα λύσεις την ανάρτηση, καλό είναι να ελέγξεις και τις μπροστινές βάσεις της ανάρτησης που φθείρονται απο τις λακούβες καθώς λαστιχα (σιλεντμπλοκ) που εχει η ανάρτηση και λογικά έχουν φθαρει με τον καιρο και χρειαζονται αντικατάσταση.

Τα sachs ειναι απο τα καλά που μπορείς να βάλεις στο αμάξι και συνήθως ειναι αυτα που βάζει η VW σαν πρώτη τοποθέτηση, αν δεν σε πέρνει το budget βάλε και τα Japco αλλα σίγουρα θα σου κρατήσουν λιγότερο. Αφού είναι το πρώτο σου αμάξι καλό είναι να είσαι παρόν στην αλλαγή ωστε να μάθεις και μερικά πραγματα για το αυτοκίνητο αλλά και να δεις σε τι κατάσταση είναι τα υπόλοιπα εξαρτήματα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, jmmys είπε

Ελατήρια γιατί να αλλάξει αφού δεν θέλει να χαμηλώσει το αμάξι;

Γιατί τα ελατήρια ως γνωστόν με τον καιρό χάνουν τις αρχικές τους ανοχές και αρχίζουν να γίνονται κούτσουρα και χαμηλώνουν .Τα συγκεκριμένα ελατήρια αν δεν έχουν αλλαχτεί ως τώρα κάθονται εκεί σχεδόν είκοσι χρόνια! 

Ανάρτηση δεν είναι μόνο τα αμορτισέρ. 

Επεξ/σία από panoskatos
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι άλλο αυτό.Τα αλλαζεις αν όντως έχουν "κάτσει", ή έχουν πρόβλημα.Θεωρητικά δεν τα αλλαζεις αν δεν έχουν πρόβλημα ή αν δεν θέλεις να χαμηλωσεις το αμάξι.

Επειδή ειπώθηκε οτι 

3 ώρες πριν, kage είπε

Αυτο που δεν αλλαζουν και ελατηρια μαζι με αμορτισερ ειναι νεα μοδα σε τοσο παλιο αυτοκ?

Γιαυτό το είπα.Δεν αλλαζεις φυσικά ελατήρια οποτε αλλαζεις αμορτισέρ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, jmmys είπε

Ναι άλλο αυτό.Τα αλλαζεις αν όντως έχουν "κάτσει", ή έχουν πρόβλημα.Θεωρητικά δεν τα αλλαζεις αν δεν έχουν πρόβλημα ή αν δεν θέλεις να χαμηλωσεις το αμάξι.

Επειδή ειπώθηκε οτι 

Γιαυτό το είπα.Δεν αλλαζεις φυσικά ελατήρια οποτε αλλαζεις αμορτισέρ.

Ναι τα αλλάζεις αν έχουν θέμα. 

Εγώ αυτό που κατάλαβα από τον συμφορητη που είπε για μόδα με τα αμορτισέρ είναι ότι πράγματι πολύς κόσμος αδιαφορεί για τα ελατήρια νομίζοντας ότι αλλάζοντας μόνο αμορτισέρ καθάρισε με την ανάρτηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

polo 1000cc εικοσαετίας ....

Βάλε εκεί ότι να'ναι Sachs , Kyb, Monroe ,Japco κλπ  περί τα 170-200 ευρωπαϊκά και θα είσαι ΟΚ . Όσο πιο επώνυμα τόσο πιο ήσυχο θα είναι το κεφάλι σου και δε θα ψάχνεις ψύλλους στα άχυρα (από ψυχολογικής απόψεως γιατί στην ουσία διαφορές δε θα δεις σε αμορτισερ των 30-40 ευρώ /τεμαχιο περιλαμβανομένου ΦΠΑ).

Τι να κυνηγήσεις με 45 χλεμπονιάρικα άλογα ;

Από ελαστικά πως είσαι ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει αλλη φθορά έχουν τα αμορτισέρ,αλλη τα ελατήρια. Ελατήρια μπορεί να μην χρειαστεί να αλλαξεις ποτε.Αμορτισέρ κάποια στιγμη αναγκαστικά θα αλλαξεις.

 

6 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Τι να κυνηγήσεις με 45 χλεμπονιάρικα άλογα ;

50 αλογα😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...