Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή Αμορτισέρ


megaklhs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, eMike είπε

Δεν είναι χτύπημα "από τη λακούβα", αν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Γενικά, για να μη σε κουράζω, αν έχεις κομμένη βάση θα το καταλάβεις, είναι χαρακτηριστικό αυτό που κάνει.

Εάν τα υπάρχοντα αμορτισέρ είναι αρκετά παλιά, καλό θα είναι με τα φρέσκα να αλλάξεις και βάσεις, εάν υπάρχει η δυνατότητα.

Μάλλον έτσι θα το κάνω, όταν αλλάξω τελικά τα αμορτισέρ, θα αλλάξω και τις βάσεις
Σε ένα σήκωμα στο αυτοκίνητο ειδα ξεραμένα και λίγο τα λάστιχα των σινεμπλοκ ψαλιδιού.

Τελευταίο ΚΤΕΟ (πριν 1 χρόνο) ήμουν σε αποδοση αμορτισέρ: 77 ΕΑ, 78 ΕΔ, 88 ΠΑ, 83 ΠΔ. Νομιζω καλά είναι.

Επεξ/σία από kitharas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κι εγώ στα 90 χιλιάδες χιλιόμετρα λόγω του ότι ο ιδιοκτήτης δεν ασχολήθηκε ποτέ.... είναι καιρός να αλλαχτούν τι προτείνετε passat 1.6 fsi και πόσο πάνε περίπου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Racerr είπε

Κι εγώ στα 90 χιλιάδες χιλιόμετρα λόγω του ότι ο ιδιοκτήτης δεν ασχολήθηκε ποτέ.... είναι καιρός να αλλαχτούν τι προτείνετε passat 1.6 fsi και πόσο πάνε περίπου

Αναλόγως πόσα διαθέτεις και τι τρόπο οδήγησης κάνεις , δες κυρίως blistein ή Kyb . Υπάρχουν διάφορες ποιότητες και στις 2 εταιρίες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Racerr είπε

τι προτείνετε passat 1.6 fsi και πόσο πάνε περίπου

Bilstein b4 ή τα Sachs που νομίζω φοράει απ' τη μάνα του. Να κοιτάξεις μήπως θέλουν αλλαγή και οι βάσεις (top mounts). Στο συνολικό κόστος, εκτός από το ανταλλακτικό, υπολόγισε και την εργασία του μάστορα 2-3 ώρες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Racerr είπε

Κι εγώ στα 90 χιλιάδες χιλιόμετρα λόγω του ότι ο ιδιοκτήτης δεν ασχολήθηκε ποτέ.... είναι καιρός να αλλαχτούν τι προτείνετε passat 1.6 fsi και πόσο πάνε περίπου

Sachs, παρόμοια με τα εργοστασιακα και αρκετά αξιόπιστη λύση. Μπές στο site να δείς τους κωδικούς για το αυτοκίνητό σου πριν τα παραγγήλεις. Μαζί αλλάζεις μπροστινές βάσεις + τυχών λάστιχα που έχουν πολυκαιριστεί. Για αμορτισέρ+ευθυγράμιση οι μάστορες παίρνουν 80-100€ συνήθως, αν τα πάρεις μόνος σου θα γλυτώσεις 50+€ και θα είσαι πιο σίγουρος. Καλό είναι πρίν τα αλλάξεις να πάς στο συνεργείο να το σηκώσουν να δούν αν θέλουν και αυτά τα λάστιχα-σινεμπλόκ αλλαγή. Βάση να πάρεις μαζί με ρουλεμάν και πολύ καλής ποιότητας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, lary7 είπε

Sachs, παρόμοια με τα εργοστασιακα και αρκετά αξιόπιστη λύση. Μπές στο site να δείς τους κωδικούς για το αυτοκίνητό σου πριν τα παραγγήλεις. Μαζί αλλάζεις μπροστινές βάσεις + τυχών λάστιχα που έχουν πολυκαιριστεί. Για αμορτισέρ+ευθυγράμιση οι μάστορες παίρνουν 80-100€ συνήθως, αν τα πάρεις μόνος σου θα γλυτώσεις 50+€ και θα είσαι πιο σίγουρος. Καλό είναι πρίν τα αλλάξεις να πάς στο συνεργείο να το σηκώσουν να δούν αν θέλουν και αυτά τα λάστιχα-σινεμπλόκ αλλαγή. Βάση να πάρεις μαζί με ρουλεμάν και πολύ καλής ποιότητας.

Μια περιουσία δλδ.... συνεργείο είδαν ότι ακρομπαρα θέλουν αλλαγή και ημιμπαρα

 

 

5 ώρες πριν, meletis_m είπε

Αναλόγως πόσα διαθέτεις και τι τρόπο οδήγησης κάνεις , δες κυρίως blistein ή Kyb . Υπάρχουν διάφορες ποιότητες και στις 2 εταιρίες

Το χω για μακρινές αποστάσεις κυρίως εξοχή επαρχία ταξίδια δλδ και λιγότερο στην πόλη αλλά μάλλον θα βάλω της μάνας του πάλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάποιον που θέλει να αποφύγει την βασική σειρά και δεν θέλει να πάει στα 600 - 700 ευρώ υπάρχουν και τα koni street

https://www.rellasamortiser.gr/el/product/amortiser/volkswagen/vw-passat/vw-passat-2005-2010/2366

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Για κάποιον που θέλει να αποφύγει την βασική σειρά και δεν θέλει να πάει στα 600 - 700 ευρώ υπάρχουν και τα koni street

https://www.rellasamortiser.gr/el/product/amortiser/volkswagen/vw-passat/vw-passat-2005-2010/2366

ναι αυτα ειχα τσεκαρει κι εγω

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, qrstuv είπε

Είναι άλλο τα εργοστασιακά αμορτισέρ και άλλο τα αμορτισέρ χαμηλώματος (για χαμήλωμα);

Δεν υπάρχουν αμορτισέρ χαμηλώματος,αλλά αμορτισέρ σχεδιασμενα για ελατήρια χαμηλωματος, εκτός αν εννοείς αυτά, 

υπάρχουν ελατήρια χαμηλωματος, Eibach, H&R,KW, Vogtland κλπ. 

Το αμάξι δεν χαμηλώνει με αμορτισέρ, αλλά με ελατήρια. 

Σε κάποια Mercedes,και με λαστιχένια δαχτυλίδια,πάνω στα ελατήρια. 

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, jmmys είπε

Δεν υπάρχουν αμορτισέρ χαμηλώματος,

υπάρχουν ελατήρια χαμηλωματος, Eibach, H&R,KW, Vogtland κλπ. 

Το αμάξι δεν χαμηλώνει με αμορτισέρ, αλλά με ελατήρια. 

Σε κάποια Mercedes,και με λαστιχένια δαχτυλίδια,πάνω στα ελατήρια. 

Το ξέρω, πρόσφατα χαμήλωσα το αμάξι με Εibach 3,5 πόντους, και με εργοστασιακά αμορτισέρ τα KYB excel G και με ρώτησε ο μηχανικός αν αυτά τα αμορτισέρ είναι χαμηλώματος... γιατί τα δύο μπροστά ''παίζουν'' πάνω στα top mount στις βασεις στήριξης τους..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι 30mm,περίπου, ανάλογα το αμάξι,μπορείς να εχεις τα εργοστασιακά αμορτισέρ, το μειονέκτημα σε σχέση με τα "σπορ", ας τα πω έτσι, αμορτισέρ, είναι ότι θα έχουν πιο γρήγορη φθορά και δεν θα έχεις το ίδιο καλό κράτημα.

Φυσικά δεν "παίζουν" επειδή είναι εργοστασιακά αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλώματος.Προφανως αυτός που στα πέρασε κάτι έκανε λάθος,μηπως μπέρδεψε τα μπροστά με τα πίσω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, jmmys είπε

Φυσικά δεν "παίζουν" επειδή είναι εργοστασιακά αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλώματος.Προφανως αυτός που στα πέρασε κάτι έκανε λάθος,μηπως μπέρδεψε τα μπροστά με τα πίσω; 

Μπα με τίποτα, τα μπροστά είναι με γόνατο, τα πίσω μονοκόματα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, qrstuv είπε

Μπα με τίποτα, τα μπροστά είναι με γόνατο, τα πίσω μονοκόματα..

Πάντως αν είναι τα σωστά, και έχουν τοποθετηθεί σωστά, ούτε "παίζουν", ούτε τρίζουν, ουτε ακούγονται. Δεν παίζει ρόλο το αν είναι εργοστασιακά αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλωματος, κάτι άλλο φταίει. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...