Προς το περιεχόμενο

Vampire the Masquerade: Bloodlines 2


Getta Robo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 251
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

24 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Εντάξει με βάση τα βίντεο καλό παιχνιδάκι μου φάνηκε. Βέβαια δεν είμαι φανατικός της σειράς οπότε ίσως να μην γνωρίζω κάποια πράγματα. Πάντως το Bloodlines 1 θα μου μείνει αξέχαστο. Αν ήταν σαν το πρώτο αλλά με καλύτερα γραφικά εγώ θα ήμουν υπέρ-ικανοποιημένος. 

Προσωπικά δεν έχω παίξει τα παλιά ( ναι ok σταυρώστε με), αλλα γνωρίζω από πολλούς ότι ήταν παρα πολύ καλά. Με βάση ότι δείξαν προτιμώ να παίξω το Vampire Rain. :P

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Προσωπικά δεν έχω παίξει τα παλιά ( ναι ok σταυρώστε με), αλλα γνωρίζω από πολλούς ότι ήταν παρα πολύ καλά. Με βάση ότι δείξαν προτιμώ να παίξω το Vampire Rain. :P

 

Το λες αυτό και δεν ντρέπεσαι;;😛 Τσίμπα το πρώτο Bloodlines για steam (3-4 € κάνει) και βάλε το τελευταίο unofficial patch. Thank me later... 😁

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Praetorian είπε

Το καλοκαίρι που μας πέρασε δεν ήταν που περάσαν ένα "χεράκι" Cancel Culture και τον Avellone από κάτι μπουρδοϊστορίες (πραγματικά όμως) στο twitter? 

Και τότε είχαμε τέτοιες "διευκρινιστικές" δηλώσεις για το ρόλο του στο παιχνίδι.

https://www.gamespot.com/articles/dying-light-waylanders-vampire-bloodlines-2-devs-i/1100-6478828/

I mean, δεν χαίρομαι που πέσαν σε development hell, αλλά το χωριό φαινοταν.

Πωπω,γραψανε τετοια μ!@#κια ? Οντως, μιλαμε για τσιρκο εντελει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Προσωπικά δεν έχω παίξει τα παλιά ( ναι ok σταυρώστε με), αλλα γνωρίζω από πολλούς ότι ήταν παρα πολύ καλά. Με βάση ότι δείξαν προτιμώ να παίξω το Vampire Rain. :P

Το Redemption του 2000 είναι ένα πολύ underrated παιχνίδι κατά τη γνώμη μου. Το απόλαυσα όσο λίγα. Ίσως λόγω της ισομετρικής προοπτικής περίμεναν κάποιοι κάτι στο στιλ του Diablo, δεν ξέρω. Εξαιρετικό παιχνίδι.

Τώρα για το Bloodlines, ό,τι και να πούμε θα είναι λίγο, οπότε θα πω απλά το προφανές, ότι δηλαδή για να το συζητάμε ακόμη 16 χρόνια μετά την κυκλοφορία του και με την κοινότητα να έχει ρίξει απίστευτη δουλειά για να το σώσει από τα bugs και τις ατέλειες, δεν μπορεί παρά να σημαίνει ότι έχουμε κάτι special. Εγώ προσωπικά αυτό το special το εντοπίζω στην ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, αν και γενικά το βρήκα αρκετά ισορροπημένο και στους επιμέρους τομείς. Αλλά ειδικά η ατμόσφαιρά του είναι second to none. Δεν ξέρω, όμως, αν θα σου το πρότεινα στις μέρες μας. Κακά τα ψέματα, τα δείχνει τα χρονάκια του... Αλλά είναι πραγματικά κρίμα που έχασες αυτή την εμπειρία,  όταν ήταν φρέσκια ακόμη (ή έστω λίγο μπαγιάτικη, γιατί όταν πρωτοβγήκε το παιχνίδι σχεδόν δεν παιζόταν από τα bugs).

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν βλεπω να βγει ποτέ το παιχνιδι τελικα.

 

Αρχισαν με τις απολυσεις των Cara Ellison & Brian Mitsoda , εγινε και κατι αλλο μεσω twitter , αλλαξαν και studio τωρα... χαιρετισματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, KilliK είπε

γιατι συνεβει αυτο; ξεμεινανε απο funds?

ρε φίλε! όταν σου έλεγα έλα να τα σκάσουμε στο παιχνίδι, μου έλεγες δεν κάνεις preorders!
ΕΙΔΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΤΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΣ??? Το έριξες έξω το πρότζεκτ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Κι όμως.

Οκ, το καταλαβαίνω πως είναι μια ευκαιρία να ειρωνευτούμε τις προπαραγγελίες και, άνθρωποι είμαστε, δεν θα αφήσουμε να πέσει κάτω μια τέτοια ευκαιρία, σωστά;

Εγώ, πάλι, θα επαναλάβω αυτό που έχω γράψει πολλές φορές, σχεδόν όσες έχει βρεθεί κάποιος να καταφερθεί εναντίον ενός εργαλείου και όχι του τρόπου που χειρίζονται κάποιοι το εργαλείο.

Στο θέμα μας: πάρα πολλοί χαιρέτισαν τη συμμετοχή του Μπράιαν Μιτσόντα στο παιχνίδι, λόγω της συμμετοχής του στο θρυλικό Bloodlines (δεν γράφω "πρώτο", γιατί έτσι όπως χειρίζονται τα πράγματα παίζει και να μην υπάρξει δεύτερο). Ο Μιτσόντα, όμως, εκτός από εκείνη τη συμμετοχή σε ένα εξαιρετικό παιχνίδι, έχει μια πορεία που δεν την λες και ακριβώς λαμπρή.

Μπορεί, λ.χ., να μην ξέρουμε τι ακριβώς συνέβη με τη συμμετοχή του στο Alpha Protocol, (στο οποίο εμφανίζεται ως συντελεστής αλλά ο ίδιος αρνείται κάθε ουσιαστική συμμετοχή και αν σκαλίσει κανείς τον ιστό βρίσκει διάφορες ερμηνείες για το αν έφυγε ή τον έφυγαν και γιατί) όμως ξέρουμε, όσοι τον ακολουθήσαμε στην indie απόπειρά του όταν ίδρυσε τη DoubleBear Productions (το site πνέει τα λοίσθια, τελευταίο update ήταν το 2016) πως στο Dead State δεν τα πήγε περίφημα: είχε μια καλή ιδέα, υποσχέθηκε πολλά, κατέληξε σε ένα αποτέλεσμα συμπαθητικό μεν, αλλά χλιαρότερο και από βρετανικό τσάι ξεχασμένο στη βεράντα ένα μελαγχολικό, βροχερό απόγευμα. Η reanimated (βλ. definitive) edition κάπως σουλούπωσε τα πράγματα, όμως και πάλι...

Οπότε, χωρίς να ξέρω τι συνέβη και τον έκοψαν από το Bloodlines 2, ξέρω πως δεν είναι η πρώτη φορά που του συμβαίνει αυτό, όπως ξέρω πως, όταν δοκίμασε ως indie developer, δεν τα κατάφερε να προσεγγίσει τα όσα υποσχόταν.

Κι αυτός ήταν ο λόγος που απέφυγα να προπαραγγείλω το συγκεκριμένο παιχνίδι.

Όπως και να έχει, η προπαραγγελία είναι ένα μέσο στήριξης. Δεν φταίνε οι προπαραγγελίες που ο Μιτσόντα απολύθηκε, ούτε φταίνε οι προπαραγγελίες που ο Γκόλοπ πήρε τα γκαφρά των Κινέζων και κλείδωσε το Phoenix Point επί ένα χρόνο αποκλειστικό εκεί πέρα, όπως δεν φταίνε οι προπαραγγελίες που ο Στίβενσoν τα έκανε μαντάρα με το Clang!

Για κάθε μία "αποτυχημένη" προπαραγγελία, υπάρχουν πολλαπλάσιες περιπτώσεις παιχνιδιών-διαμαντιών που δεν θα υπήρχαν καν χωρίς εμάς τους αφελείς που προπαραγγέλουμε. Darkest Dungeon, Battle Brothers, Banner Saga και πόσα ακόμη. Campaigns που έτρεξαν υποδειγματικά, στόχοι που εκπληρώθηκαν στο ακέραιο (ακόμη και σε σημείο εκπληκτικής γενναιοδωρίας, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση της Stoic που σε όσους τη στηρίξαμε με 50 δολάρια έδωσε όχι μόνο το πρώτο παιχνίδι, όπως ανέφερε τότε η περιγραφή του pledge που κάναμε, αλλά όλη την τριλογία).

Το να ψέγει κανείς τις προπαραγγελίες για τα προβλήματα του Bloodlines 2 και του όποιου Bloodlines 2, είναι σαν να κατηγορείς το σουγιά επειδή ο Μπάμπης είναι ζόρικο αντράκι και δεν σηκώνει πολλά.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xtrmsnpr είπε

ρε φίλε! όταν σου έλεγα έλα να τα σκάσουμε στο παιχνίδι, μου έλεγες δεν κάνεις preorders!
ΕΙΔΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΤΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΣ??? Το έριξες έξω το πρότζεκτ!

😁😆🤣😅😂

να δεις, στο  τελος  αυτα τα  λαμογια τα στουντιο θα εκβιαζουν φορα παρτιδα την gaming κοινοτητα  με  τις προπαραγγελιες. μεχρι τωρα το ριχνανε στο hype και τις υποσχεσεις, και ενιοτε στο εσκεμμενα παραπλανητικο μαρκετινγκ για να τις εξασφαλισουν, αλλα ο κοσμος εχει αρχισει να αγανακτει μαζι τους, και ισως χρειαστει να προβουν σε μια πιο επιθετικη προσεγγιση:

"ει, προπαραγγειλτε το παχινιδι μας, αν δεν θελετε να ακυρωσουμε τον αγαπημενο σας game director γιατι κοιταξε  το μπουστο της κοπελας που εχουμε να σερβιρει καφε. η γιατι θα πρεπει να απολυσουμε μια ντουζινα developers και να το κανουμε outsourced στην Κινα, επειδη ο CEO μας αποφασισε να παρει μια  δευτερη Ferrari. η γιατι σκεφτηκαμε να βαλουμε μια ντουζινα αχρειαστα mechanics και να αυξησουμε την διαρκεια του στις 100 ωρες ανουσιου filler,  οποτε χρειαζομαστε περισσοτερα funds, και ειτε  θα μας τα δωσετε εσεις,  ειτε  θα μας τα  δωσει ο Τim με το αζημιωτο φυσικα. 

προπαραγγειλτε  το για να αποφυγουμε ολα τα παραπανω. και ας ειμαστε ακομη στο pre-production, και ας μην εχουμε φτιαξει καν την game engine και τα εργαλεια. και ας παρετε στο τελος μια μισοτελειωμενη μετριοτητα με απειρα bugs και χειριστο optimization"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/2/2021 στις 1:41 ΜΜ, Snoob είπε

Κι όμως.

Οκ, το καταλαβαίνω πως είναι μια ευκαιρία να ειρωνευτούμε τις προπαραγγελίες και, άνθρωποι είμαστε, δεν θα αφήσουμε να πέσει κάτω μια τέτοια ευκαιρία, σωστά;

Εγώ, πάλι, θα επαναλάβω αυτό που έχω γράψει πολλές φορές, σχεδόν όσες έχει βρεθεί κάποιος να καταφερθεί εναντίον ενός εργαλείου και όχι του τρόπου που χειρίζονται κάποιοι το εργαλείο.

Στο θέμα μας: πάρα πολλοί χαιρέτισαν τη συμμετοχή του Μπράιαν Μιτσόντα στο παιχνίδι, λόγω της συμμετοχής του στο θρυλικό Bloodlines (δεν γράφω "πρώτο", γιατί έτσι όπως χειρίζονται τα πράγματα παίζει και να μην υπάρξει δεύτερο). Ο Μιτσόντα, όμως, εκτός από εκείνη τη συμμετοχή σε ένα εξαιρετικό παιχνίδι, έχει μια πορεία που δεν την λες και ακριβώς λαμπρή.

Μπορεί, λ.χ., να μην ξέρουμε τι ακριβώς συνέβη με τη συμμετοχή του στο Alpha Protocol, (στο οποίο εμφανίζεται ως συντελεστής αλλά ο ίδιος αρνείται κάθε ουσιαστική συμμετοχή και αν σκαλίσει κανείς τον ιστό βρίσκει διάφορες ερμηνείες για το αν έφυγε ή τον έφυγαν και γιατί) όμως ξέρουμε, όσοι τον ακολουθήσαμε στην indie απόπειρά του όταν ίδρυσε τη DoubleBear Productions (το site πνέει τα λοίσθια, τελευταίο update ήταν το 2016) πως στο Dead State δεν τα πήγε περίφημα: είχε μια καλή ιδέα, υποσχέθηκε πολλά, κατέληξε σε ένα αποτέλεσμα συμπαθητικό μεν, αλλά χλιαρότερο και από βρετανικό τσάι ξεχασμένο στη βεράντα ένα μελαγχολικό, βροχερό απόγευμα. Η reanimated (βλ. definitive) edition κάπως σουλούπωσε τα πράγματα, όμως και πάλι...

Οπότε, χωρίς να ξέρω τι συνέβη και τον έκοψαν από το Bloodlines 2, ξέρω πως δεν είναι η πρώτη φορά που του συμβαίνει αυτό, όπως ξέρω πως, όταν δοκίμασε ως indie developer, δεν τα κατάφερε να προσεγγίσει τα όσα υποσχόταν.

Κι αυτός ήταν ο λόγος που απέφυγα να προπαραγγείλω το συγκεκριμένο παιχνίδι.

Όπως και να έχει, η προπαραγγελία είναι ένα μέσο στήριξης. Δεν φταίνε οι προπαραγγελίες που ο Μιτσόντα απολύθηκε, ούτε φταίνε οι προπαραγγελίες που ο Γκόλοπ πήρε τα γκαφρά των Κινέζων και κλείδωσε το Phoenix Point επί ένα χρόνο αποκλειστικό εκεί πέρα, όπως δεν φταίνε οι προπαραγγελίες που ο Στίβενσoν τα έκανε μαντάρα με το Clang!

Για κάθε μία "αποτυχημένη" προπαραγγελία, υπάρχουν πολλαπλάσιες περιπτώσεις παιχνιδιών-διαμαντιών που δεν θα υπήρχαν καν χωρίς εμάς τους αφελείς που προπαραγγέλουμε. Darkest Dungeon, Battle Brothers, Banner Saga και πόσα ακόμη. Campaigns που έτρεξαν υποδειγματικά, στόχοι που εκπληρώθηκαν στο ακέραιο (ακόμη και σε σημείο εκπληκτικής γενναιοδωρίας, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση της Stoic που σε όσους τη στηρίξαμε με 50 δολάρια έδωσε όχι μόνο το πρώτο παιχνίδι, όπως ανέφερε τότε η περιγραφή του pledge που κάναμε, αλλά όλη την τριλογία).

Το να ψέγει κανείς τις προπαραγγελίες για τα προβλήματα του Bloodlines 2 και του όποιου Bloodlines 2, είναι σαν να κατηγορείς το σουγιά επειδή ο Μπάμπης είναι ζόρικο αντράκι και δεν σηκώνει πολλά.

Χωρίς να θέλω να σε πικαρω ή να σε προσβάλλω, αλλά ρε συ σε όλα τα θέματα λέμε ότι φταίει το pre-order, δες την τυφλή εμπιστοσύνη στο cyberpunk και δες τι έχει γίνει. Δεν είναι δυνατόν να το ρίχνουμε στον καταναλωτή που του δίνει η εταιρεία την δυνατότητα να τζογαρει και να περιμένει να ολοκληρωθεί ένα πρότζεκτ της. Δεν είναι fundraiser! Αν θέλει μια εταιρεία να βρει τα χρήματα ας κόψει τον λαιμό της να τα βρεί, όχι στις πλάτες του καταναλωτή. Γιατί να πηγαίνουμε για γουρούνι στο σακί? Να ήταν ένας indie παραγωγός να πεις θα σε στηρίξω ρε μπαγασα, γιατί συνήθως ο μπαγασας αυτός στηρίζεται στην διαφάνεια που πρέπει να δείξει ότι έχει κάνει αυτό το άλλο. Ακόμα και το ΕΑ μοντέλο του steam είναι και αυτό επίφοβο, αλλά εκεί ξέρεις ότι αγοράζεις κάτι που δεν είναι τελειωμένο και πας παρέα με το progress του. Back σε kickstarter έχω κάνει, pre-order παιχνιδιού ποτέ, ειδικά από τις " μεγάλες εταιρίες" .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/2/2021 στις 12:44 ΠΜ, ektelion είπε

Το Redemption του 2000 είναι ένα πολύ underrated παιχνίδι κατά τη γνώμη μου.

Πέστα χρυσόστομε. Για μένα είναι το game με το πιο πρωτότυπο change of setting ever mid game (δε λέω περισσότερα για να μη κάνω spoiler).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
13 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε

Χωρίς να θέλω να σε πικαρω ή να σε προσβάλλω, αλλά ρε συ σε όλα τα θέματα λέμε ότι φταίει το pre-order, δες την τυφλή εμπιστοσύνη στο cyberpunk και δες τι έχει γίνει. Δεν είναι δυνατόν να το ρίχνουμε στον καταναλωτή που του δίνει η εταιρεία την δυνατότητα να τζογαρει και να περιμένει να ολοκληρωθεί ένα πρότζεκτ της. Δεν είναι fundraiser! Αν θέλει μια εταιρεία να βρει τα χρήματα ας κόψει τον λαιμό της να τα βρεί, όχι στις πλάτες του καταναλωτή. Γιατί να πηγαίνουμε για γουρούνι στο σακί? Να ήταν ένας indie παραγωγός να πεις θα σε στηρίξω ρε μπαγασα, γιατί συνήθως ο μπαγασας αυτός στηρίζεται στην διαφάνεια που πρέπει να δείξει ότι έχει κάνει αυτό το άλλο. Ακόμα και το ΕΑ μοντέλο του steam είναι και αυτό επίφοβο, αλλά εκεί ξέρεις ότι αγοράζεις κάτι που δεν είναι τελειωμένο και πας παρέα με το progress του. Back σε kickstarter έχω κάνει, pre-order παιχνιδιού ποτέ, ειδικά από τις " μεγάλες εταιρίες" .

Ναι, σε όλα τα θέματα λέτε, ότι φταίει το pre-order.

Και σου απαντώ ότι κατά την άποψή μου δεν φταίει το pre-order, αλλά το τι κάνουν οι εταιρίες με αυτό.

Το pre-order είναι ένα εργαλείο. Pre-order έκανε και η Larian με το BG3, έχοντας πίσω ολόκληρη Wizards of the Coast, και τα πηγαίνει μια χαρά. Pre-order έχουν κάνει μικρές και μεγάλες παραγωγές, με άριστα αποτελέσματα.

Οπότε, η θεωρία πως το pre-order είναι εξ ορισμού προβληματικό, διαψεύδεται από μια ενοχλητική λεπτομέρεια που ακούει στο όνομα πραγματικότητα.

Προφανώς και έχουν υπάρξει pre-orders που δεν έχουν πάει καλά, όμως, επαναλαμβάνω, δεν φταίει το pre-order γι' αυτό. Φταίνε άλλες παράμετροι, οι οποίες σε κάποιες περιπτώσεις ενδεχομένως και να προβλέπονται (λ.χ. εγώ ήμουν από χρόνια επιφυλακτικός απέναντι σε οτιδήποτε βασίζεται για την επιτυχή ολοκλήρωσή του στη συνεχιζόμενη συνεργασία με το Μιτσόντα) και άλλες που δεν προβλέπονται (λ.χ. αυτό που έκανε ο Γκόλοπ με το EGS, αλλά εκεί, από άνθρωπο που διαρρυγνύει τα ιμάτιά του για τα κακά preorders διαβάζαμε επικές δικαιολογίες για το τι καλά έκανε και μας πούλησε ο τύπος, για να κλειδώσει ένα παιχνίδι πλήρως χρηματοδοτημένο σύμφωνα με αυτά που ο ίδιος ζήτησε και πέτυχε στο πολλαπλάσιο μέσω Fig, στη μπακατέλα του Σουίνεϊ. Πλην όμως, πώς να ξέραμε, όταν του δίναμε τα χρήματά μας και τον στηρίζαμε ποικιλότροπα, πως τα καμάρια του EGS θα έριχαν χρήμα να εξαγοράσουν ό,τι κινείται. Όταν αποφασίσαμε να στηρίξουμε, το EGS δεν υπήρχε καν.)

Εντωμεταξύ, κάνετε ορισμένοι λες και αμολύθηκε η CD Projekt στους δρόμους, βούταγε τους περαστικούς και με απειλή όπλου τους ανάγκαζε να της δώσουν τα λεφτά τους.

Η εμπιστοσύνη στη CD Projekt Red, αντίθετα με αυτά που γράφεις, δεν ήταν τυφλή. Βασιζόταν στην αποδεδειγμένη πορεία του στούντιο, στη διαδρομή τους, στο τι αποτελέσματα έχουν δείξει επί χρόνια. Pre-orders είχαν κάνει και για το εξαιρετικό Witcher 3, το οποίο στήριξαν με θαυμάσια DLC (διάρκειας όσο άλλοι βγάζουν main game). Επομένως, η εμπιστοσύνη ήταν βασισμένη σε δεδομένα και αποδεδειγμένη διαδρομή, όχι "τυφλή". Τα πήγαν καλά με το Cyberpunk; Όχι. Ήταν τυφλή η εμπιστοσύνη; Όχι. Όπως τυφλή δεν ήταν η εμπιστοσύνη που δείξαμε στο Γκόλοπ με το Phoenix Point: βασιζόταν τόσο στην πορεία του στο χρόνο, όσο και στα πρόσφατα δείγματα γραφής μέσω crowdfunding (βλ. Chaos Reborn). Θα μπορούσε κάποιος να προβλέψει πως θα μας κρεμούσε; Προσωπικά, αιφνιδιάστηκα, και δεν έχω καμία δυσκολία να το ομολογήσω. Προφανώς, τώρα αν βγει και ζητήσει στήριξη μέσω KS ή Fig κτλ., από εμένα δεν θα πάρει σεντ. 

Βλέπεις, αντίθετα με όσους αναθεματίζουν ένα εργαλείο, εγώ προτιμώ να βλέπω τι κάνουν οι άνθρωποι με το εργαλείο.

Από εκεί και πέρα, δεν θέλεις να προπαραγγείλεις, μην προπαραγγέλνεις. Δεν είναι υποχρεωτικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Snoob Σεβαστη κάθε άποψη :) 
Προσωπικα διαφωνω. Είναι εντελώς αλλο το να στηρίξεις με kickstarter ή έμεσο kickstarter (λεγε με early access) ενα indie game ή μια μικρή ομάδα παραγωγής και αλλο να κανεις preorder τίτλους από ομάδες με δις στο πορτοφόλι.
 Ειδικα οταν κανεις preorder ps4/xbox εκδοση που ο δημιουργος επίτηδες δε σου εχει δείξει τιποτα απο υλικο. Ε εκει εχεις κ εσυ μια ευθηνη για την τυφλη αγορα σου.

Η απόλυτη ευθήνη είναι στην εκάστοτε εταιρία φυσικα. Και φυσικα δε πρέπει να εχει "ενοχες" καποιος παίχτης για το τι κάνει και που δινει τα λεφτα του. Απλά πρέπει να υπάρχει και μια αναγνώριση πράξεων καθως ναι, κάθε μου αγορά έχει κ αυτή ενα μικροσκοπικό αντίκτυπο στη βιομηχανία.

Επεξ/σία από Skywalker333
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Γενικά, δεν διαφωνώ για τις ευθύνες των καταναλωτών.

Δεν ήμουν εγώ, άλλωστε, που υποστήριξε πως είναι άδικο να επιρρίπτουμε ευθύνες στους καταναλωτές.

Διαφωνώ, όμως, με το "τυφλή εμπιστοσύνη". Τυφλή εμπιστοσύνη έχω δείξει, λ.χ., σε διάφορα μικρά project, όπου ένας ή δύο τύποι με μια ενδιαφέρουσα ιδέα εμφανίζονταν στο KS και ζητούσαν λεφτά για να την κάνουν πραγματικότητα. Και από κάτι τέτοια project έχω καεί μερικές φορές και έχω δικαιωθεί πολλαπλάσιες. Εκεί, ναι, σε έναν τύπο που έρχεται από το πουθενά, θα δείξεις τυφλή εμπιστοσύνη ή αλλιώς θα προσπεράσεις. 

Σε μια εταιρία που ό,τι είχε παρουσιάσει μέχρι τη στιγμή που άνοιξαν οι προπαραγγελίες για το Cybepunk ήταν ορόσημο στο χώρο (ειδικά στα DLC δεν υπάρχει καν συναγωνισμός, τα DLC της CD Projekt άλλοι θα τα πουλούσαν για main game) και στήριζε εξαιρετικά τα παιχνίδια της, δεν ήταν "τυφλή" η εμπιστοσύνη.

Είχαν (και παρά τη ζημιά που προκλήθηκε, έχουν) όνομα, αποδεδειγμένη πορεία και όραμα.

Αν είναι έτσι η "τυφλή" εμπιστοσύνη, ειλικρινά θα ήθελα να μου περιγράψει κάποιος πώς αντιλαμβάνεται τη βάσιμη εμπιστοσύνη.

Δεν προσπαθώ να δώσω κανενός είδους άφεση στη CD Projekt. Διέπραξε διάφορα λάθη, της την έπεσαν και κάμποσοι ινστρούχτορες της διαδικτυακής ορθότητας, δεν θέλει πολύ στην εποχή μας να τρέχεις και να μη φτάνεις.

Η διαφωνία μου -και η συμμετοχή μου στα τελευταία μηνύματα- έχει να κάνει με τη φετιχιστική αντίθεση σε ένα χρησιμότατο εργαλείο. Ακόμη και όταν μιλάμε για μια εταιρία που έχει χρήματα. Η προπαραγγελία, άλλωστε, όπως έχω γράψει πλείστες όσες φορες, δεν είναι αποκλειστικά οικονομική στήριξη.

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...