Προς το περιεχόμενο

Εμπαιγμός (?) απο μεγαλη αλυσιδα.


xgol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Nαι το ειδα αυτο.

Χάνεις το 20% της επιστροφής για πιο λόγο? Αφου δεν έχουν το προιόν. Αγόρασες κάτι που δεν υπάρχει. 

Τα άλλα δύο που γράφεις ειναι προσωπικό σου θέμα, εσύ αποφασίζεις, αλλά το πρώτο μου φαίνεται εντελως παράλογο και παράνομο βασικά. Να σου κάνουν κράτηση επειδη ακυρωνεις συναλλαγή που ποτέ δεν έγινε; Μηπως κάτι δεν κατάλαβα σωστά;

Εννοω οτι υπηρχε προωθητικη ενεργεια επιστροφης 20% της αξιας του λαπτοπ, μεσω της τραπεζας μου.

Δηλ πηρα 235€ επιστροφή.

Επομενως αν δεχθω τα λεφτα μου πισω, ζημιωνομαι πολλαπλα.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 38
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλό θα ήταν να ΜΗΝ λέμε και το όνομα του μαγαζιού, ειδικά για περιπτώσεις που ακόμη εκκρεμούν. Το να γράψει κάποιος μια προσωπική του ιστορία, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα απάντησης από την άλλη πλε

Γιατί πολύ απλά δε συμφέρει αυτούς που τρώνε ψωμί από το φόρουμ μοδεράτορες, λειτουργικούς, διαφημιστές κτλ. Στο νήμα της Apple έχουν σβηστεί μηνύματα μου όταν έγραφα για την κακή ποιότητα κατασκευής

Βουίζει ο τόπος χρόνια τώρα για μερικές αλυσίδες/εταιρίες στην Ελλάδα και όμως μερικοί συνεχίζουν και πάνε και ψωνίζουν από εκεί.  Δεν φταίει η εταιρία αλλά ο ΟΡ που την έπαθε. Η εταιρία είναι συ

3 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Nαι το ειδα αυτο.

Χάνεις το 20% της επιστροφής για πιο λόγο? Αφου δεν έχουν το προιόν. Αγόρασες κάτι που δεν υπάρχει. 

Τα άλλα δύο που γράφεις ειναι προσωπικό σου θέμα, εσύ αποφασίζεις, αλλά το πρώτο μου φαίνεται εντελως παράλογο και παράνομο βασικά. Να σου κάνουν κράτηση επειδη ακυρωνεις συναλλαγή που ποτέ δεν έγινε; Μηπως κάτι δεν κατάλαβα σωστά;

Θέλει αυτό το laptop με αυτά τα χρήματα βασικά.

Το πρόβλημα είναι όμως οτι είναι άγνωστο το πότε θα το έχουν πάλι. Προσωπικά θα είχα ζητήσει τα χρήματα πίσω χθες. Πάντως ρε παιδιά, ΔΕΝ δίνουμε τόσα χρήματα σε Ελληνικό κατάστημα απο πριν! Αντικαταβολή! Θα λυπηθείτε 2-3-5 ευρώ αντικαταβολή όταν μιλάμε για τέτοιο κόστος αγοράς?

  • Like 1
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mάλιστα. Συνήγορος καταναλωτή μόνο. Screenshot της διαθεσιμότητας, τα πάντα, απόδειξη πληρωμής.

Απο περιέργεια, σου πρότειναν επιστροφή χρημάτων οι ίδιοι, ή έκαναν τους χαζούς;

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Δεν δουλεύει το site εδώ και κάτι βδομάδες, αλλά στείλε ένα mail με όλα τα στοιχεία (screenshots, απόδειξη πληρωμής, κλπ).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, xgol είπε

Εννοω οτι υπηρχε προωθητικη ενεργεια επιστροφης 20% της αξιας του λαπτοπ, μεσω της τραπεζας μου.

Δηλ πηρα 235€ επιστροφή.

Επομενως αν δεχθω τα λεφτα μου πισω, ζημιωνομαι πολλαπλα.

αν δεχθεις τα χρηματα πισω,πως ζημιωνεσαι πολλαπλα??

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Super Moderators
10 minutes ago, dollyyy19 said:

αν δεχθεις τα χρηματα πισω,πως ζημιωνεσαι πολλαπλα??

Φαντάζομαι πως πήρε ήδη πίσω το ποσό της επιστροφής και μπορεί ακόμη και να το χρησιμοποίησε... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βουίζει ο τόπος χρόνια τώρα για μερικές αλυσίδες/εταιρίες στην Ελλάδα και όμως μερικοί συνεχίζουν και πάνε και ψωνίζουν από εκεί. 

Δεν φταίει η εταιρία αλλά ο ΟΡ που την έπαθε. Η εταιρία είναι συνεπής στο ποια είναι. Ο ΟΡ δεν λέει να μάθει. 

  • Like 2
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, billdanos είπε

Φαντάζομαι πως πήρε ήδη πίσω το ποσό της επιστροφής και μπορεί ακόμη και να το χρησιμοποίησε... 

Πριν 5 χρονια ειχε συμβει το ιδιο σε μεγαλη αλυσιδα...

Δεν υπηρχε το Laptop και η προσφορα για την επιστροφη τελειωνε..

Μαγκας διευθυντης εκανε ωραια κινηση .... 

Βρηκε το laptop απο αλλο καταστημα αλλα θα ερχονταν σε 3 μερες...

Εκοψε κανονικα αποδειξη ,πληρωμη με την καρτα και στο καπακι εισαγωγη στο service για πρωτη εγκατασταση και καλα...

Οποτε πηραμε την επιστροφη και το λαπτοπ απλα με 3 μερες καθυστερηση..

Επεξ/σία από k_w_t
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, billdanos είπε

Καλό θα ήταν να ΜΗΝ λέμε και το όνομα του μαγαζιού, ειδικά για περιπτώσεις που ακόμη εκκρεμούν. Το να γράψει κάποιος μια προσωπική του ιστορία, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα απάντησης από την άλλη πλευρά, δεν είναι και το καλύτερο πράγμα που μπορεί να συμβεί και πιθανόν να μην είναι και ο κανόνας για όλους τους άλλους πελάτες του συγκεκριμένου καταστήματος. 

Δεν είμαστε ...λαϊκό δικαστήριο! :) 

 

Σαφώς και πρέπει να αναφέρεται το όνομα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην γνωρίζουμε - εκτός αν δεν επιτρέπεται από τους κανόνες του φόρουμ, που δεν το νομίζω.

Δεν σημαίνει ότι μία περίπτωση είναι ο κανόνας, αυτό εξυπακούεται.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, tz_aristotelis είπε

Απλα τα πραγματα:

Ηθελα ενα μιξερ. Media Market 420. O Τσαμπας 300. Το παιρνω απο τον τσαμπα. Παω media. Ρωταω γιατι τετοια διαφορα? Και μου απαντανε: Και πως θα πληρωθουν κυριε ολες οι εγκαταστασεις?

Αυτο προ 5ετιας. Γ

Και πολύ καλά σου είπε. Έξοδα και περιθώριο κέρδους είναι αυτά που διαμορφώνουν τις τιμές.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη ολοι μας κατα καιρους εχουμε πεσει θυματα τετοιας συμπεριφορας απο διαφορα καταστηματα....αυτο με την πιο φθηνη τιμη ειναι μεσα στο κολπο του μαρκετινγκ να πληρωνεις για να προλαβεις την ευκαιρια ενω πραγματικα δεν ειναι διαθεσιμο παντα και ευελπιστουν οτι τελικως θα παρουμε κατι αλλο αφου εχουμε ηδη προπληρωσει...να μπουμε στο μαγαζι γενικως δηλαδη..

 Η εμπειρια λοιπον  δειχνει οτι ποτε δεν πληρωνουμε ηλεκτρονικα καθε ευκαιρια παρα μονον παραγγελια ηλεκτρονικα και παραλαβη και πληρωμη με τον τροπο που θελουμε (καρτα κλπ)στο καταστημα οταν ερθει μηνυμα οτι η παραγγελια σας ειναι ετοιμη και μπορειτε να περασετε να παραλαβετε.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κλασική ξεφτίλα. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι όλοι το μόνο που θέλουν είναι να παρουσιάζουν πωλήσεις. Υπάλληλοι που πετάγονται για να σε "εξυπηρετήσουν" (άσχετοι και άχρηστοι οι πιο πολλοί), υπεύθυνοι, διευθυντές (όχι όλοι) executives κλπ.

Εγώ περίμενα ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ!!! για να μου πουν ότι η τηλεόραση δεν ήταν διαθέσιμη στον λοκοτσό. Και μας τηλεφωνεί ένας υπεύθυνος του κωτσό (ναι, αυτός τηλεφώνησε όχι εγώ!!!) και είπε συγνώμη κλπ και κανόνισε και ήρθε η τηλεόραση σε δύο!! Το θέμα είναι ότι άλλο μοντέλο ήθελα εγώ και άλλο μου πάσαραν τέλος πάντων. 

Τι διάολο κάνουν στα κεντρικά δεν μπορώ να καταλάβω. Και είναι και καλυμμένοι σε κάθε περίπτωση!! Δεν βγάζεις άκρη. Ο καταναλωτής χάνει ΠΑΝΤΑ!! Δεν υπάρχουν λύσεις. 

Επεξ/σία από tolstoy
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από μένα, 

Με αυτές τις αλυσίδες γενικά είναι να μη σου τύχει και μπλέξεις, δύσκολα βγάζεις άκρη.
Εγώ είχα πάρει πριν κάνα χρόνο ένα κλιματιστικό που βγήκε DOA απ΄τη πρώτη μέρα και έκανα δύο βδομάδες με πολύ κόπο, τηλέφωνα(τα οποία έπαιρνα μόνο εγώ φυσικά και έφτασα μέχρι το διευθυντή του καταστήματος) και φυσική παρουσία στο κατάστημα, για να καταφέρω να βρω το δίκιο μου.

 

Παρόλαυτά να κάνω και γω μια ερώτηση παραπλήσια με το θέμα μας, αφορά σκρουτσομάγαζο βέβαια αλλά και πάλι.

 

Έβγαλαν ένα κινητό προσφορά για λιγότερο από ώρα σε πολύ καλή τιμή, έκανα κανονικά παραγγελία και μου ρθε και mail και με πήραν κ τηλέφωνο ότι θα μου το στέλνανε σε 2-3 μέρες με αντικαταβολή. Παρόλα αυτά, με παίρνουν μια φορά τη βδομάδα(έχουν περάσει ήδη 2 βδομάδες) λέγοντας ότι δε τους έχει έρθει ακόμα και περιμένουν το προμηθευτή τους και ότι θα καθυστερήσει ακόμα μια βδομάδα, αν θέλω να πάρω κάποιο άλλο μοντέλο που χουν ετοιμοπαράδοτο. Υπόψιν στο site τους μετά τη μία ώρα η τιμή ανέβηκε ~80e και είναι ίδια με όλα τα υπόλοιπα μαγαζιά πλέον και γράφουν παράδοση σε 2-3 μέρες!! 

Πιστεύετε ότι ισχύει ή απλά κοροϊδεύουν και το τραβάνε ελπίζοντας να πάρεις κάποιο άλλο ή να ακυρώσεις;

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχίστε να ψωνίζετε από δαύτους και μετά να κλαίγεστε στα φόρουμς. Το ζούμε αυτό από το 2000 και μετά με το e-shop. Άπειρα παράπονα κακή εξυπηρέτηση, παρόλα αυτά ζεί κ βασιλέυει κ έβγαλε και παρακλάδια παρόμοιου μήκους κύματος... Ας είναι καλά οι έξυπνοι που ψωνίζουν από τέτοια καταστήματα.

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, tz_aristotelis είπε

Απλα τα πραγματα:

Ηθελα ενα μιξερ. Media Market 420. O Τσαμπας 300. Το παιρνω απο τον τσαμπα. Παω media. Ρωταω γιατι τετοια διαφορα? Και μου απαντανε: Και πως θα πληρωθουν κυριε ολες οι εγκαταστασεις?

Αυτο προ 5ετιας. Γ

Αυτή η "ιστορία" που κολλάει ακριβώς? Τα MM προφανώς και έχουν περισσότερα έξοδα από ένα σκρουτζομάγαζο. Και στην τελική, ελεύθερη αγορά έχουμε, όσο θέλει πουλάει ο καθένας. 

18 ώρες πριν, tz_aristotelis είπε

 

 

Επεξ/σία από overpower
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.