sanudos Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Το κινητό αγοράσθηκε από Κίνα (banggood) σε προσφορά στα 145 ευρώ, με παραγγελία στα τέλη του Νοεμβρίου 2019 και παραλαβή 31/12/2019.Το κινητό ήταν σφραγισμένο στο κουτί του,αλλά όταν ανοίχτηκε εμφάνισε μια ανεπαίσθητη μικρή μπλε γραμμή (ορατό μόνο σε λευκό φόντο) στο κάτω δεξιό άκρο της οθόνης. Προς αποφυγή διαδικασίας επιστροφής της συσκευής, το κινητό κρατήθηκε μιας δεν ήταν τόσο εμφανές το πρόβλημα που παρουσίαζε.Μετά από δύο μήνες χρήση η οθόνη δεν ανοίγει με την αφή όμως να ανταποκρίνεται. Γνωρίζω ότι δεν θα αναγνωρισθεί η εγγύηση στέλνοντας την συσκευή πίσω στο κατάστημα αγοράς. Γνωρίζει κανείς για την αντικατάσταση της οθόνης του, κάποιο αξιόπιστο κατάστημα, για να αποκατασταθεί η ζημία.
tasvar Δημοσ. 2 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2019 Δοκίμασε εδώ, https://www.asus.com/support/Service-Center/Greece Αλλιώς, υπάρχουν καταστήματα που αναλαμβάνουν.
vag-69 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Καλημέρα επειδή έχω το ίδιο πρόβλημα με σπασμένη οθόνη στο ίδιο κινητό μήπως βρήκατε τρόπο για αντικατάσταση της οθόνης η αγορά καινούριας . Στο internet απ ότι έψαξα είναι όλες OEM και στην εταιρεία από ότι είδα στην εφαρμογή δεν τους έχω πάρει τηλ. το κόστος θα πλησιάσει τη αξία αγοράς (bangood). Αν έχετε κάτι υπόψη στείλτε ένα μήνυμα ευχαριστώ εκ τον προτέρων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα