Προς το περιεχόμενο

Επαγγελματίες και παράλογες απαιτήσεις


Nauths

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Άρα, τον είχες 20 μέρες στο περίμενε μέχρι να δεις αν σε συμφέρει η ασφαλιστική, και 20 αυτός για να σου δώσει προσφορά, 40 μέρες σύνολο (όχι ένα μήνα που λέγαμε πριν).

Εγώ ακόμη περιμένω να διαβάσω ποια είναι η λογική αμοιβή για ένα μηχανάκι παρατημένο 40 μέρες κάπου. Ούτε καν 40. 20, της ασφαλιστικής.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, Snoob είπε

Άρα, τον είχες 20 μέρες στο περίμενε μέχρι να δεις αν σε συμφέρει η ασφαλιστική, και 20 αυτός για να σου δώσει προσφορά, 40 μέρες σύνολο (όχι ένα μήνα που λέγαμε πριν).

Εγώ ακόμη περιμένω να διαβάσω ποια είναι η λογική αμοιβή για ένα μηχανάκι παρατημένο 40 μέρες κάπου. Ούτε καν 40. 20, της ασφαλιστικής.

Εμένα μου φαίνεται ότι 20 μέρες έκανε να πάει εκεί να δεί το μηχανάκι ο πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής και όχι να δώσει την προσφορά ο μηχανικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
22 λεπτά πριν, dpolal είπε

Εμένα μου φαίνεται ότι 20 μέρες έκανε να πάει εκεί να δεί το μηχανάκι ο πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής και όχι να δώσει την προσφορά ο μηχανικός.

Δεν ξέρω, μπορεί να το διάβασα λάθος. Εγώ κατάλαβα ότι έκανε 20 μέρες ο μάστορας να του πει πόσα θέλει να το φτιάξει και άλλες 20 να αποφασίσει η ασφαλιστική. Επειδή -υποτίθεται- πως το νήμα δεν είναι μόνο για αυτή την ιστορία, αλλά γενικότερα για "επαγγελματίες και παράλογες απαιτήσεις", να πω κι εγώ ως επαγγελματίας (όχι συνεργείο) τι παράλογες απαιτήσεις ακούω από πελάτες, με αφορμή το σχόλιο που διάβασα νωρίτερα για "εργατοώρες". Επειδή είναι λίγο μακρυνάρι, το βάζω σε σπόιλερ:

Spoiler

Μου στέλνει πελάτης κείμενο για μετάφραση, χωρίς να μου γράφει καν πότε το θέλει. Απαντώ, γραπτώς (γενικά, να ξέρετε, πάντοτε γραπτώς όταν δίνετε τιμές και ζητάτε deadlines) "για πότε είναι". Το ήθελε "χτες". Το ταχύτερο δυνατόν, τέλος πάντων.

Του δίνω μια τιμή για να παραδώσω σε 24-48 ώρες. "Μα, τόσα πολλά για δύο μέρες δουλειάς;" διαμαρτυρήθηκε ο καραγκιόζης. Ήταν, βλέπετε, λίγες οι "εργατοώρες" για να δικαιολογήσουν στο ηλίθιο μυαλό του την αμοιβή που ζητούσα.

Τον ευχαρίστησα που με σκέφτηκε για να μου προτείνει τη δουλειά, του ευχήθηκα καλή συνέχεια και έληξε -νόμιζα- το πράγμα εκεί.

Υπό ομαλές συνθήκες, δηλαδή αν δεν είχα να κάνω με γκαζμαδόστοκο, θα του εξηγούσα ότι, για να μπορώ να του κάνω τη δουλειά σε έως 48 ώρες, έχω φάει τα χρόνια μου να σπουδάζω και να εξελίσσομαι ως επαγγελματίας, πληρώνει μέσα σε όλα τα άλλα τη γνώση και την ικανότητα να του κάνω τη δουλειά στα ασφυκτικά περιθώρια που θέτει. Αλλά, επειδή με γκαζμάδες δεν είναι να ανοίγεις τέτοιες κουβέντες, το απλούστερο ως επαγγελματίας είναι να ευχαριστείς και να προχωράς στη δουλειά σου.

Η ιστορία, παρενθετικά, δεν έκλεισε εκεί. Αφού ο εν λόγω κύριος έφαγε 3 ημέρες να ψάχνει για καλύτερη τιμή ή άνθρωπο ικανό να του παραδώσει τη δουλειά άμεσα, και προφανώς δεν βρήκε, με πήρε Παρασκευή μεσημέρι να μου πει "οκ, με όσα είπαμε, να αναλάβεις, την περιμένω Δευτέρα, πρωί-πρωί".

Του εξήγησα, πολύ ευγενικά, πως η τιμή που του έδωσα ήταν για εργάσιμες ημέρες. Με ρώτησε Δευτέρα, θα παρέδιδα Τετάρτη πρωί το αργότερο. Όταν μου ζητάει ο πελάτης Παρασκευή μεσημέρι να παραδώσω έως 48 ώρες μετά, σημαίνει πως εγώ το Σ/Κ θα καθίσω να δουλέψω, και η ώρα μου πληρώνεται αλλιώς τότε.

Που, πράγματι πληρώνεται αλλιώς. Θα του έδινα την ίδια τιμή, αλλά όταν ο άλλος σου λέει πίπες για την αξία της εργατοώρας "μα, τόσα λεφτά για δυο μέρες δουλειά", μετά θα τον χτυπήσεις από κάτω σαν χταπόδι.

Το πρόβλημα, δεν είναι ο "επαγγελματίας" ή ο "πελάτης". Είναι ο κάλος του ανθρώπου, που ξέρει να καταλαβαίνει μόνο τα καλά και τα συμφέροντα, κι αν του πεις πως δεν ζουν οι πάντες για να τον εξυπηρετούν, στραβώνει.

 

 

  • Like 9
  • Thanks 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Snoob είπε

Δεν ξέρω, μπορεί να το διάβασα λάθος. Εγώ κατάλαβα ότι έκανε 20 μέρες ο μάστορας να του πει πόσα θέλει να το φτιάξει και άλλες 20 να αποφασίσει η ασφαλιστική. Επειδή -υποτίθεται- πως το νήμα δεν είναι μόνο για αυτή την ιστορία, αλλά γενικότερα για "επαγγελματίες και παράλογες απαιτήσεις", να πω κι εγώ ως επαγγελματίας (όχι συνεργείο) τι παράλογες απαιτήσεις ακούω από πελάτες, με αφορμή το σχόλιο που διάβασα νωρίτερα για "εργατοώρες". Επειδή είναι λίγο μακρυνάρι, το βάζω σε σπόιλερ:

  Απόκρυψη περιεχομένων

Μου στέλνει πελάτης κείμενο για μετάφραση, χωρίς να μου γράφει καν πότε το θέλει. Απαντώ, γραπτώς (γενικά, να ξέρετε, πάντοτε γραπτώς όταν δίνετε τιμές και ζητάτε deadlines) "για πότε είναι". Το ήθελε "χτες". Το ταχύτερο δυνατόν, τέλος πάντων.

Του δίνω μια τιμή για να παραδώσω σε 24-48 ώρες. "Μα, τόσα πολλά για δύο μέρες δουλειάς;" διαμαρτυρήθηκε ο καραγκιόζης. Ήταν, βλέπετε, λίγες οι "εργατοώρες" για να δικαιολογήσουν στο ηλίθιο μυαλό του την αμοιβή που ζητούσα.

Τον ευχαρίστησα που με σκέφτηκε για να μου προτείνει τη δουλειά, του ευχήθηκα καλή συνέχεια και έληξε -νόμιζα- το πράγμα εκεί.

Υπό ομαλές συνθήκες, δηλαδή αν δεν είχα να κάνω με γκαζμαδόστοκο, θα του εξηγούσα ότι, για να μπορώ να του κάνω τη δουλειά σε έως 48 ώρες, έχω φάει τα χρόνια μου να σπουδάζω και να εξελίσσομαι ως επαγγελματίας, πληρώνει μέσα σε όλα τα άλλα τη γνώση και την ικανότητα να του κάνω τη δουλειά στα ασφυκτικά περιθώρια που θέτει. Αλλά, επειδή με γκαζμάδες δεν είναι να ανοίγεις τέτοιες κουβέντες, το απλούστερο ως επαγγελματίας είναι να ευχαριστείς και να προχωράς στη δουλειά σου.

Η ιστορία, παρενθετικά, δεν έκλεισε εκεί. Αφού ο εν λόγω κύριος έφαγε 3 ημέρες να ψάχνει για καλύτερη τιμή ή άνθρωπο ικανό να του παραδώσει τη δουλειά άμεσα, και προφανώς δεν βρήκε, με πήρε Παρασκευή μεσημέρι να μου πει "οκ, με όσα είπαμε, να αναλάβεις, την περιμένω Δευτέρα, πρωί-πρωί".

Του εξήγησα, πολύ ευγενικά, πως η τιμή που του έδωσα ήταν για εργάσιμες ημέρες. Με ρώτησε Δευτέρα, θα παρέδιδα Τετάρτη πρωί το αργότερο. Όταν μου ζητάει ο πελάτης Παρασκευή μεσημέρι να παραδώσω έως 48 ώρες μετά, σημαίνει πως εγώ το Σ/Κ θα καθίσω να δουλέψω, και η ώρα μου πληρώνεται αλλιώς τότε.

Που, πράγματι πληρώνεται αλλιώς. Θα του έδινα την ίδια τιμή, αλλά όταν ο άλλος σου λέει πίπες για την αξία της εργατοώρας "μα, τόσα λεφτά για δυο μέρες δουλειά", μετά θα τον χτυπήσεις από κάτω σαν χταπόδι.

Το πρόβλημα, δεν είναι ο "επαγγελματίας" ή ο "πελάτης". Είναι ο κάλος του ανθρώπου, που ξέρει να καταλαβαίνει μόνο τα καλά και τα συμφέροντα, κι αν του πεις πως δεν ζουν οι πάντες για να τον εξυπηρετούν, στραβώνει.

Φίλε μαζί σου και έχεις πολύ δίκαιο. Αλλά γενικότερα η φάση είναι να υπάρχει μια υπερκοστολογηση παντού. Δίνω σε πελάτισσα 1,85 μακαρόνι και το πουλάει ράφι 3,50 και μου λέει για εσάς τους παραγωγούς θα δουλεύω; Στο 1,85 λοιπόν έχουν πληρωθεί λιπάσματα, τρακτέρ, κομπίνες, άλεση, συσκευασία, μεταφορά και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο κι αυτή για την πώληση απλά από το μαγαζί της θέλει 1,65€. Άμα δεν πουλάει ποιος θα φταίει; Ο πελάτης που θέλει να αγοράζει το ποιοτικό με λίγα φράγκα ή αυτή που πουλάει με 100% περιθώριο κέρδους; 

Επεξ/σία από Nauths
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Snoob είπε

Δεν ξέρω, μπορεί να το διάβασα λάθος. Εγώ κατάλαβα ότι έκανε 20 μέρες ο μάστορας να του πει πόσα θέλει να το φτιάξει και άλλες 20 να αποφασίσει η ασφαλιστική. Επειδή -υποτίθεται- πως το νήμα δεν είναι μόνο για αυτή την ιστορία, αλλά γενικότερα για "επαγγελματίες και παράλογες απαιτήσεις", να πω κι εγώ ως επαγγελματίας (όχι συνεργείο) τι παράλογες απαιτήσεις ακούω από πελάτες, με αφορμή το σχόλιο που διάβασα νωρίτερα για "εργατοώρες".

Mια χαρά το διάβασες.
Απλά, εξ' όσων γνωρίζω οι ασφαλιστικές είναι που καθυστερούν συνήθως να ανταποκριθούν επειδή τις περισσότερες φορές οι πραγματογνώμονες είναι ανεξάρτητοι εξωτερικοί συνεργάτες και όχι υπάλληλοι τους οπότε μπαίνει επιπλέον καθυστέρηση στην μεταξύ τους επικοινωνία.

Για το θέμα μας τώρα, 20 μέρες για να βγάλει πόρισμα ο συνεργιατζής όταν η δουλειά ήταν 5-10 λεπτών υπόθεση, όπως κρίνει ο TS πάντοτε, μου ακούγεται κάπως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, dpolal είπε

Mια χαρά το διάβασες.
Απλά, εξ' όσων γνωρίζω οι ασφαλιστικές είναι που καθυστερούν συνήθως να ανταποκριθούν επειδή τις περισσότερες φορές οι πραγματογνώμονες είναι ανεξάρτητοι εξωτερικοί συνεργάτες και όχι υπάλληλοι τους οπότε μπαίνει επιπλέον καθυστέρηση στην μεταξύ τους επικοινωνία.

Για το θέμα μας τώρα, 20 μέρες για να βγάλει πόρισμα ο συνεργιατζής όταν η δουλειά ήταν 5-10 λεπτών υπόθεση, όπως κρίνει ο TS πάντοτε, μου ακούγεται κάπως.

Πέρασε ο πραγματογνώμονας του είπε τα δικά του, είπε ο συνεργιατζής, άλλα δικά του μετά. Μέχρι να βρει ένα μέσο ο συνεργιατζής πέρασαν 20 ημέρες. Στις 20 ημέρες μου έστειλε εμένα την προσφορά ενώ ο πραγματογνώμονας ήρθε νομίζω στις 5 επειδή μεσολαβούσε και σκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αδερφε επειδη το δικαιο ειναι στη μεση, πες του με ενα 20αρικο-30αρικο να ληξει το θεμα, πιστευω ενα τετοιο ποσο θα ηταν δικαιο, 50 ειναι λιγο πολλα αλλα και 0 ειναι αδικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, dollyyy19 είπε

 στην πραγματικοτητα,το πηγες εκει με σκοπο να το επισκευασεις,του ζητησες να δει τι ζημιες εχει και ποσο θα κοστισει,και αφου περσαν οι 20 μερες,δεχτηκες την προσφορα της ασφαλιστικης για ολικη,οποτε ο μαστορς θα παρει τα τρια του.και θεωρεις οτι ειναι υποχρεωμενος  να σου παρεχει φυλασομενο παρκινκ ανευ χρεωσης,διοτι μπορει στο μελλον να πας και για καμια αλλαγη μπουζι......εσυ νομιζεις οτι αυτα δεν τα εφαγε στην μαπα ο μαστορας?ουτε δευτερολεπτο δεν πρεπει να χαριζουν σε τετοιους "πελατες"........αν δεν σε αρεσει η χρεωση,την επομενη φορα πηγαινε σε αντιπροσωπο,που εχει και αναρτημενο τιμοκαταλογο ανα ωρα ανα εργασια,και αν τολμας,ασε το εκει για μια βδομαδα.σε οποιον δεν αρεσει η τιμολογηση,σαν ελευθερη χωρα,μπορει να αγορασει εργαλεια για καθε εργασια,και να κανει τα πειραματα του.αν μετα,το παει σε οποιονδηποτε μαστορα ,σε κουτες και του ζητησει να το επισκευασει,να μην του φανει περιεργη η τιμη.........

Oι υπολοιποι γιατι δεν εχουν ? 

Απο την στιγμη λοιπον που δεν υπαρχει ενημερωση για χρεωση ανηκει στην κατηγορια <τσιφτετελια> η ''υπηρεσια'' .Δηλαδη αν δεν του ελεγε 50 αλλα 100 ? Θα παζαρευανε ? Και αν του πει 200 αλλιως δεν σου δινω το μηχανακι ? Θα τρεχανε στις αστυνομιες ο ενας για μη πληρωμη υπηρεσιας και ο αλλος για κλοπη μηχανης ? Τσιφτετελια λοιπον που βαραινουν περισσοτερο τους ''επαγγελματιες ''

Οταν λοιπον εχεις να κανεις με τσιφτετελοεπαγγελματια , ο πελατης εχει παντα δικιο.Ακομα και οταν εχει 100 % αδικο

Για αυτο πρεπει να υπαρχει τιμοκαταλογος .Λυσιμο-δεσιμο μηχανης τοσο.Ελεγχος τοσο .Λυσιμο-δεσιμο laptop τοσο, ανεξαρτητως  επισκευης.Παραμονη στο συνεργειο εξτρα τοσο για τοσες μερες

Επεξ/σία από bluesattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, bluesattack είπε

Oι υπολοιποι γιατι δεν εχουν ? 

Απο την στιγμη λοιπον που δεν υπαρχει ενημερωση για χρεωση ανηκει στην κατηγορια <τσιφτετελια> η ''υπηρεσια'' .Δηλαδη αν δεν του ελεγε 50 αλλα 100 ? Θα παζαρευανε ? Και αν του πει 200 αλλιως δεν σου δινω το μηχανακι ? Θα τρεχανε στις αστυνομιες ο ενας για μη πληρωμη υπηρεσιας και ο αλλος για κλοπη μηχανης ? Τσιφτετελια λοιπον που βαραινουν περισσοτερο τους ''επαγγελματιες ''

Οταν λοιπον εχεις να κανεις με τσιφτετελοεπαγγελματια , ο πελατης εχει παντα δικιο.Ακομα και οταν εχει 100 % αδικο

Μα το θέμα είναι ότι οπως ειπε και ο @dollyyy19 το πηγε με σκοπό να το φτιάξει και εν τέλει το παράτησε εκει. Πως γίνεται να σου πει μια τιμή ο άλλος απο την στιγμη που δεν ξέρεις ουτε εσυ τι θέλεις να κανεις; 

 

Επίσης δυο φίλους εχω που τράκαραν με μηχανάκι και οι δύο πλήρωσαν για να το ελέγξει ο μάστορας. Γιατί να στο κοιτάξει τζάμπα ο άλλος; Αυτή είναι η δουλειά του και ότι θέλει χρεώνει. 

 

Επεξ/σία από RedPriest
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, RedPriest είπε

Μα το θέμα είναι ότι οπως ειπε και ο @dollyyy19 το πηγε με σκοπό να το φτιάξει και εν τέλει το παράτησε εκει. Πως γίνεται να σου πει μια τιμή ο άλλος απο την στιγμη που δεν ξέρεις ουτε εσυ τι θέλεις να κανεις; 

Δεν εχει σημασια .Ας αναγραφει ο καταλογος και τιμη για παραμονη στο συνεργειο.Εγω μπορει να παω την τηλεοραση για φτιαξιμο , να την αφησω ενα μηνα , ειτε γιατι εγω το ξεχασα , εχω δουλειες η ο μαστορας εχει πολλη δουλεια και στο μεταξυ να παω καινουργια .Ελεγχος τοσο.Παραμονη στο καταστημα τοσο.Λυσιμο-δεσιμο τοσο.Και αν με συμφερει εχει καλως .Τα αλλα κανουν για τσιφτετελοπαζαρια σε καμμια λαικη αγορα και τιποτα γινωμενες ντοματες που ξεμειναν στο τελος

Επεξ/σία από bluesattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, bluesattack είπε

Δεν εχει σημασια .Ας αναγραφει ο καταλογος και τιμη για παραμονη στο συνεργειο.Εγω μπορει να παω την τηλεοραση για φτιαξιμο , να την αφησω ενα μηνα , ειτε γιατι εγω το ξεχασα , εχω δουλειες η ο μαστορας εχει πολλη δουλεια και στο μεταξυ να παω καινουργια .Ελεγχος τοσο.Παραμονη στο καταστημα τοσο.Λυσιμο-δεσιμο τοσο.Τα αλλα κανουν για παζαρια σε καμμια λαικη αγορα και τιποτα γινωμενες ντοματες που ξεμειναν στο τελος

Τι λυσιμο-δέσιμο τοσο ρε συ... Δεν είναι μαγαζι που πας παιρνεις κατι απο το ράφι και το πληρώνεις. Δεν μπορεί να υπάρξει σε τέτοιες δουλειές τιμοκατάλογος παρα μονο στο περιπου μια εκτίμηση του ποσο θα κοστίσει. Γιατι; Γιατί σημερα λύνεις και δενεις μια μηχανη και σου παίρνει 1 ωρα ενώ αν κάνεις το ίδιο πράγμα αυριο να σου πάρει 3 ώρες.

Επεξ/σία από RedPriest
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και για να το παω ενα βημα πιο περα, εκπτωση τοσο αν η επισκευη ειναι εκπροθεσμη η αναβληθει το ραντεβου λογω υπαιτιοτητας του επαγγελματια .

1 λεπτό πριν, RedPriest είπε

Γιατι; Γιατί σημερα λύνεις και δενεις ενα μοτέρ και σου παίρνει 1 ωρα ενώ αν κάνεις το ίδιο πράγμα αυριο να σου πάρει 3 ώρες.

Α, ειναι αναλογα τον καιρο , την ημερα και την διαθεση.Α ετσι ναι...εξηγειται .Μπορει ο μαστορας να πεταχτει το μεσημερι και για κανα ουζακι, εργατοωρες ειναι και αυτες

 

Επεξ/σία από bluesattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, bluesattack είπε

Και για να το παω ενα βημα πιο περα, εκπτωση τοσο αν η επισκευη ειναι εκπροθεσμη η αναβληθει το ραντεβου λογω υπαιτιοτητας του επαγγελματια .

Α, ειναι αναλογα τον καιρο , την ημερα και την διαθεση.Α ετσι ναι...εξηγειται

Δεν έχει να κάνει με την μερα,τον καιρό και την διάθεση. Απλά μπορεί να σου σπάσει μια βίδα και να σε πάει ολη την μερα πισω. 

Και για να σε προλάβω δεν έχω καμία σχέση με το συγκεκριμένο επάγγελμα αλλα ετσι μου φαίνεται πως είναι τα πράγματα. Αυτή είναι η δουλειά τους. Αν υπήρχε τιμοκατάλογος θα έπρεπε οι τιμές να ήταν 2 φορες πανω απο ότι κανονικα για να είναι καλυμμένος και ο μάστορας απο τέτοιες 'ζημιες'. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάσει νόμου πάντως υποχρεούνται να έχουν ένα τυπικό τιμοκατάλογο. Κι εγώ πήγα με σκοπό να το επισκευάσει προφανώς, αλλά η προσφορά ήταν πολύ καλή για να την αρνηθείς, όπως και να έχει όμως αυτός  περίμενε να πάρει 150-200 ευρώ ε για να μην πάει τσάμπα ο κόπος σκέφτηκε πόσα να του πω 50€; Μπακαλοδουλειά δηλαδή. Όπως είπε και ο φίλος λαϊκή τελείως. Έχω πανάκριβα τις ντομάτες από τις 8 το πρωί αλλά είναι 2 η ώρα το μεσημέρι, ας τις κατεβάσω 1€ για να φεύγουν. Γενικότερα παρατηρώ ότι ο τρόπος κοστολόγησης στην Ελλάδα είναι όχι έξοδα + 30-50% να βάλω τσέπη, αλλά πόσα μου λείπουν αυτό το μήνα; Τόσα; Ε τόσο κοστίζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Nauths είπε

Βάσει νόμου πάντως υποχρεούνται να έχουν ένα τυπικό τιμοκατάλογο. Κι εγώ πήγα με σκοπό να το επισκευάσει προφανώς, αλλά η προσφορά ήταν πολύ καλή για να την αρνηθείς, όπως και να έχει όμως αυτός  περίμενε να πάρει 150-200 ευρώ ε για να μην πάει τσάμπα ο κόπος σκέφτηκε πόσα να του πω 50€; Μπακαλοδουλειά δηλαδή. Όπως είπε και ο φίλος λαϊκή τελείως. Έχω πανάκριβα τις ντομάτες από τις 8 το πρωί αλλά είναι 2 η ώρα το μεσημέρι, ας τις κατεβάσω 1€ για να φεύγουν. Γενικότερα παρατηρώ ότι ο τρόπος κοστολόγησης στην Ελλάδα είναι όχι έξοδα + 30-50% να βάλω τσέπη, αλλά πόσα μου λείπουν αυτό το μήνα; Τόσα; Ε τόσο κοστίζει.

Φίλε αυτός δεν είναι ο τρόπος κοστολόγησης της Ελλάδας . Είναι το παγκόσμιο ΕΜΠΟΡΙΟ , 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...