babisskg Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Κύριοι μαζί με την καλησπέρα μου την βοήθεια σας στο εξής , η συσκευή μου παρόλο που οδηγήθηκε πέντε φορές στο επίσημο service της αντιπροσωπειας εξακολουθεί να έχει πρόβλημα στην οθόνη της η οποία έχει αντικατασταθεί ήδη με καινούργια . Είναι ακόμη σε εγγύηση μέχρι τον Αύγουστο φέτος , αν υπάρχει τρόπος πίεσης και ποιος μπορεί να είναι αυτός ώστε να πεισθούν να την αντικαταστησουν με νέα η να την αποζημιώσουν . Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας , πρόκειται για ένα Xperia xa1 ultra αγορασμένο καινούργιο με όλα τα αποδεικτικά αγοράς , επισκευής κλπ .
Moderators Inuyasha Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Moderators Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 4 ώρες πριν, babisskg είπε Κύριοι μαζί με την καλησπέρα μου την βοήθεια σας στο εξής , η συσκευή μου παρόλο που οδηγήθηκε πέντε φορές στο επίσημο service της αντιπροσωπειας εξακολουθεί να έχει πρόβλημα στην οθόνη της η οποία έχει αντικατασταθεί ήδη με καινούργια . Είναι ακόμη σε εγγύηση μέχρι τον Αύγουστο φέτος , αν υπάρχει τρόπος πίεσης και ποιος μπορεί να είναι αυτός ώστε να πεισθούν να την αντικαταστησουν με νέα η να την αποζημιώσουν . Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας , πρόκειται για ένα Xperia xa1 ultra αγορασμένο καινούργιο με όλα τα αποδεικτικά αγοράς , επισκευής κλπ . Μιλάμε για συσκευή 1 μισή έτους πρακτικά? Αντικατάσταση θα γίνει μόνο αν κρίνουν ότι δεν συμφέρει η επισκευήτι πρόβλημα είναι αυτό που βγάζει η οθόνη και παραμένει ακόμα και μετά από αλλαγή?
babisskg Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 11 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Μιλάμε για συσκευή 1 μισή έτους πρακτικά? Αντικατάσταση θα γίνει μόνο αν κρίνουν ότι δεν συμφέρει η επισκευήτι πρόβλημα είναι αυτό που βγάζει η οθόνη και παραμένει ακόμα και μετά από αλλαγή? Ευχαριστώ για την ανταπόκριση , ναι βγάζει συνέχεια το ίδιο , παγώνει περιστασιακά η μπάρα ειδοποιήσεων στο οριζόντιο επίπεδο , το δέχονται για έλεγχο και επισκευή , το επιστρέφουν λέγοντας πως είναι εντάξει και ξαναγυριζουμε στα ίδια .........
Moderators Inuyasha Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Moderators Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 42 λεπτά πριν, babisskg είπε Ευχαριστώ για την ανταπόκριση , ναι βγάζει συνέχεια το ίδιο , παγώνει περιστασιακά η μπάρα ειδοποιήσεων στο οριζόντιο επίπεδο , το δέχονται για έλεγχο και επισκευή , το επιστρέφουν λέγοντας πως είναι εντάξει και ξαναγυριζουμε στα ίδια ......... Δεν δουλεύει η αυτόματη περιστροφή δηλαδή δεν κατάλαβα τι πρόβλημα βγάζει ακριβώς
babisskg Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 3 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Δεν δουλεύει η αυτόματη περιστροφή δηλαδή δεν κατάλαβα τι πρόβλημα βγάζει ακριβώς Κατεβάζοντας από ψηλά την μπάρα ειδοποιήσεων ώστε να αποκτήσετε πρόσβαση στα διάφορα εικονίδια , όπως WiFi κλπ , η μπάρα παγώνει περιστασιακά αρκετές φορές στην διάρκεια της ημέρας και δεν μπορεί κανείς να πατήσει τίποτα , συνεχιζετε κατεβάζοντας την μπάρα προς τα κάτω σε όλο της το ύψος για να μπορέσετε να ενεργοποιήσετε κάποια λειτουργία πχ δεδομένα κινητής .
Jimys2008 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Τραβα ενα βιντεακι ρε ανθρωπε να μας το δειξεις γιατι ετσι οπως το περιγραφεις δεν καταλαβαινει κανεις τιποτα.
Fulgore Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 5 ώρες πριν, babisskg είπε Κύριοι μαζί με την καλησπέρα μου την βοήθεια σας στο εξής , η συσκευή μου παρόλο που οδηγήθηκε πέντε φορές στο επίσημο service της αντιπροσωπειας εξακολουθεί να έχει πρόβλημα στην οθόνη της η οποία έχει αντικατασταθεί ήδη με καινούργια . Είναι ακόμη σε εγγύηση μέχρι τον Αύγουστο φέτος , αν υπάρχει τρόπος πίεσης και ποιος μπορεί να είναι αυτός ώστε να πεισθούν να την αντικαταστησουν με νέα η να την αποζημιώσουν . Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας , πρόκειται για ένα Xperia xa1 ultra αγορασμένο καινούργιο με όλα τα αποδεικτικά αγοράς , επισκευής κλπ . Μπορεις να μιλησεις με ΓΓΚ ή συνηγορο για να τους πεις οτι εισαι καθε 3 και λιγο στο service για το ιδιο ακριβως προβλημα.Αν εχεις κρατησει τα χαρτια απο τα service. Αυτο για να γινει ομως πρεπει η συσκευη να εχει εμφανισει και τωρα το προβλημα αυτο. Εννοειται οτι σαν καταναλωτης δεν πληρωσες μια συσκευη για να πηγαινει συνεχεια στο service για το ιδιο θεμα. Σε αυτη την περιπτωση ή η συσκευη ειναι εξ αρχης ελαττωματικη γιαυτο και εμφανιζεται συνεχεια το ιδιο προβλημα ή το service δεν κανει σωστα την επισκευη.
babisskg Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 31 λεπτά πριν, Fulgore είπε Μπορεις να μιλησεις με ΓΓΚ ή συνηγορο για να τους πεις οτι εισαι καθε 3 και λιγο στο service για το ιδιο ακριβως προβλημα.Αν εχεις κρατησει τα χαρτια απο τα service. Αυτο για να γινει ομως πρεπει η συσκευη να εχει εμφανισει και τωρα το προβλημα αυτο. Εννοειται οτι σαν καταναλωτης δεν πληρωσες μια συσκευη για να πηγαινει συνεχεια στο service για το ιδιο θεμα. Σε αυτη την περιπτωση ή η συσκευη ειναι εξ αρχης ελαττωματικη γιαυτο και εμφανιζεται συνεχεια το ιδιο προβλημα ή το service δεν κανει σωστα την επισκευη. Ευχαριστώ για την επικοινωνία , πιθανολογώ πως μου ροκανιζουν το χρόνο ώστε να παρέλθει η εγγύηση , έχω τα πάντα από χαρτιά στα χέρια μου , χρειαζόμουν κάποιος να δώσει από προηγούμενη εμπειρία κάποιες οδηγίες ώστε να προχωρήσω . Δεν γνωρίζω με ποιον τρόπο πιστοποιειται ότι η συσκευή εξακολουθεί να έχει το πρόβλημα , διότι οι ίδιοι σε κάθε επικοινωνία προσφέρονται να το ξαναστείλω πίσω , να το ελέγξουν , να το επιστρέψουν ως επισκευασμενο , εγώ πρέπει να ξεστεινω άλλη συσκευή , να ξαναβάζω αυτήν σε λειτουργία μόνο και μόνο για να καταλήξω στα ίδια ....... αν λοιπόν αρκούν ως αιτιολογία ο αριθμός των αποστολών στο service για να προχωρήσω σε επίσημη καταγγελία η πρέπει να τους ενημερώσω πρώτα ......
Fulgore Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Αν θελεις(για να γλυτωσεις χρονο κυριως)τους ενημερωνεις πρωτα στο καταστημα αγορας/πωλητη οτι ξερετε αυτο και αυτο. Αν σου αρχισει τα μα μου σου ξου,τοτε μιλας στους αναλογους φορεις. Αν ειδικα σου εχει ξαναεμφανιστει το θεμα αυτο με την οθονη,θα διευκολυνει πολυ περισσοτερο την ολη διαδικασια,και φυσικα αν εχεις τα σχετικα χαρτια απο τις αποστολες στο service για αποδειξεις. Οπως ειπα ο καταναλωτης/πελατης δεν ειναι υποχρεωμενος να πηγαινει καθε 3 και λιγο στο service και αρα να μενει συνεχεια χωρις συσκευη,ειδικα οταν μιλαμε για το ιδιο ακριβως προβλημα.
babisskg Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 9 λεπτά πριν, Fulgore είπε Αν θελεις(για να γλυτωσεις χρονο κυριως)τους ενημερωνεις πρωτα στο καταστημα αγορας/πωλητη οτι ξερετε αυτο και αυτο. Αν σου αρχισει τα μα μου σου ξου,τοτε μιλας στους αναλογους φορεις. Αν ειδικα σου εχει ξαναεμφανιστει το θεμα αυτο με την οθονη,θα διευκολυνει πολυ περισσοτερο την ολη διαδικασια,και φυσικα αν εχεις τα σχετικα χαρτια απο τις αποστολες στο service για αποδειξεις. Οπως ειπα ο καταναλωτης/πελατης δεν ειναι υποχρεωμενος να πηγαινει καθε 3 και λιγο στο service και αρα να μενει συνεχεια χωρις συσκευη,ειδικα οταν μιλαμε για το ιδιο ακριβως προβλημα. Θα κάνω μία απόπειρα ..... ισως μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή ..... 1 ώρα πριν, Jimys2008 είπε Τραβα ενα βιντεακι ρε ανθρωπε να μας το δειξεις γιατι ετσι οπως το περιγραφεις δεν καταλαβαινει κανεις τιποτα. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον , το πρόβλημα είναι υπαρκτό , αυτό που χρειάζομαι είναι οδηγίες για τις κινήσεις που μπορώ να κάνω ......... ο τρόπος που ανοίγετε το WiFi σε μία συσκευή ....... κατεβάζετε την μπάρα στο πάνω μέρος της οθόνης , πατάτε το σχετικό εικονίδιο ........ το οποίο όμως δεν ανταποκρίνεται ...... όπως και όλα όσα έχετε στο ίδιο επίπεδο ...... οριζόντια ........
saruman123 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 7 ώρες πριν, babisskg είπε Κύριοι μαζί με την καλησπέρα μου την βοήθεια σας στο εξής , η συσκευή μου παρόλο που οδηγήθηκε πέντε φορές στο επίσημο service της αντιπροσωπειας εξακολουθεί να έχει πρόβλημα στην οθόνη της η οποία έχει αντικατασταθεί ήδη με καινούργια . Είναι ακόμη σε εγγύηση μέχρι τον Αύγουστο φέτος , αν υπάρχει τρόπος πίεσης και ποιος μπορεί να είναι αυτός ώστε να πεισθούν να την αντικαταστησουν με νέα η να την αποζημιώσουν . Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας , πρόκειται για ένα Xperia xa1 ultra αγορασμένο καινούργιο με όλα τα αποδεικτικά αγοράς , επισκευής κλπ . Το DOA έπρεπε να το χρησιμοποιήσεις από την πρώτη στιγμή χωρίς να δεχτείς να αντικατασταθεί η οθόνη. Αντικατάσταση κινητού ή αποζημίωση την ξεχνάς.
babisskg Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, saruman123 είπε Το DOA έπρεπε να το χρησιμοποιήσεις από την πρώτη στιγμή χωρίς να δεχτείς να αντικατασταθεί η οθόνη. Αντικατάσταση κινητού ή αποζημίωση την ξεχνάς. Αρα να μην προχωρήσω περισσότερο ....... ευχαριστώ για την ανταπόκριση , άρα έπρεπε εξαρχής να ζητήσω αντικατάσταση η αποζημίωση άσχετα με το γεγονός ότι ήταν στα χέρια μου για λίγο περισσότερο από ένα χρόνο , αρκεί που υπήρχε η εγγύηση . Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2019 από babisskg
saruman123 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 56 λεπτά πριν, babisskg είπε Αρα να μην προχωρήσω περισσότερο ....... ευχαριστώ για την ανταπόκριση , άρα έπρεπε εξαρχής να ζητήσω αντικατάσταση η αποζημίωση άσχετα με το γεγονός ότι ήταν στα χέρια μου για λίγο περισσότερο από ένα χρόνο , αρκεί που υπήρχε η εγγύηση . Το DOA είναι μεταξύ 7-10 μέρες , ανάλογα το κατάστημα. Και ξεκινά από την πρώτη μέρα που το πήρες. Εσύ τώρα αυτό που μπορείς να κάνεις είναι πάλι στο service και μετά να το δώσεις με την προϋπόθεση ότι θα πρέπει να πεις σε αυτόν που θα το πάρει τη έχει γίνει.
babisskg Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 6 ώρες πριν, saruman123 είπε Το DOA είναι μεταξύ 7-10 μέρες , ανάλογα το κατάστημα. Και ξεκινά από την πρώτη μέρα που το πήρες. Εσύ τώρα αυτό που μπορείς να κάνεις είναι πάλι στο service και μετά να το δώσεις με την προϋπόθεση ότι θα πρέπει να πεις σε αυτόν που θα το πάρει τη έχει γίνει. Και πάλι ευχαριστώ , έχουν γίνει αυτά τα βήματα , το επιστρέφουν πάντα χωρίς να επικοινωνήσουν ενδιάμεσα παρόλο που το αναφέρω , αν το στείλω πάλι πίσω θα είναι η έκτη φορά ......... σκέφτομαι μήπως υπάρχει άλλος τρόπος να πιεστουν.
saruman123 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, babisskg είπε Και πάλι ευχαριστώ , έχουν γίνει αυτά τα βήματα , το επιστρέφουν πάντα χωρίς να επικοινωνήσουν ενδιάμεσα παρόλο που το αναφέρω , αν το στείλω πάλι πίσω θα είναι η έκτη φορά ......... σκέφτομαι μήπως υπάρχει άλλος τρόπος να πιεστουν. Από την μεριά τους κάνουν αυτό που πρέπει (και είσαι τυχερός),από εκεί και ύστερα δεν υπάρχει άλλη λύση για να κάνεις κάτι πέραν να το πουλήσεις και να ησυχάσεις. Με την προϋπόθεση όπως σου είπα πιο πάνω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα