Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

   Κύριοι μαζί με την καλησπέρα μου την βοήθεια σας στο εξής , η συσκευή μου παρόλο που οδηγήθηκε πέντε φορές στο επίσημο service της αντιπροσωπειας εξακολουθεί να έχει πρόβλημα στην οθόνη της η οποία έχει αντικατασταθεί ήδη με καινούργια . Είναι ακόμη σε εγγύηση μέχρι τον Αύγουστο φέτος , αν υπάρχει τρόπος πίεσης και ποιος μπορεί να είναι αυτός ώστε να πεισθούν να την αντικαταστησουν με νέα η να την αποζημιώσουν . Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας , πρόκειται για ένα Xperia xa1 ultra αγορασμένο καινούργιο με όλα τα αποδεικτικά αγοράς , επισκευής κλπ . 

  • Moderators
Δημοσ.
4 ώρες πριν, babisskg είπε

   Κύριοι μαζί με την καλησπέρα μου την βοήθεια σας στο εξής , η συσκευή μου παρόλο που οδηγήθηκε πέντε φορές στο επίσημο service της αντιπροσωπειας εξακολουθεί να έχει πρόβλημα στην οθόνη της η οποία έχει αντικατασταθεί ήδη με καινούργια . Είναι ακόμη σε εγγύηση μέχρι τον Αύγουστο φέτος , αν υπάρχει τρόπος πίεσης και ποιος μπορεί να είναι αυτός ώστε να πεισθούν να την αντικαταστησουν με νέα η να την αποζημιώσουν . Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας , πρόκειται για ένα Xperia xa1 ultra αγορασμένο καινούργιο με όλα τα αποδεικτικά αγοράς , επισκευής κλπ . 

Μιλάμε για συσκευή 1 μισή έτους πρακτικά? Αντικατάσταση θα γίνει μόνο αν κρίνουν ότι δεν συμφέρει η επισκευήτι πρόβλημα είναι αυτό που βγάζει η οθόνη και παραμένει ακόμα και μετά από αλλαγή?

 

 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Μιλάμε για συσκευή 1 μισή έτους πρακτικά? Αντικατάσταση θα γίνει μόνο αν κρίνουν ότι δεν συμφέρει η επισκευήτι πρόβλημα είναι αυτό που βγάζει η οθόνη και παραμένει ακόμα και μετά από αλλαγή?

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση , ναι βγάζει συνέχεια το ίδιο , παγώνει περιστασιακά η μπάρα ειδοποιήσεων στο οριζόντιο επίπεδο , το δέχονται για έλεγχο και επισκευή , το επιστρέφουν λέγοντας πως είναι εντάξει  και ξαναγυριζουμε στα ίδια ......... 

  • Moderators
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, babisskg είπε

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση , ναι βγάζει συνέχεια το ίδιο , παγώνει περιστασιακά η μπάρα ειδοποιήσεων στο οριζόντιο επίπεδο , το δέχονται για έλεγχο και επισκευή , το επιστρέφουν λέγοντας πως είναι εντάξει  και ξαναγυριζουμε στα ίδια ......... 

Δεν δουλεύει η αυτόματη περιστροφή δηλαδή δεν κατάλαβα τι πρόβλημα βγάζει ακριβώς

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Δεν δουλεύει η αυτόματη περιστροφή δηλαδή δεν κατάλαβα τι πρόβλημα βγάζει ακριβώς

Κατεβάζοντας από ψηλά την μπάρα ειδοποιήσεων ώστε να αποκτήσετε πρόσβαση στα διάφορα εικονίδια , όπως WiFi κλπ , η μπάρα παγώνει περιστασιακά  αρκετές φορές στην διάρκεια της ημέρας και δεν μπορεί κανείς να πατήσει τίποτα , συνεχιζετε κατεβάζοντας την μπάρα προς τα κάτω σε όλο της το ύψος για να μπορέσετε να ενεργοποιήσετε κάποια λειτουργία πχ δεδομένα κινητής . 

Δημοσ.

Τραβα ενα βιντεακι ρε ανθρωπε να μας το δειξεις γιατι ετσι οπως το περιγραφεις δεν καταλαβαινει κανεις τιποτα.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, babisskg είπε

   Κύριοι μαζί με την καλησπέρα μου την βοήθεια σας στο εξής , η συσκευή μου παρόλο που οδηγήθηκε πέντε φορές στο επίσημο service της αντιπροσωπειας εξακολουθεί να έχει πρόβλημα στην οθόνη της η οποία έχει αντικατασταθεί ήδη με καινούργια . Είναι ακόμη σε εγγύηση μέχρι τον Αύγουστο φέτος , αν υπάρχει τρόπος πίεσης και ποιος μπορεί να είναι αυτός ώστε να πεισθούν να την αντικαταστησουν με νέα η να την αποζημιώσουν . Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας , πρόκειται για ένα Xperia xa1 ultra αγορασμένο καινούργιο με όλα τα αποδεικτικά αγοράς , επισκευής κλπ . 

Μπορεις να μιλησεις με ΓΓΚ ή συνηγορο για να τους πεις οτι εισαι καθε 3 και λιγο στο service για το ιδιο ακριβως προβλημα.Αν εχεις κρατησει τα χαρτια απο τα  service.

Αυτο για να γινει ομως πρεπει η συσκευη να εχει εμφανισει και τωρα το προβλημα αυτο.

Εννοειται οτι σαν καταναλωτης δεν πληρωσες μια συσκευη για να πηγαινει συνεχεια στο service για το ιδιο θεμα.

Σε αυτη την περιπτωση ή η συσκευη ειναι εξ αρχης ελαττωματικη γιαυτο και εμφανιζεται συνεχεια το ιδιο προβλημα ή το service δεν κανει σωστα την επισκευη.

 

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Μπορεις να μιλησεις με ΓΓΚ ή συνηγορο για να τους πεις οτι εισαι καθε 3 και λιγο στο service για το ιδιο ακριβως προβλημα.Αν εχεις κρατησει τα χαρτια απο τα  service.

Αυτο για να γινει ομως πρεπει η συσκευη να εχει εμφανισει και τωρα το προβλημα αυτο.

Εννοειται οτι σαν καταναλωτης δεν πληρωσες μια συσκευη για να πηγαινει συνεχεια στο service για το ιδιο θεμα.

Σε αυτη την περιπτωση ή η συσκευη ειναι εξ αρχης ελαττωματικη γιαυτο και εμφανιζεται συνεχεια το ιδιο προβλημα ή το service δεν κανει σωστα την επισκευη.

Ευχαριστώ για την επικοινωνία , πιθανολογώ πως μου ροκανιζουν το χρόνο ώστε να παρέλθει η εγγύηση , έχω τα πάντα από χαρτιά στα χέρια μου , χρειαζόμουν κάποιος να δώσει από προηγούμενη εμπειρία κάποιες οδηγίες ώστε να προχωρήσω . 

Δεν γνωρίζω με ποιον τρόπο πιστοποιειται ότι η συσκευή εξακολουθεί να έχει το πρόβλημα , διότι οι ίδιοι σε κάθε επικοινωνία προσφέρονται να το ξαναστείλω πίσω , να το ελέγξουν , να το επιστρέψουν ως επισκευασμενο , εγώ πρέπει να ξεστεινω άλλη συσκευή , να ξαναβάζω αυτήν σε λειτουργία μόνο και μόνο για να καταλήξω στα ίδια ....... αν λοιπόν αρκούν ως αιτιολογία ο αριθμός των αποστολών στο service για να προχωρήσω σε επίσημη καταγγελία η πρέπει να τους ενημερώσω πρώτα ...... 

Δημοσ.

Αν θελεις(για να γλυτωσεις χρονο κυριως)τους ενημερωνεις πρωτα στο καταστημα αγορας/πωλητη οτι ξερετε αυτο και αυτο.

Αν σου αρχισει τα μα μου σου ξου,τοτε μιλας στους αναλογους φορεις.

Αν ειδικα σου εχει ξαναεμφανιστει το θεμα αυτο με την οθονη,θα διευκολυνει πολυ περισσοτερο την ολη διαδικασια,και φυσικα αν εχεις τα σχετικα χαρτια απο τις αποστολες στο service για αποδειξεις.

Οπως ειπα ο καταναλωτης/πελατης δεν ειναι υποχρεωμενος να πηγαινει καθε 3 και λιγο στο service και αρα να μενει συνεχεια χωρις συσκευη,ειδικα οταν μιλαμε για το ιδιο ακριβως προβλημα.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Αν θελεις(για να γλυτωσεις χρονο κυριως)τους ενημερωνεις πρωτα στο καταστημα αγορας/πωλητη οτι ξερετε αυτο και αυτο.

Αν σου αρχισει τα μα μου σου ξου,τοτε μιλας στους αναλογους φορεις.

Αν ειδικα σου εχει ξαναεμφανιστει το θεμα αυτο με την οθονη,θα διευκολυνει πολυ περισσοτερο την ολη διαδικασια,και φυσικα αν εχεις τα σχετικα χαρτια απο τις αποστολες στο service για αποδειξεις.

Οπως ειπα ο καταναλωτης/πελατης δεν ειναι υποχρεωμενος να πηγαινει καθε 3 και λιγο στο service και αρα να μενει συνεχεια χωρις συσκευη,ειδικα οταν μιλαμε για το ιδιο ακριβως προβλημα.

    Θα κάνω μία απόπειρα ..... ισως μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή ..... 

1 ώρα πριν, Jimys2008 είπε

Τραβα ενα βιντεακι ρε ανθρωπε να μας το δειξεις γιατι ετσι οπως το περιγραφεις δεν καταλαβαινει κανεις τιποτα.

    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον , το πρόβλημα είναι υπαρκτό , αυτό που χρειάζομαι είναι οδηγίες για τις κινήσεις που μπορώ να κάνω ......... ο τρόπος που ανοίγετε το WiFi σε μία συσκευή ....... κατεβάζετε την μπάρα στο πάνω μέρος της οθόνης , πατάτε το σχετικό εικονίδιο ........ το οποίο όμως δεν ανταποκρίνεται ...... όπως και όλα όσα έχετε στο ίδιο επίπεδο ...... οριζόντια ........ 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, babisskg είπε

   Κύριοι μαζί με την καλησπέρα μου την βοήθεια σας στο εξής , η συσκευή μου παρόλο που οδηγήθηκε πέντε φορές στο επίσημο service της αντιπροσωπειας εξακολουθεί να έχει πρόβλημα στην οθόνη της η οποία έχει αντικατασταθεί ήδη με καινούργια . Είναι ακόμη σε εγγύηση μέχρι τον Αύγουστο φέτος , αν υπάρχει τρόπος πίεσης και ποιος μπορεί να είναι αυτός ώστε να πεισθούν να την αντικαταστησουν με νέα η να την αποζημιώσουν . Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας , πρόκειται για ένα Xperia xa1 ultra αγορασμένο καινούργιο με όλα τα αποδεικτικά αγοράς , επισκευής κλπ . 

Το DOA έπρεπε να το χρησιμοποιήσεις από την πρώτη στιγμή χωρίς να δεχτείς να αντικατασταθεί η οθόνη.

Αντικατάσταση κινητού ή αποζημίωση την ξεχνάς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, saruman123 είπε

Το DOA έπρεπε να το χρησιμοποιήσεις από την πρώτη στιγμή χωρίς να δεχτείς να αντικατασταθεί η οθόνη.

Αντικατάσταση κινητού ή αποζημίωση την ξεχνάς.

     Αρα να μην προχωρήσω περισσότερο ....... ευχαριστώ για την ανταπόκριση , άρα έπρεπε εξαρχής να ζητήσω αντικατάσταση η αποζημίωση άσχετα με το γεγονός ότι ήταν στα χέρια μου για λίγο περισσότερο από ένα χρόνο , αρκεί που υπήρχε η εγγύηση . 

Επεξ/σία από babisskg
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Αρα να μην προχωρήσω περισσότερο ....... ευχαριστώ για την ανταπόκριση , άρα έπρεπε εξαρχής να ζητήσω αντικατάσταση η αποζημίωση άσχετα με το γεγονός ότι ήταν στα χέρια μου για λίγο περισσότερο από ένα χρόνο , αρκεί που υπήρχε η εγγύηση . 

Το DOA είναι μεταξύ 7-10 μέρες , ανάλογα το κατάστημα.

Και ξεκινά από την πρώτη μέρα που το πήρες.

Εσύ τώρα αυτό που μπορείς να κάνεις είναι πάλι στο service και μετά να το δώσεις με την προϋπόθεση ότι θα πρέπει να πεις σε αυτόν που θα το πάρει τη έχει γίνει.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, saruman123 είπε

Το DOA είναι μεταξύ 7-10 μέρες , ανάλογα το κατάστημα.

Και ξεκινά από την πρώτη μέρα που το πήρες.

Εσύ τώρα αυτό που μπορείς να κάνεις είναι πάλι στο service και μετά να το δώσεις με την προϋπόθεση ότι θα πρέπει να πεις σε αυτόν που θα το πάρει τη έχει γίνει.

  Και πάλι ευχαριστώ , έχουν γίνει αυτά τα βήματα , το επιστρέφουν πάντα χωρίς να επικοινωνήσουν ενδιάμεσα παρόλο που το αναφέρω , αν το στείλω πάλι πίσω θα είναι η έκτη φορά ......... σκέφτομαι μήπως υπάρχει άλλος τρόπος να πιεστουν. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, babisskg είπε

  Και πάλι ευχαριστώ , έχουν γίνει αυτά τα βήματα , το επιστρέφουν πάντα χωρίς να επικοινωνήσουν ενδιάμεσα παρόλο που το αναφέρω , αν το στείλω πάλι πίσω θα είναι η έκτη φορά ......... σκέφτομαι μήπως υπάρχει άλλος τρόπος να πιεστουν. 

Από την μεριά τους κάνουν αυτό που πρέπει (και είσαι τυχερός),από εκεί και ύστερα δεν υπάρχει άλλη λύση για να κάνεις κάτι πέραν να το πουλήσεις και να ησυχάσεις.

Με την προϋπόθεση όπως σου είπα πιο πάνω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...