gia_nnis Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, amagawd είπε Αχαχαχχα το 1.4 polo με 4η τα 60-100 θέλει 6sec και το i20 13sec ... αντίστοιχα 80-120 με 6η το ένα 8.1 και το άλλο 18.3 Πώς περπατάει καλύτερα μόνο εσύ το βλέπεις αχαχαχαχαχα Παλι το πας στο τρεξιμο και οχι στο νευρο και τις ρεπριζ στα χαμηλα για μεσα στην πολη... To polo πολλες φορες θα σε αναγκασει να κατεβασεις ταχυτητα και γενικα πατας περισσοτερο γκαζι για να δεις ανταποκριση.. Στα χαμηλα ειναι ευαλωτο και επρεπε να του ειχαν πιο κοντες σχεσεις.. Σαφως σ ενα ταξιδι θα προτιμησω το polo! Στα περισσοτερα χλμ θα πηγαινει πιο ξεκουραστα και αθορυβα..! Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2019 από gia_nnis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christopher0016 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, gia_nnis είπε Παλι το πας στο τρεξιμο και οχι στο νευρο και τις ρεπριζ στα χαμηλα για μεσα στην πολη... To polo πολλες φορες θα σε αναγκασει να κατεβασεις ταχυτητα και γενικα πατας περισσοτερο γκαζι για να δεις ανταποκριση.. Στα χαμηλα ειναι ευαλωτο και επρεπε να του ειχαν πιο κοντες σχεσεις.. Σαφως σ ενα ταξιδι θα προτιμησω το polo! Στα περισσοτερα χλμ θα πηγαινει πιο ξεκουραστα και αθορυβα..! Μα άμα δεν έχει γκάζι δεν έχει νεύρο Δεν στέκει αυτό που λές άμα ένα αυτοκίνητο στης ρεπριζ κάνει 50-100 σε 6 sec και το άλλο σε 12 sec πως το πιο αργό έχει καλύτερο "νεύρο" και ρεπριζ;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 10 λεπτά πριν, christopher0016 είπε Μα άμα δεν έχει γκάζι δεν έχει νεύρο Δεν στέκει αυτό που λές άμα ένα αυτοκίνητο στης ρεπριζ κάνει 50-100 σε 6 sec και το άλλο σε 12 sec πως το πιο αργό έχει καλύτερο "νεύρο" και ρεπριζ;; Ειναι θεμα φασμα στροφων.. Τροπος λειτουργιας του κινητηρα και τι ζηταει ο αλλος.. Να στο εξηγησω διαφορετικα.. Μπορει να ειναι πιο γρηγορο στην ολοκληρωση του χρονου.. Εγω δεν θελω να παταω.. να περιμενω την χρονοκαθυστερηση απο το ηλεκτρογκαζο.. και απο καποιες στροφες και πανω για να φυγει.. Στην πολη μεσα θελεις αυτο που πατας αυτο να δινει εκεινη την στιγμη.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jmmys Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 8 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Ειναι θεμα φασμα στροφων.. Τροπος λειτουργιας του κινητηρα και τι ζηταει ο αλλος.. Τα έχεις μπερδέψει. Το i20 1.2 ,μοντέλο 2012 με 86 άλογα υστερεί σε ολους τους τομείς ταχύτητας,επιτάχυνσης,νεύρου και ροπής σε σχέση με το Polo 1.4 μοντελο 2012 με 86 άλογα. Δες τα τεχνικά στοιχεια του κάθε αυτοκινήτου,με Vmax,0-100,ροπή και τελική ταχύτητα. Polo 0-100 11,3 sec, Vmax 177χλμ,ροπή 132 Nm i20. 0-100 12,7 sec,Vmax 168χλμ,ροπή 121Nm Ακόμα και το i20 1.4 με τα 101 άλογα,παρόλο που έχει 15 άλογα παραπανω απο το Polo έχει μικρότερη επιταχυνση, 11,6sec.Αν είναι και με αυτοματο κιβώτιο παει στα 13sec. Οπότε μεταξύ Polo 1.4 και i20 1.2 δεν υπάρχει καμμία σύγκριση στο θέμα γκαζιού και νεύρου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, jmmys είπε Τα έχεις μπερδέψει. Το i20 1.2 ,μοντέλο 2012 με 86 άλογα υστερεί σε ολους τους τομείς ταχύτητας,επιτάχυνσης,νεύρου και ροπής σε σχέση με το Polo 1.4 μοντελο 2012 με 86 άλογα. Δες τα τεχνικά στοιχεια του κάθε αυτοκινήτου,με Vmax,0-100,ροπή και τελική ταχύτητα. Polo 0-100 11,3 sec, Vmax 177χλμ,ροπή 132 Nm i20. 0-100 12,7 sec,Vmax 168χλμ,ροπή 121Nm Ακόμα και το i20 1.4 με τα 101 άλογα,παρόλο που έχει 15 άλογα παραπανω απο το Polo έχει μικρότερη επιταχυνση, 11,6sec.Αν είναι και με αυτοματο κιβώτιο παει στα 13sec. Οπότε μεταξύ Polo 1.4 και i20 1.2 δεν υπάρχει καμμία σύγκριση στο θέμα γκαζιού και νεύρου. Σεβαστο στα χαρτια δεν λεω το αντιθετο.. Στην πραξη ομως στο i20 αισθανεσαι απο τα χαμηλα πολυ καλυτερα το γκαζι του.. Βαλε με 2ερα στις 1600στρ και πατα γκαζι να δεις πως θα φυγει το ενα και πως το αλλο... Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2019 από gia_nnis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsiro7 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) πειτε ναι ρε παιδια να τελειωνουμε... στο δρομο πολυ καλο το astra , εχω οδηγησει του κουνιαδου μου αρκετα χλμ σε εθνικη κυριως και εχω να πω τα καλυτερα. τωρα απο βλαβες το 1.4 140hp που εχει ,του εχει βγαλει συνολικα πανω απο 4000ε. αυτη τη στιγμη το στρωνει φαντασου...δεν του εκατσε καλα με αυτο το αμαξι,αλλα πιστευω οτι απλα ετυχε + ενα χοντρο λαθος της αντιπροσωπειας το οποιο δεν αναγνωριζει και του εκανε μεγαλη ζημια. Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2019 από tsiro7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 2 λεπτά πριν, tsiro7 είπε πειτε ναι ρε παιδια να τελειωνουμε... Ενταξει.. Το κλεινουμε δω.. Ατμοσφαιρα vw 1.2 & 1.4 και ξερο ψωμι!!! Οι καλυτεροι στην κατηγορια τους!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sargus Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 47 λεπτά πριν, tsiro7 είπε πειτε ναι ρε παιδια να τελειωνουμε... στο δρομο πολυ καλο το astra , εχω οδηγησει του κουνιαδου μου αρκετα χλμ σε εθνικη κυριως και εχω να πω τα καλυτερα. τωρα απο βλαβες το 1.4 140hp που εχει ,του εχει βγαλει συνολικα πανω απο 4000ε. αυτη τη στιγμη το στρωνει φαντασου...δεν του εκατσε καλα με αυτο το αμαξι,αλλα πιστευω οτι απλα ετυχε + ενα χοντρο λαθος της αντιπροσωπειας το οποιο δεν αναγνωριζει και του εκανε μεγαλη ζημια. Ωχχ. Για πες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsiro7 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, sargus είπε Ωχχ. Για πες! Μόνο αντλία νερού έχει αλλάξει 2, βλάβη το ψευτοκαπακο η κάπως έτσι 2 φορές, από λάθος επισκευή έπαθε ζημιά αλλαγή βαλβίδες και κάτι άλλο δεν θυμάμαι. Βαλβιδα λαδιού νομίζω, γέμισε το τούρμπο και το μοτέρ λάδι δεν ανέβαζε πίεση αν θυμάμαι καλά. Τελευταία το σασμάν χάνει βαλβολινες. Γενικά γμτ. Μέχρι το radiocd χάλασε. Πάντως όταν δουλεύει είναι μια χαρά αμάξι 😂 1.4t 140hp 2010 μοντέλο, ευλαβική συντήρηση στην αντιπροσωπεία (ο Θεός να την κάνει) και μετά σε εξουσιοδοτημενο. Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2019 από tsiro7 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ProponitisTouKanape Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2019 Παντως αυτο το "αισθανομαι" το αργο αυτοκινητο να παιρνει το ειχε παθει κι ενας φιλος μου που επειδη ανεβαζε στροφες ενα Polo 1.0 του 1999 πιστευε οτι ειναι νευρικο αλλα ανεβαιναν μονο οι στροφες κι οχι τα kph Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Παντως αυτο το "αισθανομαι" το αργο αυτοκινητο να παιρνει το ειχε παθει κι ενας φιλος μου που επειδη ανεβαζε στροφες ενα Polo 1.0 του 1999 πιστευε οτι ειναι νευρικο αλλα ανεβαιναν μονο οι στροφες κι οχι τα kph Δεν ειναι θεμα αργο ή γρηγορο.. Απλα το καθε μηχανικο συνολο εχει την δικη του λειτουργια.. Εγω προσωπικα προτιμω να ανεβαζει πιο γρηγορα τις στροφες με μικροτερο βημα παρα το αναποδο..! Αυτο ειναι οτι καλυτερο για εντος(σταματα-ξεκινα) πχ του 2010 yaris vs auris με τον 1.33. Με το auris εχεις καλυτερη αισθηση στα χαμηλα και αυτο γιατι λογω βαρους εχει πιο κοντες σχεσεις μεταδοσης.. Επισης με το κοντο αν ξερεις να το πας εχεις χαμηλοτερη καταναλωση αλλα οκ δεν εχεις την ανεση στα ταξιδια.. Φαντασου αλλοι βαζουν ζαντες με μεγαλυτερη διαμετρο για ομορφια.. και εκ των υστερων καταλαβαινουν την βλακεια που εκαναν.. γιατι αυξανουν το βημα αλλα μειωνουν την ροπη! Σοβαρο μειονεκτημα για μεσα στην πολη συν καταναλωση..! Αυτοκινητιστες-χομπιστες εχουν δωσει ενα σκασμο χρηματα μονο και μονο για να τραβαει το αυτοκινητο με τα δικα τους γουστα.. Περα απο τον κινητηρα πειραζουν και συστημα μεταδοσης οπως ταχυτητες και κορωνοπηνιο.. Εσυ μπορει να εχεις πιο γρηγορο αυτοκινητο αλλο υπο συγκεκριμενες συνθηκες για καποια μετρα να μην μπορεις να τους φτασεις..! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα