Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Γνώμη για Opel Astra '11 1.6


Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, The_Judas είπε

 

Το ford focus έχει μια ανταγωνιστική έκδοση με 1.0 (125 ίππους) σε κοντινό κόστος αλλά αν ανέβεις στα 150 άλογα ξεφεύγει στην τιμή. Επίσης υπάρχει και το i30 σε κοντινό κόστος.

Εγώ πάντως αμαξωμα σαν του Ford Focus με 1000 κυβικά δεν θα έπαιρνα. Εντάξει έχει τούρμπο και σου βγάζει άλογα αλλά δεν μου κολλάει το συγκεκριμένο setup. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 70
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εμπιστευεσαι τη DEKRA? Που βγαζει το Golf VI αξιοπιστο ενω στο τελος βγαζεις ραντεβου τη γραμματεα στο σερβις της VW με τοσες φορες που πας. Δεν μπορεις να καταλαβεις οτι ειναι απλα ενα τρικ των Γερμα

Αν εχεις ενα link από το αμάξι,αν δηλαδή είναι κάπου online. Ο μηχανικός σου είναι παντελώς άσχετος,συγγνώμη. Όσο για τους κουβάδες τύπου Yaris, micra κλπ το αφήνω ασχολιαστο.Έχει καταντήσει

Όχι δεν έχω,Toyota Auris και Mercedes CLK έχω. Αλλα αν είναι να αγοράσω αμάξι και θέλω γνώμες θα κοιτάξω σε αντίστοιχα forum,σε ατομα που έχουν το αμάξι,σε ειδικα forum οπου από τα θέματα που ανα

6 ώρες πριν, panoskatos είπε

Εσύ που μιλάς για κηδείες, τάφους και μνημόσυνα θα ήθελα να καταθέσεις μια λίστα με αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας και κυβισμού  είτε βενζίνη είτε πετρελαίου και φυσικά να μην είναι τούρμπο που να βάζουν φωτιά στην άσφαλτο. 

Κοιτα οταν πληρωνεις ενα αυτοκινητο τοσα χρηματα πρεπει να πληρη και τα στοιχειωδη..

Το να περπαταει καλα χαμηλομεσαια και να εχει καλες ρεπριζ πιστευω οτι πρεπει να ειναι το αυτονοητο για ολες τις εταιρειες..

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παλι δεν απαντάς στην ερώτηση.

αφού είναι αυτονόητο γιατί δεν το έχουν όλοι οι ανταγωνιστές στην ίδια κατηγορια ;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, The_Judas είπε

παλι δεν απαντάς στην ερώτηση.

αφού είναι αυτονόητο γιατί δεν το έχουν όλοι οι ανταγωνιστές στην ίδια κατηγορια ;

Γιατι ειναι θεμα φιλοσοφιας και επιλογη καθε εταιριας..

Βρηκαν την καραμελα τα γερμανικα εχουν βαρος γι αυτο δεν τραβανε..

πχ 2012 polo 1.4 vs i20 1.2  Ιδια κιλα και τα 2! Το i20 λιγοτερα κυβικα αλλα περπαταει καλυτερα εντος!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, gia_nnis είπε

πχ 2012 polo 1.4 vs i20 1.2  Ιδια κιλα και τα 2! Το i20 λιγοτερα κυβικα αλλα περπαταει καλυτερα εντος!

Τι θα πει περπατάει καλυτερα;;;;

Στο μονο που είναι ίδια είναι η κατανάλωση,αλλιως το συγκεκριμένο Polo είναι σε ολους τους τομείς καλυτερο από το συγκεκριμένο I20.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ πάλι όμως για άλλα αυτοκίνητα το γυρνάμε, εδώ μιλούσαμε για οικογενειακά τύπου astra.

Στο θέμα i20 vs polo τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά είναι παρόμοια. Το polo είναι πιο ακριβό αλλά και οι κορεάτες πλέον έχουν ανέβει και αυτοί σε κόστος.

Υπάρχουν βέβαια πλέον πολλές εκδόσεις οπότε δεν ξέρω ποια συγκρίνουμε.

Εγώ θα προτιμούσα το ford fiesta από μικρά.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 16/3/2019 στις 11:46 ΠΜ, panoskatos είπε

Εγώ πάντως αμαξωμα σαν του Ford Focus με 1000 κυβικά δεν θα έπαιρνα. Εντάξει έχει τούρμπο και σου βγάζει άλογα αλλά δεν μου κολλάει το συγκεκριμένο setup. 

Επειδή έχω το συγκεκριμένο, όντως δεν είναι τόσο νευρικό μέσα στην πόλη. Δηλαδή αν θες να κάνεις σφήνες δεν είναι το κατάλληλο αυτοκίνητο. Εθνική μεταμορφώνεται και αν κατεβάσεις μια-δυο σχέσεις ( έχει 6αρι σασμάν ) έχει πολύ καλά ρεπριζ και δεν προβληματίζει σε προσπεράσεις. Αν θυμάμαι καλά στις μετρήσεις ρεπριζ ήταν καλύτερο από το 1600 με τα 125 άλογα.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, jmmys είπε

Τι θα πει περπατάει καλυτερα;;;;

Στο μονο που είναι ίδια είναι η κατανάλωση,αλλιως το συγκεκριμένο Polo είναι σε ολους τους τομείς καλυτερο από το συγκεκριμένο I20.

1)Ευαισθησια στο γκαζι.. Καλυτερη ροπη απο τα χαμηλα.. ρεπριζ..

2)Οχι καιει παραπανω! Και δεν εχει το γκαζι του i20 απο τα χαμηλα οπως και ρεπριζ...

Ναι το polo θα ηταν καλυτερο αν φορουσε το μηχανικο συνολο του i20 και ετσι θα αγοραζα το polo!!!

 

 

2 ώρες πριν, The_Judas είπε

οκ πάλι όμως για άλλα αυτοκίνητα το γυρνάμε, εδώ μιλούσαμε για οικογενειακά τύπου astra.

Στο θέμα i20 vs polo τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά είναι παρόμοια. Το polo είναι πιο ακριβό αλλά και οι κορεάτες πλέον έχουν ανέβει και αυτοί σε κόστος.

Υπάρχουν βέβαια πλέον πολλές εκδόσεις οπότε δεν ξέρω ποια συγκρίνουμε.

Εγώ θα προτιμούσα το ford fiesta από μικρά.

Μιλας για τεχνικα χαρακτηριστικα.. που σημαινει οτι δεν τα εχεις οδηγησει..Μην βασιζεσαι στα χαρτια αλλα στα t.drive τα δικα σου!

Μετα τη σειρα kappa της hyundai με ευχαριστησε και το fiesta.. Πιο κοντα στα γουστα μου οσο αφορα την αποκριση γκαζιου..

Κοιτα εγω κοιταω το αυτοκινητο με βαση την αποδοση απο τις χαμηλες στροφες.. ρεπριζ.. χαμηλη καταναλωση.. χαμηλοτερο κοστος συντηρησης και ανταλλακτικων..

Ναι το fiesta ειναι  καλυτερο στην αισθηση οδηγησης αλλα στην 15ετια κοιτα τι θα σου φαει ενα fiesta και τι ενα i20. 

Για οικογενειακα σε 1.6 avensis,ceed,i30 σιγουρα τραβανε καλυτερα απο το astra j 1.6 με χαμηλοτερη καταναλωση!

43 λεπτά πριν, bkran είπε

Επειδή έχω το συγκεκριμένο, όντως δεν είναι τόσο νευρικό μέσα στην πόλη. Δηλαδή αν θες να κάνεις σφήνες δεν είναι το κατάλληλο αυτοκίνητο. Εθνική μεταμορφώνεται και αν κατεβάσεις μια-δυο σχέσεις ( έχει 6αρι σασμάν ) έχει πολύ καλά ρεπριζ και δεν προβληματίζει σε προσπεράσεις. Αν θυμάμαι καλά στις μετρήσεις ρεπριζ ήταν καλύτερο από το 1600 με τα 125 άλογα.

Κομπιασμα στο ξεκινημα.. γενικα δεν ειναι να το δουλευεις χαμηλα.. και τσιμπαει βενζινη μεσα στην πολη..! Μονο για επαρχιακους δρομους κανει και για εθνικη..!

Σαφως με μια καλη 100αρα αλλαζει συμπεριφορα αλλα και ποσο θ αντεξει η τσεπη σου!

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, gia_nnis είπε

Σαφως με μια καλη 100αρα αλλαζει συμπεριφορα αλλα και ποσο θ αντεξει η τσεπη σου!

Και με καθαρή 95αρα είναι ακριβως οπως με 100αρα,και καλυτερα μάλιστα, αφού με αυτήν αποδίδει καλυτερα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/3/2019 στις 11:46 ΠΜ, panoskatos είπε

Εγώ πάντως αμαξωμα σαν του Ford Focus με 1000 κυβικά δεν θα έπαιρνα. Εντάξει έχει τούρμπο και σου βγάζει άλογα αλλά δεν μου κολλάει το συγκεκριμένο setup. 

Συγγενικό μου πρόσωπο έχει το focus το 1000αρι turbo με τα 125 άλογα και το έχω οδηγήσει πολλές φορές. Πίστευα ότι focus και 1000αρι δεν πάνε μαζί και έχοντας συνηθίσει στο δικό μου scirocco με τα 160 άλογα ήμουν σίγουρος ότι θα απογοητευτω. Τελικά μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είναι υπέρ τίμιο αυτοκίνητο. Ούτε ζοριζεται ούτε τίποτα και από κατανάλωση μια χαρά. Πραγματικά με εξέπληξε ευχάριστα. Το μέλλον για μένα είναι μόνο turbo ακόμα και στα χαμηλά κυβικά. Μια χαρά αντέχουν και μια χαρά σε πάνε ειδικά αν είσαι συνεπής στην συντήρηση. Ατμόσφαιρα δεν θα πρότεινα ούτε στον εχθρό μου.  Μπορεί να ακούγεται απόλυτο αλλά πραγματικά από όταν πήγα σε turbo ότι άλλο και να οδηγήσω δεν μου κάνει.

Επεξ/σία από Liapisftw
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Μπορεί να ακούγεται απόλυτο αλλά πραγματικά από όταν πήγα σε turbo ότι άλλο και να οδηγήσω δεν μου κάνει.

Όταν οδηγησεις ενα V8 θα αλλαξεις γνωμη😀.

  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Όταν οδηγησεις ενα V8 θα αλλαξεις γνωμη😀.

Αααα εκεί δεν ξέρω!! :P Δυστυχώς έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα στην Ελλάδα αυτά είναι μακρινά όνειρα.. δεν λες πάλι καλά που ακόμα μπορούμε και έχουμε αυτοκίνητο? Σε λίγο μπορεί ούτε και αυτό..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, gia_nnis είπε

1)Ευαισθησια στο γκαζι.. Καλυτερη ροπη απο τα χαμηλα.. ρεπριζ..

2)Οχι καιει παραπανω! Και δεν εχει το γκαζι του i20 απο τα χαμηλα οπως και ρεπριζ...

Ναι το polo θα ηταν καλυτερο αν φορουσε το μηχανικο συνολο του i20 και ετσι θα αγοραζα το polo!!!

Μιλας για τεχνικα χαρακτηριστικα.. που σημαινει οτι δεν τα εχεις οδηγησει..Μην βασιζεσαι στα χαρτια αλλα στα t.drive τα δικα σου!

Μετα τη σειρα kappa της hyundai με ευχαριστησε και το fiesta.. Πιο κοντα στα γουστα μου οσο αφορα την αποκριση γκαζιου..

Κοιτα εγω κοιταω το αυτοκινητο με βαση την αποδοση απο τις χαμηλες στροφες.. ρεπριζ.. χαμηλη καταναλωση.. χαμηλοτερο κοστος συντηρησης και ανταλλακτικων..

Ναι το fiesta ειναι  καλυτερο στην αισθηση οδηγησης αλλα στην 15ετια κοιτα τι θα σου φαει ενα fiesta και τι ενα i20. 

Για οικογενειακα σε 1.6 avensis,ceed,i30 σιγουρα τραβανε καλυτερα απο το astra j 1.6 με χαμηλοτερη καταναλωση!

Κομπιασμα στο ξεκινημα.. γενικα δεν ειναι να το δουλευεις χαμηλα.. και τσιμπαει βενζινη μεσα στην πολη..! Μονο για επαρχιακους δρομους κανει και για εθνικη..!

Σαφως με μια καλη 100αρα αλλαζει συμπεριφορα αλλα και ποσο θ αντεξει η τσεπη σου!

Η hyundai έχει υποχρεωτικό ετήσιο σερβις ή ford στο fiesta ανα διετία. Οπότε δεν βλέπω πως θα είναι πολύ πιο φθηνό το service του hyundai. Η hyundai πλέον χρεώνει όσο και οι υπόλοιποι της κατηγορίας όσον αφορά τα σερβις.

Γενικά με τα σερβις δεν μπορείς να υπολογίσεις εύκολα το κόστος (με εξαίρεση τις γνωστές premium εταιρείες) γιατί η κάθε εταιρεία αλλάζει ανάλογα και με το μοντέλο. 

Οπως είπα και πιο πάνω ας μην μπλέκουμε τα μοντέλα γιατί ξεκινήσαμε από το i20 vs polo και μετά πήγαμε στο i30 vs astra j (τα οποία εγώ δεν τα ανέφερα καν).  Η κάθε εταιρεία έχει 6-7 κινητήρες με διαφορετικές επιδόσεις και κατανάλωση. 

Επεξ/σία από The_Judas
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Τελικά μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είναι υπέρ τίμιο αυτοκίνητο. Ούτε ζοριζεται ούτε τίποτα και από κατανάλωση μια χαρά. Πραγματικά με εξέπληξε ευχάριστα.

Στο σταματα-ξεκινα κατεβαζει..  γενικα αν δεν το δουλευεις σταθερα κατεβαζει..

11 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Η hyundai έχει υποχρεωτικό ετήσιο σερβις ή ford ανα διετία. Οπότε δεν βλέπω πως θα είναι πολύ πιο φθηνό το service του hyundai.

Γενικά με τα σερβις δεν μπορείς να υπολογίσεις εύκολα το κόστος (με εξαίρεση τις γνωστές premium εταιρείες) γιατί η κάθε εταιρεία αλλάζει ανάλογα και με το μοντέλο. 

Οπως είπα και πιο πάνω ας μην μπλέκουμε τα μοντέλα γιατί ξεκινήσαμε από το i20 vs polo και μετά πήγαμε στο i30 vs astra j (τα οποία εγώ δεν τα ανέφερα καν).  Η κάθε εταιρεία έχει 6-7 κινητήρες με διαφορετικές επιδόσεις και κατανάλωση. 

Αναλογα τι απαιτει να αλλαξεις.. Μπορει να μην συμφερει να κρατησεις ολη την εγγυηση..

Μπορεις να το πηγαινεις και αλλο και να ισχυει η εγγυηση.. Υπαρχει νομοθεσια.. αλλο τι θα σου πουν απο την αντιπροσωπεια για να σου δημιουργησουν ανασφαλεια...

Επειδη συγκρινα μικροτερης κατηγοριας αναφερα και καποια αυτοκινητα για συγκριση με astra j.

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Στις 17/3/2019 στις 2:26 ΠΜ, gia_nnis είπε

πχ 2012 polo 1.4 vs i20 1.2  Ιδια κιλα και τα 2! Το i20 λιγοτερα κυβικα αλλα περπαταει καλυτερα εντος!

Αχαχαχχα το 1.4 polo με 4η τα 60-100 θέλει 6sec και το i20 13sec ... αντίστοιχα 80-120 με 6η το ένα 8.1 και το άλλο 18.3

 

Πώς περπατάει καλύτερα μόνο εσύ το βλέπεις αχαχαχαχαχα 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.