Προς το περιεχόμενο

Skoda fabia 1.2 TSI κα γενικα tsi κινητηρες τι να προσέξω


CarlitoGR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, eVS είπε

απο τα tsi πας σε ατμοσφαιρικο ομως...δεν αξιζει κατα την γνωμη μου...

Ναι το ξέρω απλά έχω βρει ένα που σαν εμφάνιση τουλάχιστον είναι πολύ καλό,είναι κ τα χρήματα στην μέση που σκέφτομαι.Αν μπορούσα να κάνω την δουλειά μου κ με αυτό δεν θα είχα θεμα άλλωστε από punto sporting του 2002 ότι κ να πάρω αναβάθμιση θα είναι 

1 ώρα πριν, mechpanos είπε

Πάρε ένα Golf του '11 με τα 122 άλογα να είσαι κομπλέ!!!

Έχουν βγει καλά αυτά μηχανικά;Σίγουρα το golf με καλύπτει σε πολλά άλλα δύσκολα βρίσκεις από ιδιώτη με λίγα χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 λεπτά πριν, CarlitoGR είπε

Ναι το ξέρω απλά έχω βρει ένα που σαν εμφάνιση τουλάχιστον είναι πολύ καλό,είναι κ τα χρήματα στην μέση που σκέφτομαι.Αν μπορούσα να κάνω την δουλειά μου κ με αυτό δεν θα είχα θεμα άλλωστε από punto sporting του 2002 ότι κ να πάρω αναβάθμιση θα είναι 

Έχουν βγει καλά αυτά μηχανικά;Σίγουρα το golf με καλύπτει σε πολλά άλλα δύσκολα βρίσκεις από ιδιώτη με λίγα χλμ

Πολύ καλά έχουν βγει, με χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλή οδήγηση. Ίσως να μην βρίσκεις πολλά και με λίγα χιλιόμετρα/σε καλή τιμή, γιατί είναι τόσο τίμιο που όσοι το έχουν, το κρατάνε.

Απλά μια συμβουλή από εμένα, αν δεις ότι φοράει πρόγραμμα, ή δεις βελτιώσεις (εξατμίσεις-εισαγωγές κλπ) ΜΑΚΡΥΑ...θα έχει φάει ΤΟ σκίσιμο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Πολύ καλά έχουν βγει, με χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλή οδήγηση. Ίσως να μην βρίσκεις πολλά και με λίγα χιλιόμετρα/σε καλή τιμή, γιατί είναι τόσο τίμιο που όσοι το έχουν, το κρατάνε.

Απλά μια συμβουλή από εμένα, αν δεις ότι φοράει πρόγραμμα, ή δεις βελτιώσεις (εξατμίσεις-εισαγωγές κλπ) ΜΑΚΡΥΑ...θα έχει φάει ΤΟ σκίσιμο

Σε ευχαριστώ πολύ!Ξέρεις αν ισχύει το ίδιο κ για τα μεταγενέστερα του 2011;Βλέπω κ ορισμένα του 2013 με άλλο κόψιμο,φαντάζομαι κ αυτά εάν φοράνε τον 1.4 με τα 122hp θα είναι καλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, CarlitoGR είπε

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις,με βοηθήσατε να δω που θα κατευθυνθω.Να κάνω και μια τελευταία ερώτηση γιατί δεν μπορώ να βρω πληροφοριες,τα polo και συγκεκριμένα το cross χρονολογίας 2008 με κινητήρα 1.4 ,85hp τι λέει σαν αυτοκίνητο καταναλώσεις,ζημιές κλπ;

Το ειχε φιλος αυτο το μοντελο. Καταναλωση νορμαλ για 1.4 εκεινης της χρονολογιας (δηλαδη βαραγε κι 9 εντος), απο ζημιες τιποτα αλλα ηταν μουλαρι τελειως. Επισης αρκετα στενο σα μοντελο, κολλαει ο ενας πανω στον αλλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το ειχε φιλος αυτο το μοντελο. Καταναλωση νορμαλ για 1.4 εκεινης της χρονολογιας (δηλαδη βαραγε κι 9 εντος), απο ζημιες τιποτα αλλα ηταν μουλαρι τελειως. Επισης αρκετα στενο σα μοντελο, κολλαει ο ενας πανω στον αλλο. 

Σε ευχαριστώ φίλε για την απάντηση,θα γράφει χλμ κυρίως στην εθνική κ το συγκεκριμένο έχει κάνει εγκατάσταση κ υγραέριο...οπότε τίμιο το εργαλειο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, CarlitoGR είπε

Σε ευχαριστώ πολύ!Ξέρεις αν ισχύει το ίδιο κ για τα μεταγενέστερα του 2011;Βλέπω κ ορισμένα του 2013 με άλλο κόψιμο,φαντάζομαι κ αυτά εάν φοράνε τον 1.4 με τα 122hp θα είναι καλα 

Μετά το '11 έχω χάσει λίγο την μπάλα, πάντως ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει μοσχοπουλήσει σε όλη την γκάμα της VW, έχει μπει στα Skoda, στα SEAT και στα AUDI και έχει γράψει άπειρα χιλιόμετρα... Αν έχει προσεχθεί αναλόγως και δεν έχει φάει σκίσιμο γιατί είναι μοτέρ που σε τρώει το πόδι σου να το πατήσεις, είναι μια χαρά. Επίσης, τα VW που τρώνε σκίσιμο πονάνε συνήθως στο σασμάν!!! Αλλά μιας και ψάχνεις σε μεταχειρισμένο, του '13 δεν νομίζω να βρίσκεις εύκολα και σε καλή τιμή, μακάρι! Σου είπα από το '11 για να σε πηγαίνει με τους ρύπους, βγαίνει λίγο πιο οικονομικά αν δεν κάνω λάθος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Μετά το '11 έχω χάσει λίγο την μπάλα, πάντως ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει μοσχοπουλήσει σε όλη την γκάμα της VW, έχει μπει στα Skoda, στα SEAT και στα AUDI και έχει γράψει άπειρα χιλιόμετρα... Αν έχει προσεχθεί αναλόγως και δεν έχει φάει σκίσιμο γιατί είναι μοτέρ που σε τρώει το πόδι σου να το πατήσεις, είναι μια χαρά. Επίσης, τα VW που τρώνε σκίσιμο πονάνε συνήθως στο σασμάν!!! Αλλά μιας και ψάχνεις σε μεταχειρισμένο, του '13 δεν νομίζω να βρίσκεις εύκολα και σε καλή τιμή, μακάρι! Σου είπα από το '11 για να σε πηγαίνει με τους ρύπους, βγαίνει λίγο πιο οικονομικά αν δεν κάνω λάθος!

Οντως δυσκολα βρισκεις του 13 σε καλη τιμη ,μονο απο κατι μαντραδες που δεν ξερεις τι θα σου ξημερωσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...
Στις 12/3/2019 στις 12:59 ΜΜ, mechpanos είπε

Έχω του 2009 1.4tsi 101.000km. Δεν καίει ούτε γραμμάριο λάδι μεταξύ των service (15.000km). Δεν το σκίζω, αλλαγές στις 3.000rpm 4 ΤΟ ΠΟΛΥ στο γκάζωμα...

1 αλλαγή δίσκο-πλατώ μόνο στα 55.000km λόγω χρήσης από την σύζυγο...τι να την κάνω :)

Συμφωνω απολυτα με τον φιλο, το δικο μου ειναι 1400 με 122 αλογα του 2009, ειμαι κ εγω 110000 χλμ κ δεν εχω κανενα απο τα προβληματα που τοσοι αναφερουν, ουτε μη αναμενομενες ζημιες, αλλά: θελει φροντιδα κ σωστο σερβις το αμαξι αυτο, στο ξεκινημα και πριν το σβησιμο περιμενω 1 λεπτακι να ανεβουν/ κατεβουν πιεσεις λαδιου, δεν ειμαι γκαζιαρης κ το παω καθε ανοιξη για λαδια κ οτι σερβις χρειαζεται σε συνεργειο γνωστη των γκολφ.

Και εννοειται οπου βλεπεις βελτιωσεις, προγραμματα κτλ μακρια, ειναι σιγουρα ζορισμενα αυτα...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, pp6210 είπε

Συμφωνω απολυτα με τον φιλο, το δικο μου ειναι 1400 με 122 αλογα του 2009, ειμαι κ εγω 110000 χλμ κ δεν εχω κανενα απο τα προβληματα που τοσοι αναφερουν, ουτε μη αναμενομενες ζημιες, αλλά: θελει φροντιδα κ σωστο σερβις το αμαξι αυτο, στο ξεκινημα και πριν το σβησιμο περιμενω 1 λεπτακι να ανεβουν/ κατεβουν πιεσεις λαδιου, δεν ειμαι γκαζιαρης κ το παω καθε ανοιξη για λαδια κ οτι σερβις χρειαζεται σε συνεργειο γνωστη των γκολφ.

Και εννοειται οπου βλεπεις βελτιωσεις, προγραμματα κτλ μακρια, ειναι σιγουρα ζορισμενα αυτα...

 

Εγώ ούτε καν... η σύζυγος δεν καταλαβαίνει το cold start...μίζα και γκάζι... παρόλα αυτά, μια χαρά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ΒουρΝ .... ρίξε μία ματιά στα 3 τελευταία βίντεο που έχει ανεβάσει στο κανάλι ο Μανώλης-Μάριος Τατούρης (youtube). Εκθέτει μία σοβαρή αστοχία, που σίγουρα θα πρέπει να την λάβεις υπόψιν κατά την έρευνα σου (σχετικά με μια σειρά κινητήρα/ κ τα revisions του).

Επεξ/σία από TechnoState
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, TechnoState είπε

@ΒουρΝ .... ρίξε μία ματιά στα 3 τελευταία βίντεο που έχει ανεβάσει στο κανάλι ο Μανώλης-Μάριος Τατούρης (youtube). Εκθέτει μία σοβαρή αστοχία, που σίγουρα θα πρέπει να την λάβεις υπόψιν κατά την έρευνα σου (σχετικά με μια σειρά κινητήρα/ κ τα revisions του).

Θα τα δω αλλά σκέφτομαι να μην πάω σε vw group και τουρμποκινητηρες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/4/2021 στις 6:05 ΜΜ, ΒουρΝ είπε

Αυτο καινε λαδακια?Η ειναι πριν το 10 που ειχανε τετοια θεματα?

Οτι καινε καποια ml σε καποια χλμ ειναι φυσιολογικο! Σιγουρα αυτα που εχουν κανει πολλα χλμ καινε περισσοτερο..! Οπως και αυτοι που τα κυνηγουσαν!

Η γνωμη μου ειναι αυτοι που τα πανε νορμαλ και αλλαζουν λαδια στα 7-8000χλμ(εντος) το μοτερ αυτο μπορει να σε βγαλει πολλα χλμ απροβληματιστα..!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Θεωρώ ότι οι καδένες προέκυψαν από κακή ποιότητα λαδιού. Δηλαδή υπήρχε απώλεια λαδιού κάψιμο από χρήση λανθασμένης ποιότητας λαδιού (σύνηθες από συνεργεία) με αποτέλεσμα αν δεν συμπλήρωνε ο οδηγός να επηρεάζεται η καδένα που λυπαινεται από το λάδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, [email protected] είπε

Θεωρώ ότι οι καδένες προέκυψαν από κακή ποιότητα λαδιού. Δηλαδή υπήρχε απώλεια λαδιού κάψιμο από χρήση λανθασμένης ποιότητας λαδιού (σύνηθες από συνεργεία) με αποτέλεσμα αν δεν συμπλήρωνε ο οδηγός να επηρεάζεται η καδένα που λυπαινεται από το λάδι.

Πάντως η VW κυκλοφόρησε νέα σειρά καδένες και διαφορετικής κατασκευής εντατήρες και η οδηγία είναι να αλλάζεις όλο το σετ. Πέρυσι το είχα ψάξει γιατί άκουγα ένα κροτάλισμα που μου φαινόταν για ήχο καδένας, αλλά τελικά δεν ήταν (καρέ συμπλέκτη, θα αλλαχτεί όοοοοποτε ξαναχρειαστεί να αλλάξω δίσκο-πλατό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...