Προς το περιεχόμενο

Halo: The Master Chief Collection [PC][Steam]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

ωραίο φαίνεται αρκεί να μην ειναι κλειδωμένο στα 60fps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Παιδιά να ενημερώσω ότι ενώ είχα το reach και το Halo 1 στο Steam, κατέβασα το 2 από το game pass και τα achievements που παιρνεις από το gamepass, ξεκλειδώνουν και στο Steam, απλά όχι την ίδια στιγμή. Θα γίνει σε κάποια στιγμή μετά, προφανώς όταν συγχρονιστούν τα profiles.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελειωσα το Halo Reach. Φοβερο παιχνιδι, πολυ fun απ την αρχη ως το τελος. Βασικα εχει το καθαρο gameplay εκεινης της εποχης, χωρις crafts, upgrades, skill points. Μου ειχε λειψει ενα τετοιο game.

Καποια μικρα αρνητικα που βρηκα ειναι οτι θα ηθελα πιο πολλες σφαιρες, συνεχεια πετας και μαζευεις μαπα οπλακια για να επιβιωσεις. Η ομαδα σου δεν κανει στην ουσια τπτ. Δεν παιρνεις καμια βοηθεια. Πολλες φορες ειναι πολυ σκοτεινο ωστε να αναβεις αναγκαστικα το night vision.

Πολυ δυνατη χρονια το 2010 👍

Επεξ/σία από firepc
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

το χει στα 32 € στο Steam μειον 5€ απτο κουπονακι,λεω να το τσιμπησω,παρολο που δεν εχουν βγει ακομα ολα τα παιχνιδια της συλλογης για το Halo Marathon. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Anuminas είπε

To Ηalo 2 Anniversary ειναι το ιδιο καλή μεταφορά με το Halo CE Anniversary  (σωστή αισθηση με το ποντικι κτλ) ή ειναι σαν τη μεταφορά του Halo Reach?

Καλύτερη. Βασικά είναι το μόνο ουσιαστικά remade από όλα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σημείωση : στη beta που έτρεχε το προηγούμενο μηνά ήταν το μόνο Halo στο pc που τα animations και γενικότερα όλο το παιχνίδι έτρεχε κανονικά στα 144 frames ενώ τα υπόλοιπα έχουν τα animations ακόμα κλειδωμένα στα 60 frames.
αφήνω ένα link που εξηγεί πως η ομάδα προσέγγισε τα προβλήματα που εμφανίστηκαν στη διάρκεια του development
https://www.halowaypoint.com/en-us/news/mcc-development-update-june-2020

Επεξ/σία από Stefxour
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...