Προς το περιεχόμενο

Η Boeing θα διαθέσει αναβαθμίσεις λογισμικού στα αεροσκάφη 737 Max μετά τις δύο αεροπορικές τραγωδίες


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, karaLRS είπε

εδώ δεν μπορεί να το σώσει ο πιλότος που είναι μέσα και θα το σώσει ο άλλος με Microsoft sidewinder σε windows 10.

Κάτι πρέπει να κάνουν όμως για να καθησυχάσουν το κοινό και να χώσουν και άλλα αυτόματα και "αυτόνομη πτήση " χωρίς πιλότους προσωπικά θα με φρίκαρε χειρότερα ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 199
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 minutes ago, Istros said:

Το να λέμε ότι επειδή σκοτώθηκαν 300 και ζουν 1.000.000 δεν τρέχει τίποτα το θεωρείς λογικό?Να μην φτιάξουν τίποτα τότε και να συνεχίσουν να πετάνε όπως ειναι.

Με τι ποσοστό δυστυχημάτων θα είσαι ικανοποιημένος;
Αν δεν μπορούν οι εταιρείες να το πετύχουν, θα ξαναμπείς σε αεροπλάνο;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Με τι ποσοστό δυστυχημάτων θα είσαι ικανοποιημένος;
Αν δεν μπορούν οι εταιρείες να το πετύχουν, θα ξαναμπείς σε αεροπλάνο;

Δεν έχει να κάνει με τα δυστυχήματα. Δυστυχήματα πάντα θα υπάρχουν.Εγω μπαίνω στο αεροπλάνο δεν έχω τέτοια προβλήματα εδώ είμαι όλη μέρα επί χρόνια πάνω σε μια μηχανή.Αλλα μη φτάνουμε να λέμε ότι δεν πειράζει που υπάρχουν ελαττωματικά συστήματα γιατί βιάζονται οι εταιρείες να κονομησουν.Αλλο να υπάρχουν ατυχήματα γιατί υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που συμβάλουν και άλλο να υπάρχει ελάττωμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, talosah64 said:

Ακομη κι αυτος που τυχαινει να εχει γνωσεις πανω σ ενα τέτοιο θέμα-ειτε εμπειρογνωμονας ειτε πιλοτος(νυν η πρωην)-δεν μπορει και δεν πρεπει να "τοποθετηθει" σχετικα με τα αίτια ενος αεροπορικου δυστυχηματος ετσι "εξ απαλων ονύχων" επικαλουμενος οποιαδηποτε ιδιοτητα απο τις δυο τυχον εχει,αν δεν εχει προσβαση και γνωση των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ στοιχειων της ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ πτησης και του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ πτητικου μεσου...

Η φράση "εξ απαλών ονύχων" σημαίνει, από πολύ νεαρή ηλικία, παιδιόθεν και όχι ακροθιγώς, επιδερμικά ή επιπόλαια.  :)

Spoiler

Σόρρυ για την παρέμβαση αλλά είναι πολύ συχνό λάθος και δεν πρέπει να γίνεται.

 

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Με τι ποσοστό δυστυχημάτων θα είσαι ικανοποιημένος;
Αν δεν μπορούν οι εταιρείες να το πετύχουν, θα ξαναμπείς σε αεροπλάνο;

Δεν είναι το ίδιο να ξέρεις ότι έχεις πιθανότητες να εμπλακείς σε δυστύχημα με το να οδηγείς αυτοκίνητο που μπορεί να πάρει φωτιά λόγω κατασκευαστικής ατέλειας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι διανυουμε ενα πολυ κομβικο σημειο της ζωης μας. Η τεχνολογια την τελευταια δεκαετια παρεισφρησε σε μονοπατια που αν το συζητουσαμε το 2010 δεν θα το πιστευαμε και δεν θα το δεχομασταν κιολας αλλα μας εδωσαν το τυρακι και πιαστηκαμε στη φακα. Εφαρμογες ντειτινγκ που ομως δεν βγαινουμε ουτε κανουμε περισσοτερο σεξ. Εφαρμογες δικτυωσης που μας κανουν πιο εσωστρεφεις και μοναχικους. Κινητα με ολο το συρφετο εφαρμογων που δεν μας αφηνουν να χαρουμε καμια ομορφη στιγμη της ζωης μας η μας τρωνε τον λιγοστο πολυτιμο χρονο. Οπτικοακουστικες υπηρεσιες που κατεστρεψαν τη μαγεια της μουσικης λογω ελειπων κερδων και υπερπαραγωγης. Αυτοκινητα που γινονται ολο και πιο αυτοματοποιημενα και θελουν ειδικους εγκεφαλους για επιδιορθωση. Αεροπλανα τοσο προηγμενα που δεν σε πανε πολυ πιο γρηγορα καπου και απ οτι φαινεται ουτε πιο ασφαλως. Η τεχνολογια σαφως εξελισεται, αλλα στερειται καινοτομιας και ποιοτικων ελεγχων. Μαλλον κατι πολυ λαθος συμβαινει στην εποχη μας και θα το καταλαβουμε οντας οχι γεροι αλλα αρκετα μεγαλοι..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Istros said:

Δεν έχει να κάνει με τα δυστυχήματα. Δυστυχήματα πάντα θα υπάρχουν. Εγώ μπαίνω στο αεροπλάνο δεν έχω τέτοια προβλήματα εδώ είμαι όλη μέρα επί χρόνια πάνω σε μια μηχανή.Αλλα μη φτάνουμε να λέμε ότι δεν πειράζει που υπάρχουν ελαττωματικά συστήματα γιατί βιάζονται οι εταιρείες να κονομησουν. Άλλο να υπάρχουν ατυχήματα γιατί υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που συμβάλουν και άλλο να υπάρχει ελάττωμα

Κανείς δεν λέει "δεν πειράζει". Είναι όμως αναμενόμενο, έως κάποιον βαθμό που δύσκολα μπορούμε να κρίνουμε με ασφάλεια.
Οι εταιρείες θέλουν να κονομήσουν και τα ατυχύματα/δυστυχήματα δεν τους συμφέρουν. Προσπαθούν να βρουν τη χρυσή τομή μεταξύ ασφάλειας και κόστους.
Και 'μεις αυτό κάνουμε. Αν σου έλεγαν ότι για να γίνει το 3 στα 10.000.000, 1 στα 10.000.000, πρέπει να τριπλασιαστεί το κόστος τού εισιτηρίου, τι θα έλεγες;
Οι περισσότεροι από μας, δεν ψάχνουν φθηνότερο εισιτήριο; Έχουμε σκεφτεί τι σημαίνει αυτό; Πώς ξέρουμε ότι η μείωση της τιμής δεν σημαίνει ΚΑΙ μείωση της ασφάλειας;

Επεξ/σία από CheOnWeb
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, gzisis69 είπε

Νομιζω οτι διανυουμε ενα πολυ κομβικο σημειο της ζωης μας. Η τεχνολογια την τελευταια δεκαετια παρεισφρησε σε μονοπατια που αν το συζητουσαμε το 2010 δεν θα το πιστευαμε και δεν θα το δεχομασταν κιολας αλλα μας εδωσαν το τυρακι και πιαστηκαμε στη φακα. Εφαρμογες ντειτινγκ που ομως δεν βγαινουμε ουτε κανουμε περισσοτερο σεξ. Εφαρμογες δικτυωσης που μας κανουν πιο εσωστρεφεις και μοναχικους. Κινητα με ολο το συρφετο εφαρμογων που δεν μας αφηνουν να χαρουμε καμια ομορφη στιγμη της ζωης μας η μας τρωνε τον λιγοστο πολυτιμο χρονο. Οπτικοακουστικες υπηρεσιες που κατεστρεψαν τη μαγεια της μουσικης λογω ελειπων κερδων και υπερπαραγωγης. Αυτοκινητα που γινονται ολο και πιο αυτοματοποιημενα και θελουν ειδικους εγκεφαλους για επιδιορθωση. Αεροπλανα τοσο προηγμενα που δεν σε πανε πολυ πιο γρηγορα καπου και απ οτι φαινεται ουτε πιο ασφαλως. Η τεχνολογια σαφως εξελισεται, αλλα στερειται καινοτομιας και ποιοτικων ελεγχων. Μαλλον κατι πολυ λαθος συμβαινει στην εποχη μας και θα το καταλαβουμε οντας οχι γεροι αλλα αρκετα μεγαλοι..

Απλά έχουμε καταντησει νούμερα.

Όπως είπε και κάποιος πιο πάνω 300 στα 10.000.000 και τι έγινε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, gzisis69 said:

Αεροπλανα τοσο προηγμενα που δεν σε πανε πολυ πιο γρηγορα καπου και απ οτι φαινεται ουτε πιο ασφαλως.

Λάθος και τα δύο. Στη συντριπτική πλειοψηφία σε πάνε πολύ πιο γρήγορα και απ' ό,τι φαίνεται, ασφαλέστερα. Αν και οι δύο αυτοί παράγοντες συγκρούονται.
Αν κάποιος πιστεύει ότι δεν αξίζει η εξοικονόμηση χρόνου, μπορεί να δοκιμάσει άλλο μέσο.

3 minutes ago, Istros said:

και τι έγινε?

Ποιος το έγραψε αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Istros είπε

Στο συγκεκριμένο αεροσκάφος υπήρχαν αναφορές ότι και σε άλλες περιπτώσεις δημιουργήθηκαν προβλήματα κατά την πτηση.Το να λέμε ότι επειδή σκοτώθηκαν 300 και ζουν 1.000.000 δεν τρέχει τίποτα το θεωρείς λογικό?Να μην φτιάξουν τίποτα τότε και να συνεχίσουν να πετάνε όπως ειναι.Αν βγει κάποια εταιρεία και κάνει ανάκληση αριθμό αυτοκινήτων επειδή ήταν ελαττωματικοι 300 αερόσακοι στους 10.000 θα πας να το φτιάξεις η θα παίξεις με.τις πιθανότητες?και σκέψου ότι εκεί παίζεις μόνο το δικό σου το κεφάλι.

Τι ακριβώς δεν έχεις πει?μόνος σου ανέφερες το παράδειγμα με το καράβι και μάλιστα δικαιολογείς να βουλιάξει από κατασκευαστικό πρόβλημα 

η αδυναμία στον συλλογισμό σου φαίνεται από τον τρόπο που μειώνεις το ποσοστό σιγά σιγά σε αυτά που γράφεις.

κάθε χρόνο "επιζούν" 4.500.000.000 επιβάτες και πεθαίνουν 300. το ποσοστό είναι συγκλονιστικό!!

μπράβο στην Boeing και σε κάθε Boeing που με τις νεες τεχνολογίες που βάζουν κάθε χρόνο αυτό το ήδη μηδενικό ποσοστό μειώνεται.

εκτιμώ είσαι εντελώς άσχετος με τον χώρο του aviation οπότε και είναι λογικό να μην καταλαβαίνεις το επίτευγμα της τεχνολογίας και πως προχωράει στο μέλλον την ανθρωπότητα με ελάχιστες απώλειες... ευτυχώς ο wright δεν σκεφτόταν όπως εσύ και μας χάρισε την πτήση.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Λάθος και τα δύο. Στη συντριπτική πλειοψηφία σε πάνε πολύ πιο γρήγορα και απ' ό,τι φαίνεται, ασφαλέστερα. Αν και οι δύο αυτοί παράγοντες συγκρούονται.
Αν κάποιος πιστεύει ότι δεν αξίζει η εξοικονόμηση χρόνου, μπορεί να δοκιμάσει άλλο μέσο.

Tα αεροπλάνα έχουν γίνει πιο αργά απο τα 70s  για εξοικονόμηση καύσιμων  και τις περιβαντολογικες παπαριες νομίζω . Προσωπικά δεν έχεις και πολλές επιλογές πχ Αθήνα - JFK δε νομίζω ότι είναι πολλοί που αντέχουν οικονομικά να μη πάρουν low cost . Άλλο μέσο δεν υπάρχει (καράβι ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
14 λεπτά πριν, Istros είπε

Δεν έχει να κάνει με τα δυστυχήματα. Δυστυχήματα πάντα θα υπάρχουν.Εγω μπαίνω στο αεροπλάνο δεν έχω τέτοια προβλήματα εδώ είμαι όλη μέρα επί χρόνια πάνω σε μια μηχανή.Αλλα μη φτάνουμε να λέμε ότι δεν πειράζει που υπάρχουν ελαττωματικά συστήματα γιατί βιάζονται οι εταιρείες να κονομησουν.Αλλο να υπάρχουν ατυχήματα γιατί υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που συμβάλουν και άλλο να υπάρχει ελάττωμα

Ολα σου τα ποστ ειναι παραποιηση οσων διαβαζεις. Πιστευω εσκεμμενη πλεον διοτι πολλες φορες εξηγησα την θεση μου που δεν εχει καμια σχεση με οσα ψευδως περιγραφεις.

Ετσι λοιπον, ΠΟΤΕ δεν ειπα οτι "δεν πειραζει που υπαρχουν ελαττωματικα συστηματα γιατι βιαζονται οι εταιρειες να κονομησουν". Ουτε φυσικα ειπα οτι δικαιολογειται να πνιγουν 100 ατομα επειδη το πηδαλιο δεν στριβει. Και γενικα οσα γραφεις μονος σου τα λες , μονος σου τα ακους, και καμια σχεση δεν εχουν με οσα εχω πει εγω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Κανείς δεν λέει "δεν πειράζει". Είναι όμως αναμενόμενο, έως κάποιον βαθμό που δύσκολα μπορούμε να κρίνουμε με ασφάλεια.
Οι εταιρείες θέλουν να κονομήσουν και τα ατυχύματα/δυστυχήματα δεν τους συμφέρουν. Προσπαθούν να βρουν τη χρυσή τομή μεταξύ ασφάλειας και κόστους.
Και ' μεις αυτό κάνουμε. Αν σου έλεγαν ότι για να γίνει το 3 στα 10.000.000, 1 στα 10.000.000, πρέπει να τριπλασιαστεί το κόστος τού εισιτηρίου, τι θα έλεγες;
Οι περισσότεροι από μας, δεν ψάχνουν φθηνότερο εισιτήριο; Έχουμε σκεφτεί τι σημαίνει αυτό; Πώς ξέρουμε ότι η μείωση της τιμής δεν σημαίνει ΚΑΙ μείωση της ασφάλειας;

Δηλαδή να μην κάνουν ελέγχους στα αεροπλάνα για να μην ακριβυνει το εισιτήριο,ούτε στα αυτοκινητα για να παίρνουμε πιο φτηα,ούτε στις ηλεκτρικές συσκευές και ας παίρνουν φωτιά.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση εφάρμοσαν ένα καινούργιο σύστημα το οποίο προφανώς και δεν δούλεψε όπως έπρεπε δηλαδή καλά έκαναν αφού παίρνουμε φτηνά εισιτήρια.Λυπαμαι αλλά αυτή τη λογική δεν την αποδεχομαι.Αλλα για να το πάμε ένα βήμα πιο πέρα και να φύγουμε από το κοστος, υπήρχαν αναφορες από έμπειρους πιλότους που κινδυνεψαν και ήδη ένα ατύχημα.Εκει τι δεν δούλεψε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Istros είπε

Απλά έχουμε καταντησει νούμερα.

Όπως είπε και κάποιος πιο πάνω 300 στα 10.000.000 και τι έγινε?

Δειξε το ποστ.

(ψευδεσαι , παλι, γιατι απουσιαζουν τα επιχειρηματα).

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Mhlogiatros είπε

Tα αεροπλάνα έχουν γίνει πιο αργά απο τα 70s  για εξοικονόμηση καύσιμων  και τις περιβαντολογικες παπαριες νομίζω . Προσωπικά δεν έχεις και πολλές επιλογές πχ Αθήνα - JFK δε νομίζω ότι είναι πολλοί που αντέχουν οικονομικά να μη πάρουν low cost . Άλλο μέσο δεν υπάρχει (καράβι ;)

δηλαδή η Emirates που πάει νέα Υόρκη είναι low cost?

πως ακριβώς στηρίζεις ότι τα αεροπλάνα πάνε πιο αργά; κάνεις λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...