Προς το περιεχόμενο

Η Boeing θα διαθέσει αναβαθμίσεις λογισμικού στα αεροσκάφη 737 Max μετά τις δύο αεροπορικές τραγωδίες


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 minute ago, Mhlogiatros said:

Tα αεροπλάνα έχουν γίνει πιο αργά απο τα 70s  για εξοικονόμηση καύσιμων  και τις περιβαντολογικες παπαριες νομίζω . Προσωπικά δεν έχεις και πολλές επιλογές πχ Αθήνα - JFK δε νομίζω ότι είναι πολλοί που αντέχουν οικονομικά να μη πάρουν low cost . Άλλο μέσο δεν υπάρχει (καράβι ;)

Ναι, δεν συγκρίνω αεροπλάνα (σημερινά) με αεροπλάνα (του '70). Συγκρίνω αεροπλάνα με άλλα μέσα. Τι θέλουμε δηλαδή; Concord για Λονδίνο με 29.90? Δε βγαίνει...
Οπότε παίρνουμε τα ρίσκα μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 199
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Ολα σου τα ποστ ειναι παραποιηση οσων διαβαζεις. Πιστευω εσκεμμενη πλεον διοτι πολλες φορες εξηγησα την θεση μου που δεν εχει καμια σχεση με οσα ψευδως περιγραφεις.

Ετσι λοιπον, ΠΟΤΕ δεν ειπα οτι "δεν πειραζει που υπαρχουν ελαττωματικα συστηματα γιατι βιαζονται οι εταιρειες να κονομησουν". Ουτε φυσικα ειπα οτι δικαιολογειται να πνιγουν 100 ατομα επειδη το πηδαλιο δεν στριβει. Και γενικα οσα γραφεις μονος σου τα λες , μονος σου τα ακους, και καμια σχεση δεν εχουν με οσα εχω πει εγω.

Θα μας τρελάνεις?διάβασε τι γράφεις:"Το να εισαι καπετανιος στο Σαμινα και να βλεπεις Champions League και να πεφτει το καραβι πανω στα βραχια, ΔΕΝ δικαιολογειται. Το να υπαρχει κατι που δεν προβλεφθηκε στην κατασκευη ενος αεροπλανου, επειδη πχ ειναι ανθρωπινως αδυνατο να προβλεφθουν και να αναπαραχθουν ολες οι πιθανες μεταβλητες σε περιβαλλον δοκιμων, κι επειδη ποτε στο παρελθον δεν ξανασυνεβη κατι αντιστοιχο, ειναι αυτονοητο και για εμενα προσωπικα δικαιολογειται" 

Δικαιολογείς η όχι το κατασκευαστικό ελάττωμα που θα κοστίσει ανθρώπινες ζωές?

10 λεπτά πριν, karaLRS είπε

η αδυναμία στον συλλογισμό σου φαίνεται από τον τρόπο που μειώνεις το ποσοστό σιγά σιγά σε αυτά που γράφεις.

κάθε χρόνο "επιζούν" 4.500.000.000 επιβάτες και πεθαίνουν 300. το ποσοστό είναι συγκλονιστικό!!

μπράβο στην Boeing και σε κάθε Boeing που με τις νεες τεχνολογίες που βάζουν κάθε χρόνο αυτό το ήδη μηδενικό ποσοστό μειώνεται.

εκτιμώ είσαι εντελώς άσχετος με τον χώρο του aviation οπότε και είναι λογικό να μην καταλαβαίνεις το επίτευγμα της τεχνολογίας και πως προχωράει στο μέλλον την ανθρωπότητα με ελάχιστες απώλειες... ευτυχώς ο wright δεν σκεφτόταν όπως εσύ και μας χάρισε την πτήση.

Τι σχέση έχει το ποσοστό με το κατασκευαστικό ελάττωμα.κανενας δεν απαγόρευσε να πετούν αεροπλάνα κανένας δεν είπε ότι θα πεθάνουμε όσοι ταξιδεύουμε με αεροπλάνα,κανένας δεν είναι εναντίον του μεσου.

Ποιους αδελφους Wright μου αναφέρεις?Εχεις ιδέα τι συζητάμε?Δεν δαιμονοποίει κανένας το αεροπλάνο λέμε για τις εταιρείες που κατασκευάζουν ελαττώματικα προϊόντα και θέτουν σε κίνδυνο ανθρώπους για το κέρδος.

Δηλαδή με τι λογική σου αφού 4.500.000.000 άτομα πέταξαν ας βγάλουν από ένα ελαττωματικό αεροπλάνο και ας το αφήσουν να κυκλοφορεί να σκοτωθούν και μερικοί.

Δηλαδή αφού 1.000.000.000.000.000 αυτοκίνητα έχουν κυκλοφορήσει στον πλανήτη δεν πειράζει να κατασκευάσουν και ένα που θα παίρνει φωτιά εν κινήσει και ας καούν και 2000 άτομα.Τι έγινε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Istros είπε

Θα μας τρελάνεις?διάβασε τι γράφεις:"Το να εισαι καπετανιος στο Σαμινα και να βλεπεις Champions League και να πεφτει το καραβι πανω στα βραχια, ΔΕΝ δικαιολογειται. Το να υπαρχει κατι που δεν προβλεφθηκε στην κατασκευη ενος αεροπλανου, επειδη πχ ειναι ανθρωπινως αδυνατο να προβλεφθουν και να αναπαραχθουν ολες οι πιθανες μεταβλητες σε περιβαλλον δοκιμων, κι επειδη ποτε στο παρελθον δεν ξανασυνεβη κατι αντιστοιχο, ειναι αυτονοητο και για εμενα προσωπικα δικαιολογειται" 

Δικαιολογείς η όχι το κατασκευαστικό ελάττωμα που θα κοστίσει ανθρώπινες ζωές?

Δικαιολογω το κατασκευαστικο ελλατωμα οταν:

" επειδη πχ ειναι ανθρωπινως αδυνατο να προβλεφθουν και να αναπαραχθουν ολες οι πιθανες μεταβλητες σε περιβαλλον δοκιμων, κι επειδη ποτε στο παρελθον δεν ξανασυνεβη κατι αντιστοιχο, "

Και οχι το ευφανταστο πλην ομως ψευδες που μου απεδωσες οτι "για χαρη της οικονομιας δικαιολογω τις παραλειψεις στο σχεδιασμο κι ας κοστιζουν ζωες" ή οτι "αν το πηδαλιο δε στριβει τοτε το δικαιολογω".

Σε καθε περιπτωση εσυ που δεν συμφωνεις με το bold προφανως διαθετεις ικανοτητες μεντιουμ αεροναυπηγικης. Για το λογο αυτο, αντι να χαραμιζεσαι στα φορουμ, γινε αεροναυπηγος για να προβλεπεις ολα τα παραπανω χωρις πρωτα να συμβουν. Μεχρι τοτε, δικαζε απο το πληκτρολογιο τους αεροναυπηγους που κατασκευαζουν το ασφαλεστερο μεταφορικο μεσο στον πλανητη (που καποτε δεν ηταν καθολου ασφαλες αλλα λογω της γνωσης που χτιστηκε απο την εμπειρια δυστυχηματων, κατεληξε να ειναι αυτο που ειναι σημερα - ΑΥΤΗ ειναι η πραγματικοτητα και οχι η λογικη μου). Ενδεχομενως να γεννηθηκες και σε λαθος εποχη γιατι οταν η αεροπλοια ηταν σε εμβρυικο σταδιο (ακομα ειναι), αν σχεδιαζες εσυ τα πρωτα αεροπλανα θα τα ειχες κανει ολα τοσο εξαισια που απο την πρωτη μερα τα ατυχηματα θα ειχαν το σημερινο ποσοστο, κι ετσι θα ειχαν σωθει χιλιαδες ζωες. Κριμα, εχασε η ανθρωποτητα την ευκαιρια της να σε εχει αεροναυπηγο καμια 50 χρονια πριν και να γνωριζει εξ'αρχης ολα τα σχεδιαστικα ατοπηματα που θα οδηγουσαν σε θανατηφορα. Οπως επισης και την ικανοτητα να προβλεψεις την ανθρωπινη ψυχολογια σε κατασταση πιεσης (πχ αεροσκαφους σε κινδυνο) ωστε να ανασχεδιασεις συστηματα ειδοποιησης πιλοτων κλπ κλπ, καθως πολλα θανατηφορα προεκυψαν ακριβως επειδη η ανθρωπινη ψυχολογια ηταν διαφορετικη απο αυτην που πιστευαν οι σχεδιαστες - κατι που το μαθανε μονο μετα απο δυστυχηματα. Εσενα χρειαζονταν!

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, BackFromHell είπε

Δικαιολογω το κατασκευαστικο ελλατωμα οταν:

" επειδη πχ ειναι ανθρωπινως αδυνατο να προβλεφθουν και να αναπαραχθουν ολες οι πιθανες μεταβλητες σε περιβαλλον δοκιμων, κι επειδη ποτε στο παρελθον δεν ξανασυνεβη κατι αντιστοιχο, "

Και οχι το ευφανταστο πλην ομως ψευδες που μου απεδωσες οτι "για χαρη της οικονομιας δικαιολογω τις παραλειψεις στο σχεδιασμο" ή οτι "αν το πηδαλιο δε στριβει τοτε το δικαιολογω".

Σε καθε περιπτωση εσυ που δεν συμφωνεις με το bold προφανως διαθετεις ικανοτητες μεντιουμ αεροναυπηγικης. Για το λογο αυτο, αντι να χαραμιζεσαι στα φορουμ, γινε αεροναυπηγος για να προβλεπεις ολα τα παραπανω χωρις πρωτα να συμβουν. Μεχρι τοτε, δικαζε απο το πληκτρολογιο τους αεροναυπηγους που κατασκευαζουν το ασφαλεστερο μεταφορικο μεσο στον πλανητη.

Εδώ μιλάμε για κατασκευαστικό ελάττωμα το οποίο είχαν επισημάνει έμπειροι πιλότοι και υπήρχε ήδη ένα ατύχημα και έγινε και δεύτερο και ίσως και τριτο εάν συνέχιζε να πετάει.Δηλαδη όλες οι κυβερνήσεις που έχουν έμπειρους συμβούλους και  Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας(FAA) που αποφάσισαν να καθηλώσουν τα συγκεκριμένο αεροσκάφος γνωρίζοντας τι επακόλουθα θα έχει στην παγκόσμια οικονομια είναι οπισθοδρόμικοι και τεχνοφοβικοι και δεν πιστεύουν στο ασφαλέστερο μεταφορικό μέσο στον πλάνητη.

16 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Δικαιολογω το κατασκευαστικο ελλατωμα οταν:

" επειδη πχ ειναι ανθρωπινως αδυνατο να προβλεφθουν και να αναπαραχθουν ολες οι πιθανες μεταβλητες σε περιβαλλον δοκιμων, κι επειδη ποτε στο παρελθον δεν ξανασυνεβη κατι αντιστοιχο, "

Και οχι το ευφανταστο πλην ομως ψευδες που μου απεδωσες οτι "για χαρη της οικονομιας δικαιολογω τις παραλειψεις στο σχεδιασμο κι ας κοστιζουν ζωες" ή οτι "αν το πηδαλιο δε στριβει τοτε το δικαιολογω".

Σε καθε περιπτωση εσυ που δεν συμφωνεις με το bold προφανως διαθετεις ικανοτητες μεντιουμ αεροναυπηγικης. Για το λογο αυτο, αντι να χαραμιζεσαι στα φορουμ, γινε αεροναυπηγος για να προβλεπεις ολα τα παραπανω χωρις πρωτα να συμβουν. Μεχρι τοτε, δικαζε απο το πληκτρολογιο τους αεροναυπηγους που κατασκευαζουν το ασφαλεστερο μεταφορικο μεσο στον πλανητη (που καποτε δεν ηταν καθολου ασφαλες αλλα λογω της γνωσης που χτιστηκε απο την εμπειρια δυστυχηματων, κατεληξε να ειναι αυτο που ειναι σημερα - ΑΥΤΗ ειναι η πραγματικοτητα και οχι η λογικη μου). Ενδεχομενως να γεννηθηκες και σε λαθος εποχη γιατι οταν η αεροπλοια ηταν σε εμβρυικο σταδιο (ακομα ειναι), αν σχεδιαζες εσυ τα πρωτα αεροπλανα θα τα ειχες κανει ολα τοσο εξαισια που απο την πρωτη μερα τα ατυχηματα θα ειχαν το σημερινο ποσοστο, κι ετσι θα ειχαν σωθει χιλιαδες ζωες. Κριμα, εχασε η ανθρωποτητα την ευκαιρια της να σε εχει αεροναυπηγο καμια 50 χρονια πριν και να γνωριζει εξ'αρχης ολα τα σχεδιαστικα ατοπηματα που θα οδηγουσαν σε θανατηφορα. Οπως επισης και την ικανοτητα να προβλεψεις την ανθρωπινη ψυχολογια σε κατασταση πιεσης (πχ αεροσκαφους σε κινδυνο) ωστε να ανασχεδιασεις συστηματα ειδοποιησης πιλοτων κλπ κλπ, καθως πολλα θανατηφορα προεκυψαν ακριβως επειδη η ανθρωπινη ψυχολογια ηταν διαφορετικη απο αυτην που πιστευαν οι σχεδιαστες - κατι που το μαθανε μονο μετα απο δυστυχηματα. Εσενα χρειαζονταν!

Από ειρωνίες μια χαρά πας στη λογική το χάνεις λίγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Διαβάζω με προσοχή τι γράφετε και δε μπορώ να δώσω δίκιο σε κανέναν γιατί για εμένα το να πέσει ένα αεροπλάνο είναι ΓΕΝΙΚΆ σφάλμα.  Τι διαφορά έχει αν το έκανε ο αεροναυπηγος ή το πλήρωμα εδάφους ή ο πιλότος ή η εταιρεία που κατασκευάζει τους αισθητήρες; Καμία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, karaLRS είπε

δηλαδή η Emirates που πάει νέα Υόρκη είναι low cost?

πως ακριβώς στηρίζεις ότι τα αεροπλάνα πάνε πιο αργά; κάνεις λάθος.

Επιασες  το  αλλο   ακρο....

WIZZ   KAI   JET2.COM   εκαναν   πτησεις  κερκυρα  εδιμβουργο   με   9,90   συνολικο   κοστος....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, BILL5 είπε

Ναι οκ αλά τώρα πια θα λεμε στοο αεροπλάνο όχι αν έρθει η ώρα του πιλότου αλά η ωρα του αεροπλάνου 

Ακόμα δεν ξέρουμε πως έπεσε. 
Επίσης, την έκδοση MAX τις πετάνε λίγες αεροπορικές εταιρίες προς το παρόν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, music_lover είπε

Κατι δεν κατάλαβες. Η έρευνα για το τι έφταιξε και πέσανε, δεν τελείωσε, είναι σε εξέλιξη. Συνεπώς κανείς ακόμα δεν ξέρει με βεβαιότητα τι πήγε στραβά. Και βγαίνει η εταιρία και λεει οκ θα τα κάνω αναβάθμιση λογισμικού? Και τέλος δλδ ολα λύθηκαν. Θα πρέπει να ζεις σε σύννεφο αν το πιστεύεις αυτό..ο λόγος που το κάνει είναι για να καθησυχάσει τα πλήθη, τις κυβερνήσεις και τα αεροδρόμια. Εδω διακυβεύονται δισεκατομμύρια. Αν το πρόβλημα είναι στο hardware του αεροπλάνου περίμενες να βγει η εταιρία και να πει μην τα πετάτε, φέρτε τα πίσω για επισκευή? Καταστροφή. Ξεχνα την Boeing μετά. Επίσης το παλικάρι με το παράδειγμα του ΚΤΕΛ αναφέρθηκε στα δρομολόγια εσωτερικού και συ του λες για..Αγγλιες.

Αν ήταν θέμα λογισμικού, θα λυθεί με λογισμικό είναι απλά τα πράγματα. Αν είναι κάποιο πρόβλημα στα μηχανικά μέρη ή σε ότι άλλο μπορεί να θέλει , είτε θέλει είτε δεν νομίζω να τα αφήσουν να πετάνε προβληματικά με το ρίσκο να πέσει και άλλο. Η λογική λέει ότι θα τα επισκευάσουν έστω και αν δε το μάθουμε εμείς ποτέ. Όσο αναφορά την περίπτωση με το ΚΤΕΛ το σχόλιο ήταν με διάθεση χιούμορ για αυτό υπήρξε και το κατάλληλο emote στο τέλος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

να πω και εγώ μια μ@λ@κ!α ρε αλάνια έτσι και αλλιώς κουβέντα να γίνετε, και λέω εγώ τώρα αν κάποιος μπαίνει στα συστήματα του αεροπλάνου και το hackari , μπορεί να διέρρευσε κάποιος κώδικας και να έχουνε πρόσβαση τίποτα τρομοκράτες και για αυτό κλείνουνε και τους εναέριους χώρους μην τα πάρει ο καθένας και τα ρίξει όπου γουστάρει ? και απλά το κουκουλώνουνε με αυτόν τον τρόπο για να μην δημιουργηθεί γενικός πανικός στο επιβατικό κοινό , και κάτι τελευταίο που άκουσα στη τηλεόραση για ακόμη μια φορα μετά από ένα αεροπορικό δυστύχημα το έχω ακούσει άλλες δυο φορες στο παρελθόν , ότι έλληνας τι γλίτωσε τελευταία στιγμή γιατί έχασε τι πτήση του , είμαστε πια τόσο γελοίοι σε ότι και να κάνουμε που δεν πρόκεται να αλλάξουμε ποτε και να οργανωθούμε . εδώ δεν μπορούμε να είμαστε στην ώρα μας σε ένα ραντεβού η στο αεροδρόμιο , πάντα τις τελευταίας στιγμής 😃

Επεξ/σία από MTX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι μλκια συγκριτικά με αυτά που ακούμε στα κανάλια άλλα όχι δε γίνεται δε λειτουργεί έτσι :P Μείνε ήσυχος 90% από τροχαίο θα πας δε θα σου ρθει 737 στο κεφάλι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, MTX είπε

να πω και εγώ μια μ@λ@κ!α ρε αλάνια έτσι και αλλιώς κουβέντα να γίνετε, και λέω εγώ τώρα αν κάποιος μπαίνει στα συστήματα του αεροπλάνου και το hackari , μπορεί να διέρρευσε κάποιος κώδικας και να έχουνε πρόσβαση τίποτα τρομοκράτες και για αυτό κλείνουνε και τους εναέριους χώρους μην τα πάρει ο καθένας και τα ρίξει όπου γουστάρει ? και απλά το κουκουλώνουνε με αυτόν τον τρόπο για να μην δημιουργηθεί γενικός πανικός στο επιβατικό κοινό , και κάτι τελευταίο που άκουσα στη τηλεόραση για ακόμη μια φορα μετά από ένα αεροπορικό δυστύχημα το έχω ακούσει άλλες δυο φορες στο παρελθόν , ότι έλληνας τι γλίτωσε τελευταία στιγμή γιατί έχασε τι πτήση του , είμαστε πια τόσο γελοίοι σε ότι και να κάνουμε που δεν πρόκεται να αλλάξουμε ποτε και να οργανωθούμε . εδώ δεν μπορούμε να είμαστε στην ώρα μας σε ένα ραντεβού η στο αεροδρόμιο , πάντα τις τελευταίας στιγμής 😃

Μονο που στη συγκεκριμενη περιπτωση δεν αργησε ο Ελληνας αλλα πηγε πιο γρηγορα και εχασε τον "οδηγο" απο πτηση σε πτηση (αλαζε αεροπλανο) και δεν τον αφησαν να μπει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/3/2019 στις 9:24 ΠΜ, Mhlogiatros είπε

Όχι αλλά οι γερμανοι ξανάρχονται ευκαιρία θέλανε :P Και ποιος μας λέει ότι και τα δικά τους δεν έχουν αντίστοιχες μλκιες που δεν έχουν σκάσει ακόμα ;

Οι γερμανοί θα πούνε , ότι ο πιλότος ήθελε να αυτοκτονήσει και όλα καλά. Επειδή έχω δουλέψει με ανθρώπους από γερμανία και η.π.α. , οι γερμανοί και εν γένει οι ευρωπαίοι δε μου άφησαν τις καλλίτερες εντυπώσεις. Σε αντίθεση με τους αμερικανούς που ήταν η καλλίτερη εμπειρία συνεργασίας και ομαδικότητας που είχα ποτέ.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, tigergreg είπε

ΥΓ.ΒΑΣΙΚΟ....Δεν  γνωριζω   τι  γινεται    σημερα   οσον  αφορα   τα   μανουαλ   των   αεροσκαφων   αλλα   οσο   ειχα   ασχοληθει   μεχρι   προ   20ετιας   τα   μανουαλ   τα

εβγαζαν   οι  αεροπορικες   εταιρειες   συμφωνα   με  την   εμπειρια  τους.

Τα   μανουαλ   της   ολυμπιακης   αεροποριας   ηταν  τα   καλυτερα   στον  κοσμο   και  ειχαν  μεταφραστει   σε  10   γλωσσες.

Ειδικα   για   τα   727(200)-737(200+400)-747(200).

Σε ότι αφορά την συντήρηση.........

 

Η ΟΑ τότε είχε εξουσιοδότηση από την ίδια την Boeing για να κάνει μετατροπές στα αεροπλάνα σε επίπεδο κατασκευαστή (design approval). Οπότε ναι μπορούσε και έβγαζε και δικά της manual για αυτά που μετέτρεπε ή για επισκευές που δεν υπήρχαν στα manual του κατασκευαστή. Και εννοείται ότι όντως μεταφράστηκαν σε 10 γλώσσες.

 

Ο κανόνας είναι (και ήταν και πριν 20 χρόνια) ότι τα manual τα βγάζει ο κατασκευαστής. Και σε ότι άφορα τα αεροπλάνα για ένα και μόνο αεροπλάνο έχει πολλά manual από πολλούς κατασκευαστές. 

Οι Αεροπορικές παίρνουν τα manual του κατασκευαστή και την νομοθεσία και δημιουργούν τις διαδικασίες με τις οποίες λειτουργούν.

 

Στο κομμάτι της συντήρησης συγκεκριμένα τα manual που ακολουθούνται είναι μόνο του Κατασκευαστή. Υποχρεωτικά, βάση νομοθεσίας.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, Todoras είπε

Σε ότι αφορά την συντήρηση.........

Η ΟΑ τότε είχε εξουσιοδότηση από την ίδια την Boeing για να κάνει μετατροπές στα αεροπλάνα σε επίπεδο κατασκευαστή (design approval). Οπότε ναι μπορούσε και έβγαζε και δικά της manual για αυτά που μετέτρεπε ή για επισκευές που δεν υπήρχαν στα manual του κατασκευαστή. Και εννοείται ότι όντως μεταφράστηκαν σε 10 γλώσσες.

Ο κανόνας είναι (και ήταν και πριν 20 χρόνια) ότι τα manual τα βγάζει ο κατασκευαστής. Και σε ότι άφορα τα αεροπλάνα για ένα και μόνο αεροπλάνο έχει πολλά manual από πολλούς κατασκευαστές. 

Οι Αεροπορικές παίρνουν τα manual του κατασκευαστή και την νομοθεσία και δημιουργούν τις διαδικασίες με τις οποίες λειτουργούν.

Στο κομμάτι της συντήρησης συγκεκριμένα τα manual που ακολουθούνται είναι μόνο του Κατασκευαστή. Υποχρεωτικά, βάση νομοθεσίας.

Το   83-84   εκανα   μαθηματα   αεροπλοιας   στο   τολ   συντηρησης   και  ειχαν  ερθει   ιαπωνες   απο  την  JAL   καθοτι   συστηματικοι   και   παιρνοντας   τα   μανουαλ   του   737   σε  4   αντιγραφα

παρελαβαν   16   τομους  και   επαθαν   πλακα! Πιστευαν   οτι   θα   παραλαβουν   4   τομους....

Ακομα   τους   διαβαζουν...:lol::mrgreen::P

Επεξ/σία από tigergreg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν διαβασα ολα τα comments, ισως εχει προαναφερθει, αλλα σε περιπτωση που το χασατε:

 

Το 737 max 8 ειχε αλλαγες στον αυτοματο πιλοτο, και απο οτι φφαινεται, και απο οτι εχουν αναφερει διαφοροι πιλοτοι, ο αυτοματος πιλοτος νομιζε οτι το αεροπλανο κανει stalling και βουτουσε προς τα κατω με τις μηχανες στο φουλ για να κερδισει ταχυτητα. 

Υπενθυμιζω: τα θανατηφορα ατυχηματα εγιναν λιγο μετα την προσγειωση. Σε αλλες περιπτωσεις οι πιλοτοι το εσωσαν και ανεφεραν προβλημα με τον πιλοτο

Όταν το προβλημα γινεται λιγο μετα την απογειωση (αρα χαμηλο υψομετρο), ο πιλοτος εχει πολυ μικρα περιθωρια να παρακαμψει τον αυτοματο πιλοτο και να διορθωσει την καθοδική πορεία.

Οποτε φαινεται να ειναι προβλημα με το software tou auto pilot, δεν ξερω γιατι σε φαινεται περιεργο αλλα για μενα ειναι προφανες οτι χρειαζεται τουλαχιστον ενα software fix. Οι διορθωσεις στα manual μαλλον εχουν δευτερευουσα σημασια.

Το ποσο καιρο θα παρει για να διορθωθει και να τεσταριστει το φιξ, και ποσο θα εμπιστευτει ο κοσμος να ξανανεβει σε αυτο το αεροπλανο ειναι αλλο θεμα

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...