Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το πιο θετικό με το cloud gaming, είναι ότι οι developers δεν θα περιορίζονται από specs...οπότε όταν  η ταχύτητα του ίντερνετ φτάσει εκει που πρέπει, τότε θα δούμε σπουδαία πράγματα...8κ 120 fps ΑΑΑ παιχνίδια χωρίς hardware για όλους...προς τα εκεί πάει η αγορά, τώρα πόσο μακρυά είμαστε θα δείξει....

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και τα 8Κ 120fps θα πληρωθούν από 10€/μήνα συνδρομές; Ή θα ξεκινήσουν ξαφνικά να ενδιαφέρονται για το gaming όλοι αυτοί που δεν το έκαναν ήδη λόγω και καλά κόστους;

Επισκέπτης
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Φίλε για πες μου πόσα λεφτά έχω δώσει εγώ για gaming που είμαι η μειοψηφία (και ο κάθε εγώ) και πόσα έχει δώσει η πλειοψηφία

Από τη στιγμή που άτομα σαν κι εμένα συντηρούν τόσα χρόνια τη βιομηχανία, αυτό που δε μου αρέσει πολύ απλά δεν θα περπατήσει

Όχι βέβαια πάντα, αλλά τις περισσότερες φορές

Grand Theft Auto 5. Κόστος παραγωγής 265.000.000 Δολλάρια. 6 Δις revenue μέσα σε 5 χρόνια. Το GTA 5 ειναι απο τα ελάχιστα παιχνίδια που εχουν τόσα κέρδη. Πολλοί ΑΑΑ τίτλοι με το ζορι βγάζουν τα λεφτά τους. 

Honor of Kings. Κόστος παραγωγής ελάχιστο (δεν βρήκα ακριβές ποσό αλλα ολοι συμφωνούν οτι ειναι πολύ μικρό). Εσοδα 2 δις σε 1μιση χρονο.

Δεν συντηρείς εσυ και εγω την βιομηχανία. Και ακόμα και αν δεχτούμε οτι το κανεις, η βιομηχανία εχει καταλάβει πως τα λεφτά τα δικα σου και τα δικά μου ειναι ελάχιστα σε σχέση με όσα μπορουν να βγάλουν. Δεν ειναι τυχαιο οτι με την ανακοινωση του 5G εχουν αρχισει ολοι τις ανακοινωσεις. Google ετοιμαζεται, η MS προωθει το XCloud, η Sony αρχισε παλι να μιλαει για το Now και ακομα και για την Apple γινονται leaks

  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, BorrowedTime said:

Δεν συντηρείς εσυ και εγω την βιομηχανία. Και ακόμα και αν δεχτούμε οτι το κανεις, η βιομηχανία εχει καταλάβει πως τα λεφτά τα δικα σου και τα δικά μου ειναι ελάχιστα σε σχέση με όσα μπορουν να βγάλουν.

Ακριβώς αυτό. Τα λεφτά που δίνουμε εμείς είναι ψίχουλα μπροστά στο μέγεθος της βιομηχανίας πλέον. Ο μόνος τρόπος να συνεχίσουν να βγαίνουν ΑΑΑ τίτλοι είναι αν αυτοί οι τίτλοι γίνουν κομμάτι συνδρομητικής υπηρεσίας όπως είναι το PS Now ή όπως θα είναι το xCloud. Πλέον τα έσοδα από τις αυτόνομες πωλήσεις τίτλων δεν είναι αρκετά σε σχέση με το κόστος παραγωγής.

Ναι, ξέρω «χάνουμε το δικαίωμα στην ιδιοκτήσια μπλα μπλα μπλα», αλλά αν θες να έχεις στην ιδιοκτησία σου ΑΑΑ τίτλους, βασική προϋπόθεση είναι να υπάρχουν τέτοιοι τίτλοι. Και τέτοιοι τίτλοι με το εμπορικό μοντέλο που ισχύει την παρούσα στιγμή δεν πρόκειται να βγαίνουν, μιας και το κόστος παραγωγής έχει εκτοξευτεί.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ακριβώς αυτό. Τα λεφτά που δίνουμε εμείς είναι ψίχουλα μπροστά στο μέγεθος της βιομηχανίας πλέον. Ο μόνος τρόπος να συνεχίσουν να βγαίνουν ΑΑΑ τίτλοι είναι αν αυτοί οι τίτλοι γίνουν κομμάτι συνδρομητικής υπηρεσίας όπως είναι το PS Now ή όπως θα είναι το xCloud. Πλέον τα έσοδα από τις αυτόνομες πωλήσεις τίτλων δεν είναι αρκετά σε σχέση με το κόστος παραγωγής.

Ναι, ξέρω «χάνουμε το δικαίωμα στην ιδιοκτήσια μπλα μπλα μπλα», αλλά αν θες να έχεις στην ιδιοκτησία σου ΑΑΑ τίτλους, βασική προϋπόθεση είναι να υπάρχουν τέτοιοι τίτλοι. Και τέτοιοι τίτλοι με το εμπορικό μοντέλο που ισχύει την παρούσα στιγμή δεν πρόκειται να βγαίνουν, μιας και το κόστος παραγωγής έχει εκτοξευτεί.

 

και ποσσο μαλλον οταν υπαρχει σοβαρο ρισκο για τον καθε ΑΑΑ τιτλο να αποτυχει...ή να εχει πολυ καλες θεωρητικα πωλησεις και παλι να θεωρειται αποτυχια γιατι το κοστος παραγωγης ηταν τεραστιο....τα εχουμε δει αυτα, πολυ προσφατα και πολλες φορες τα τελευταια χρονια....με τα gaming studios να κλεινουν το ενα πισω απο το αλλο...Και εχεις απο την αλλη, την αγορα στο mobile να κολυμπανε στο χρημα, με microtransactions  και γραφικα της πλακας απο developer της πλακας...με αντιστοιχο κόστος παραγωγης...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, xavier είπε

και ποσσο μαλλον οταν υπαρχει σοβαρο ρισκο για τον καθε ΑΑΑ τιτλο να αποτυχει...ή να εχει πολυ καλες θεωρητικα πωλησεις και παλι να θεωρειται αποτυχια γιατι το κοστος παραγωγης ηταν τεραστιο....τα εχουμε δει αυτα, πολυ προσφατα και πολλες φορες τα τελευταια χρονια....με τα gaming studios να κλεινουν το ενα πισω απο το αλλο...Και εχεις απο την αλλη, την αγορα στο mobile να κολυμπανε στο χρημα, με microtransactions  και γραφικα της πλακας απο developer της πλακας...με αντιστοιχο κόστος παραγωγης...

Αναρωτήθηκε κανείς ποτέ του γιατί συμβαίνει αυτό, γιατί μέχρι και οι Japanese Devs βγάζουν πλέον τα games τους και στο PC πόσο μάλλον στο XBOX, πως βλέπουμε κάτι κουλά στυλ XBL στο Switch και παραπέρα κλπ?

Έχω την αίσθηση ότι η απάντηση έχει ονοματεπώνυμο αγαπητοί:

Image result for ps4 lend games gif

 

Πραγματικά "κοντόφθαλμη" τακτική που κέρδισε μια γενιά σε πωλήσεις "hardware"  στις κονσόλες (οι PC-GAMERS είχαν ήδη μετακομίσει Steam) και αποδεικνύεται boomerang και μη βιώσιμο μοντέλο (αρκεί κάποιος να συγκρίνει τον αριθμό των "exclusive" από την προηγούμενη γενιά σε αυτή), μιας και όλα αυτά που περιγράφεις, καταλήγουν στο παραπάνω gif.

Κυριότερα όμως άνοιξε τον δρόμο σε εταιρείες όπως η Google, όπου το DRM δεν θα είναι 48 ώρες ή 1 μήνας και το δισκάκι physical-->digital, αλλά διαρκές και το Game Streamable only με MTX sugar on top.

Καλό backfire έτσι?

Συγχαρητήρια λοιπόν στους κυρίους παραπάνω αλλά κάπως έτσι πέθανε το παραδοσιακό Gaming.

Τόσο απλά όσο στο *.gif από πάνω.

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, BorrowedTime είπε

Δεν ειναι τυχαιο οτι με την ανακοινωση του 5G εχουν αρχισει ολοι τις ανακοινωσεις. Google ετοιμαζεται, η MS προωθει το XCloud, η Sony αρχισε παλι να μιλαει για το Now και ακομα και για την Apple γινονται leaks

Και η Amazon ετοιμάζει αντίστοιχη υπηρεσία.

https://www.theverge.com/2019/1/10/18177253/amazon-cloud-gaming-service-rumor-job-posting

Επεξ/σία από aypnia
  • Moderators
Δημοσ.
57 minutes ago, Sir_Teraflop said:

Αναρωτήθηκε κανείς ποτέ του γιατί συμβαίνει αυτό, γιατί μέχρι και οι Japanese Devs βγάζουν πλέον τα games τους και στο PC πόσο μάλλον στο XBOX, πως βλέπουμε κάτι κουλά στυλ XBL στο Switch και παραπέρα κλπ?

Έχω την αίσθηση ότι η απάντηση έχει ονοματεπώνυμο αγαπητοί:

Image result for ps4 lend games gif

Πραγματικά "κοντόφθαλμη" τακτική που κέρδισε μια γενιά σε πωλήσεις "hardware"  στις κονσόλες (οι PC-GAMERS είχαν ήδη μετακομίσει Steam) και αποδεικνύεται boomerang και μη βιώσιμο μοντέλο (αρκεί κάποιος να συγκρίνει τον αριθμό των "exclusive" από την προηγούμενη γενιά σε αυτή), μιας και όλα αυτά που περιγράφεις, καταλήγουν στο παραπάνω gif.

Κυριότερα όμως άνοιξε τον δρόμο σε εταιρείες όπως η Google, όπου το DRM δεν θα είναι 48 ώρες ή 1 μήνας και το δισκάκι physical-->digital, αλλά διαρκές και το Game Streamable only με MTX sugar on top.

Καλό backfire έτσι?

Συγχαρητήρια λοιπόν στους κυρίους παραπάνω αλλά κάπως έτσι πέθανε το παραδοσιακό Gaming.

Τόσο απλά όσο στο *.gif από πάνω.

Άπειρα likes για το post.

Από το πανηγύρι της Ε3 του 2013 τα έλεγα, η MS είχε άπειρα δίκια τότε και πολύ κακώς δεν ακολούθησε και η Sony την τακτική της. Αν είχε γίνει αυτό που έπρεπε να είχε γίνει τότε, τώρα θα είχαμε τρεις πραγματικούς gaming κολοσσούς (Steam, MS και Sony) να ελέγχουν απόλυτα το παιχνίδι.

Κράζανε όλοι την MS τότε, δεν πειράζει ας φάνε στη μάπα τώρα Apple, Amazon, Google και Facebook.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Sir_Teraflop είπε

Αναρωτήθηκε κανείς ποτέ του γιατί συμβαίνει αυτό, γιατί μέχρι και οι Japanese Devs βγάζουν πλέον τα games τους και στο PC πόσο μάλλον στο XBOX, πως βλέπουμε κάτι κουλά στυλ XBL στο Switch και παραπέρα κλπ?

Έχω την αίσθηση ότι η απάντηση έχει ονοματεπώνυμο αγαπητοί:

Image result for ps4 lend games gif

Πραγματικά "κοντόφθαλμη" τακτική που κέρδισε μια γενιά σε πωλήσεις "hardware"  στις κονσόλες (οι PC-GAMERS είχαν ήδη μετακομίσει Steam) και αποδεικνύεται boomerang και μη βιώσιμο μοντέλο (αρκεί κάποιος να συγκρίνει τον αριθμό των "exclusive" από την προηγούμενη γενιά σε αυτή), μιας και όλα αυτά που περιγράφεις, καταλήγουν στο παραπάνω gif.

Κυριότερα όμως άνοιξε τον δρόμο σε εταιρείες όπως η Google, όπου το DRM δεν θα είναι 48 ώρες ή 1 μήνας και το δισκάκι physical-->digital, αλλά διαρκές και το Game Streamable only με MTX sugar on top.

Καλό backfire έτσι?

Συγχαρητήρια λοιπόν στους κυρίους παραπάνω αλλά κάπως έτσι πέθανε το παραδοσιακό Gaming.

Τόσο απλά όσο στο *.gif από πάνω.

οι πωλησεις της σονι εγιναν γιατι ειχε το ενα exclusive πισω απο το αλλο. Οταν εχανε στην προηγουμενια, η σονι επενδυσε σε gaming studios και το γυρισε, με το αποτελεσμα να φαινεται ακομα περισσοτερο στη παρουσα γενια...Η ΜΣ οταν εχανε, πεταξε λευκη πετσετα, εκλεισε τα στουντιο της, για αυτο και δεν εχει καμια τυχη ουτε στην επομενη γενια...

η πολιτικη της σονι με τα retail ηταν απολυτως σωστη...η ms ειχε λαθος πολιτικη και στα ριτειλ και στα ψηφιακα...και καλως τιμωρηθηκε απο την αγορα...

Επεξ/σία από xavier
Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 17/3/2019 στις 12:19 ΜΜ, logistoulis είπε

Και τα 8Κ 120fps θα πληρωθούν από 10€/μήνα συνδρομές; Ή θα ξεκινήσουν ξαφνικά να ενδιαφέρονται για το gaming όλοι αυτοί που δεν το έκαναν ήδη λόγω και καλά κόστους;

Yποθετω πως οταν η τεχνολογία και οι συνδεσεις θα ειναι ετοιμα θα εχει πακετα τυπου Netflix. πχ 720p 10 Δολλάρια, 1080p 15 Δολλάρια και 4K 20. Στην τυχη φυσικα οι αριθμοι

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, BorrowedTime είπε

Yποθετω πως οταν η τεχνολογία και οι συνδεσεις θα ειναι ετοιμα θα εχει πακετα τυπου Netflix. πχ 720p 10 Δολλάρια, 1080p 15 Δολλάρια και 4K 20. Στην τυχη φυσικα οι αριθμοι

Μόνο αν γίνει υπερβολικά μαζικό το gaming, που δεν ξέρω κατά πόσο πιο μαζικό μπορεί να γίνει

 

Πόσοι περισσότεροι θα ενδιαφερθούν για αυτό; Και σε πόσες αγορές είναι αποκλεισμένοι οι παίκτες λόγω οικονομικών ώστε να μην μπορούν να πάρουν ένα PS4 να κάνει τη δουλειά του

  • Moderators
Δημοσ.
17 hours ago, xavier said:

οι πωλησεις της σονι εγιναν γιατι ειχε το ενα exclusive πισω απο το αλλο. Οταν εχανε στην προηγουμενια, η σονι επενδυσε σε gaming studios και το γυρισε, με το αποτελεσμα να φαινεται ακομα περισσοτερο στη παρουσα γενια...Η ΜΣ οταν εχανε, πεταξε λευκη πετσετα, εκλεισε τα στουντιο της, για αυτο και δεν εχει καμια τυχη ουτε στην επομενη γενια...

η πολιτικη της σονι με τα retail ηταν απολυτως σωστη...η ms ειχε λαθος πολιτικη και στα ριτειλ και στα ψηφιακα...και καλως τιμωρηθηκε απο την αγορα...

Εάν εν έτει 2019 θεωρείς ότι η πολιτική της Sony ήταν σωστή και η πολιτική της MS ήταν λάθος, τότε λυπάμαι, πραγματικά σας (μας) αξίζει να φάμε στη μάπα τον οχετό της Apple και της Google που πλησιάζουν.

Το μόνο σωστό στην όλη υπόθεση ήταν το marketing τμήμα της Sony. Οι άνθρωποι έκαναν παπάδες. Σου απαξίωσαν σε τέτοιο βαθμό το retail που πλέον το digital φαντάζει πολύ πιο γλυκό. Ποιός θέλει να γεμίζει τα ράφια του με δισκάκια που μετά από 3 μήνες δεν έχουν απολύτως καμία μεταπωλητική αξία; Μιλάμε οι άνθρωποι είναι θεοί.

On 17/03/2019 at 12:19, logistoulis said:

Και τα 8Κ 120fps θα πληρωθούν από 10€/μήνα συνδρομές; Ή θα ξεκινήσουν ξαφνικά να ενδιαφέρονται για το gaming όλοι αυτοί που δεν το έκαναν ήδη λόγω και καλά κόστους;

10 ευρώ το μήνα επί 100 εκατομμύρια συνδρομές μας κάνει ένα δις ευρώ. Το μήνα.

Ξέρω 'γω, λες να μην φτάνουν για specs και servers;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και ποιος θα προλάβει να πρωτοβγαλει από αυτά ρε συ; Η Nvidia; Οι δημιουργοί; 

Δε βγαίνουν τα κουκιά

Ή θα το γυρίσουμε στη σαβουρα με το κιλό όπως το netflix?

 

Αν γίνει αυτό τότε μόνο η Nintendo θα επιβιώσει και μάλλον και η Sony αν αντισταθεί ξανά στη μαλακια

Επεξ/σία από logistoulis
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Malthador είπε

Εάν εν έτει 2019 θεωρείς ότι η πολιτική της Sony ήταν σωστή και η πολιτική της MS ήταν λάθος, τότε λυπάμαι, πραγματικά σας (μας) αξίζει να φάμε στη μάπα τον οχετό της Apple και της Google που πλησιάζουν.

Το μόνο σωστό στην όλη υπόθεση ήταν το marketing τμήμα της Sony. Οι άνθρωποι έκαναν παπάδες. Σου απαξίωσαν σε τέτοιο βαθμό το retail που πλέον το digital φαντάζει πολύ πιο γλυκό. Ποιός θέλει να γεμίζει τα ράφια του με δισκάκια που μετά από 3 μήνες δεν έχουν απολύτως καμία μεταπωλητική αξία; Μιλάμε οι άνθρωποι είναι θεοί.

10 ευρώ το μήνα επί 100 εκατομμύρια συνδρομές μας κάνει ένα δις ευρώ. Το μήνα.

Ξέρω 'γω, λες να μην φτάνουν για specs και servers;

Δηλαδη συγκριτικα, προτιμουσες τη σταση της MS, με το drm και στα retail? 

Επισκέπτης
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Malthador είπε

Εάν εν έτει 2019 θεωρείς ότι η πολιτική της Sony ήταν σωστή και η πολιτική της MS ήταν λάθος, τότε λυπάμαι, πραγματικά σας (μας) αξίζει να φάμε στη μάπα τον οχετό της Apple και της Google που πλησιάζουν.

Το μόνο σωστό στην όλη υπόθεση ήταν το marketing τμήμα της Sony. Οι άνθρωποι έκαναν παπάδες. Σου απαξίωσαν σε τέτοιο βαθμό το retail που πλέον το digital φαντάζει πολύ πιο γλυκό. Ποιός θέλει να γεμίζει τα ράφια του με δισκάκια που μετά από 3 μήνες δεν έχουν απολύτως καμία μεταπωλητική αξία; Μιλάμε οι άνθρωποι είναι θεοί.

10 ευρώ το μήνα επί 100 εκατομμύρια συνδρομές μας κάνει ένα δις ευρώ. Το μήνα.

Ξέρω 'γω, λες να μην φτάνουν για specs και servers;

Δεν χρειαζόταν η Sony για να το απαξιωσει το retail φιλε. Με εξαιρεση τους πορωμενους κανενας δεν ενδιαφερεται για γεματα ραφια απο πραγματα που δεν χρησιμοποει. Το Tomb Raider δεν ειναι καδρο. Ειναι ενα προιον που μολις το τελειωσεις χανει την αξια του. Με 9,90 για ενα μηνα στο Game Pass τερματισα και τα 3 Tomb Raider. Γιατι να πληρωνα retail αξια; Για να τα εχω στο ραφι να σκονιζονται; Απο την πρώτη στιγμή που εβαλα ADSL 384 ονειρευομουν την στιγμη που δεν θα χρειάζεται να γεμιζω τα ραφια μου με αχρηστα πλαστικα. Πλεον μπορω. Καταλαβαινω πως υπαρχει διαφορα στην γνωμη και δεν θα σε κραξω για κατι. Ειναι δικαιωμα σου να θες retail. Αυτο που λεω ειναι πως εισαι μειοψηφια

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...