Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
35 minutes ago, logistoulis said:

Και ποιος θα προλάβει να πρωτοβγαλει από αυτά ρε συ; Η Nvidia; Οι δημιουργοί; 

Δε βγαίνουν τα κουκιά

Ή θα το γυρίσουμε στη σαβουρα με το κιλό όπως το netflix?

Αν γίνει αυτό τότε μόνο η Nintendo θα επιβιώσει και μάλλον και η Sony αν αντισταθεί ξανά στη μαλακια

Το κέρδος θα έρθει από τη μαζικότητα των συνδρομών. Δεν θα είναι «10 ευρώ το μήνα», θα είναι «100m και βάλε συνδρομές το μήνα». Σκέψου το λίγο και θα καταλάβεις ότι βγαίνουν και περισσεύουν τα κουκιά.

Σαβούρα με το κιλό έχουμε και τώρα, δεν περιμέναμε τις συνδρομές για να γίνει αυτό. Επίσης, επειδή έχω και Netflix, εκτός από σαβούρα έχει και διαμάντια.

4 minutes ago, xavier said:

Δηλαδη συγκριτικα, προτιμουσες τη σταση της MS, με το drm και στα retail? 

Δεν έχει σημασία «τι θα προτιμούσα», σημασία έχει που βρισκόμαστε σήμερα. Και βρισκόμαστε εκεί ακριβώς που ήθελε η MS πριν από 6 χρόνια: το retail απαξιωμένο εντελώς και το μέλλον δείχνει digital-only και streaming-based.

Το πρόβλημα είναι ότι εάν αυτό είχε γίνει 6 χρόνια πριν (εάν ακολουθούσε και η Sony δηλαδή τότε), σήμερα θα είχαμε μόνο dedicated gaming εταιρείες να μοιράζονται την πίτα (Valve, Nvidia, Sony και MS). Επειδή όμως καθυστερήσαμε 6 χρόνια για το αναπόφευκτο, τώρα πρόλαβαν κι άλλοι να ανέβουν στην βαρκούλα, οι οποίοι άλλοι χέστηκαν για το core gaming.

5 minutes ago, BorrowedTime said:

Δεν χρειαζόταν η Sony για να το απαξιωσει το retail φιλε. Με εξαιρεση τους πορωμενους κανενας δεν ενδιαφερεται για γεματα ραφια απο πραγματα που δεν χρησιμοποει. Το Tomb Raider δεν ειναι καδρο. Ειναι ενα προιον που μολις το τελειωσεις χανει την αξια του. Με 9,90 για ενα μηνα στο Game Pass τερματισα και τα 3 Tomb Raider. Γιατι να πληρωνα retail αξια; Για να τα εχω στο ραφι να σκονιζονται; Απο την πρώτη στιγμή που εβαλα ADSL 384 ονειρευομουν την στιγμη που δεν θα χρειάζεται να γεμιζω τα ραφια μου με αχρηστα πλαστικα. Πλεον μπορω. Καταλαβαινω πως υπαρχει διαφορα στην γνωμη και δεν θα σε κραξω για κατι. Ειναι δικαιωμα σου να θες retail. Αυτο που λεω ειναι πως εισαι μειοψηφια

Μάλλον με μπερδεύεις με κάποιον άλλο, εγώ είμαι κάργα υπέρ του digital και του streaming.

  • Like 1
  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Malthador

 

Εγώ πιστεύω ότι θέλει αρκετή περισσότερη τροφοδότηση σε χρήμα το θέμα των παιχνιδιών σε σχέση με τις ταινίες ή τις σειρές, γιατί εκ των πραγμάτων απευθύνονται σε σημαντικά λιγότερο κόσμο, οι περισσότεροι δεν παίζουν ειδικά από μια ηλικία και μετά και αυτοί ήδη μπορεί να δίνουν μερικά ευρώ το χρόνο να πάρουν κάποιο fifa ξερωγω, αλλά λεφτά από αυτούς δεν βγαίνουν

 

Για κάποιου τύπου παιχνίδια ίσως έχει νόημα αυτό το μοντέλο αλλά για τα πραγματικά καλά παιχνίδια δεν θα το έλεγα

 

Επίσης ναι σαβουρα υπάρχει μπόλικη όπως υπάρχουν και αρκετοί καλοί τίτλοι και ευτυχώς ο κόσμος έχει αρχίσει να ανταμείβει περισσότερο τους σωστούς με την τσέπη του

 

Τα στραπατσα των διαφορων ΕΑ, blizzard ms, Ubi μας έδειξε ξεκάθαρα το ότι ο μόνος τρόπος να επιβιώσεις είναι να βάλεις μυαλό και να ικανοποιήσεις το κοινό σου

 

Όσοι δεν έμαθαν ή δεν θέλουν να μάθουν ΕΑ πχ μην ανησυχείς δεν είναι και πολλά τα ψωμιά τους

Από κει και πέρα αν παιχνίδια όπως το fortnight βγάζουν φράγκα πολύ απλά δεν με αφορά, προτιμώ να παρατήσω το σπορ από το να πληρώνω συνδρομή έτσι να υπάρχει όπως το συνεταιρικο Netflix ώστε να το έχω να κάθεται

 

Και αυτό δηλαδή αν δεν ήταν λόγω των υπολοίπων θα το έκοβα, όπως θα κόψω το plus όπως και ένα σωρό άλλα άχρηστα πράγματα

 

Είμαι διατεθειμένος να πληρώσω και να πληρώσω αρκετά την ποιότητα, δεν με νοιάζει η φθηνια

 

Και δεν είμαι ο μόνος, κι εσύ εδώ που τα λέμε έτσι είσαι και χειρότερα από μένα

 

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Malthador είπε

Το κέρδος θα έρθει από τη μαζικότητα των συνδρομών. Δεν θα είναι «10 ευρώ το μήνα», θα είναι «100m και βάλε συνδρομές το μήνα». Σκέψου το λίγο και θα καταλάβεις ότι βγαίνουν και περισσεύουν τα κουκιά.

Σαβούρα με το κιλό έχουμε και τώρα, δεν περιμέναμε τις συνδρομές για να γίνει αυτό. Επίσης, επειδή έχω και Netflix, εκτός από σαβούρα έχει και διαμάντια.

Δεν έχει σημασία «τι θα προτιμούσα», σημασία έχει που βρισκόμαστε σήμερα. Και βρισκόμαστε εκεί ακριβώς που ήθελε η MS πριν από 6 χρόνια: το retail απαξιωμένο εντελώς και το μέλλον δείχνει digital-only και streaming-based.

Το πρόβλημα είναι ότι εάν αυτό είχε γίνει 6 χρόνια πριν (εάν ακολουθούσε και η Sony δηλαδή τότε), σήμερα θα είχαμε μόνο dedicated gaming εταιρείες να μοιράζονται την πίτα (Valve, Nvidia, Sony και MS). Επειδή όμως καθυστερήσαμε 6 χρόνια για το αναπόφευκτο, τώρα πρόλαβαν κι άλλοι να ανέβουν στην βαρκούλα, οι οποίοι άλλοι χέστηκαν για το core gaming.

Μάλλον με μπερδεύεις με κάποιον άλλο, εγώ είμαι κάργα υπέρ του digital και του streaming.

Δεν καταλαβαίνω, ποιος μπηκε στη βαρκα του core gaming και ποιος τον εμπόδισε? Έχει ασχοληθει η google ή apple με non mobiles market? Τωρα συζηταμε για τη google, αμα και οταν μπει...

Με ποιον τροπο θα αλλαζε αυτο και επειδη θα ειχε drm στα retail, θα σωνονταν η βιομηχανια? Χωρις ιχνος ειρωνιας, θελω να καταλάβω το σκεπτικό σου. Τη συνδεση δεν πιανω....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, xavier είπε

Δεν καταλαβαίνω, ποιος μπηκε στη βαρκα του core gaming και ποιος τον εμπόδισε? Έχει ασχοληθει η google ή apple με non mobiles market? Τωρα συζηταμε για τη google, αμα και οταν μπει...

Με ποιον τροπο θα αλλαζε αυτο και επειδη θα ειχε drm στα retail, θα σωνονταν η βιομηχανια? Χωρις ιχνος ειρωνιας, θελω να καταλάβω το σκεπτικό σου. Τη συνδεση δεν πιανω....

Επειδή εγώ ξεκίνησα το αρχικό σχόλιο επέτρεψε να μου να σου εξηγήσω: Το σχόλιο μου δεν ήταν κάποια υπερασπιστική γραμμή προς την M$ ή ότι δεν τα έκανε θάλασσα σε θέματα όπως το TV, TV, TV τα hardware spec εις βάρος του kinect, μπλα μπλα μπλα ούτε κάποιο versus αλλά ανάμεσα στον πανικό και το PR shitstorm, η  πρώτη,  είχε ανακοινώσει πρακτικές και πολιτικές, όπως θες πες το, του στυλ αν θες να πουλήσεις το δισκάκι σου, στο μετατρέπω σε "digital" άδεια με κάποιο ποσό που θα πληρωνόταν κάπως (προφανώς προς τον Publisher/developer/platform holder) και δώσε το μετά όπου θες.

Τώρα αν αυτό θα ήταν μια διαδικασία που θα την έκανε ο μεταπωλητής ή ο καινούργιος κάτοχος, όταν θα τοποθετούσε το δισκάκι στην κονσόλα του και το "δρακόντειο" DRM ήταν μέρος της διαδικασίας (το οποίο μαλάκωνε με κάθε ανακοίνωση), δεν θα το μάθουμε ποτέ προφανώς.

Η ουσία είναι, ότι πίσω από όλο αυτό, ήταν οι μεγάλοι publisher (π.χ. EA) και η MS ο "χρήσιμος ηλίθιος" γιατί τα production values ανέβαιναν κατακόρυφα, αύξηση στην τιμή των παιχνιδιών δεν τόλμησαν να κάνουν έστω και στα όρια του "πληθωρισμού" αλλά ταυτόχρονα χάνανε και χρήματα από την ίδια την διαδικασία της πώλησης ενός τίτλου ως μεταχειρισμένου (να μην πω για το "παραμάγαζο" των retailer).

 Έτσι μιας και η Sony, Pony, όποιος θες πες για χάρη της συζήτησης, καταδίκασε/εκμεταλλεύτηκε κάτι τέτοιο στους core gamers, με τις PR κινήσεις που αναφέρει ο @Malthador και εγώ,  οι Publishers (3rd party) αναγκάστηκαν να καταφύγουν σε πλάγιους τρόπους χρηματοδότησης των project τους και φτάσαμε στην αθρόα προώθηση όχι απλά του digital αλλά και των GaaS, MTX κτλ.. Αφού δεν μπόρεσαν να μας τα πάρουν στα ίσια, μας τα παίρνουν πλαγίως με ατελή παιχνίδια κλπ..

Το ότι κυκλοφόρησε κάποια exclusive παιχνίδια πόσα χρόνια μετά και με τι κόστος στην ίδια την Sony και τις ομάδες της μας είναι αδιάφορο.

Συζητάμε τα περί της συγκεκριμένης πρακτικής, η οποία όσο και αν μας εξυπηρετεί εμάς ως καταναλωτές δεν ήταν χωρίς κόστος όπως φαίνεται τελικά με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. Και αυτά τα γράφω μην έχοντας καν κονσόλα από τα twins μέχρι το 2017 Δεκέμβρη (τα Nintendo δεν μετράνε :P) για να μην έχουμε παρεξηγήσεις από το Avatar δηλαδή.

Πρακτικά μας επέβαλλαν την "Steamοποίηση" και φυσικά άνοιξε και ο δρόμος για την όποια Google, Apple, Amazon κλπ. να μπουκάρουν - ΑΝ μπουκάρουν, με πραγματικά always online DRM (streaming).

 

Ontopic τώρα:

Βγήκαν φόρα παρτίδα φωτογραφίες από τον χώρο έκθεσης της Google (Αύριο 7μ.μ. αν κατάλαβα):

 

D19HoKRUgAEQS9M?format=jpg&name=medium

 

Η βάση μου θυμίζει κάποιο "γνωστό" σχήμα :o για να μην πω ίσως έτσι μοιάζει η ίδια η κονσόλα! (είναι ασύμμετρη) 

D19HoIFU8AAZk1U?format=jpg&name=medium

 

Logo της "κονσόλας":

 

/Oh well....

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, logistoulis said:

Για κάποιου τύπου παιχνίδια ίσως έχει νόημα αυτό το μοντέλο αλλά για τα πραγματικά καλά παιχνίδια δεν θα το έλεγα

Εντελώς το αντίθετο πιστεύω ότι ισχύει. Ειδικά τα πραγματικά καλά -ΑΑΑ- games είναι που θα επωφεληθούν από ένα τέτοιο μοντέλο.

Ας το δούμε με νούμερα: ένας από τους καλύτερους τίτλους αυτής της γενιάς είναι το God of War. Το God of War χρειάστηκε 5 χρόνια να φτιαχτεί και χρειάστηκαν 270 άτομα για να το φτιάξουν. Από μία γρήγορη αναζήτηση προκύπτει ότι το μέσο κόστος ενός game developer σε μία εταιρεία μεγέθους της Santa Monica είναι στα $15k/μήνα, δηλαδή 180k/χρόνο, δηλαδή 900k/πενταετία. Άρα μόνο το development cost του GoW άγγιξε τα ~250m.

Οι ΑΑΑ τίτλοι αυτού του βεληνεκούς φέρνουν τα περισσότερα κέρδη στον publisher μέσα στον πρώτο μήνα κυκλοφορίας τους. To GoW τον πρώτο μήνα  πούλησε περίπου 5m, αν υπολογίσουμε $60 ανά κόπια, τότε μέσα στον πρώτο μήνα έβγαλε τα development έξοδά του με έσοδα ~300m. Προφανώς οι πωλήσεις δεν σταματάνε στον πρώτο μήνα, αλλά μετά μπαίνουν κι άλλα στο παιχνίδι, εκπτώσεις, game sharing κλπ και συν τοις άλλοις δεν έχουμε υπολογίσει μέσα κόστος παραγωγής, κόστος διαφήμισης, κόστος διανομής κοκ. Και επίσης δεν υπολογίζω ότι η Sony κλάιν για το κέρδος της, κονσόλες θέλει να πουλήσει. Όλοι οι υπόλοιποι όμως που δεν είναι και τόσο κλάιν; Αν εξαιρέσουμε την Rockstar, με το υπάρχον μοντέλο τίτλοι αυτού του βεληνεκούς δεν αφήνουν κανένα σοβαρό κέρδος. Άρα μήπως πρέπει να αλλάξει το μοντέλο σε κάτι διαφορετικό;

4 hours ago, xavier said:

Δεν καταλαβαίνω, ποιος μπηκε στη βαρκα του core gaming και ποιος τον εμπόδισε? Έχει ασχοληθει η google ή apple με non mobiles market? Τωρα συζηταμε για τη google, αμα και οταν μπει...

Με ποιον τροπο θα αλλαζε αυτο και επειδη θα ειχε drm στα retail, θα σωνονταν η βιομηχανια? Χωρις ιχνος ειρωνιας, θελω να καταλάβω το σκεπτικό σου. Τη συνδεση δεν πιανω....

Η σύνδεση είναι ότι αν είχαμε πάει νωρίτερα σε all-digital λογική, θα είχε έρθει νωρίτερα το streaming και δεν θα άφηναν τις υπόλοιπες εταιρείες να πάρουν «αέρα».

Το σκεπτικό μου είναι το εξής: έστω ότι υπάρχουν 2 δις gamers όπως υπολογίζεται και ας υποθέσουμε ότι το 10% είμαστε οι «hardcores» που θέλουμε να παίζουμε σε PC/κονσόλες, ενώ το 90% βολεύεται και με το κινητό του. Εάν η αγορά είχε «οριστεί» πριν μπουν στο παιχνίδι οι Google, Apple κλπ όλη η πίτα θα μοιραζόταν στις καθαρά gaming εταιρείες. Δηλαδή κι αυτός που θα ήθελε να παίξει Candy Crash (μην κολλάς στον τίτλο που είναι δωρεάν, παράδειγμα χρησιμοποιώ) θα το έκανε μέσω της πλατφόρμας της MS, της Sony, της Valve κοκ. Τώρα που θα μπουν στο παιχνίδι οι εταιρείες που έχουν πολύ μεγαλύτερη εμπειρία στο mobile, τα έσοδα από το 90% θα παραμείνουν σε αυτές και άρα δεν θα πηγαίνει στις αμιγείς gaming εταιρείες.

Δεν ξέρω αν είναι πολύ κατανοήτο, πάντως αυτό είναι το σκεπτικό μου. :)

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδη αν η ms επεβαλε το always online drm θα ηταν καλο και αν το κανει η google ειναι κακο? Ουτε η σονι, ουτε η μσ προστατευουν το καλο του gaming...Τη τσεπη τους κοιτανε ολοι...Προσωπικα δε με νοιαζει αν λεγεται   apple,google ή amazon.

Συγνωμη αλλα η αγορα των μεταχειρισμενων παιζει παρα πολυ μικρο ρολο στα κερδη των παιχνιδιων...Τα περισσοτερα παιχνιδια βγαζουν τη πλειοψηφια των εσοδων τους στους 2-3 πρωτους μηνες της κυκλοφοριας τους...

Δεν μπορω να καταλαβω πως η σονι και η μς θα επαιρναν τη mobile αγορα απο τη google, στο λειτουργικο της google. ή απο την apple στο ios...

Τεσπα, θα δουμε που θα παει η βιομηχανια στο μελλον.

για την κονσολα της google απο τις φωτογραφιες πιο πανω, νομιζω οτι αυτο το ασπρο πραγμα ειναι μια απλη  αδεια βαση...και η κονσολα της θα ειναι συνεφακι...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το σενάριο που είχε προταθεί από την MS και το υλοποιεί πάλι αλλά με διαφορετικό τρόπο και σκοπό (DISC--->Digital Program σύντομα στις οθόνες σας με το "Maverick") ήταν το ιδανικό για αυτόν που θα ήθελε και να κρατήσει το παιχνίδι, έστω και ψηφιακά αλλά ταυτόχρονα να το πουλήσει ως μτχ. Απλά στην μέση θα έπαιρνε φράγκα και ο Publisher/MS δεν ξέρω ποιος, αλλά σίγουρα όχι ο "ξεπέτα gamer και το έστειλα". Δεν γίνεται να έχουμε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο - αμ πως θα γίνει..

Το τίμημα ήταν το Online Drm λες και στα PC δεν τελούν όλα υπό DRM.

Το ζήτημα με την μεταπώληση είναι τόσο απλό όσο: Πουλάς 100 κόπιες. Οι 20/30/40 δανείζονται, άρα εν δυνάμει έχασες 20/30/40 πωλήσεις. Πιο απλό δεν γίνεται. 

Και εδώ σωστά ο @Malthador εντοπίζει παραπάνω στο σχόλιο του, ότι άντε την Sony/MS/Nintendo δεν την νοιάζει, γιατί αυτά τα παιχνίδια είναι "κράχτες" για να σε κλείσουν στην "στάνη" τους (βλέπε exclusivity/epic games store κτλ...) και να χάσει και χρήματα ο σκοπός επιτυγχάνεται.

Για πες τα αυτά στους δημιουργούς των Shadow of the Tomb Raider και Just Cause 4 που μόλις κάτι μήνες μετά μπήκαν Game Pass.... ;)

"Κάλιο 5 και στο χέρι παρά 10 και καρτέρι η φάση."

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
10 hours ago, xavier said:

Δηλαδη αν η ms επεβαλε το always online drm θα ηταν καλο και αν το κανει η google ειναι κακο? Ουτε η σονι, ουτε η μσ προστατευουν το καλο του gaming...Τη τσεπη τους κοιτανε ολοι...Προσωπικα δε με νοιαζει αν λεγεται   apple,google ή amazon.

Φυσικά και προτιμώ να μου τον «ακουμπήσει» (sic) η MS ή η Sony ή η Nintendo, από την Google, την Apple ή την Amazon. Τουλάχιστον θα ξέρω ότι οι dedicated gaming εταιρείες θα μου δώσουν και κάποια games ως αντάλλαγμα. Όταν η Google και το Facebook μας δώσουν δείγματα ότι μπορούν να χρηματοδοτήσουν και να στηρίξουν τίτλους επιπέδου The Last of Us, Halo ή Zelda, πολύ ευχαρίστως να πάρουν κομμάτι από την πίτα. Μέχρι τότε θα είμαι εξαιρετικά επιφυλακτικός.

Τέσπα, δεν έχει νόημα, σε λίγο ανακοινώνει η Google τα σχέδια της, ας δούμε τι θα ανακοινώσει και ξαναμιλάμε.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πολύ καλό κ δυνατό για να ναι αληθινό στο 2:25:00 το καλο

Επεξ/σία από bilya

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...